hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
tja inderdaad,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het ging lekker vandaag!![]()
Beetje jammer dat het het laatste uur zo rustig is hier
klopt :dquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
nou ja zolang het maar gezellig was/is
okquote:Op maandag 28 januari 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan zal ik maar even mn best moeten doen!
ik nog 30 min,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
dat heb ik al gedaan vanmiddag....quote:Op maandag 28 januari 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Over 5 minuten mag ik gelukkig al naar huis toe,
zo maar even mijn ogen dichtdoen in de trein hahaha
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middagquote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan vanmiddag....
ik ben niet snelquote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo snel als jij bent lukt me nooit
opaquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik nog 30 min,
dan in de auto stpappen :d
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig hebquote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat kan dat toch lekker zijn he, lekker een dutje doen in de middag
nu ja, moet naar de auto lopen, dus wordt ik weer wakkerquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Af en toe heeft het toch zijn voordelen die trein,
ik zou er van balen om zo moe in de auto te moeten stappen
ach maakt toch niks uitquote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja tis wel lekker maar ik baal er toch altijd van dak het nodig heb
werk ze :dquote:
nietesquote:
niet :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |