Samenwonenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Thanx!
Het is een open sollicitatie, omdat de vacature waarop ik wilde reageren al vergeven was. Maar binnenkort gaan er meer vacatures uit voor een soortgelijke baan, dus daar heb ik nu op gereageerd! Maar hoop dat ik dan aangenomen word. Dan ga ik samenwonen met 2 jongeren die ik mag gaan bepapaeren!
ik woon bij ze in, dus in plaats vand at ik na een dienst na huis ga blijf ik daar.quote:
Hoe is het met je vriendje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Hoi
organiseer jij het deze keerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
Is het trouwens zo onderhand nieteens tijd voor een meet? Het lijkt me wel gezellig.
Top, denk ik. Heb het hem vandaag nog niet gevraagd.quote:
Ik zeg niet dat ik ze nu eetquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze nu eet. Brulaap.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:20 schreef Cybart het volgende:
ik ben voor grote tieten gevuld met moedermelk in dit topic !!!!
dat zijn geen tieten, dat zijn uiers...quote:
dat zou wel heeeeel makkelijk zijn he, nee ik heb vrienden in alle lagen van de bevolking, zelfs bij beveiligingsbedrijven in Utrecht die diverse winkelketens monitoren met camera'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?
waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee dreemer post ook, maar jij bent (na mijn weten) de enige hetro chick.
Maar de meetings zijn de afgelopen keren niet zo goed gegaan... dus denk niet dat er een meet komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |