Smartquote:
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt vanquote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okook geen lord of the rings ?
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/drukquote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idden ik denk niet dat het voor het laatst is haha
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphonquote:
Whyyyyy?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Net de Thalys!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
we blijven doorgaan vandaag :p
net een sneltrein
voor mij was het ook al 2 jaar geledenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/druk
Dude? Waarom? Geniale films!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Haha dat bedoel ik maarquote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphon
ik heb ooit de extended collectors edition gedownloadquote:
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...quote:
tis eerder een miniseriequote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factorenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
Heeeeeee Lynx666! Behaarde kater van me [afbeelding]
Hoezo kutdag? Mangothee op? Voorraadkast in beslag genomen? Of miste je me gewoon? [afbeelding]
Jij ziet liever een kale poes he?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Behaarde kater... riiiight... [afbeelding]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrijquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR... [afbeelding]
Uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit de extended collectors edition gedownload
80GB bij mekaar
uiteraard nooit gebrand![]()
Mehquote:
Je moet er echt tijd voor makenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
neequote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
UiteraardWel gekeken of dat niet?
Arm poezebeest! Kom eens bij tante 7, krijg je een lekkere massage van me. Ben je al die shit zo vergetenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
Dan maak ik liever een weekend vrij voor Band of brothersquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
[..]
Jij ziet liever een kale poes he?
[..]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrij![]()
ja, maar niet zoals de NSquote:
ik mis de streep. op verzoek van bell natuurlijkquote:
lolquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mis de streep. op verzoek van bell natuurlijk
Moet je is doen jongenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee
ik denk dat die schijf ergens in de kast ligt. hmm zal s zoeken eigelijk
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Arm poezebeest! Kom eens bij tante 7, krijg je een lekkere massage van me. Ben je al die shit zo vergeten [afbeelding]
Heb ik lang geleden eens compleet gedownload. Nog steeds niet gekekenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan maak ik liever een weekend vrij voor Band of brothers [afbeelding]
start -> uitvoeren -> mspaintquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kinkyquote:Op maandag 28 januari 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik rechte strepen kan trekken ?quote:
kan je mooi band of brothers kijkenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef Lynx666 het volgende:
Meevaller wat betreft m'n vrije dagen saldo
Ik dacht dat ik niks meer had van vorig jaar; bleek ik nog een week en een beetje te hebben
En ondanks dat m'n contract in maart verloopt heb ik toch voor een heel jaar aan vrije dagen bijgeschreven gekregen. Goed teken dat ik ws mag blijven ook
.
Binnenkort eens een weekje vrijnemen. om te uitkutten.
.
BEHEERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Dat ben je toch zelfquote:
Of een LOTR EE SE XXL marathon at my placequote:Op maandag 28 januari 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je mooi band of brothers kijken [afbeelding]
Dittoquote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [28-Jan-2008 14:02:05]
Dat klinkt toch wel heel apartquote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of een LOTR EE SE XXL marathon at my place
niet van FOK!quote:
Zelfs jij moet dat kunnenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik rechte strepen kan trekken ?
* WhiteLightning slaapt zowat
moet ik je mijn 80gb schijf sturen ? daar staan ze op.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel heel apart
ik voel me ineens vereerdquote:
Dat klinkt meer als een groot bukkake feest ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 14:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stuur ze maarquote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik je mijn 80gb schijf sturen ? daar staan ze op.
wel in rar bestanden allemaal
Hahaha gaan we weerquote:
wie is de schandpaal ?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een groot bukkake feest ofzo
en wat heb jij gedronkenquote:
nog 2 dagen, 2 uur en 45 minuten tot mn vrije dag :dquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
It is 338 days, 10 hours, 47 minutes and 43 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
**zucht**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |