wat staat er in de opquote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik sta er NIET tussen, bij die icons..
moehahahah, nice one!quote:
Er zijn al meerdere pogingen gedaan hahahahaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
kunnen we niet ff een wiki aanmaken voor de op?
gaat lekker sneller
ik was er net, maar kon niet zo snel vindenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere pogingen gedaan hahahaha
Als je wil mag je dat natuurlijk doen, graag zelfs!
graag dan durf ik misschien ook topic te sluitenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
gaat lekker sneller
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 januari 2008 11:16 schreef Lynx666 het volgende:
RRRRRNNIIIIYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGRGGRGHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, dat moest er hoognodig uit...
Ja ik voer ook niks uit op mn werk dus dan mag ik hier postenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
hey unox jij ook hier?
Leef je uitquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
gaat lekker sneller
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef lynda het volgende:
zo jullie gaan niet klein beetje snel en bloody moet je even de OP begrijpend lezen
ja hoor alleen een wok etentje mis gelopen.....quote:Op maandag 28 januari 2008 11:31 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ja ik voer ook niks uit op mn werk dus dan mag ik hier posten![]()
lekker weekend gehad?
sparta ?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dylanesque is al een tijdje niet hierquote:Op maandag 28 januari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat inderdaad weer lekker vandaag! Bijna iedereen is er ook
Waar is de taart?quote:
quote:
Die ga ik straks ook halen, blijft gewoon lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Hotdogs. Oh, ik kan weer eten. Joepie!
Nee, doe maarquote:
bijnaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:48 schreef l3laster het volgende:
Is het al tijd voor lunch *gaap*
Haaiquote:
Nee, nog 25 minutenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:48 schreef l3laster het volgende:
Is het al tijd voor lunch *gaap*
Ik ben al blij dat ik het binnenhou.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die ga ik straks ook halen, blijft gewoon lekker
30quote:
ook weer opgegeten of niet ?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik het binnenhou.Gisteravond de longen uit m'n lijf gekotst.
Lekkere nieuwsfeiten zo op de maandagmorgen he.
Ik vind 300 toch echt een goede film!quote:
Slechte zaak, mag hopen dat je er een goeie reden voor had hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor alleen een wok etentje mis gelopen.....
eerst wokken he!quote:
en er dan een beetje saus bijquote:
beowolf al gezien ?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind 300 toch echt een goede film!
niet mokken, lekker wokken!!!quote:
Nee eigenlijk niet, maar dat is toch meer een fatasie film?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
niet mokken, lekker wokken!!!
[ afbeelding ]
valt me tegenquote:
hmm je zal niet de eerste zijn die dat zegtquote:
Inderdaad! gezellig met een biertje erbijquote:
ach jahquote:Op maandag 28 januari 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! gezellig met een biertje erbij
Het daarna eruit halen, daar leef ík voorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zooi in de wok plempen [afbeelding]
ja de rest werkte niet mee.....quote:Op maandag 28 januari 2008 11:52 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Slechte zaak, mag hopen dat je er een goeie reden voor had haha
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het daarna eruit halen, daar leef ík voor.
Inderdaad!!!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:12 schreef draculettetje het volgende:
gewoon onbeperkt wokken met elkaar is ooooook erg gezellig!
Ik vind het beide wel erg gezellig eigenlijk, het heeft allebij wel wat!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis wokken is toch veel leuker man.
mja, eigenmuziekje erbij enzoquote:Op maandag 28 januari 2008 12:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis wokken is toch veel leuker man.
Trots zijn op je creatie, en de ultieme voorpret van het opeten.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eens het opeten? [afbeelding]
Het gaat wel extreem vandaag ja!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:19 schreef Crazy-M het volgende:
sinds wanneer wordt er hier tussen 12:00 en 13:00 doorgepost
Sinds er om 12.30u pas geluncht wordtquote:Op maandag 28 januari 2008 12:19 schreef Crazy-M het volgende:
sinds wanneer wordt er hier tussen 12:00 en 13:00 doorgepost [afbeelding]
Het maakt mij eigenlijk geen moer uit hoe het er uit ziet,quote:Op maandag 28 januari 2008 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Trots zijn op je creatie, en de ultieme voorpret van het opeten.
*raakt lichtelijk opgewonden* [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Trots zijn op je creatie, en de ultieme voorpret van het opeten.
*raakt lichtelijk opgewonden* [ afbeelding ]
aah okquote:Op maandag 28 januari 2008 12:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sinds er om 12.30u pas geluncht wordt.
Ik ook, lekker simpel verhaal maar gewoon een ontzettende Cult-filmquote:Op maandag 28 januari 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind 300 toch echt een goede film!
ah okquote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar dat is toch meer een fatasie film?
(niet echt mijn genre zeg maar)
Lunchtijd enzoquote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
En toen was 't stil.
Pan's Labyrinth?quote:
doei! welterustenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik ben bijna klaar, ik log alvast uit hier.
Daahaag.
beterschapquote:Op maandag 28 januari 2008 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik ben bijna klaar, ik log alvast uit hier. [afbeelding]
Daahaag.
Goed bezig!!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
AJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAAA KAAAAAAAAA YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
(sorry, moest ff)
Donderdag vrij
dus: NOG 2.5 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehequote:Op maandag 28 januari 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Ik heb vrijdag maar vrij genomen...
Ik heb morgen vrij. helaas zit ik 1,5 uur op de stoel bij de tandartsquote:Op maandag 28 januari 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Ik heb vrijdag maar vrij genomen...
Behaarde kater... riiiight...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
Heeeeeee Lynx666! Behaarde kater van me
ik vanavond.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij. helaas zit ik 1,5 uur op de stoel bij de tandarts
Da's minder... niet echt genieten van je vrije dag dusquote:Op maandag 28 januari 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wel eens een kale lynx gezien? Zo zielig met dit koude weerquote:
Allyoucanupload.com?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Laptop is er!!
zou graag foto's posten, maar geen idee waar je tegenwoordig die dingen online kan smijten
1,5 uur???quote:Op maandag 28 januari 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sochtends om 9uur al. tijd voor wat versnaperingen vanavond dusquote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's minder... niet echt genieten van je vrije dag dus
mja iddquote:Op maandag 28 januari 2008 13:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
1,5 uur???
Je hebt het bont gemaakt
Mangothee... hmmmquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
Heeeeeee Lynx666! Behaarde kater van me
Hoezo kutdag? Mangothee op? Voorraadkast in beslag genomen? Of miste je me gewoon?
Smartquote:
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt vanquote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okook geen lord of the rings ?
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/drukquote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idden ik denk niet dat het voor het laatst is haha
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphonquote:
Whyyyyy?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Net de Thalys!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
we blijven doorgaan vandaag :p
net een sneltrein
voor mij was het ook al 2 jaar geledenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/druk
Dude? Waarom? Geniale films!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Haha dat bedoel ik maarquote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphon
ik heb ooit de extended collectors edition gedownloadquote:
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...quote:
tis eerder een miniseriequote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factorenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
Heeeeeee Lynx666! Behaarde kater van me [afbeelding]
Hoezo kutdag? Mangothee op? Voorraadkast in beslag genomen? Of miste je me gewoon? [afbeelding]
Jij ziet liever een kale poes he?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Behaarde kater... riiiight... [afbeelding]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrijquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR... [afbeelding]
Uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit de extended collectors edition gedownload
80GB bij mekaar
uiteraard nooit gebrand![]()
Mehquote:
Je moet er echt tijd voor makenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
neequote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
UiteraardWel gekeken of dat niet?
Arm poezebeest! Kom eens bij tante 7, krijg je een lekkere massage van me. Ben je al die shit zo vergetenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
Dan maak ik liever een weekend vrij voor Band of brothersquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
[..]
Jij ziet liever een kale poes he?
[..]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrij![]()
ja, maar niet zoals de NSquote:
ik mis de streep. op verzoek van bell natuurlijkquote:
lolquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mis de streep. op verzoek van bell natuurlijk
Moet je is doen jongenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee
ik denk dat die schijf ergens in de kast ligt. hmm zal s zoeken eigelijk
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arm poezebeest! Kom eens bij tante 7, krijg je een lekkere massage van me. Ben je al die shit zo vergeten [afbeelding]
Heb ik lang geleden eens compleet gedownload. Nog steeds niet gekekenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan maak ik liever een weekend vrij voor Band of brothers [afbeelding]
start -> uitvoeren -> mspaintquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kinkyquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik rechte strepen kan trekken ?quote:
kan je mooi band of brothers kijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef Lynx666 het volgende:
Meevaller wat betreft m'n vrije dagen saldo
Ik dacht dat ik niks meer had van vorig jaar; bleek ik nog een week en een beetje te hebben
En ondanks dat m'n contract in maart verloopt heb ik toch voor een heel jaar aan vrije dagen bijgeschreven gekregen. Goed teken dat ik ws mag blijven ook
.
Binnenkort eens een weekje vrijnemen. om te uitkutten.
.
BEHEERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Dat ben je toch zelfquote:
Of een LOTR EE SE XXL marathon at my placequote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi band of brothers kijken [afbeelding]
Dittoquote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [28-Jan-2008 14:02:05]
Dat klinkt toch wel heel apartquote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of een LOTR EE SE XXL marathon at my place
niet van FOK!quote:
Zelfs jij moet dat kunnenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik rechte strepen kan trekken ?
* WhiteLightning slaapt zowat
moet ik je mijn 80gb schijf sturen ? daar staan ze op.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel heel apart
ik voel me ineens vereerdquote:
Dat klinkt meer als een groot bukkake feest ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stuur ze maarquote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik je mijn 80gb schijf sturen ? daar staan ze op.
wel in rar bestanden allemaal
Hahaha gaan we weerquote:
wie is de schandpaal ?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een groot bukkake feest ofzo
en wat heb jij gedronkenquote:
nog 2 dagen, 2 uur en 45 minuten tot mn vrije dag :dquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
It is 338 days, 10 hours, 47 minutes and 43 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
**zucht**
t schiet al op voor je dusquote:Op maandag 28 januari 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 2 dagen, 2 uur en 45 minuten tot mn vrije dag :d
dag later nieuwe werk
waar ik nu werk?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t schiet al op voor je dusen ga je nu nog trakteren ?
En dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
It is 338 days, 10 hours, 47 minutes and 43 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
**zucht**
uhm , champagne, vuurwerk, en oliebollen ?quote:
14 Droxz specials... ik sta serieus stijf van de koffiequote:
Ik las "wie is de schandknaap"quote:
maakt dat wat uit met bukkake ?quote:
Moet je bij WL zijn hequote:
Op naar 2010!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , champagne, vuurwerk, en oliebollen ?
wie , wat , waar , wanneer ? zwemspulen mee ?quote:
quote:
Normaal ligt er een vrouw, en geen manquote:Op maandag 28 januari 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maakt dat wat uit met bukkake ?
*Naar tafel wijst*quote:
Je plaatje met je kale kut kat, of je daar nou je zwemspullen voor nodig hebt .. tja...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie , wat , waar , wanneer ? zwemspulen mee ?
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
Legolas
Die mag best een beschuitje komen eten
Die dochter van de zanger van Aerosmith?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en waar zijn de mooie vrouwen in LOTR?
nou ik heb anders een versie van lotr ooit gedownload. de PRON versiequote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
katten houden niet van water. tenmiste niet vrijwilligquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je plaatje met je kale kut kat, of je daar nou je zwemspullen voor nodig hebt .. tja...
als jij dat kinky vind
Volgens mij moet ik toch nog maar eens tijd vrijmaken voor LOTRquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die dochter van de zanger van Aerosmith?
Arwen en Eowyn zijn niet mooi genoeg?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kazaa is zo 2001quote:Op maandag 28 januari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik heb anders een versie van lotr ooit gedownload. de PRON versielord of the cock rings geloof ik.
dankzij kazaa natuurlijk.
*zich over de tafel drappeert*quote:
Arwenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en waar zijn de mooie vrouwen in LOTR? [afbeelding]
Liv Tyler was dat toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik toch nog maar eens tijd vrijmaken voor LOTR
zoekt op google.. wat liefvfvfvf ja! Ik heb LOTR al een tijd niet gezienquote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arwen en Eowyn zijn niet mooi genoeg?
* Seventees vindt Liv Tyler een prachtvrouw
zeg iedereen kent kazaa , en zn problemen toch ?!?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kazaa is zo 2001en allemaal "perongeluk" gedownload he...
Die jurk die Arwen draagt op het moment dat ze haar vader contronteert met 't feit hij in de toekomst kan kijken en haar zoon heeft gezien... Die jurk zou ik best willen hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
alleen die kleding... dat doe je die vrouwen toch niet aan hahaha
Schaamt gij zich!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoekt op google.. wat liefvfvfvf ja! Ik heb LOTR al een tijd niet gezien
ik slechte herinnering aan die naamquote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arwen en Eowyn zijn niet mooi genoeg?
* Seventees vindt Liv Tyler een prachtvrouw
Ltrz jongen!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes , ik ga voorzichtig afsluiten hier.
boodschappen doen , en door naar huis![]()
de mazzel
foto?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die jurk die Arwen draagt op het moment dat ze haar vader contronteert met 't feit hij in de toekomst kan kijken en haar zoon heeft gezien... Die jurk zou ik best willen hebben
mzzl he!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes , ik ga voorzichtig afsluiten hier.
boodschappen doen , en door naar huis![]()
de mazzel
Dat moet wel digitaal zeg, anders zie je al die botten zittenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je beter beowolf kijken. daar zit tenmiste een naakte gedigitaliseerde versie van angelina jolie in
nog een uurtje! zo nog even roken, dan nog 45 minquote:
opschepper :pquote:Op maandag 28 januari 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nog een uurtje! zo nog even roken, dan nog 45 min
Blijft een leuk woord... OPschepper... OP=Osdorp Possequote:
pffft,quote:Op maandag 28 januari 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijft een leuk woord... OPschepper... OP=Osdorp Posse
En dan hangen ze de vlag uit bij je oude werkgever?quote:
weet niet :pquote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan hangen ze de vlag uit bij je oude werkgever?
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :p
Ik heb zelf ontslag genomen
dus jah
Dat denk ik dan ook jaquote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :p
Ik heb zelf ontslag genomen
dus jah
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
pas sinds ik ontslag genomen hebquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
hoezo ...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijn
je mag de ontslag brief zienquote:
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meerquote:
mja, je moet netjes en formeel houden hequote:Op maandag 28 januari 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meer"
valt meequote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
Het ging lekker vandaag!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
tja inderdaad,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
klopt :dquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zolang het maar gezellig was/is
okquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
ik nog 30 min,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
dat heb ik al gedaan vanmiddag....quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middagquote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan vanmiddag....
ik ben niet snelquote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo snel als jij bent lukt me nooit
opaquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog 30 min,
dan in de auto stpappen :d
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig hebquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
nu ja, moet naar de auto lopen, dus wordt ik weer wakkerquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,
ik zou er van balen om zo moe in de auto te moeten stappen
ach maakt toch niks uitquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig heb
werk ze :dquote:
nietesquote:
niet :pquote:
Door dat stiekeme gedoe is ie wel koud voor ze het ontdektquote:Op maandag 28 januari 2008 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet stiekem een bakje mangothee neer voor Seventees....
Was dat bakje nog warm genoeg? gelukkig!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef draculettetje het volgende:
denk dat ik hem per ongeluk heb opgedronken....
zal wel ff nieuwe zetten, heb alleen geen mango in huis
trustenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben net klaar met werken
was een rustige nacht.. ben benieuwd naar komende nacht, eerst maar lekker slapen zo.
Wannabe telekids nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
doe mij de thee maar jah
was moeilijk wakker worden vandaag
nog 2 ......................
2 dagen voor dat is tof
dat ik dacht dat ik die
ssst, valt niemand opquote:
Nou... mij in ieder geval welquote:
partypooperquote:
Eerder een slechte coverquote:
Nou dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eerder een slechte cover
Shit wat is het nog donker buiten
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nou ook!
nu heb ik helemaal het idee dak nie geslapen heb
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zeg
Mogguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Proostquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
ow en HATSJOE
Ja dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te radenquote:
Er valt niks te radenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
ik heb zeker gister weer wat gemist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
Hier broodje smeren en naar schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank die zal ik hard nodig hebben vandaag
ff tandenpoetsen en dan naar werk
'Ze' denken dat ik een oude bekende ben, maar dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zeker gister weer wat gemist?
Tjah, ik lig er niet wakker van hoor. Maar heb gewoon het vermoeden dat zoiets weer zal gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Er valt niks te raden![]()
Dus go your gang!
Mwah niks ernstigs hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zeker gister weer wat gemist?
Ben al 2,5 uur wakkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:08 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Hier broodje smeren en naar school
Damn wat is het vroeg!
Gast, waarom ga je nog?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala, zo is naar werk rijden .. voor de laatste 2 dagen
Jij ook alquote:
En of!quote:
Leaseautoquote:
Vroegah was alles beter. Toen ik bij Flickr kwam was Yahoo nog niet de baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of!
Trouwens, gaar dat je alleen Flickr account kan maken met een Yahoo account
Inkoppertje: Op het spoor neem ik aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar stond de NS nu weer stil?
Jij bent veel te bijdehand voor dit tijdstip.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inkoppertje: Op het spoor neem ik aan
Ah kijk, daarom weiger ik dus Flickr te gebruiken, terwijl ik best een dump plek wil hebben voor mijn foto'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Toen ik bij Flickr kwam was Yahoo nog niet de baas.
Hehe sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jij bent veel te bijdehand voor dit tijdstip.
Kijk! Goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens geen ochtendhumeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |