Dat denk ik dan ook jaquote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :p
Ik heb zelf ontslag genomen
dus jah
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
pas sinds ik ontslag genomen hebquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
hoezo ...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijn
je mag de ontslag brief zienquote:
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meerquote:
mja, je moet netjes en formeel houden hequote:Op maandag 28 januari 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meer"
valt meequote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
Het ging lekker vandaag!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
tja inderdaad,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
klopt :dquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zolang het maar gezellig was/is
okquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
ik nog 30 min,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
dat heb ik al gedaan vanmiddag....quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middagquote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan vanmiddag....
ik ben niet snelquote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo snel als jij bent lukt me nooit
opaquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog 30 min,
dan in de auto stpappen :d
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig hebquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
nu ja, moet naar de auto lopen, dus wordt ik weer wakkerquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,
ik zou er van balen om zo moe in de auto te moeten stappen
ach maakt toch niks uitquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig heb
werk ze :dquote:
nietesquote:
niet :pquote:
Door dat stiekeme gedoe is ie wel koud voor ze het ontdektquote:Op maandag 28 januari 2008 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet stiekem een bakje mangothee neer voor Seventees....
Was dat bakje nog warm genoeg? gelukkig!quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef draculettetje het volgende:
denk dat ik hem per ongeluk heb opgedronken....
zal wel ff nieuwe zetten, heb alleen geen mango in huis
trustenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben net klaar met werken
was een rustige nacht.. ben benieuwd naar komende nacht, eerst maar lekker slapen zo.
Wannabe telekids nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
doe mij de thee maar jah
was moeilijk wakker worden vandaag
nog 2 ......................
2 dagen voor dat is tof
dat ik dacht dat ik die
ssst, valt niemand opquote:
Nou... mij in ieder geval welquote:
partypooperquote:
Eerder een slechte coverquote:
Nou dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eerder een slechte cover
Shit wat is het nog donker buiten
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nou ook!
nu heb ik helemaal het idee dak nie geslapen heb
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zeg
Mogguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Proostquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
ow en HATSJOE
Ja dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te radenquote:
Er valt niks te radenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
ik heb zeker gister weer wat gemist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
Hier broodje smeren en naar schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank die zal ik hard nodig hebben vandaag
ff tandenpoetsen en dan naar werk
'Ze' denken dat ik een oude bekende ben, maar dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zeker gister weer wat gemist?
Tjah, ik lig er niet wakker van hoor. Maar heb gewoon het vermoeden dat zoiets weer zal gebeurenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Er valt niks te raden![]()
Dus go your gang!
Mwah niks ernstigs hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zeker gister weer wat gemist?
Ben al 2,5 uur wakkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:08 schreef MangoThee het volgende:
[..]
Hier broodje smeren en naar school
Damn wat is het vroeg!
Gast, waarom ga je nog?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
tralalala, zo is naar werk rijden .. voor de laatste 2 dagen
Jij ook alquote:
En of!quote:
Leaseautoquote:
Vroegah was alles beter. Toen ik bij Flickr kwam was Yahoo nog niet de baas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En of!
Trouwens, gaar dat je alleen Flickr account kan maken met een Yahoo account
Inkoppertje: Op het spoor neem ik aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar stond de NS nu weer stil?
Jij bent veel te bijdehand voor dit tijdstip.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inkoppertje: Op het spoor neem ik aan
Ah kijk, daarom weiger ik dus Flickr te gebruiken, terwijl ik best een dump plek wil hebben voor mijn foto'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Toen ik bij Flickr kwam was Yahoo nog niet de baas.
Hehe sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jij bent veel te bijdehand voor dit tijdstip.
Kijk! Goed nieuws!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens geen ochtendhumeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |