t schiet al op voor je dusquote:Op maandag 28 januari 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 2 dagen, 2 uur en 45 minuten tot mn vrije dag :d
dag later nieuwe werk
waar ik nu werk?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t schiet al op voor je dusen ga je nu nog trakteren ?
En dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
It is 338 days, 10 hours, 47 minutes and 43 seconds until Thursday, January 1, 2009 (UTC time)
**zucht**
uhm , champagne, vuurwerk, en oliebollen ?quote:
14 Droxz specials... ik sta serieus stijf van de koffiequote:
Ik las "wie is de schandknaap"quote:
maakt dat wat uit met bukkake ?quote:
Moet je bij WL zijn hequote:
Op naar 2010!!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uhm , champagne, vuurwerk, en oliebollen ?
wie , wat , waar , wanneer ? zwemspulen mee ?quote:
quote:
Normaal ligt er een vrouw, en geen manquote:Op maandag 28 januari 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maakt dat wat uit met bukkake ?
*Naar tafel wijst*quote:
Je plaatje met je kale kut kat, of je daar nou je zwemspullen voor nodig hebt .. tja...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wie , wat , waar , wanneer ? zwemspulen mee ?
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:37 schreef Seventees het volgende:
Legolas
Die mag best een beschuitje komen eten
Die dochter van de zanger van Aerosmith?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en waar zijn de mooie vrouwen in LOTR?
nou ik heb anders een versie van lotr ooit gedownload. de PRON versiequote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en waar zijn de mooie vrouwen in LOTR?
katten houden niet van water. tenmiste niet vrijwilligquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je plaatje met je kale kut kat, of je daar nou je zwemspullen voor nodig hebt .. tja...
als jij dat kinky vind
Volgens mij moet ik toch nog maar eens tijd vrijmaken voor LOTRquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die dochter van de zanger van Aerosmith?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |