Smartquote:
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt vanquote:Op maandag 28 januari 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah okook geen lord of the rings ?
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/drukquote:Op maandag 28 januari 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja idden ik denk niet dat het voor het laatst is haha
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphonquote:
Whyyyyy?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Net de Thalys!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
we blijven doorgaan vandaag :p
net een sneltrein
voor mij was het ook al 2 jaar geledenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens, maar het geen zin/ben lui/druk
Dude? Waarom? Geniale films!quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik orrigineel, eigenlijk een klein beetje spijt van
Haha dat bedoel ik maarquote:Op maandag 28 januari 2008 13:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Twijfelachtig, wat je zegt, Bellerphon
ik heb ooit de extended collectors edition gedownloadquote:
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...quote:
tis eerder een miniseriequote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factorenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef Seventees het volgende:
Heeeeeee Lynx666! Behaarde kater van me [afbeelding]
Hoezo kutdag? Mangothee op? Voorraadkast in beslag genomen? Of miste je me gewoon? [afbeelding]
Jij ziet liever een kale poes he?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Behaarde kater... riiiight... [afbeelding]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrijquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR... [afbeelding]
Uiteraardquote:Op maandag 28 januari 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ooit de extended collectors edition gedownload
80GB bij mekaar
uiteraard nooit gebrand![]()
Mehquote:
Je moet er echt tijd voor makenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aardig langdradig, te veel "fantasie", je kijkt niet "even" LOTR...
neequote:Op maandag 28 januari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
UiteraardWel gekeken of dat niet?
Arm poezebeest! Kom eens bij tante 7, krijg je een lekkere massage van me. Ben je al die shit zo vergetenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
Dan maak ik liever een weekend vrij voor Band of brothersquote:Op maandag 28 januari 2008 13:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, nee, ja, en dan nog een sloot aan externe factoren [ afbeelding ].
[..]
Jij ziet liever een kale poes he?
[..]
LOTR, héérlijk! Daar maak ik graag een weekend voor vrij![]()
ja, maar niet zoals de NSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |