quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:13 schreef BrandX het volgende:
Erik, ik denk dat je je FOT OP ff moet aanpassen van 2007 naar 2008
Ja bedanktquote:
Morgen weer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:38 schreef MrBrightside het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ASEwZcqb6ow
Torchwood!
Tuurlijk wel..hij werkt met mij...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haaaai!
Heb je fijn gewerkt vandaag?
ik ben dan met K in Brussel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef MisterO het volgende:
Meeten in Amsterdam over 1 maand, dat vind ik wel een goed idee!
Eerst uit eten, daarna Soho, en daarna geleidelijk richting de YouII (met mogelijke tussenhalte Montmatre)
En wie wil mag voor het eten naar de sauna
ik vind losse tanden wel leuk staan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:07 schreef Coastertommm het volgende:
Bij mij waren het gewoon de spleten ertussen wat me irriteerde. Het stond erg recht, maar je zag gewoon losse steentjes zeg maar staan, schijt irritant. En ja, een mooi gebit vind ik wel meer toevoegen aan mijn gezicht dan een mond met allemaal losse tandjes.
Een meet lijkt me.. leuk? Alleen dan zal ik wel de jongste zijn ofzoBen toch die ganze woche ins Amsterdam.
hoe bedoel je functioneel???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vind losse tanden wel leuk staan...
Misschien het jongst van kalenderleeftijd, de functionele leeftijd wil ik niet om wedden
jij bent er een middagje geweest?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef Cairon het volgende:
Schotland is Koud!
In het usertopic werd er gezegd dat ik er uit zag als 12, alleen dat mijn kleren dan wel weer wat volwassener waren.quote:komt er een gast op me af, die tegen me aan begint te ouwehoeren dat ik nog geen bier mag omdat ik nog geen 16 ben...
Ik had je ook echt geen 16 gegevenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe bedoel je functioneel???
ik was vorige week op een feestje...
komt er een gast op me af, die tegen me aan begint te ouwehoeren dat ik nog geen bier mag omdat ik nog geen 16 ben...
(red. CB wordt over niet al te lange tijd 25)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:48 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
In het usertopic werd er gezegd dat ik er uit zag als 12, alleen dat mijn kleren dan wel weer wat volwassener waren.Ik word over 2 weken 18. Sad.
quote:
Nu ik wat extra gewicht heb tegenwoordig niet meer hoor..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:57 schreef Cybart het volgende:
Vlarpus, jij zal ook wel vaak jonger geschat worden
don't tell me you got fat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu ik wat extra gewicht heb tegenwoordig niet meer hoor..
Zo moeilijk zijn ze niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik word net gesommeerd via PM dat ik mijn usericon moet anpassen,,,, Wie kan mij even op weg helpen met photoshop?
Ik heb 10 kilo extra gewicht ten opzichte van 4 jaar terugquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
don't tell me you got fat?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |