zoals Acda en de Munnik al zingenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijn.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Cybart het volgende:
spring spring spring spring,
alweer een nieuwe muziekliefde
Ayo
ik blijf cd's aan het kopen
Big pauw!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:37 schreef Cybart het volgende:
ik heb alleen de big pauw meet overvallen...
altijd leuk om gezichtjes te zien vertrekken als je opeens voor iemand neus staat![]()
![]()
it was a fun day
Tja ik wil niet gaan pochen over mezelf...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef wonderer het volgende:
Er hangen hier gewoon een hoop leuke mensen rond
Jou heb ik anders nog niet gemeet ...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Tja ik wil niet gaan pochen over mezelf...
grapje
Ik dacht dat Cairon het deze keer zou doen, maar als het aan mij zou liggen......cocktails drinken, shoppen en uitgaanquote:
In die volgorde gaat het hem sowieso niet wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cairon het deze keer zou doen, maar als het aan mij zou liggen......cocktails drinken, shoppen en uitgaan?
Tja...wat wil je anders doen? En aangeschoten shoppen is reuze vermakelijk, ik kom dan met de leukste dingetjes thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In die volgorde gaat het hem sowieso niet wordenEn waarom shoppen?
Ik zeg al niets meerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tja...wat wil je anders doen? En aangeschoten shoppen is reuze vermakelijk, ik kom dan met de leukste dingetjes thuis........Maar ja, de sauna zou ook kunnen
.
Och welnee, hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meerJij wilt alleen naar de sauna om bepaalde users half naakt te zien he
LOLquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
eerst denken dat ze een man is, dan denken dat ze een pot is.... Volgens mij gaat ze mij dat niet in dankl afnemen. (maar was wel in de verondersteling)
Over een tijdje ben je jezelf dankbaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan niet kauwen en mijn kaken voelen alsof ik eh, 1 uur lang.. nouja, you can guess.
Kutbeugel, ja, en ik heb er zelf voor gekozen, nu nog
(huil huil)
jongern dit heb je toch helemaal niet nodig! Beugels zijn voor mietjes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef Coastertommm het volgende:
Ik kan niet kauwen en mijn kaken voelen alsof ik eh, 1 uur lang.. nouja, you can guess.
Kutbeugel, ja, en ik heb er zelf voor gekozen, nu nog
(huil huil)
Excuse me?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:23 schreef hierissieweer het volgende:
jongern dit heb je toch helemaal niet nodig! Beugels zijn voor mietjes!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Wees niet bang, ik kan het zelfs wel waarderen. Blijkbaar heb ik me goed aangepast
het moge duidelijk zijnquote:
vertel vertelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ooh, m'n aankopen in London zijn best wel tof (ben mn koffer aan t uitpakken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |