topic in USquote:Op maandag 28 januari 2008 17:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Misschien een ideetje om in US hier straks ook een topic voor je maken, zodat we naast fotografen ook modellen hebben?
heb er nu geen zin meer inquote:
Ik sta er achterquote:Op maandag 28 januari 2008 00:50 schreef PKfotografie het volgende:
voor mij geen idee of het voor of achter een camera staat:
sanger denkt er over na
Boy_Snakeye denkt er over na
valt toch wel meequote:
sssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt toch wel mee
jij woont toch bij mij om de hoek?
tis ongeveer n uurtje met de auto
tuurlijk! ben je welkomquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:11 schreef dutchie het volgende:
O wat ver!! Maar lijkt me een prachtige locatie, wil er zeker over nadenken om mee te gaan.
Als 'elk niveau' is toegelaten natuurlijk.
is het al morgenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef buzzer het volgende:
Ik zal de Op morgen even bijwerken.
tegen die tijd dat we uitgepraat zijn duurt dat nog zo'n 22 uurquote:
proest ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
tegen die tijd dat we uitgepraat zijn duurt dat nog zo'n 22 uur
Ik keek ook al, want twee is erg weinig..... misschien wilt Fraubitchquote:Op zondag 17 februari 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
zijn er ook al modellen die komen?
Of jijquote:Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef enter het volgende:
[..]
Ik keek ook al, want twee is erg weinig..... misschien wilt Fraubitch
Ik ben ook nog aan het kijken. Hoe denk jij dat je erheen zou gaan, met de trein of anders?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef lotje11 het volgende:
tvp, dit is gewoon te dichtbij om niet te kijken of ik kan
mmja, je kan wel wat foto's gebruiken voor in je foboquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef lotje11 het volgende:
tvp, dit is gewoon te dichtbij om niet te kijken of ik kan
Als het lekker weer is kan je lekker in de hei bijkomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kan helaas niet. Zaterdag een feestje dus ik denk niet voor die tijd wakker ben
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga even definitief afzeggen. Ik heb de dag ervoor al een vrij intensieve dag dus een dagje rust kan op dat moment geen kwaad.
Dat heb ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 06:40 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vrij, kan dus komen, mits er meer modellen komen, anders ga ik liever wat anders doen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook.
Wellicht een idee dat iedere deelnemende fotograaf een model bezorgd?
quote:Hoi,
Je krijgt deze PM omdat je in het topic Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel X! hebt aangegeven als model beschikbaar te zijn.
Op 30 maart aanstaande is een modelmeet gepland bij de Venbergse watermolen. Het is de bedoeling om rond twaalf uur te verzamelen.
We hopen dat ook jij geinterresseerd bent om te komen, je houdt er zeker een aantal mooie foto's aan over!
Aanmelden en verder kletsen kan in het meet topic [portret meet] 30 maart locatie: venbergse watermolen .
Graag tot daar.
Groeten Bennie.
Er is niets leukers dan wijquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef fraubitch het volgende:
ja tvp.
mits er niets leukers tussenkomt kom ik ook. als model denk ik. of fotograaf.
goedzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef didotcicero het volgende:
Hey! Heb opeens veel meer zin in die meet
ik kom mits niets leukersquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan wij.
Dus je komt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan wij.
Dus je komt.
Maar je hebt er wel zin in toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:28 schreef didotcicero het volgende:
Ik heb nog niks toegezegd!
Ik dacht toch dat lotje11 aan de andere kant van de camera stond.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb het lijstje enigszins bijgewerkt:
wie gaan er mee?
fotograaf:
pkfotografie
Prupke
Ynske(houd het in de gaten)
buzzer
EchnaDarr schrijf mij maar in als waarschijnlijkje
..bennie
ultra_ivo heeft iig intresse
qless
Nikonnijntje houd het in de gaten
Vliegvrager
sanger denkt er over na
limpix
didotcicero nog niks toegezegd maar heeft er wel zin in
modellen:
Justine (oudste buz).
Sabine (jongste buz).
Dochter Lishe indien in de buurt
Neef limpix benadert nog een model
wendywendy
roooosje
fraubitch
lotje11
OP fixedquote:
checkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef limpix het volgende:
Ik kan eventueel iemand oppikken op station Eindhoven, misschien 2, ligt een beetje aan de hoeveelheid modellen die al meerijden.
Eindhoven-Valkenswaard is een kleine 25 minuten met de auto, terugbrengen ook geen probleem.
Ai, ai. Ken sowieso niemand uit regio Den Bosch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook.
Wellicht een idee dat iedere deelnemende fotograaf een model bezorgd?
Ach joh. Je hoeft maar 1 ding te doen: in de trein stappen. Dit is slechts het opstapje naar een glorieuze modellencarrière op internationaal vakgebied. Vervolgens willen alle modellencastingbureaus je hebben. Tegen grof geld zelfs. Kassa. Je vliegt in je airstreamjet her en daar. Je snuitertje zit op voorpagina's van alle roddelbladen. Vervolgens trouw je in besloten kring met een Ben Affleck look-a-like. Leidt een turbulent leven in Hollywood. Neemt uiteindelijk een overdosis slaappillen. En tja, dat was het dan wel zo'n beetje.quote:
Hé CanonFTW.. mijn naam begint toevallig niet met een C.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:02 schreef CanonFTW het volgende:
Hé Fraubitch.. begint je naam niet toevallig met een C.?
Je doet me nogal sterk aan iemand denken.
Hey A.!quote:Op zondag 24 februari 2008 21:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hé CanonFTW.. mijn naam begint toevallig niet met een C.
Mijn naam begint met een A.
Hoi R.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey A.!
CanonFTW is al hemelen. Zie MED.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:15 schreef fraubitch het volgende:
Oh nee he [ afbeelding ]
Als enter komt kom ik echt niet he [ afbeelding ]!
waarom verbazen sommige dingen me al niet meer?quote:Op zondag 24 februari 2008 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey A.!
CanonFTW is al hemelen. Zie MED.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:36 schreef Xilantof het volgende:
Goed en nu weer normaal over de meeting praten oke?
Ik zorg voor een modderbad en de fotoshootquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef fraubitch het volgende:
Wat roooosje vragt wil ik ook weten!!Wie was CanonFTW?
En als enter komt en ik kom ook dan is er een grote bitchfight [ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden. Een redelijk vers gebande user met een username die refereert aan een Zweeds automerk probeerde al diverse keren terug te komen met wat klonen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef fraubitch het volgende:
Wat roooosje vragt wil ik ook weten!!Wie was CanonFTW?
hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef Vliegvrager het volgende:
*afmeldt
dan gaan wij toch ergens eten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:12 schreef didotcicero het volgende:
Verdorie... blijven er nog wel mensen over?
Zijn er uberhaubt modellen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef ..bennie het volgende:
Hoe minder fotografen, hoe meer modellen, sort of..
Heeeey~!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Fuer_Grissa_ost_Drauka het volgende:
ehm... stuk of 3 of 4 modellen die met Hmaster en mij mee komen?Kunnen kijken of we nog ergens een blikje open kunnen trekken... 2 fotografen.... 2 auto's... blijft er plek over om 4 modellen per auto in te delen... *duikt modellen-voorraadkast in*
en dan de camera's laten vernielenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Bij gebrek aan modellen kunnen ook de fotografen eens model staan! Leer je namelijk ook veel van om het eens van die kant mee te maken
Het is op een zondag.. en als het mooi weer is is het daar denk ik redelijk druk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Bij gebrek aan modellen kunnen ook de fotografen eens model staan! Leer je namelijk ook veel van om het eens van die kant mee te maken
Ik heb die vraag van je helemaal gemist...sorriequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat sommige mensen iets anders in gedachten hebben bij "chickies"
Ik had me trouwens nog niet officieel aangemeld, maar meld mezelf wel officieel af, bij gebrek aan serieuze antwoorden op een eerder gestelde vraag, en gezien de afmeldingen van mensen die ik graag weer eens in persoon had gesproken.
En één model van 16 jaar, dus tienerquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb die vraag van je helemaal gemist...sorrie
Er komen iig 2 kinderen en het is de bedoeling dat er nog wat modellen komen. van ik denk ergens in de 20.
En het is jammer dat er mensen afzeggen , maar genoeg die nog wel komen om die een keer te ontmoeten?
Ik zou bijna denken dat dit over mij gaat. Maar ik moet niet zo ijdel zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef RonaldV het volgende:
Ik denk dat sommige mensen iets anders in gedachten hebben bij "chickies"
Ik had me trouwens nog niet officieel aangemeld, maar meld mezelf wel officieel af, bij gebrek aan serieuze antwoorden op een eerder gestelde vraag, en gezien de afmeldingen van mensen die ik graag weer eens in persoon had gesproken.
Wees jij maar lekker ijdel. Maar er staat meervoud.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat dit over mij gaat. Maar ik moet niet zo ijdel zijn.
Moet je het nou per se verpesten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wees jij maar lekker ijdel. Maar er staat meervoud.
Zie PMquote:
Als je wel kan , dan zien we je gewoon verschijnen toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:14 schreef Erasmo het volgende:
*heeft intresse als fotograaf(sort of)*
Weet alleen nog niet zeker of ik op die datum kan
I'll be therequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je wel kan , dan zien we je gewoon verschijnen toch?
hoe noordelijk ? links of rechts?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
I'll be there
Komen er nog meerdere mensen uit de noordelijke richting die nog een plekje vrijhebben?![]()
Maar die meet komt goed uit, ik heb sinds een tijdje een externe flitser maar moet er eigenlijk nog mee om leren gaan dus dan kan ik mooi oefenen
Meets gaan geregeld door heel het land. In de provincie Zuid Holland wonen ook veel FOTters, dus daar komt ook nog wel eens meet langs!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:29 schreef Markwithak het volgende:
Jammer dat het zover weg is, als het in Zuid Holland zou zijn zou ik zeker komen..... Lijkt me wel een keer leuk, ben net nieuw hier maar mij interesse in fotografie is groot.. Heb zelf een Sony DSC-H9
Wat Xilantof zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:29 schreef Markwithak het volgende:
Jammer dat het zover weg is, als het in Zuid Holland zou zijn zou ik zeker komen..... Lijkt me wel een keer leuk, ben net nieuw hier maar mij interesse in fotografie is groot.. Heb zelf een Sony DSC-H9
jezelf? en je camera?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
ZinZit alleen te twijfelen wat ik allemaal mee zal nemen...
Checkquote:
vergeet je opslagkaartjes nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Check
Check
Flitser gaat uiteraard ook mee![]()
Maar wat zal ik er opschroeven? Kitlens? 16-50? 28-80?
Kaartje, de rest ligt niet thuisquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet je opslagkaartjes niet
neem ze allemaal mee
Daar moet ik ook nog ff een keer naartoequote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef prupke het volgende:
voor de genen die komen de 30 ste en ook nog geinteresseerd zijn in begraafplaatsen :
Valkenswaard War Cemetery op de luikerweg.
ligt vlakbij de malpie aan de N69
http://www.oorlogsgraven.(...)nt/valkenswaard.html
of je neemt Demi gewoon meequote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:42 schreef KD-fotografie het volgende:
zie dit topic nu pas, lijkt me kei leuk maar even overleggen met mijn man aangezien ik de komende maanden geen auto meer mag rijden en kijken of we dan oppas kunnen regelen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:42 schreef KD-fotografie het volgende:
zie dit topic nu pas, lijkt me kei leuk maar even overleggen met mijn man aangezien ik de komende maanden geen auto meer mag rijden en kijken of we dan oppas kunnen regelen.
Janneke (23 jaar) ,ervaring met model zijn dankzei mij en Hmaster-IIquote:Op zondag 16 maart 2008 11:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Janneke? Demi? foto's?
We willen je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
elleu
ik kom ws ook eens kijken
heb wel meteen een vraagje, ik ben door 2 collega's gevraagd om portret foto's te maken, voor jubilea, dat wil ik graag doen, alleen ben nog erg onzeker op dat gebied, kan iemand mij even wegwijs maken inde ins en outs, en me tips geven?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
mocht het as 30 ste nu echt zeer slecht weer zijn om naar de malpie te gaan, kunnen we altijd uitwijken naar onze studio...indien gewenst
het is dan misschien wel schipperen en geduld hebben , maar misschien wel een leuke oplossing?
Dus ook meteen de vraag bij deze is ..: als het slecht weer is : wie wil dan toch deze kant op komen ?
dit vraag ik zodat ik er ook rekening mee kan houden voor eventueel iets te eten enz
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
Er is een bus die naar lommel gaat (vroeger was dat lijn 174 geloof ik )quote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
jaja ik ga wel op de fiets en dan kan zij met pk fotografie in de autoquote:Op maandag 24 maart 2008 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemen
*kijkt richting Valkenswaard
totdat jij vind dat je moet gaanquote:
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef DigiPire het volgende:
In hoeverre is de OP bijgewerkt m.b.t. de deelnemers? Laatste edit is van 29 februari en ik heb het idee dat er na die tijd nog wel wat af- en aanmeldingen zijn geweest. Wil eigenlijk wel graag weten met hoeveel c.q. wie we uiteindelijk zullen zijn (nieuwsgierigheid en dat ik daar niet in m'n eentje met m'n model sta zeg maar...)
PK?
Zoals drie posts boven die van jou staatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.
Kan ik echt met iemand mee in de auto op een gegeven moment? Dat zou fijn zijn als iemand mij even een PM daarover kan sturen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef prupke het volgende:
jaja ik ga wel op de fiets en dan kan zij met pk fotografie in de auto
dan hoef je alleen maar de 172 of de 171 te nemen en die rijden om het uur op zondag
En vandaag gehoord: zij gaan idd ook mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Mogelijk nog een fotograaf en nog een model, maar dat hoor ik nog van mijn model.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik meld me ook af, ik heb van de verloskundige en huisarts complete bedrust gekregen ivm complicaties met de zwangerschap.
En nu moet ik de poezen van prupke (rare zin) ook nog missen als het weer ruk is!!!!
Ben gek op katten.
whz iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]jammer KD
Maar heb liever dat je zwangerschap goed gaat![]()
Ook geen Janneke dus
Zal je meteen in de lijst zettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef vintrax het volgende:
[..]
Kan ik echt met iemand mee in de auto op een gegeven moment? Dat zou fijn zijn als iemand mij even een PM daarover kan sturen.
Verder zie ik mijn naam niet in de OP staan.Is dat omdat ik nog geen vervoer heb?
Nope , maar daar gaat het momenteel ook niet zo goed mee dus die was sowieso niet meegekomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]jammer KD
Maar heb liever dat je zwangerschap goed gaat![]()
Ook geen Janneke dus
Oeh dat is wel mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
@Erasmo, ik heb een aardige serie K en M42 glas bij me, allemaal oud spul. Kun je eens mee experimenteren.
in min keukenkast heb ik nog minder glaswerk staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vooral portretwerk is erg geschikt voor M lenzen
Ik neem denk ik de volgende serie mee:
Zenitar 2.8/16
Soligor 2.8/28
Cosinon 2.0/28
Porst 1.2/55
Jupiter j9 2.0/85
Takumar 2.8/100
Takumar 2.5/135
Soligor 2.8/200
Dus eigenlijk m'n gewone serie als ik ga fotograferen
Mag ik dan een verzopen katje vintrax fotograferen??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef vintrax het volgende:
zondag is de neerslagkans 70% volgens knmi.nl
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef vintrax het volgende:
als ik dan niet inmiddels ben weggesmolten
Zo toe maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vooral portretwerk is erg geschikt voor M lenzen
Ik neem denk ik de volgende serie mee:
Zenitar 2.8/16
Soligor 2.8/28
Cosinon 2.0/28
Porst 1.2/55
Jupiter j9 2.0/85
Takumar 2.8/100
Takumar 2.5/135
Soligor 2.8/200
Dus eigenlijk m'n gewone serie als ik ga fotograferen
Fotografica bedoel je?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgende keer in Houten of Doesburg een voorraadje doppen halen. Ik raak die krengen ook vaak kwijt en vind ze dan terug in m'n broekzakken als m'n broek de was ingaat
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Erasmo het volgende:
Mensen ik moet me helaas afmelden, mijn vader is weer opgenomen in het ziekenhuis...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef PKfotografie het volgende:
en ik heb bevestiging van nog 3 modellen, 1 daarvan maakt hm2 vast blij
Ingridquote:
hoor net dat het niet gegarandeerd kan worden dat het op zondag bezorgd kan wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:18 schreef buzzer het volgende:
ik heb mooi weer besteld...
Mag ik 1 van die plekken bestellen? Kun je me ff je 06-nummer PM-en, voor als de trein vertraging heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Fuer_Grissa_ost_Drauka het volgende:
Als er nog mensen een taxi nodig hebben vanaf eindhoven station... om kwart over 11 hebben Hmaster en ik nog plek in de auto voor max. 3 personen...
Staan jullie aan de voorkant (taxikant) of achterkant (bussenkant) van het station?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:49 schreef Fuer_Grissa_ost_Drauka het volgende:
Als er nog mensen een taxi nodig hebben vanaf eindhoven station... om kwart over 11 hebben Hmaster en ik nog plek in de auto voor max. 3 personen...
We gaan uit van de voorzijde, dus Taxi-Standplaats.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Staan jullie aan de voorkant (taxikant) of achterkant (bussenkant) van het station?
quote:Op zondag 30 maart 2008 04:47 schreef PKfotografie het volgende:
begint zich af te vragen of de wekker van hm2 al bijna gaat,
zal vast niet lang meer duren
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:44 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben al wakker.freaking zomerallesindewarschopdingtijdgeval
Als iedereen gaat staan, passen er wel 50 man inquote:Op zondag 30 maart 2008 09:13 schreef SunChaser het volgende:
heb gewoon maar 2 uur geslapen
Even vraagje, de opnames zijn nu in de studio van PK en Prupke? Hoeveel man kunnen daar in?
Buzzer, ik probeerde je nog te bellen voor overleg maar je slaapt vast weer
Moet nu gaan rijden. Ik ga iig in eerste instantie naar 't park. Moeten we ergens anders verzamelen dan mag iemand me toch daar in 't park even ontvangen.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef DigiPire het volgende:
Ook als we naar de studio gaan, verzamelen we toch gewoon in 't park?
Jups, gewoon daar verzanelenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef DigiPire het volgende:
Ook als we naar de studio gaan, verzamelen we toch gewoon in 't park?
Gaat lukkenquote:
Goeie soepen idd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef vintrax het volgende:
Wat didotcicero zegt!14.gif
Die tomatensoep was echt overheerlijk.*lang leve Prupke
Jouw gezicht op mijn netvlies ingebrand, da's t ergste niet. Ik zie nog sterren van alle flitsers, en ik ben niet eens als model aan het werk geweest!quote:En verder wens ik degenen die mij hebben gefotografeerd nog veel sterkte met mijn gezicht uit hun geheugen wissen.![]()
Ghi. XD Naah, het was ontzettend leuk, maar wel moeilijk.
Voel me echt zo'n.. zo'n.. (na smurf, nerd, kleintje, goth etc. te zijn genoemd) n00b.
Die poort was niet zo erg... maar jou reactie toen 80% je niet snapte!quote:En ja, ook na mijn poort:80 protocol verhaal.
Tis graag gedaan hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef didotcicero het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezellige dag, Prupke en PKFotografie enorm bedankt voor de warme gastvrijheid en speciale dank aan de modellen die zo stoer waren om met dit weer toch hun ding te doen!
Hier sluit ik mij gaarne en volledig bij aan. Ook namens Tom, Kim en Louise bedankt voor de gastvrijheid!!!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef didotcicero het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezellige dag, Prupke en PKFotografie enorm bedankt voor de warme gastvrijheid
De stoere mannen en de dappere damequote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
Groepsfotootje in de studio: Klik
(Beetje gecropt, groepje was net ff te breed voor de achtergrond, maar verder wilde ik niet gaan)
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef prupke het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg zomaar :
1) voor hoeveel geld er aan camera's en glas en in huis is geweest?
2) hoeveel stroom we vandaag hebben gebruikt?
3) waarom hebben we geen groepsfoto van de 22 mensen ?
wat ik wel weet dat er dit weekend 15 liter soep weggewerkt is![]()
boeren is goedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)
2] euh.. veul?
3] omdat het al warm genoeg was in de studioBurp! Sorry...
Ik denk dat we daar een speciaal topic voor moeten openenquote:
1) Niet minstens? Zelfs ik al net beginnende fotograaf zit daar al overheen..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)
2] euh.. veul?
3] omdat het al warm genoeg was in de studioBurp! Sorry...
snifquote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
(Beetje gecropt, groepje was net ff te breed voor de achtergrond, maar verder wilde ik niet gaan)
Jij bent übertof modelquote:Op maandag 31 maart 2008 01:00 schreef vintrax het volgende:
[..]
1) Niet minstens? Zelfs ik al net beginnende fotograaf zit daar al overheen..Lang leve studiefinanciering en werken.
2) Heel veel, als je me een schatting kan geven van wat er allemaal is gedaan, kan ik dat voor ons gerust berekenen als "nerd" zijnde.Goth, smurf, kleintje.. en nu ook nog eens een nerd?! Erg hoor als ik dat al hoor van mensen die me voor de eerste keer ontmoeten, haha.
3) Ja, daar heb ik eigenlijk ook niet meer aan gedacht. Wel een paar keer tussendoor, maar uiteindelijk zelf gewoon vergeten eraan te denken. Maar die kleinere groepsfoto is wel gaaf hoor!*meteen heeft opgeslagen
Ik weet niet, maar ik vond het echt ontzettend gaaf, echt ontzettend gezellig! Dat moeten we echt vaker doen.(alleen weet ik niet of ik dan wel als model moet optreden
ben daar volgens mij echt niet goed in
) ^^
Valkenswaard ftw!
Was het weer zo ver?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef vintrax het volgende:
[..]
Jij ook.
Vooral als je me probeert te vermoorden!
Ik mocht weer model vermoordenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het weer zo ver?Deed die HM2 weer gek
Foto
hmmm dat begint me eerder zorgen te barenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef vintrax het volgende:
Ja, het was weer zover!
Maar het was wel ontzettend gaaf hoor! Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar! Er is ook geknuffeld, dus geen zorgen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef vintrax het volgende:
Ja, het was weer zover!
Maar het was wel ontzettend gaaf hoor! Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar! Er is ook geknuffeld, dus geen zorgen.
Nicequote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Even een voorproefje van Vintrax:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor het betere oogcontact moet je dan de foto van HM of Fuer hebben, die stonden links van me op dat moment.
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor het betere oogcontact moet je dan de foto van HM of Fuer hebben, die stonden links van me op dat moment.
Links van Ivo?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellen
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellen
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepen
Nog even geduld, ik heb de helft van mijn foto's pas bewerkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb tot nu toe slechts 1 foto mogen zien.
Waar blijft de rest?
Er waren meer liefhebbers van Vintrax:quote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepen
Ah, wou nog ff weten hoe het nou precies zat, van links naar rechts:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
Kijk eens aan: http://xs125.xs.to/xs125/08141/img_7498klein899.jpgquote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef PKfotografie het volgende:
das wel een heel selecte groeps foto
dacht dat we met meer waren, dit is nog niet eens een derde van de aanwezigen,
zijn er foto's gemaakt in de woonkamer waar we allemaal op staan? (heb niet echt een fisheye gezien dacht ik)
Klimmen in de boom is anders ook een optiequote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Achja, was niet serieus. Maar afgaand op enkele gothics dat ik kende, hadden ze beiden iets 'dood', en waren wel depri. Echter, de dame die we hadden was wel lekker vrolijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
@ernst, wat is dat nu voor een reactie dat iemand die als gothic gekleed is meteen maar sucidaal ofzo moet zijn
verder welkom hier
dus in het vervolg niet meteen conclusies trekkenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:35 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Achja, afgaand op enkele gothics dat ik kende, hadden ze beiden iets 'dood', en waren wel depri. Echter, de dame die we hadden was wel lekker vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |