exactement. Klopt helemaal. Plus dat je echt zo iets hebt van: pffff, tis me de energie en moeite niet waard, zo'n kleuter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel lachten zo'n body guard, maar ik denk dat boxen ook heel veel beheersen is. Je kijkt goed hoe en wanner je klappen kunt geven ed. dus je hebt je reflexen/emotisch goed onder de dontrole dus je hoeft ook niet zodanig te gaan meppen als er iets iritants aan komt. Het fijt dat je weet dat je hem kan meppen en er bovenstaat is denk dan al reden genoeg om het niet te doen. Toch?
...wat dus fout isquote:
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
Jeee, wat gaan de topics snel tegenwoordig.. als je even niet oplet, ben je al een topic verder!
- Ik ben voor een meet![]()
- waarschijnlijk weet TMM dat van Zakje en Sam door mij![]()
- spaans leren is kut
- zaterdag allemaal naar Pann Den Haag komen, dan ga ik jullie abonneren voor exprezo (promotieteam)
zo ver ben ik nou ook weer niet! maar het is wel mn aller aller laatste spaans tentamen! (halleluja)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...wat dus fout is
ik heb ooit van mau geleerd: tu non puedes beber bebidas alcoholicas porque tutienes que conducir.
Het wordt deze maand eenmalig gehouden in het Paard van Trojequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?
porque tu queres de un enfrentamientoquote:
het betekent: jij mag geen alcoholische dranken drinken want je moet nog rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
zo ver ben ik nou ook weer niet! maar het is wel mn aller aller laatste spaans tentamen! (halleluja)
Ik ben bang voor een meet...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
Jeee, wat gaan de topics snel tegenwoordig.. als je even niet oplet, ben je al een topic verder!
- spaans leren is kut
- zaterdag allemaal naar Pann Den Haag komen, dan ga ik jullie abonneren voor exprezo (promotieteam)
elke maand weer ergens andersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woon in den haag. Waar is Pann? Nooit van gehoord?
good luck!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:
Goeeed..... ik denk dat ik mn herkansing voor de 3e keer niet ga halen![]()
Wish me luck, ik ga alvast!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:48 schreef MisterO het volgende:
- spaans leren is kut
eerste helft van de jaren tachtig, tussen 80 een 88 volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:04 schreef BrandX het volgende:
of was MT nou begin jaren 90.... anyways, doesn't matter
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:21 schreef hierissieweer het volgende:
"het lijkt mij leuk om bij jullie te komen werken" is geen goede zin voorin een sollicitatiebrief he?
Het franse rugby team met hun jaarlijkse kalender Les Dieux de stadequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hadden het over muziek, en niet over sport, toch?
![]()
btw: als je lekker gebouwde en gespierde mannen wil zien, die volledig in proportie zijn, moet je boksers kijen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het franse rugby team met hun jaarlijkse kalender Les Dieux de stade
he ben geen werkeloze die niet aan de bak wilt komen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ligt er aan. Als je afgewezen wil worden wel.
waarom gebruik je in plaats van enerverend niet: 'een mooie uitdaging'quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
he ben geen werkeloze die niet aan de bak wilt komen hoor
heb nu dit:
De functie van woonbegeleider in uw instelling lijkt mij een erg afwisselde functie. Aan de ene kant de begeleiding en de zorg aan de jongere zelf en aan de andere kant het coördineren en het onderhouden van het systeem rondom de cliënt. Daarnaast is het werken met jongeren sowieso dynamisch en enerverend.
maar vind enerverend niet zo... wat is een beter woord?
ok de boel afronden en dan stuur ik het opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef BrandX het volgende:
uitdagend!
dus: Daarnaast is het werken met jongeren sowieso dynamisch en uitdagend!
laat je het weten als je succes hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok de boel afronden en dan stuur ik het op
Thanx!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
laat je het weten als je succes hebt?
*duimen gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |