quote:Op zondag 30 maart 2008 04:47 schreef PKfotografie het volgende:
begint zich af te vragen of de wekker van hm2 al bijna gaat,
zal vast niet lang meer duren
quote:Op zondag 30 maart 2008 08:44 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben al wakker.freaking zomerallesindewarschopdingtijdgeval
Als iedereen gaat staan, passen er wel 50 man inquote:Op zondag 30 maart 2008 09:13 schreef SunChaser het volgende:
heb gewoon maar 2 uur geslapen
Even vraagje, de opnames zijn nu in de studio van PK en Prupke? Hoeveel man kunnen daar in?
Buzzer, ik probeerde je nog te bellen voor overleg maar je slaapt vast weer
Moet nu gaan rijden. Ik ga iig in eerste instantie naar 't park. Moeten we ergens anders verzamelen dan mag iemand me toch daar in 't park even ontvangen.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef DigiPire het volgende:
Ook als we naar de studio gaan, verzamelen we toch gewoon in 't park?
Jups, gewoon daar verzanelenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef DigiPire het volgende:
Ook als we naar de studio gaan, verzamelen we toch gewoon in 't park?
Gaat lukkenquote:
Goeie soepen idd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef vintrax het volgende:
Wat didotcicero zegt!14.gif
Die tomatensoep was echt overheerlijk.*lang leve Prupke
Jouw gezicht op mijn netvlies ingebrand, da's t ergste niet. Ik zie nog sterren van alle flitsers, en ik ben niet eens als model aan het werk geweest!quote:En verder wens ik degenen die mij hebben gefotografeerd nog veel sterkte met mijn gezicht uit hun geheugen wissen.![]()
Ghi. XD Naah, het was ontzettend leuk, maar wel moeilijk.
Voel me echt zo'n.. zo'n.. (na smurf, nerd, kleintje, goth etc. te zijn genoemd) n00b.
Die poort was niet zo erg... maar jou reactie toen 80% je niet snapte!quote:En ja, ook na mijn poort:80 protocol verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |