zeg iedereen kent kazaa , en zn problemen toch ?!?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kazaa is zo 2001en allemaal "perongeluk" gedownload he...
Die jurk die Arwen draagt op het moment dat ze haar vader contronteert met 't feit hij in de toekomst kan kijken en haar zoon heeft gezien... Die jurk zou ik best willen hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
alleen die kleding... dat doe je die vrouwen toch niet aan hahaha
Schaamt gij zich!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zoekt op google.. wat liefvfvfvf ja! Ik heb LOTR al een tijd niet gezien
ik slechte herinnering aan die naamquote:Op maandag 28 januari 2008 14:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arwen en Eowyn zijn niet mooi genoeg?
* Seventees vindt Liv Tyler een prachtvrouw
Ltrz jongen!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes , ik ga voorzichtig afsluiten hier.
boodschappen doen , en door naar huis![]()
de mazzel
foto?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die jurk die Arwen draagt op het moment dat ze haar vader contronteert met 't feit hij in de toekomst kan kijken en haar zoon heeft gezien... Die jurk zou ik best willen hebben
mzzl he!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes , ik ga voorzichtig afsluiten hier.
boodschappen doen , en door naar huis![]()
de mazzel
Dat moet wel digitaal zeg, anders zie je al die botten zittenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
kan je beter beowolf kijken. daar zit tenmiste een naakte gedigitaliseerde versie van angelina jolie in
nog een uurtje! zo nog even roken, dan nog 45 minquote:
opschepper :pquote:Op maandag 28 januari 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nog een uurtje! zo nog even roken, dan nog 45 min
Blijft een leuk woord... OPschepper... OP=Osdorp Possequote:
pffft,quote:Op maandag 28 januari 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijft een leuk woord... OPschepper... OP=Osdorp Posse
En dan hangen ze de vlag uit bij je oude werkgever?quote:
weet niet :pquote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan hangen ze de vlag uit bij je oude werkgever?
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!quote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :p
Ik heb zelf ontslag genomen
dus jah
Dat denk ik dan ook jaquote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet :p
Ik heb zelf ontslag genomen
dus jah
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
pas sinds ik ontslag genomen hebquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
Aangezien je toch heel dag op fok zit, kunnen ze er vast niet heel hard om huilen!
hoezo ...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan komen ze tot de conclusie dat internet dus wel snel kan zijn
je mag de ontslag brief zienquote:
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meerquote:
mja, je moet netjes en formeel houden hequote:Op maandag 28 januari 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat er bij mij in zou staan is "Ik heb godverdomme geen zin meer"
valt meequote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
Het ging lekker vandaag!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
zijn jullie weer eens snel gegaam vandaag.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |