Ik pleur om de meter volgens mij!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie CDP er al helemaal mee op de bank liggen (of in de keuken)![]()
Ik ben misschien heel naief, maar wat is dan het Grote Verschil met een gewoon hemd waar je de bovenste knoop / knoopjes van open laat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is meer een shirt, geen knoopjes in de hals en de mouwen kunnen nog omlaag.
dat wel, maar vind een onregelmatig gebit wel zijn charme hebben. Veel mooier als een eenheidsworst.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel een mooi recht gezond gebit en er verzorgd uitzien?
kheb die en de filmversiequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan toch wel de BBC-versie met Colin Firth, hoop ik?
Ik vind dat altijd best leuk enzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is meer een shirt, geen knoopjes in de hals en de mouwen kunnen nog omlaag.
er zitten geen knoopjes in en het is er is een v ingeknipt, het voorpand bestaat uit slechts 1 deel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben misschien heel naief, maar wat is dan het Grote Verschil met een gewoon hemd waar je de bovenste knoop / knoopjes van open laat?.
Ik heb 1 tand die volledig dwars staat De tandarts wilde me nooit een beugel geven omdat dat 1 van de overige gave tanden er uit zou moeten om ruimte te maken, maar als ik nu kijk had ik gewild dat ik iets vroeger meer gepushed had. Zou nu toch echter ECHT geen beugel meer willen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel een mooi recht gezond gebit en er verzorgd uitzien?
Helemaal mee eens! Ik heb een scheve hoektand, waar ik als 14-jarige mee naar de orthodontist "moest". Die wilde bij vervolgens een beugel aankwebbelen, totdat ik vroeg of dat om tandheelkundige redenen noodzakelijk was. "Nee, cosmetisch blablabla".quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen beugel gehad, en naar mijn mening ook nooit nodig gehad. Dat spleetje tussen mijn voortanden is gewoon een deel van hoe mijn gelaat is en dat zou ik niet moedwillig willen gaan veranderen.
En onder staat het net niet helemaal kaasrecht naast elkaar, maar dat vind ik zo minimaal dat ik het geld, de tijd en de kwelling er niet voor over heb.
ik vind jou meer een type voor facings "dan heb je pas mooie witte en rechte tanden`quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:56 schreef Zakje het volgende:
Ik heb nooit een beugel nodig gehad,mijn tanden staan van nature al goed.
Oh neeneenee, ik ben altijd heel erg zuinig op mijn gebit geweest, daarom is dat niet nodig, behalve bij 1 tand dan, die is ooit stukgegaan toen ik tegen een dichte schuifdeur aanliepquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik vind jou meer een type voor facings "dan heb je pas mooie witte en rechte tanden`
Zou je niet met zo'n blokbeugel aan de slag kunnen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overbeetIk heb echt wel moeite met bijten en erg charmant ziet het er ook niet uit, maar om het te verbeteren moet ik een kaakverlengingsoperatie hebben etc. Dat heb ik er niet voor over
dan ben ik in parijsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:59 schreef MisterO het volgende:
Meeten in Amsterdam over 1 maand, dat vind ik wel een goed idee!
Eerst uit eten, daarna Soho, en daarna geleidelijk richting de YouII (met mogelijke tussenhalte Montmatre)
En wie wil mag voor het eten naar de sauna
kijk dan heeft het nog een doel...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een overbeetIk heb echt wel moeite met bijten en erg charmant ziet het er ook niet uit, maar om het te verbeteren moet ik een kaakverlengingsoperatie hebben etc. Dat heb ik er niet voor over
Want dan ben je er niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mei is een goede maand voor een meeting in Amsterdam.
omdat het ene slechts iets is om je mooier te maken en het ander tot doel heeft je beter te laten functionerenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:07 schreef Henrive het volgende:
Ik zie niet in waarom dat doel zo anders is dan wanneer je het doel hebt om een scheef groeiende tand recht te laten zetten.
O vandaar dat je het kwik-zinnetje er snel achter zette zodat het niet leek dat je ze alleen uit cosmetisch oogpunt wilde laten verwijderenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
omdat het ene slechts iets is om je mooier te maken en het ander tot doel heeft je beter te laten functioneren
Heb ik gehad, en dat is het resultaat wat ik nu heb. De overbeet wordt alleen nog versterkt door mijn voortanden, die ten tijde van de beugel grotendeels kunsthars waren (nu kronen), waardoor ik niet met zo'n draadje kon lopen. Daardoor is het effect van de slotjesbeugel weer grotendeels teniet gedaan. Oplossing kan een brug zijn (alles eruit slopen en een stel kronen op een stukje metaal in mijn kaak schroeven) maar dat vind ik ook engquote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou je niet met zo'n blokbeugel aan de slag kunnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |