Modern Talking mag ookquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat duits is dan weer jammer.... .Mits Rammstein!
quote:
Ik heb jaren geleden nog hun greatest hits cd gekochtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
[..]ik vind die oude jaren 80 nummers van hun harstikke lachen!
You can win if you want vind ik zelfs errug lekker
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef BrandX het volgende:jazz is zo'n beetje de enige muziekstijl waar ik in 99% van de gevalleen he-le-maal niets heb.
quote:
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphopquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef BrandX het volgende:jazz is zo'n beetje de enige muziekstijl waar ik in 99% van de gevalleen he-le-maal niets heb.
Ja! En die debiele stampmuziek enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphop![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, qua lichamen zijn boxers wel ok, maar ik hou niet zo van dat slaan enzo. Ik hou van vrede.
How sad![]()
ik vind dat soms best grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als er iets is dat uit de muziek geschiedenis weggevaagd moet worden is het wel rap,hiphop![]()
![]()
those were the days! Ach bush krijgt het land nog wel net zo erg in verval als toen. hij heeft nog een jaartje en is hard op wegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zijn beurskrach, en zijn wolkenkrabbers! woolworth.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:31 schreef BrandX het volgende:
[..]ik had hetzelfde toen mij werd aangeraden om te gaan boksen
ik had echt zo iets van 'no way, randdebielensport!'
Nu ik er drie jaar tussen vertoef, kan ik alleen maar concluderen dat er geen zachtaardigere mannen zijn dan in de bokssport, en ik ben nog geen wedstrijdsport tegengekomen waar men zo sportief is!
Na elke ronde elkaar een knuffel geven, elkaar altijd feliciteren, puike gedragsregels tijdens de wedstrijd zelf, klinkt gek, maar het is echt een gentlemen's sport!
Regel 1 = geduld en respect
Regel 2 = nog meer geduld en nog meer respect
regel 3 = indien je een van twee verliest gaat regel 2 direct op!
En anders pak je maar een bokszak
yep geen zachtaardigere als in: nergens mannen die meer zachtaardig zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bedeoelt wel zachtaardig?
wel lachten zo'n body guard, maar ik denk dat boxen ook heel veel beheersen is. Je kijkt goed hoe en wanner je klappen kunt geven ed. dus je hebt je reflexen/emotisch goed onder de dontrole dus je hoeft ook niet zodanig te gaan meppen als er iets iritants aan komt. Het fijt dat je weet dat je hem kan meppen en er bovenstaat is denk dan al reden genoeg om het niet te doen. Toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep geen zachtaardigere als in: nergens mannen die meer zachtaardig zijn
in de ring geen katjes om zonder handen aan te pakken, maar zodra ze de ring uitkomen doen ze nog geen vlieg kwaad. Ook met stappen meermalen meegemaakt, komen er van dat opgeschoten tuig aan, die bewust ruzie zoeken, met duwen trekken en alles, ze doen niets. Draaien zich gewoon om en zeggen: kom we gaan
Enige keer wanneer een van hen wel wat deed, was toen ik samen met nog een boxingbabe en een boksvriend aan het stappen waren, en drie gasten begonnen ons lastig te vallen. So far so good, maar toen ze ons gingen achtervolgen, en handtastelijk werden naar ons twee dames en wel op een meer dan vervelende manier, toen waarschuwde die vriend 'n keer. Ze luisterden niet, lachten hem uit en gingen door. Die vriendin van mij struikelde door hun toedoen en toen gaf onze vriend welgeteld een goede rake klap en weg waren ze
estas loca!?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
Jeee, wat gaan de topics snel tegenwoordig.. als je even niet oplet, ben je al een topic verder!
- Ik ben voor een meet![]()
- waarschijnlijk weet TMM dat van Zakje en Sam door mij![]()
- spaans leren is kut
- zaterdag allemaal naar Pann Den Haag komen, dan ga ik jullie abonneren voor exprezo (promotieteam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |