je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:15 schreef hierissieweer het volgende:
alweer dat stomme topic gesloten, kan niemand mij waarschuwen?
je bent op dreefquote:
stoute jij!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
Ik heb een Muckie gedaan in het vorige topic
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :Squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
ik zie dat dus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
je ziet rechts naast de tijdindicatie van een post het postnummer staan
Je ziet er idd jonger uitquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
Wie is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
heb een beeldscherm van 32"quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Foto.
Vaag genoeg, lijkt me..
dat heet ouderdom hequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
in de kroeg let ik ook niet op hoeveel stomme opmerkingen ik achter elkaar kan maken :S
jap gooi er een kwartje in en je hebt de hele avond plezier!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:24 schreef BrandX het volgende:
[..]dat beloofd echt een topavond te worden tzt
31.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
heb een beeldscherm van 32"Maar was je bang voor de fotograaf? Je kijkt een beetje bescheten
Maar je lijkt wel 23 idd. (hoe oud ben je?)
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied inquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:26 schreef Zakje het volgende:
Is het trouwens zo onderhand nieteens tijd voor een meet? Het lijkt me wel gezellig.
posten niet via de servers waar wij via posten denkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tsjee, kunnen modjes extra snel posten ofzo..
ik post gewoon via fok.forum.nl FOK is wel lekker snel nu iig. Bij jullie niet dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
posten niet via de servers waar wij via posten denk
Maar daar is vast weinig te doen + als je me echt op de kast wilt jagen moet je een survivaltocht organiserenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied in
Brandx mag dan bij mij wel in bed slapen. TMM mag wel bij mijn moeder slapen en LGE mag op de slaapbank en dan houden we sam over... Luchtbed!
nee dreemer post ook, maar jij bent (na mijn weten) de enige hetro chick.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:30 schreef BrandX het volgende:
BX is van de partij op de meet!
ben ik trouwens de enige chick die hier post?
Ik doe niet aan meetingsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doen we dan in Ede? Zal een cultuurshok zijn voor Zakje. Dan mag hij het buitengebied in
Brandx mag dan bij mij wel in bed slapen. TMM mag wel bij mijn moeder slapen en LGE mag op de slaapbank en dan houden we sam over... Luchtbed!
die heb ik niet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef wonderer het volgende:
BrandX, doet es een foto met weinig kleren aan?
nou, alle geiligheid is weer weg. BEDANKT WONDERER!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef wonderer het volgende:
BrandX, doet es een foto met weinig kleren aan?
hoezo, wat ging er mis danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee dreemer post ook, maar jij bent (na mijn weten) de enige hetro chick.
Maar de meetings zijn de afgelopen keren niet zo goed gegaan... dus denk niet dat er een meet komt.
Och welnee, het was reuze vermakelijk, roddel & achterklap, ik was helemaal in mijn elementquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar de meetings zijn de afgelopen keren niet zo goed gegaan... dus denk niet dat er een meet komt.
is sneller geweest, maar denk dat het nu aan mijn computer ligt die te heet word...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik post gewoon via fok.forum.nl FOK is wel lekker snel nu iig. Bij jullie niet dan?
Ik zal even het prachtige verslag van TMM quoten ( serieus, ik kon er echt om lachenquote:
quote:even voor het beeld, een verslag voor iedereen die het feest heeft moeten missen,
want een feest was het
de meet begon om 17 uur cairon, zakje en ik kwamen bijeen waarna we Nathan op gingen halen,
om 18.uur sloot wonderer aan in de cuacha alnaar waar wij naar het restaurant gingen,
nathan ging samen met zakje pinnen (wat later zoenen bleek te zijn)
Zakje had haast want hij wist dat mitchell, zijn grote concurent zo zou komen, dus hij maakte meteen een toeeigening naar Nathan, daarna heeft hij hem niet meer losgelaten, tenminste zijn lippen niet meer.
Ook handen loslaten tijdens het eten bleek moeilijk.
Na het eten even naar het hotel om in te checken voor wonderer, TMM en stroekie die samen met ang3; en Mitchell aansloot bij de vrolijke bende.
Toen naar pann, alwaar we ook dennismoore en om 1 uur ook samjustme en misterO troffen.
Het is echt wel een leuk gezellig feest, ben blij dat het nachtnet er komt. dan kan ik vaker,
Volgende keer in Tilburg.
Maar goed het was een gezellige bedoeling
Na het feest blijken sam en zakje toch de nachttrein genomen te hebben (van een anonieme fokker hoorde ik dat zij ining onstrengeld teg een winkelpand zijn gesignaleerd)
Mitchel cairon, ang3l en sliepen bij Nathan, die zich kennelijk s'nachts ook weer vergrepen heeft aan een lammetje, MisterO ging naar de Cuacha voor een trio met 2 lesbische dame
en Wonderer, Stroekie en TMM sloten zich aan bij de expreszomeet, waar zij zeker om hun leeftijd gerespecteerd werden, zij brachten ons naar het hotel, maar uiteindelijk kozen wij toch voor elkaar.
Toen wonderer en stroek eenmaal sliepen kon ik mij eindelijk overgeven aan mijn grootste passie, het leegeten van een luxe uitgebreit ontbijtbuffet. daarna uitgeslapen tot 16 uur, dat mocht daar
Volgende keer weer?
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, het was reuze vermakelijk, roddel & achterklap, ik was helemaal in mijn element.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou, alle geiligheid is weer weg. BEDANKT WONDERER!
we wachten gewoon af... Maar dan wel sochtens posten dan vind ik het best: pquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik vind gespierde vrouwen mooi en aangezien ze bokst leek het me wel een veilige aanname.
Merciquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...
sam zelf?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef Zakje het volgende:
En wat me nog het meeste irriteert , tot de dag van vandaag ben ik er nog NIET achter gekomen hoe TMM in godsnaam te weten is gekomen dat Sam en Ik ergens tegen een winkelpand aan zaten, dat was namelijk ergens helemaal achteraf om een hoekje, als iemand ons had gezien,dan hadden wij diegene ook gezien, maar wij hebben 100% zeker weten niemand gezien.
als je er "last" van hebt en je wilt er serieus over praten, mag je altijd bij mij komen. en dat meen ik serieusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Merci, ik weet ook niet waarom ik zo ben, zo ben ik gewoon
.
Maar die ...euhm * kuch* mag TMM niet zo geloof ik, daarbij was het de volgende dag al gepost, en Sam was ook verbaast.quote:
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar die ...euhm * kuch* mag TMM niet zo geloof ik, daarbij was het de volgende dag al gepost, en Sam was ook verbaast.
mwah, door persoonlijke omstandigheden de afgelopen maand weinig gesport en dat icm de feestdagen heeft dat voor extra kilo's gezorgd, dus om mij gespierd te zien zal je ff moeten wachten tot over een maandje of anderhalf, als ik weer vol in training ben en de kilo's er weer af zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik vind gespierde vrouwen mooi en aangezien ze bokst leek het me wel een veilige aanname.
Misschien, maar ik schat die kans klein in, het zal wel een mysterie blijvenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ook apart dat hij het zo snel wist idd. Misschien een calculated guess?
wacht maar tot na Parijs, want van naakte vrouwen ben ik gemiddeld 2 maanden mijn geslachtsdrift kwijtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, door persoonlijke omstandigheden de afgelopen maand weinig gesport en dat icm de feestdagen heeft dat voor extra kilo's gezorgd, dus om mij gespierd te zien zal je ff moeten wachten tot over een maandje of anderhalf, als ik weer vol in training ben en de kilo's er weer af zijn
wie weetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:54 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik schat die kans klein in, het zal wel een mysterie blijven.
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maakt niet uit, als jij je er maar gelukkig en prettig bij voelt!
Ik wil niet contstand gelukkig zijn, dat is volgens mij ook niet gezond. Simpel weg omdat het anders nooit genoeg geluk zult hebben. Doordat je niet weet wat je mist, raak je niet meer verzadigd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ontzettend gelukkig, dat is ook prioriteit nummer 1 in mijn leven: heel erg gelukkig zijn.
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wacht maar tot na Parijs, want van naakte vrouwen ben ik gemiddeld 2 maanden mijn geslachtsdrift kwijt
Natuurlijk zijn er wel zaakjes waar ik ontevreden over ben, maar die pak ik dan ook aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil niet contstand gelukkig zijn, dat is volgens mij ook niet gezond. Simpel weg omdat het anders nooit genoeg geluk zult hebben. Doordat je niet weet wat je mist, raak je niet meer verzadigd.
(dit soort dingen moet ik niet meer doen als het zo laat is....)
jij hebt niks te vrezen, maar als ji nu je naakt laat zien, alle mannen in Parijs ook niet! En ja 5 tot 9 maart zit ik heerlijk in Parijs! Met Annalies, een klasgenootje en een vriendinnetje van Annalies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
what's with parijs? ga je daar heen? En sinds wanneer zou ik te vrezen moeten hebben van een homo met geslachtsdrift?
Wonderer is homo, die begrijpt datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooft
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij hebt niks te vrezen, maar als ji nu je naakt laat zien, alle mannen in Parijs ook niet! En ja 5 tot 9 maart zit ik heerlijk in Parijs! Met Annalies, een klasgenootje en een vriendinnetje van Annalies.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wil scoren in Parijs en dat kan niet als jij hem met een foto van zijn geilheid berooft
Die heeft hele grote memmen,ben een keer met d'r bh's wezen winkelen... NOT FUNNY Wil ik niet zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:11 schreef BrandX het volgende:
[..]dan hoop ik maar voor je dat annelies niet uit de kleren gaat
quote:dat is inmiddels duidelijk ja
Ik kan best naar naakte vrouwen kijken zonder gek te worden, maar geil word ik er niet van, neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wonderer is homo, die begrijpt dat![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan best naar naakte vrouwen kijken zonder gek te worden, maar geil word ik er niet van, nee
Moet trouwens zeggen dat een paar foto's van sweety_girly of hoe ze heet in het KPD topic wel op mijn maag sloeg... *ril*
Nou, er zitten er ook een paar secreten tussen hoor...quote:
Namen willen we horen, namen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, er zitten er ook een paar secreten tussen hoor...Het zijn net mensen!
Jan, Richard, Karel, Henk, Marcel...quote:
Dreamer geen hetero? Moet ze me dadelijk toch maar eens iets gaan opbiechten danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bij mij stopt het helaas halverwege je post.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent echt "a boy i love to hate" soms vind ik je zo kortzichtig, arrogant irritant en vervelend. Maar ik bewonder( en zelfs een klein beetje jaloers) om je eigenschap om dat gene wat je niet interesseert niet belangrijk te vinden er er absoluut ook geen moeite voor doet om dat te verbergen...
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |