is het al morgenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:27 schreef buzzer het volgende:
Ik zal de Op morgen even bijwerken.
tegen die tijd dat we uitgepraat zijn duurt dat nog zo'n 22 uurquote:
proest ...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
tegen die tijd dat we uitgepraat zijn duurt dat nog zo'n 22 uur
Ik keek ook al, want twee is erg weinig..... misschien wilt Fraubitchquote:Op zondag 17 februari 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
zijn er ook al modellen die komen?
Of jijquote:Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef enter het volgende:
[..]
Ik keek ook al, want twee is erg weinig..... misschien wilt Fraubitch
Ik ben ook nog aan het kijken. Hoe denk jij dat je erheen zou gaan, met de trein of anders?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef lotje11 het volgende:
tvp, dit is gewoon te dichtbij om niet te kijken of ik kan
mmja, je kan wel wat foto's gebruiken voor in je foboquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:14 schreef lotje11 het volgende:
tvp, dit is gewoon te dichtbij om niet te kijken of ik kan
Als het lekker weer is kan je lekker in de hei bijkomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kan helaas niet. Zaterdag een feestje dus ik denk niet voor die tijd wakker ben
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga even definitief afzeggen. Ik heb de dag ervoor al een vrij intensieve dag dus een dagje rust kan op dat moment geen kwaad.
Dat heb ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 06:40 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vrij, kan dus komen, mits er meer modellen komen, anders ga ik liever wat anders doen
quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook.
Wellicht een idee dat iedere deelnemende fotograaf een model bezorgd?
quote:Hoi,
Je krijgt deze PM omdat je in het topic Fotografen en Modellen ontmoetingsplaats deel X! hebt aangegeven als model beschikbaar te zijn.
Op 30 maart aanstaande is een modelmeet gepland bij de Venbergse watermolen. Het is de bedoeling om rond twaalf uur te verzamelen.
We hopen dat ook jij geinterresseerd bent om te komen, je houdt er zeker een aantal mooie foto's aan over!
Aanmelden en verder kletsen kan in het meet topic [portret meet] 30 maart locatie: venbergse watermolen .
Graag tot daar.
Groeten Bennie.
Er is niets leukers dan wijquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:02 schreef fraubitch het volgende:
ja tvp.
mits er niets leukers tussenkomt kom ik ook. als model denk ik. of fotograaf.
goedzoquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef didotcicero het volgende:
Hey! Heb opeens veel meer zin in die meet
ik kom mits niets leukersquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan wij.
Dus je komt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Er is niets leukers dan wij.
Dus je komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |