We willen je dat wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
elleu
ik kom ws ook eens kijken
heb wel meteen een vraagje, ik ben door 2 collega's gevraagd om portret foto's te maken, voor jubilea, dat wil ik graag doen, alleen ben nog erg onzeker op dat gebied, kan iemand mij even wegwijs maken inde ins en outs, en me tips geven?
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
mocht het as 30 ste nu echt zeer slecht weer zijn om naar de malpie te gaan, kunnen we altijd uitwijken naar onze studio...indien gewenst
het is dan misschien wel schipperen en geduld hebben , maar misschien wel een leuke oplossing?
Dus ook meteen de vraag bij deze is ..: als het slecht weer is : wie wil dan toch deze kant op komen ?
dit vraag ik zodat ik er ook rekening mee kan houden voor eventueel iets te eten enz
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
Er is een bus die naar lommel gaat (vroeger was dat lijn 174 geloof ik )quote:Op maandag 24 maart 2008 11:37 schreef vintrax het volgende:
Hey, ik meld me graag aan als model, al heb ik nooit voor iemand anders model gestaan behalve mezelf.Ik zie dat Valkenswaard zeker te doen is vanuit Eindhoven, maar 9292ov.nl kan mij geen reisadvies geven?
Kan ik dan met iemand meerijden/meereizen?Zo ja, dan kom ik graag.
jaja ik ga wel op de fiets en dan kan zij met pk fotografie in de autoquote:Op maandag 24 maart 2008 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Leuk dat je meteen mee wil doen. En ik denk dat er wel iemand is die je wil mee nemen
*kijkt richting Valkenswaard
totdat jij vind dat je moet gaanquote:
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef DigiPire het volgende:
In hoeverre is de OP bijgewerkt m.b.t. de deelnemers? Laatste edit is van 29 februari en ik heb het idee dat er na die tijd nog wel wat af- en aanmeldingen zijn geweest. Wil eigenlijk wel graag weten met hoeveel c.q. wie we uiteindelijk zullen zijn (nieuwsgierigheid en dat ik daar niet in m'n eentje met m'n model sta zeg maar...)
PK?
Zoals drie posts boven die van jou staatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met hoeveel personen kom jij ? Zal de OP eens her bewerken.
Kan ik echt met iemand mee in de auto op een gegeven moment? Dat zou fijn zijn als iemand mij even een PM daarover kan sturen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef prupke het volgende:
jaja ik ga wel op de fiets en dan kan zij met pk fotografie in de auto
dan hoef je alleen maar de 172 of de 171 te nemen en die rijden om het uur op zondag
En vandaag gehoord: zij gaan idd ook mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Mogelijk nog een fotograaf en nog een model, maar dat hoor ik nog van mijn model.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik meld me ook af, ik heb van de verloskundige en huisarts complete bedrust gekregen ivm complicaties met de zwangerschap.
En nu moet ik de poezen van prupke (rare zin) ook nog missen als het weer ruk is!!!!
Ben gek op katten.
whz iddquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]jammer KD
Maar heb liever dat je zwangerschap goed gaat![]()
Ook geen Janneke dus
Zal je meteen in de lijst zettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef vintrax het volgende:
[..]
Kan ik echt met iemand mee in de auto op een gegeven moment? Dat zou fijn zijn als iemand mij even een PM daarover kan sturen.
Verder zie ik mijn naam niet in de OP staan.Is dat omdat ik nog geen vervoer heb?
Nope , maar daar gaat het momenteel ook niet zo goed mee dus die was sowieso niet meegekomen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]jammer KD
Maar heb liever dat je zwangerschap goed gaat![]()
Ook geen Janneke dus
Oeh dat is wel mooiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
@Erasmo, ik heb een aardige serie K en M42 glas bij me, allemaal oud spul. Kun je eens mee experimenteren.
in min keukenkast heb ik nog minder glaswerk staanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vooral portretwerk is erg geschikt voor M lenzen
Ik neem denk ik de volgende serie mee:
Zenitar 2.8/16
Soligor 2.8/28
Cosinon 2.0/28
Porst 1.2/55
Jupiter j9 2.0/85
Takumar 2.8/100
Takumar 2.5/135
Soligor 2.8/200
Dus eigenlijk m'n gewone serie als ik ga fotograferen
Mag ik dan een verzopen katje vintrax fotograferen??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef vintrax het volgende:
zondag is de neerslagkans 70% volgens knmi.nl
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:40 schreef vintrax het volgende:
als ik dan niet inmiddels ben weggesmolten
Zo toe maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Vooral portretwerk is erg geschikt voor M lenzen
Ik neem denk ik de volgende serie mee:
Zenitar 2.8/16
Soligor 2.8/28
Cosinon 2.0/28
Porst 1.2/55
Jupiter j9 2.0/85
Takumar 2.8/100