Tis graag gedaan hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef didotcicero het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezellige dag, Prupke en PKFotografie enorm bedankt voor de warme gastvrijheid en speciale dank aan de modellen die zo stoer waren om met dit weer toch hun ding te doen!
Hier sluit ik mij gaarne en volledig bij aan. Ook namens Tom, Kim en Louise bedankt voor de gastvrijheid!!!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:15 schreef didotcicero het volgende:
Iedereen bedankt voor de gezellige dag, Prupke en PKFotografie enorm bedankt voor de warme gastvrijheid
De stoere mannen en de dappere damequote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
Groepsfotootje in de studio: Klik
(Beetje gecropt, groepje was net ff te breed voor de achtergrond, maar verder wilde ik niet gaan)
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)quote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef prupke het volgende:
Wat ik me nou net afvroeg zomaar :
1) voor hoeveel geld er aan camera's en glas en in huis is geweest?
2) hoeveel stroom we vandaag hebben gebruikt?
3) waarom hebben we geen groepsfoto van de 22 mensen ?
wat ik wel weet dat er dit weekend 15 liter soep weggewerkt is![]()
boeren is goedquote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)
2] euh.. veul?
3] omdat het al warm genoeg was in de studioBurp! Sorry...
Ik denk dat we daar een speciaal topic voor moeten openenquote:
1) Niet minstens? Zelfs ik al net beginnende fotograaf zit daar al overheen..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1] zeker 1000 Euro de man (gemiddeld)
2] euh.. veul?
3] omdat het al warm genoeg was in de studioBurp! Sorry...
snifquote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
(Beetje gecropt, groepje was net ff te breed voor de achtergrond, maar verder wilde ik niet gaan)
Jij bent übertof modelquote:Op maandag 31 maart 2008 01:00 schreef vintrax het volgende:
[..]
1) Niet minstens? Zelfs ik al net beginnende fotograaf zit daar al overheen..Lang leve studiefinanciering en werken.
2) Heel veel, als je me een schatting kan geven van wat er allemaal is gedaan, kan ik dat voor ons gerust berekenen als "nerd" zijnde.Goth, smurf, kleintje.. en nu ook nog eens een nerd?! Erg hoor als ik dat al hoor van mensen die me voor de eerste keer ontmoeten, haha.
3) Ja, daar heb ik eigenlijk ook niet meer aan gedacht. Wel een paar keer tussendoor, maar uiteindelijk zelf gewoon vergeten eraan te denken. Maar die kleinere groepsfoto is wel gaaf hoor!*meteen heeft opgeslagen
Ik weet niet, maar ik vond het echt ontzettend gaaf, echt ontzettend gezellig! Dat moeten we echt vaker doen.(alleen weet ik niet of ik dan wel als model moet optreden
ben daar volgens mij echt niet goed in
) ^^
Valkenswaard ftw!
Was het weer zo ver?quote:Op maandag 31 maart 2008 09:52 schreef vintrax het volgende:
[..]
Jij ook.
Vooral als je me probeert te vermoorden!
Ik mocht weer model vermoordenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was het weer zo ver?Deed die HM2 weer gek
Foto
hmmm dat begint me eerder zorgen te barenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef vintrax het volgende:
Ja, het was weer zover!
Maar het was wel ontzettend gaaf hoor! Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar! Er is ook geknuffeld, dus geen zorgen.
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:27 schreef vintrax het volgende:
Ja, het was weer zover!
Maar het was wel ontzettend gaaf hoor! Ben ook wel benieuwd naar de foto's. Maar! Er is ook geknuffeld, dus geen zorgen.
Nicequote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Even een voorproefje van Vintrax:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor het betere oogcontact moet je dan de foto van HM of Fuer hebben, die stonden links van me op dat moment.
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor het betere oogcontact moet je dan de foto van HM of Fuer hebben, die stonden links van me op dat moment.
Links van Ivo?quote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellen
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waarom kan ik me dat heel goed voorstellen
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepen
Nog even geduld, ik heb de helft van mijn foto's pas bewerkt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ik heb tot nu toe slechts 1 foto mogen zien.
Waar blijft de rest?
Er waren meer liefhebbers van Vintrax:quote:Op maandag 31 maart 2008 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*mompeld iets over Feur en HM2 die alleen maar "Mine mine mine" riepen
Ah, wou nog ff weten hoe het nou precies zat, van links naar rechts:quote:Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:
Kijk eens aan: http://xs125.xs.to/xs125/08141/img_7498klein899.jpgquote:Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef PKfotografie het volgende:
das wel een heel selecte groeps foto
dacht dat we met meer waren, dit is nog niet eens een derde van de aanwezigen,
zijn er foto's gemaakt in de woonkamer waar we allemaal op staan? (heb niet echt een fisheye gezien dacht ik)
Klimmen in de boom is anders ook een optiequote:Op maandag 31 maart 2008 11:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Achja, was niet serieus. Maar afgaand op enkele gothics dat ik kende, hadden ze beiden iets 'dood', en waren wel depri. Echter, de dame die we hadden was wel lekker vrolijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef Ynske het volgende:
@ernst, wat is dat nu voor een reactie dat iemand die als gothic gekleed is meteen maar sucidaal ofzo moet zijn
verder welkom hier
dus in het vervolg niet meteen conclusies trekkenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:35 schreef Ernst. het volgende:
[..]
Achja, afgaand op enkele gothics dat ik kende, hadden ze beiden iets 'dood', en waren wel depri. Echter, de dame die we hadden was wel lekker vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |