We willen je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
elleu
ik kom ws ook eens kijken
heb wel meteen een vraagje, ik ben door 2 collega's gevraagd om portret foto's te maken, voor jubilea, dat wil ik graag doen, alleen ben nog erg onzeker op dat gebied, kan iemand mij even wegwijs maken inde ins en outs, en me tips geven?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
mocht het as 30 ste nu echt zeer slecht weer zijn om naar de malpie te gaan, kunnen we altijd uitwijken naar onze studio...indien gewenst
het is dan misschien wel schipperen en geduld hebben , maar misschien wel een leuke oplossing?
Dus ook meteen de vraag bij deze is ..: als het slecht weer is : wie wil dan toch deze kant op komen ?
dit vraag ik zodat ik er ook rekening mee kan houden voor eventueel iets te eten enz
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
Er is een bus die naar lommel gaat (vroeger was dat lijn 174 geloof ik )quote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
jaja ik ga wel op de fiets en dan kan zij met pk fotografie in de autoquote:Op maandag 24 maart 2008 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemen
*kijkt richting Valkenswaard
totdat jij vind dat je moet gaanquote:
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef DigiPire het volgende:
In hoeverre is de OP bijgewerkt m.b.t. de deelnemers? Laatste edit is van 29 februari en ik heb het idee dat er na die tijd nog wel wat af- en aanmeldingen zijn geweest. Wil eigenlijk wel graag weten met hoeveel c.q. wie we uiteindelijk zullen zijn (nieuwsgierigheid en dat ik daar niet in m'n eentje met m'n model sta zeg maar...)
PK?
Zoals drie posts boven die van jou staatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |