Hallo,
Was nog even uitzoeken met die registratie, maar goed. Ben dus Ernst. Ja, die fanatieke dude. Aangenaam. Ben van DutchPhotozone, en lurk wel eens op jullie forum. Vandaar dat ik eergisteren jullie meettopic zag staan. Het was wel gezellig

En Purpke, namens ons allen nog bedankt voor je warme gastvrijheid
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:32 schreef DigiPire het volgende:Groepsfotootje in de studio:
Klik(Beetje gecropt, groepje was net ff te breed voor de achtergrond, maar verder wilde ik niet gaan)
Ah, wou nog ff weten hoe het nou precies zat, van links naar rechts:
Eerste: Verstond z'n naam eerst niet. Totdat iemand later de naam Ronald riep. Daarop reageerde hij = RonaldV in dit topic. Denk ik.
2e: Afgaand op onze emails zou ik ene Sebastiaan als 'langharig tuig' moeten herkennen (

). Afgezien van het tuigaspect, heeft hij, op de vrouwen na, het langste haar van iedereen. Dus ik gok op Sebastiaan.
3e: HM-masterII, kan niet missen.
4e:

?
5: That's me. Btw, zie dat ik nu wel een behoorlijk raar gezicht trek
6. Haar naam? Ik verstond iets van vindac, vintage
Best wel vreemd dit. Ze was als gothic gekleed, maar kwam op mij als vrolijk en spontaan over. Niks sucidale neigingen of whatever

Zittend: UltraIvo

quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:36 schreef PKfotografie het volgende:das wel een heel selecte groeps foto

dacht dat we met meer waren, dit is nog niet eens een derde van de aanwezigen,
zijn er foto's gemaakt in de woonkamer waar we allemaal op staan? (heb niet echt een fisheye gezien dacht ik)
Kijk eens aan:
http://xs125.xs.to/xs125/08141/img_7498klein899.jpgHeb hier nog wat foto's, maar weet niet of ik ze wel hier kan posten. Kan me best voorstellen dat sommigen niet graag hebben dat ze op internet staan.
En nu wil het geval dat ik gister met de tondeuze even m'n haar bijgewerkt heb. Als ik de foto's zo bekijk, zie ik echter allerlei onafgewerkte lijntjes door m'n haar lopen. Dacht in de eerste instantie zelf nog dat ik nog best te pruimen was. Maar afgaand op de foto's zie ik toch wel tamelijk gaar van vorige nacht uit. En nou zit m'n brakke kop ook nog op internet
Ik weet niet hoe het met jullie regels zit, maar het lijkt me dat ik hier gewoon foto's van iedereen kan posten?
[ Bericht 1% gewijzigd door Ernst. op 31-03-2008 20:35:33 ]