trustenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 06:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben net klaar met werken
was een rustige nacht.. ben benieuwd naar komende nacht, eerst maar lekker slapen zo.
Wannabe telekids nummerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
doe mij de thee maar jah
was moeilijk wakker worden vandaag
nog 2 ......................
2 dagen voor dat is tof
dat ik dacht dat ik die
ssst, valt niemand opquote:
Nou... mij in ieder geval welquote:
partypooperquote:
Eerder een slechte coverquote:
Nou dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eerder een slechte cover
Shit wat is het nog donker buiten
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nou ook!
nu heb ik helemaal het idee dak nie geslapen heb
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, en dan zit je op msn, niemand online, het is hier in het bedrijf nog erg stil... en dan valt het kwartje... Wat is het vroeg zeg
Mogguhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Proostquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
ow en HATSJOE
Ja dat kan ik mij goed voorstellenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben dan nog wel thuis maar tis dan ook nog steeds vroeg, helemaal als er iemand nog in zn bed ligt
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te radenquote:
Er valt niks te radenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
ik heb zeker gister weer wat gemist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh, en je weet dat je vandaag ook weer de lading over je heen krijgt he? Tenminste iedereen blijft het proberen te raden
Hier broodje smeren en naar schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank die zal ik hard nodig hebben vandaag
ff tandenpoetsen en dan naar werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |