ik was nog bezigquote:Op maandag 28 januari 2008 00:22 schreef sexymofo het volgende:
doe dan iig die prent van je in de OP
denk dat onze rooie vriend eerder beschikbaar isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef patrickt37 het volgende:
Met v. Geel in het bestuur weet ik bijna zeker dat Blind volgend jaar onze nieuwe trainer zal worden.
Kuffour, is die wedstrijdfit?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef ericajax het volgende:
Zouden hij en Kuffour al bij de selectie zitten tegen PSV?
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeldquote:
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.quote:
ik hoorde in voetbal insite of studio voetbal iets van Mei 2007quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.
Maar wel getraind.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Davids toen ook niet maar dat was volgens mij wel een geval apart qua zorg voor z'n eigen lichaam.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef toma het volgende:
[..]
Er zijn weinig spelers die het niveau halen van Huntelaar in de Eredivisie. Alves misschien wel, maar die mag ik niet met zn arbitrage-zooi.
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen zal Kuffour dan de medische keuring ondergaan? Heb nog niks gelezen op Ajax.nl namelijk.
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef F1Bas het volgende:
Toch een goed aankoop.
Huntelaar had toen hij kwam ook nog lang niet een dusdanig hoog niveau hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggen
Juist. Of het is al zeker dat Edgar er geen jaar meer aanplakt. Toch vind ik dit maar een vreemde aankoop. Maar Martin denkt natuurlijk dat dit een goede vervanger is voor Maduro.. Dat is het natuurlijk ook maar kunnen: Heitinga, Vertonghen, vd Heijden, De Jong en Donald niet op dezelfde positie uit de voeten?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.
Lindgren lijkt mij niet gehaald voor de basis, en dus staat hij andere talenten in de weg om zich te kunnen ontwikkelen, en dan denk ik aan jongens als Siem de Jong, Mitchell Donald en Van der Heijden.
Ajax en 2 vingers in de neus kampioen worden hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax moet nu 4-4-2 gaan spelen:
----------Lindgren---------
---Gabri-----------Davids--
------------Perez------------
----konijn1--------konijn2--
Dan wordt je met 2 vingers in de neus kampioen..
Op het WK tegen Italie.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:36 schreef OreO het volgende:
iedereen zegt wel leuke goede aankoop kuffour,maar wanneer heb je em voor het laatst zien spelen?
Ik denk eerder met een neuslengte voorsprongquote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en 2 vingers in de neus kampioen worden haha
Toen hij halverwege het seizoen de overstap maakte naar Ajax bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Huntelaar had toen hij kwam ook nog lang niet een dusdanig hoog niveau hoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
Jij hebt er kijk op Venomquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
----------Sjonnie---------
----Wereldspits #1--------Dribbelkoning #2--
Oh please zegquote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
De Jong en Donald niet op dezelfde positie uit de voeten?
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wsGlgKeGV5s
Dit was serieus het laatste wat ik van hem gezien heb.
ik ben niet blij met Kuffour maar in dat filmpje kijken we wel naar Zlatan.. meest briljante speler ter wereld op het moment. en hij gebruikt z'n armquote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wsGlgKeGV5s
Dit was serieus het laatste wat ik van hem gezien heb.
Dan heb je er echt weinig kijk op. Hij is nu echt VEEL completer.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Stiekem vond ik hem in die periode iets beter dan dit seizoen
Oh hij is zich beter gaan ontwikkelen hoor, maar ik vond hem in die periode net iets wat gretiger. Maar toen draaide hij ook een voortreffelijke seizoen bij zowel Heerenveen als Ajax. Hij had toen genoeg aan één kans. Dit seizoen heeft is hij wel een aantal keer slordig omgegaan met de mogelijkheden.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je er echt weinig kijk op. Hij is nu echt VEEL completer.
quote:BREAKING NEWS
Ajax neemt Groningen per direct over
AMSTERDAM - Naast de transfers van Suarez, Silva en meest recentelijk ook Lindgren, blijkt Ajax ook in gesprek te zijn geweest met Groningen voor een totale overname. "De transfers van Suarez en Silva waren al een teken in die richting, de transfer van Lindgren maakte de deal eigenlijk rond, " aldus Groningen directeur Nijland. Volgens de laatste berichten wordt vanuit meerdere hoeken bevestigd dat de deal inderdaad rond is.
Het woord deed de rondde dat AJAX TD Martin van Geel erg blij was met zijn gesloten overeenkomst. Hij was helaas niet bereikbaar voor commentaar.
De officiële bekendmaking zal morgenochtend volgen als het aandeel AJAX NV open gaat op de beurs in Amsterdam.
Gadverdamme, als dat de coach wordt ga ik huilen. Wat vind ik dat een ontzettende lul zeg.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:24 schreef BigFire het volgende:
[..]
denk dat onze rooie vriend eerder beschikbaar is
[ afbeelding ]
was ook mijn eerste geachtequote:
In die periode was ie belangrijker voor Ajax want hij zorgde er persoonlijk voor dat Ajax toen helemaal terug kwam in de 2de seizoenshelft. Het was toen DE held van Ajax, nu scoort ie er evenveel maar de doelpunten zijn minder belangrijk in vergelijking met die van toen (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh hij is zich beter gaan ontwikkelen hoor, maar ik vond hem in die periode net iets wat gretiger. Maar toen draaide hij ook een voortreffelijke seizoen bij zowel Heerenveen als Ajax. Hij had toen genoeg aan één kans. Dit seizoen heeft is hij wel een aantal keer slordig omgegaan met de mogelijkheden.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:24 schreef jna het volgende:
[..]
In die periode was ie belangrijker voor Ajax want hij zorgde er persoonlijk voor dat Ajax toen helemaal terug kwam in de 2de seizoenshelft. Het was toen DE held van Ajax, nu scoort ie er evenveel maar de doelpunten zijn minder belangrijk in vergelijking met die van toen (als je begrijpt wat ik bedoel)
Effe serieus?quote:Op maandag 28 januari 2008 07:28 schreef BigFire het volgende:
net bij Goedenmorgen Nederland werd er gezegd dat Ajax - Feyenoord waarschijnlijk niet door gaat vanwege politieacties
...quote:Op maandag 28 januari 2008 07:28 schreef BigFire het volgende:
net bij Goedenmorgen Nederland werd er gezegd dat Ajax - Feyenoord waarschijnlijk niet door gaat vanwege politieacties
Eventueel kan Johnny Heitinga nog op de plaats van Rasmus Lindgren, zeker als Samuel Kuffour/Gregory v/d Wiel centraal naast Thomas Vermaelen/Jan Vertonghen kan worden opgesteld.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
----------Lindgren---------
Dat zou inderdaad leuk voor hem en voor jullie zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder gaat nog wel naar Heracles voor 1feb.Toch leuk voor die jongen, en voor ons.
Als jullie hem over 2 jaar maar niet weer terugkopen(of zou dat nu contractueel wel ietsje beter worden geregeld?
)
Thanks, heb er goed van geslapen. Nu effe wachten tot de Twentesupporters arriveren hier op de zaakquote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad leuk voor hem en voor jullie zijnTrouwens nog gefeliciteerd met de monsterzege van gisteren
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij jullie komt hij (nog steeds) niet aan spelen toe, terwijl hem dat wel was beloofd, dus 1+1=2 en hij zal wel vertrekken.
Ajax moet voortaan sowieso een terugkoop-clausule in de contracten laten zetten, scheelt veel geld.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder gaat nog wel naar Heracles voor 1feb.Toch leuk voor die jongen, en voor ons.
Als jullie hem over 2 jaar maar niet weer terugkopen(of zou dat nu contractueel wel ietsje beter worden geregeld?
)
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet voortaan sowieso een terugkoop-clausule in de contracten laten zetten, scheelt veel geld.
Ik ben alleen bang dat Ajax Klavan ervoor terug wil hebben, schieten ze niets mee op. Hoewel Klavan op linksback een stuk beter was/is dan Urby.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.
Daar tegenover staat dat je 2 jr geen salaris hebt hoeven betalen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.
Al is 2.5 miljoen voor een 2 jarige opleiding bij Groningen voor Lindgren natuurlijk vrij fors.
Nope, gewoon hetzelfde bedrag binnen twee jaar, daarna vervalt de clausule.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.
Al is 2.5 miljoen voor een 2 jarige opleiding bij Groningen voor Lindgren natuurlijk vrij fors.
Over een jaar of twee is iedereen dat ook weer vergetenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:04 schreef S-Two het volgende:
2,5 miljoen valt me nog wel mee, prima speler voor erbij. Zal wel weer leuk zijn hier in het noorden, zal de haat naar Ajax alleen maar doen toenemen.
Denk niet dat clubs daarmee akkoord gaan eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, gewoon hetzelfde bedrag binnen twee jaar, daarna vervalt de clausule.
Inderdaad. Wat een onvermogen. Miljoenen voetballers over de hele wereld, en wij kopen spelers die we eerst weg hebben laten gaan. Los van of hij wel of geen goede speler is, slaat dit gewoon he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Lindgren erbij, weer een teken aan de wand over het wanbeleid.
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.
Toch weer wanbeleid......quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef F1Bas het volgende:
Toch een goede aankoop.
Invalbeurt tegen Heerenveen + goalquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.
Toen stond hij dacht ik op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Invalbeurt tegen Heerenveen + goal
Welke positie speelt die?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Misschien dat Ajax ook meteen Ron Jsansen kan overnemen... als ze toch bezig zijn
Sympathieke manquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Misschien dat Ajax ook meteen Ron Jsansen kan overnemen... als ze toch bezig zijn
Ja of Theo Jans.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Ow je bedoeld specifiek op LB.. oke.. my badquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen stond hij dacht ik op het middenveld.
Niet netjes inderdaad wat van Geel zegt. Wat de reden dan ook is laat het verder gaan. Ik geloof niet dat er vanuit supporterskringen veel mensen om een verklaring hebben gevraagd toen Landzaat niet kwam. Laat het daar dan bij.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef Cheiron het volgende:
En vanochtend weer Landzaat in de Spits met de melding dat hij naar Feyenoord gegaan is omdat ze slagvaardiger waren en dat wat Van Geel zegt nonsens is. Lekker bezig Martin.. Ookal had ik hem niet hoeven zien bij Ajax, fijn je jezelf even voor lul zet.
Gek he?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens ook wel mooi om te zien dat toen Charisteas kwam de Kuip bijna werd afgebroken en nu Landzaat komt is iedereen daar blij mee. De ene oud-Ajacied is toch schijnbaar de andere niet
Ik zie toch eerder een linkshalf / '10' in hem. Linksback heb ik hem nog niet vaak genoeg zien spelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.
Het staat er gewoon nog niet goed, prutser!quote:
Landzaat is toch een van die toppers van het keurkorps van van Basten?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Gek he?
Chari kwam per direct over van ajax en kon ook nog eens niks terwijl ons was beloofd dat het geld in de knip gehouden zou worden als ze geen geschikte spits zouden vinden
Landzaat is gewoon een directe versterking die ook nog eens graag wilde komen, zich voor 110% inzet en hoeveel wedstrijden heeft ie in ajax 1 gespeeld?
Mooi voorbeeld, wie heb je liever? Lee of Engelaar?
Dezelfde vergelijking die hij trekt met Landzaat en Charisteas.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Landzaat is toch een van die toppers van het keurkorps van van Basten?
Ik weet genoeg.
Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij zo goed is.
Lee of Engelaar? Wat is dat nou voor vergelijking?
Ik ga sowieso niets zeggen over Lee want met van Geel weet je het nooitquote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dezelfde vergelijking die hij trekt met Landzaat en Charisteas.
Nou ja, je weet natuurlijk nooit hoe een speler zich ontwikkeld. Je weet nooit of Lindgren ook zo goed was geworden als ie al die tijd bij Ajax was gebleven. En de aankoop Lindgren an sich is niet heel raar, want op dit moment, qua leeftijd, spel en kwaliteiten kan hij daadwerkelijk iets toevoegen aan Ajax. Als het nou weer een Krohn-Dehli aankoop was geweest, dan was echt te debiel voor woorden. Maar ik heb nu wel liever Lindgren voor 2,5 miljoen dan Engelaar voor +- 10 miljoen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een onvermogen. Miljoenen voetballers over de hele wereld, en wij kopen spelers die we eerst weg hebben laten gaan. Los van of hij wel of geen goede speler is, slaat dit gewoon he-le-maal nergens op.
Verdediging op peil? Urby staat nog steeds als een debiel te verdedigen en kost ons weer 2 doelpunten gisteren!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
...hebben we de verdediging eindelijk weer een beetje op peil ...
Vette foto, al die Aussies.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Verrader
Van 410 forum trouwens.
Wie is dat en wat is het achterliggende verhaal erachterquote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Verrader
Van 410 forum trouwens.
Denny Landzaat, pannekoek.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wie is dat en wat is het achterliggende verhaal erachter
quote:
Het zal er erg mee te maken hebben dat Timmer, de Cler en van Bronckhorst bij ons voetballen, die kent ie goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vette foto, al die Aussies.![]()
Maar goed, zijn transfer slaat sowieso nergens op.
Hoe kan je nou zo graag voor Feyenoord willen spelen, als Amsterdammer?
Blij dan in Engeland en wacht af of Ajax je wilt hebben.
Zondag (als de politie een beetje meewerkt), mag hij zijn been breken!
Hij wordt per bericht ouder hequote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek dat Lindgren gehaald wordt. Het middenveld was toch al in orde met Perez, Gabri en Davids? Lijkt me dan niet dat hij voor de basis gehaald is. En iedereen zat te schreeuwen om verdedigers en het enige wat komt is een 33-jarige Ghanees die bijna een jaar geen wedstrijd heeft gespeeld? Ik zou er niet echt veel vertrouwen in hebben.
Zeker vette foto.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vette foto, al die Aussies.![]()
Maar goed, zijn transfer slaat sowieso nergens op.
Hoe kan je nou zo graag voor Feyenoord willen spelen, als Amsterdammer?
Blij dan in Engeland en wacht af of Ajax je wilt hebben.
Zondag (als de politie een beetje meewerkt), mag hij zijn been breken!
beetje zei ik ook, en ik bedoel met de komst van Silva EN kuffourquote:Op maandag 28 januari 2008 09:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verdediging op peil? Urby staat nog steeds als een debiel te verdedigen en kost ons weer 2 doelpunten gisteren!
Heel veel alternatieven waren er niet. Nu Vermaelen echt weer terug is en Kuffour centraal achterin meer opties verschaft kan Vertonghen wellicht linksback worden gezet. Of Vermaelen dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje zei ik ook, en ik bedoel met de komst van Silva EN kuffour.
Urby is garant aan minstens 1 tegengoal per week en ik snap NIET dat Koster wel Ogararu (ook drama) slachtoffert maar Urby laat staan.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het staat er gewoon nog niet goed, prutser!
Je bedoelt waarschijnlijk Ron Jans, de trainer van Groningen?
quote:Gabri: "Ik blijf zeker nog even bij Ajax"
Eredivisie - Ajax hoeft niet bang te zijn dat het Gabri snel zal kwijtraken. Henk ten Cate nam de middenvelder mee naar Amsterdam, toen hij bij Barcelona vertrek. Na iets meer dan een jaar vertrok Ten Cate echter alweer, maar voor Gabri is dit geen reden om ook te vertrekken.
“Natuurlijk, het is nooit leuk als een goed mens weggaat”, zegt de Spanjaard op de officiële website van Ajax. “Dat heb je maar te accepteren. Ik ben hier niet gekomen voor Henk, ik ben gekomen omdat ik na al die jaren bij Barcelona toe was aan een andere omgeving. En die omgeving bevalt nog steeds heel goed. Ik blijf hier zeker nog even.”
Bij Ajax greep Gabri vorig seizoen net naast de landstitel. Dit jaar hoopt hij op meer succes. “Ik wil graag met Ajax Europa in, daar is nog weinig van terecht gekomen. Maar eerst het kampioenschap. Dat hoofddoel leeft nog steeds.”
Hij is in de jeugd vanuit Zweden naar de Ajax jeugd gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef MaxC het volgende:
We hebben Lindgren destijds toch ook ergens gekocht ipv zelf opgeleid?
Kan vermealen al een hele wedstrijd spelen? Zodra dat het geval is inderdaad meteen Verthongen linksback en Vermealen met Heitinga of Kuffour in het centrum.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel veel alternatieven waren er niet. Nu Vermaelen echt weer terug is en Kuffour centraal achterin meer opties verschaft kan Vertonghen wellicht linksback worden gezet. Of Vermaelen dus.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Ik vind het echt 1 van de beste Ajax-spelers hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Hij werkt hard maar zodra hij schitterend de bal heeft veroverd schiet hij hem net zo makkelijk 3 meter naast hem weer naar de tegenstander, gisteren 3 keer zien doen..quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef JohnnyH het volgende:
Gabri kan inderdaad niet scoren, dat heeft hij al vaker bewezen, maar werkt wel keihard en is gigantisch nuttig op het middenveld, vind hem wat dat betreft zeker niet overschat (overbetaald kan ik niet over oordelen)
Het is Vermaelen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kan vermealen al een hele wedstrijd spelen? Zodra dat het geval is inderdaad meteen Verthongen linksback en Vermealen met Heitinga of Kuffour in het centrum.
Silva vond ik overigens een stuk beter dat Ogararu.
Ja ja.. ik moet nog koffie hebben. Tsjonge jonge.. De vraag blijft hetzelfde: kan Vermaelen al een hele wedstrijd spelen.quote:
Waarom deel ik dat gevoel nou toch niet?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef JohnnyH het volgende:
YES! deze week wordt helemaal top! Eerst psv kansloos laten in de Arena, daarna Feyenoord de illusie van het kampioenschap ontnemen!
Ajax-Psv: 3-1
Ajax-Feyenoord: 4-0
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, wat jullie?
Koffie is ook vermalen...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja ja.. ik moet nog koffie hebben. Tsjonge jonge.. De vraag blijft hetzelfde: kan Vermaelen al een hele wedstrijd spelen.
Ik ook niet, ik verwacht minimaal 5-0 tegen de kakkies.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom deel ik dat gevoel nou toch niet?
Le-zen...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Sinds wanneer rekenen we middenvelders af op hun productiviteit in goals?
Kansloos.
Niet mee eens. Gabri is sneller dan Maduro (qua handelen in ieder geval), heeft meer ervaring, is meer een aanjager en verovert veel meer ballen. Voor de goal is hij inderdaad zwak, maar dat is dan ook niet zijn primaire taak. Gabri is één van de betere spelers bij Ajax, en veel sterker dan hem je ga ze op het middenveld bij Ajax echt niet krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef JohnnyH het volgende:
YES! deze week wordt helemaal top! Eerst psv kansloos laten in de Arena, daarna Feyenoord de illusie van het kampioenschap ontnemen!
Ajax-Psv: 3-1
Ajax-Feyenoord: 4-0
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over, wat jullie?
Ik heb liever wel dat we van directe concurrenten winnen, zeker van PSV. Anders sta je zo 8 punten achter joh.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.
Hoe meer ik je stukje lees, hoe kanslozer ik het vind. We weten dat je altijd iets te zeiken moet hebben, maar dit soort onzinnig gezeik heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor dit topic.quote:
En in de laatste thuiswedstrijd...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk winnen we die wedstrijden beide ruim om vervolgens weer op ons bek te gaan in de drie wedstrijden erna.
ja, maar jij vindt gabri ook een goeie voetballerquote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het middenveld van Vitesse helemaal niet zoveel sterker dan dat van Ajax.
Wat wou je er tegen doen?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe meer ik je stukje lees, hoe kanslozer ik het vind. We weten dat je altijd iets te zeiken moet hebben, maar dit soort onzinnig gezeik heeft absoluut geen toegevoegde waarde voor dit topic.
Nee, gelijkwaardig. Alleen de beweeglijke spitsen deden Ajax de das om.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het middenveld van Vitesse helemaal niet zoveel sterker dan dat van Ajax.
Tuurlijk, en dan heb je in ieder geval twee leuke wedstrijden gehad. Maar ik zie ons nog geen kampioen worden, psv heeft voor mij tóch uiteindelijk weer de beste papieren. Ik weet ook niet hoe ze het elk jaar flikken met een vrij matig elftal.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb liever wel dat we van directe concurrenten winnen, zeker van PSV. Anders sta je zo 8 punten achter joh.
Misschien kan je voortaan nadenken of je jezelf niet belachelijk maakt, kort voor je op "invoeren" drukt.quote:
Ik zie Ajax inderdaad best winnen van PSV en Feyenoord en dan daarna tegen Roda JC gruwelijk de boot ingaan. Dat levert je dus per saldo geen moer op.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dan heb je in ieder geval twee leuke wedstrijden gehad. Maar ik zie ons nog geen kampioen worden, psv heeft voor mij tóch uiteindelijk weer de beste papieren. Ik weet ook niet hoe ze het elk jaar flikken met een vrij matig elftal.
Ik zie niet in waarom, mijn commentaat wijkt weinig af van wat anderen denken, alleen zijn er mensen het er niet meer EENS, nou en?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan nadenken of je jezelf niet belachelijk maakt, kort voor je op "invoeren" drukt.
quote:Nijland haalt uit naar Ajax
In De Telegraaf haalde een teleurgestelde directeur van FC Groningen Nijland uit naar Ajax. "Misschien is het slimmer voor Ajax om ons hele scoutingsapparaat over te nemen. Ik zou als Ajax zijnde toch eens kritisch naar mijn eigen scouting kijken." FC Groningen kon de transfer van Lindgren niet tegenhouden, omdat hij een contractuele afkoopsom van 2,5 miljoen euro in zijn contract had staan.
Daar heeft die Nijland gelijk in. Zij doen het hele werk en je koopt gewoon ff 3 spelers bij ze....quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
Ik wil uitleg van Van Geel over de aankopen.
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat en hij had een clausule. Het is vervelend voor FC Groningen, het zegt iets over onze manier van scouten op dit moment en het is wel erg zuur om drie spelers in een seizoen te zien vertrekken naar een concurrent (dat zijn we dit seizoen helaas)quote:Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.
Ach ja, ik vind alleen dat ze dit soort spelers nou niet meteen moeten wegdoen, verhuur ze dan lekker 1-2 seizoenen nog voor je ze weer voor (relatief) veel geld moet terughalen, dan leveren ze nog iets op iig.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin met betrekking tot Lindgren. Suárez en Silva okay, maar Lindgren was gewoon Ajacied en was toen gewoon niet zo goed en ervaren zoals hij bij Groningen speelde. Heeft niks met scouting te maken, want hij was al ontdekt, maar niet goed genoeg bevonden. En terecht toen.
Dat roep ik al een tijdje, gewoon de scouting van Heerenveen en Groningen overnemen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wie?quote:
True, daarom zei ik ook dat het middenveld gewoon niet zo sterk was gisteren. En ik heb ook gezegd dat ik Gabri niet slecht vind, alleen dat ik hem overschat vind. Hij werkt idd keihard maar maakt ook best veel fouten voor zo'n ervaren speler. Dat en zijn kaartenliefde (zeker met dat nagrijpen van vorige week bijv) zorgt ervoor dat ik hem gewoon niet zo'n slimme speler vind.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Perez laat verdedigend ook veel gaten vallen hoor, dat loop je met Davids en Gabri ook niet altijd dicht.
Och, dan heb je weer dat ze spelers te lang houden en een salarispost van hier tot tokio hebben. Want aan spelers verhuren verdien je niet bijster veel, aangezien geen enkele club het salaris kan betalen wat Ajax betaalt, dus je altijd nog een deel zelf zal betalen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind alleen dat ze dit soort spelers nou niet meteen moeten wegdoen, verhuur ze dan lekker 1-2 seizoenen nog voor je ze weer voor (relatief) veel geld moet terughalen, dan leveren ze nog iets op iig..
Woensdag spelen we tegen twee aanvallers. Wat mij betreft spelen we dan gewoon met drie échte verdedigers: Heitinga - Vermaelen - Vertonghen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
Perez laat verdedigend ook veel gaten vallen hoor, dat loop je met Davids en Gabri ook niet altijd dicht.
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom, mijn commentaat wijkt weinig af van wat anderen denken, alleen zijn er mensen het er niet meer EENS, nou en?
Nee, het spijt me, suggestie onzinnig bevonden en genegeerd..
Dat deed ik dus ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?
Niet liegen Montanaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andere meningen dan die van mij accepteer ik wel, maar hoe kan je Gabri nu afrekenen op zijn afwerking? Een spits moet scoren, een middenvelder moet voorbereiden en verdedigen, lijkt me duidelijk toch?
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen hij halverwege het seizoen de overstap maakte naar Ajax bedoel je?
Hij had 3 wedstrijden nodig om zijn eerste doelpunt te maken voor Ajax, maar daarna liet hij zijn ware klasse zien. Stiekem vond ik hem in die periode iets beter dan dit seizoen![]()
Zijn omhaal tegen Roda () in de Amstel Cup, in zijn eentje de stinkende lampies uitschakelen (nog wel in de laatste seconden!
) in de finale en zijn eerste CL-doelpunt tegen Inter waren toch prachtige momenten hoor
quote:
Omhaal was in de bekerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.
We hebben nog nooit tegen Roda in de plee-offs gespeeld. Die omhaal was in de laatste minuut van de blessuretijd van de halve finale van de beker. Daarna kwam er verlenging en wonnen we uiteindelijk met 4-1quote:Op maandag 28 januari 2008 11:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tegen Roda was in de plee-offs dacht ik.
Wat was dat een wedstrijd!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegen Roda in de plee-offs gespeeld. Die omhaal was in de laatste minuut van de blessuretijd van de halve finale van de beker. Daarna kwam er verlenging en wonnen we uiteindelijk met 4-1
Het zou een mooie bijkomstigheid zijn als hij ieder seizoen een paar keer scoort, maar aangezien hij er niet voor in het veld staat, kan hij er niet op afgerekend worden als hij het niet doet.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook niet. Zie hierboven. maar ff serieus, vind jij dat een prof. voetballer zo voor open doel met zijn hele lichaam naar achteren mag schieten? Les 1 bij de F-jes geloof ik....
Löl.quote:
ik kwam er laat in maar de presentator zei dat een politieofficier dat gezegd had.quote:
Het blijft een mens, die maken fouten, ook hele dommequote:Op maandag 28 januari 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook niet. Zie hierboven. maar ff serieus, vind jij dat een prof. voetballer zo voor open doel met zijn hele lichaam naar achteren mag schieten? Les 1 bij de F-jes geloof ik....
Je beoordeelt hem op die kans?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem niet qua lijstjes afrekenen op niet scoren, dat ben ik met je eens hoor. Maar die kans van gisteren was een 110% kans die ELKE voetballer moet maken, en al helemaal op dat moment.
Heitinga is ook geen spits, en urby ook niet, maar die maakten de kans die ze kregen gewoon netjes af. Dat vind ik wel iets wat je van elke voetballer mag verwachten, dat ze een kans voor open doel maken, zelfs Stekelenburg zou dat moeten kunnen....
Suarez was verder weg en stonden nog 2 mensen ergens voor hem, KJH was ook lastiger omdat de bal niet zo makkelijk kwamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je beoordeelt hem op die kans?
Huntelaar en Suaréz kregen bijna identieke kansen en faalde ook hopeloos
Mja, kom op zeg. Cristiano Ronaldo ramt ook wel eens een bal vanaf vijf meter van de goal het stadion uit, maar hij is wel één van de beste spelers ter wereld. Shit happens.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem niet qua lijstjes afrekenen op niet scoren, dat ben ik met je eens hoor. Maar die kans van gisteren was een 110% kans die ELKE voetballer moet maken, en al helemaal op dat moment.
Heitinga is ook geen spits, en urby ook niet, maar die maakten de kans die ze kregen gewoon netjes af. Dat vind ik wel iets wat je van elke voetballer mag verwachten, dat ze een kans voor open doel maken, zelfs Stekelenburg zou dat moeten kunnen....
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weet iemand of woensdag het Honk gewoon open is ?
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een "quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Wat heb je aan goede scouts als V Geel er toch niet naar luistert'?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat roep ik al een tijdje, gewoon de scouting van Heerenveen en Groningen overnemen!
Mag hoor, ik heb ook zeker geen hekel aan hem ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een ""
![]()
En ja hij speelt ook hele slechte wedstrijden.
Jij?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelen.
Als niemand anders 'ja' zegt hoorquote:
Puik werk Rayquote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Kuffour basisplaatsmeter 0
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wie volgt met de hoeveelheid aankopen van FC Groningen meter?
Super, RayMania. Wanneer begin je? Meteen vandaag al? Super, zeg!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
Kampioenen!!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef BonJovi het volgende:
We staan in ieder geval boven aan qua topics
Met of zonder elleboog uit de komquote:
Ik stel voor, wie het ook organiseert (quote:Op maandag 28 januari 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ray, voordat iedereen hier namen neer gaat pleuren, kun je dat toernooi beter maar snel gaan organiseren
Laat maar even weten (door middel van een link in dit topic ofzo), wanneer je het nominatie-topic hebt geplaatst.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik stel voor, wie het ook organiseert (), om het ná het Feyenoord toernooi te organiseren. Dat is bijna op zijn einde (halve finale loopt) en er loopt ook nog een beste Engelse voetballer toernooi. We moeten natuurlijk wel alle aandacht krijgen, zoals altijd
.
Laten we hopen van niet.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wanneer komt de officiële bevestiging van Kuffour en Rasmus?
Kuffour wordt vandaag gekeurd dacht ik en dat zal voor Lindgren wel hetzelfde zijn. Zullen dan allebei vanmiddag wel worden gepresenteerd.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wanneer komt de officiële bevestiging van Kuffour en Rasmus?
Je hebt ook nog steeds niet in het Polman gezetenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stuur mij maar een PM wanneer het gaat beginnen, want ik zit niet zo heel vaak meer op internet. En mis dus af en toe wel eens een topic
Komen wij even bedrogen uit met Lindgren.quote:Ajax bezig met onbekende middenvelder
Ajax heeft nog een verrassing in petto voor het verstrijken van de transferdeadline. De Amsterdammers zoeken na het mislukken van de transfers van Denny Landzaat en Orlando Engelaar naar versterking in de middenlinie.
'Ajax is nog volop bezig', zei trainer Adrie Koster na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse (2-2). 'Met wie? Laat je verrassen, zou ik zo zeggen.'
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.
v.Geel heeft ons allemaal gefopt. Vanmiddag zal dan wel ook het persbericht komen dat Boula en Seedorf hebben getekend.
Vind je dat zo een lekkere vent dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 12:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Komen wij even bedrogen uit met Lindgren.
Ik kwam stiekem klaar toen ik heel even aan Seedorf dacht
Als je al klaarkomt bij het denken aan Seedorf, dan wordt het een mooie rommel bij jou met het EKquote:Op maandag 28 januari 2008 12:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Komen wij even bedrogen uit met Lindgren.
Ik kwam stiekem klaar toen ik heel even aan Seedorf dacht
Zei ie dat toevallig ná de samenvatting van de wedstrijd? Wil het wel even terug bekijken namelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:45 schreef RayMania het volgende:
Wel leuk dat Aad de Mos Ajax min of meer complimenteerde met het middenveld. Veel power en druk en Heitinga is ontzettend goed qua opbouw etc, zei hij in Voetbal Insite.
Volgens mij zelfs wel flink wat later in de aflevering.. maar zeker NA de samenvatting.. die was namelijk meteen al in de 4de of 5de minuut ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zei ie dat toevallig ná de samenvatting van de wedstrijd? Wil het wel even terug bekijken namelijk.
Wel in een sexy Ajax shirtquote:Op maandag 28 januari 2008 12:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Vind je dat zo een lekkere vent dan?
Precies ik denk dat Ajax heus wel goede scouts heeft die flinke lijsten met talenten hebben maar dat van Geel uiteindelijk het risico niet durft te nemen en liever voor "zekerheden" gaat die hij elke zondag bij de samenvattingen ziet.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat heb je aan goede scouts als V Geel er toch niet naar luistert'?
Eto'o als vervanger van Huntelaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet.
v.Geel heeft ons allemaal gefopt. Vanmiddag zal dan wel ook het persbericht komen dat Boula en Seedorf hebben getekend.
Weet je wat ik denk? Ik denk dat Van Geel vliegangst heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:03 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Precies ik denk dat Ajax heus wel goede scouts heeft die flinke lijsten met talenten hebben maar dat van Geel uiteindelijk het risico niet durft te nemen en liever voor "zekerheden" gaat die hij elke zondag bij de samenvattingen ziet.
Voor de beker ja. Op zondag gaat dat niet lukkenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je hebt ook nog steeds niet in het Polman gezeten![]()
Feyenoord thuis?
Ik had inderdaad liever Amrabat en Meeuwis gehad.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel in een sexy Ajax shirt![]()
![]()
Defour, Modric, Engelaar, Ivanovic, Seedorf, Ambrabat, Meeuwis, Boulahrouz, Boussouffa etc.., zo maar wat namen die in verband met Ajax zijn gebracht de afgelopen maanden en wie hebben we uiteindelijk: Kuffour en Lindgren![]()
![]()
![]()
KAMPIOENEN
Hij zal iig geen faalangst hebben , anders was 'ie nu al dood geweestquote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Ik denk dat Van Geel vliegangst heeft.
Volgens de tijd van VoreG's post moet het dus nog vóór de 1e onderbreking zijn. Eens even kijken danquote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs wel flink wat later in de aflevering.. maar zeker NA de samenvatting.. die was namelijk meteen al in de 4de of 5de minuut ofzo
Inderdaad zeg. Lindgren is een ontzettend goeie voetballer die bij Groningen enorm gegroeid is. Het is wanbeleid van Ajax zoals er gehandeld is, maar ik weet zeker dat Lindgren kan uitgroeien tot een belangrijke speler voor Ajax. Zeker als Davids na dit seizoen stopt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had inderdaad liever Amrabat en Meeuwis gehad.
Idd. Retourtje Groningen met de trein is voor hem het maximum qua scouting.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Ik denk dat Van Geel vliegangst heeft.
oftewelquote:Op maandag 28 januari 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:
Bond laat inhaalwedstrijden met rust
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 28 januari om 12:35
De politievakbond ACP laat de twee eredivisiewedstrijden die woensdag worden gespeeld, met rust. Dat maakte ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp maandagmiddag aan het ANP bekend.
De desbetreffende ontmoetingen, Ajax-PSV en Feyenoord-AZ, werden op 15 december in verband met politiestakingen afgeblazen. Woensdag is de inhaaldag voor deze wedstrijden. “Van die wedstrijden blijven we af”, liet de bestuurder weten. “Anders zouden we bezig zijn de voetbalcompetitie te frustreren, dat is geen actievoeren meer.”
De politievakbond, die aast op een nieuwe politie-CAO, wil later deze week wel weer staken bij wedstrijden uit de Eredivisie en Jupiler League Het is nog onbekend welke wedstrijden de bond daarvoor uitkiest en hoe de acties eruit gaan zien.
Misschien kunnen 3 anderen mee helpenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:34 schreef patrickt37 het volgende:
Da shirt wil ik ook.
We zitten nog niet eens in de halve finalequote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor de beker ja. Op zondag gaat dat niet lukken![]()
Geef eens een reden waarom Fontein weg moet?quote:Op maandag 28 januari 2008 13:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien kunnen 3 anderen mee helpen
Mannetje 1: VAN GEEL
Mannetje 2: JAAKKE
Mannetje 3: FONTEIN
Mannetje 4: ROT OP
[ afbeelding ]
Dat lukt welquote:Op maandag 28 januari 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We zitten nog niet eens in de halve finale
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat lukt wel
En trouwens, met Heracles-Ajax zat ik gezellig in het Polman-stadion hoor
Nusport.nlquote:Feyenoord: altijd lachen
Uitgegeven: 28 januari 2008 13:36
Laatst gewijzigd: 28 januari 2008 13:36
Om beurten verdedigen Feyenoorder Jurryt van de Vooren en Ajacied Menno Pot de eer van hun club in de columntwist ‘De Klassieker’. Jurryt is de enige Nederlander die ooit afstudeerde op Feyenoord. Menno schreef de eerste Nederlandse roman (Vak 127) met fanatieke Ajax-supporters in de hoofdrol.
Beste Jurryt,
Ik vermoedde het al langer, maar nu weet ik het zeker: ik ben penvriend geworden met de aardigste Feyenoorder van de hele wereld. Volgens mij zou je zelfs na een stevige nederlaag tegen Ajax nog bereid zijn om een rondje door de hele Amsterdam ArenA te maken en iedereen van harte te feliciteren met de zege.
Het spijt me: ik ben van lager allooi. Ik ben vóór Ajax, maar daarnaast ook absoluut en onvoorwaardelijk tégen Feyenoord (behalve, om praktische redenen, als jullie tegen PSV spelen). Ik hoop altijd hartstochtelijk dat jullie verliezen, zeker ook in Europees verband, al was het maar vanwege de beelden na het laatste fluitsignaal.
In geen stadion kan zo’n prachtige, doffe verslagenheid hangen als in De Kuip. Ajacieden bálen wel van nederlagen, maar zijn er meester in om na afgangen doodleuk afstand te nemen van hun club: “Nou, dan gaan we niet de Champions League in, stelletje soepstengels. Scheelt ons weer zes avonden ergernis.”
Favoriet
Eén van mijn favoriete Klassiekers blijft die van 17 april 2005, die keer dat we van meneer Opstelten het uitvak van De Kuip niet in mochten en de hele wedstrijd op het stadionplein in een kooi moesten staan. Feyenoord kwam tien minuten voor tijd met 2-1 voor, maar dankzij twee goals in de slotminuten wonnen we toch weer.
Na de samenvatting zoomde de NOS-camera in op de tribune, en vond daar een vader (wezenloze blik, rode ogen) en zijn zoontje, dat tranen met tuiten huilde. Wéér niet. Wéér die rotneuzen, met hun mietjes van spelers, en hun klote-ArenA, en hun aftandse ouwe rotstad, waar al die miljoenen toeristen natuurlijk alleen maar heen gaan omdat ze het veel leukere Rotterdam niet kunnen vinden.
Overlijden
Je had bijna mijn vroegtijdig overlijden op je geweten gehad, Jurryt. Ik heb op jouw aanraden die KRO-reportage over Feyenoorders bekeken, en ik dacht dat ik erin zou blijven.
Ik dacht dat wíj meelijwekkend waren, met die anti-Feyenoord sentimenten van ons, maar zoals altijd is het bij jullie weer net een stapje kanslozer: neem die gozer die als favoriete vrijetijdsbesteding dvd’s met nederlagen van ‘020′ bekijkt… Ajacieden kijken daar geamuseerd naar: bestáát dit?
Tattoo
En dan die kale gek met een tattoo van Van den Herik op zijn been. Ik bedoel: Jorien van den Herik! Er zijn 42.000 mensen met een Ajax-seizoenkaart, en daarnaast nog 70.000 leden van de supportersvereniging en weet-ik-hoeveel houders van een Ajax-club card, maar ik durf de weddenschap best aan dat daar geen enkele persoon tussen die het hoofd van John Jaakke op zijn been heeft laten tatoeëren.
In welke grot de KRO deze figuren heeft opgeduikeld? Ook ik zou het niet weten, en ik wil ook best geloven dat niet elke Feyenoorder zo is, maar ik ben vaak genoeg in De Kuip geweest om ervan overtuigd te zijn dat deze types in elk geval niet zeldzamer zijn dan Feyenoord-supporters zoals jij.
Die intens treurige, eeuwige underdog-tragiek… Je kan anderhalve maand tegen me aan ouwehoeren, maar ik vind het toch echt typisch Feyenoord.
Kapot
Stel dat we zondag van jullie verliezen (wat zelfs in onze slechtste jaren zelden gebeurt, dus nu vermoedelijk ook niet). Dan vinden we dat erg en zal het gekrakeel wel weer losbarsten in de ArenA. Maar toch zullen we er nooit zo intens kapot van zijn als jullie van een nederlaag tegen ons. Met die gedachte kunnen we ons altijd troosten.
Mazzel!
Menno
Is mijn mening niet.. maar ja.. stond leuker zo met z'n allen..quote:Op maandag 28 januari 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geef eens een reden waarom Fontein weg moet?
Verder vind ik dat shirt erg lelijk. Doe het dan nog met officiële Ajaxbedrukking. Zoals dat shirt van Joark. Dat is dan wel weer humor.
Die met die capuchon ernaast is jaszaaquote:Op maandag 28 januari 2008 13:26 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
die is wel heel blij met de aankopen van v. Geel
quote:En dan die kale gek met een tattoo van Van den Herik op zijn been. Ik bedoel: Jorien van den Herik! Er zijn 42.000 mensen met een Ajax-seizoenkaart, en daarnaast nog 70.000 leden van de supportersvereniging en weet-ik-hoeveel houders van een Ajax-club card, maar ik durf de weddenschap best aan dat daar geen enkele persoon tussen die het hoofd van John Jaakke op zijn been heeft laten tatoeëren.
De Kuffour van Bayern Munchen was een goede verdediger. Een half jaar lijkt me geen groot risico.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef Nashje het volgende:
Mensen ik ben van mening dat we niet meer negatief over Ajax moeten doen. Laten we uit álles voortaan het positieve halen.
Lindgren, reserve aanvoerder bij Groningen, is de motor op het middenveld daar. Landzaat kon die rol pas op zich nemen toen ie 28 was. Lindgren is jong en kan nog heel veel groeien. Dat voor 2,5 miljoen. Eindelijk iets anders dan een veredelde dertiger.
Voor Kuffour moet ik nog even iets verzinnen. Iets dat ie vaste waarde was bij Bayern of Roma lijkt me wel hoopgevend.
Enige dat er kan gebeuren is dat hij de complete selectie de ziekenboeg inschopt op trainingquote:Op maandag 28 januari 2008 14:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De Kuffour van Bayern Munchen was een goede verdediger. Een half jaar lijkt me geen groot risico.
vd Herik heeft die club uit de ravijn gehaald terwijl Jaakke ons richting het ravijn helpt. Klein nuanceverschil waarbij hij niet rekening heeft gehouden.quote:
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 14:12 schreef MaxC het volgende:
Dat vind ik ook zo prachtig aan de Kuip, als de tegenstander scoort lig ik altijd dubbel om die gezichten van de supporters
Dat doet onze medische staf welquote:Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Enige dat er kan gebeuren is dat hij de complete selectie de ziekenboeg inschopt op training
Ok, dan nog is er denk ik (hoop ik) geen Ajacied met een tatto van van Praag . . .quote:Op maandag 28 januari 2008 14:13 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
vd Herik heeft die club uit de ravijn gehaald terwijl Jaakke ons richting het ravijn helpt. Klein nuanceverschil waarbij hij niet rekening heeft gehouden.
Nee, jullie medische staf zorgt ervoor dat ze in de ziekenboeg blijvenquote:
De rest komt gewoon komend seizoen, de doorgestreepte kandidaten zijn onhaalbaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel in een sexy Ajax shirt![]()
![]()
Defour, Modric, Engelaar, Ivanovic, Seedorf, Ambrabat, Meeuwis, Boulahrouz, Boussouffa etc.., zo maar wat namen die in verband met Ajax zijn gebracht de afgelopen maanden en wie hebben we uiteindelijk: Kuffour en Lindgren![]()
![]()
![]()
KAMPIOENEN
Dus Defour, Meeuwis, Engelaar én Boussouffa komen?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
De rest komt gewoon komend seizoen, de doorgestreepte kandidaten zijn onhaalbaar.
Ja die komen allemaal!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Dus Defour, Meeuwis, Engelaar én Boussouffa komen?.
Ik heb Jaap op mijn linkerkuit en Michael op mijn rechterquote:Op maandag 28 januari 2008 14:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ok, dan nog is er denk ik (hoop ik) geen Ajacied met een tatto van van Praag . . .
Of wil je ons hier iets mee vertellen?
Oja, zo was het.. Geweldig toen!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We hebben nog nooit tegen Roda in de plee-offs gespeeld. Die omhaal was in de laatste minuut van de blessuretijd van de halve finale van de beker. Daarna kwam er verlenging en wonnen we uiteindelijk met 4-1
en ik heb Jurgen Colin op mn ballen en Delorge op mn rechter bil.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:28 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik heb Jaap op mijn linkerkuit en Michael op mijn rechter
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Woensdag voor de wedstrijd tegen psv een optreden van Osdorp Posse.
Origineel Amsterdams
die kop ook daarnaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=a52yq2V3ceo
Kippenvel
Wat ik me nou altijd afvraag bij het zien van dat doelpunt is of David Endt en die ballenjongen elkaar in de armen vliegen achter het goal. Ze rennen vol op elkaar af en kunnen bijna niet om elkaar heenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kippenvel
Legendarisch moment ditquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
die kop ook daarna![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ca1GssEsDMw&feature=related
Delorge?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
en ik heb Jurgen Colin op mn ballen en Delorge op mn rechter bil.
Briljant jaquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
die kop ook daarna![]()
Wie is Delorge?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:50 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik dan verkracht wordt door 3 negers van 2 meter lang hebben ze meteen geen zin meer
Whehe daar was ik ook bij!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kippenvel
Die is net als VdWiel overledenquote:
Serieus?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Onder vak 410, naast zo'n vak vol met van die Roda supporters die moesten worden verwijderd door de ME omdat ze vanalles op hun hasses kregen van boven
Hehe nicequote:Op maandag 28 januari 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Woensdag voor de wedstrijd tegen psv een optreden van Osdorp Posse.
Origineel Amsterdams
quote:Johan Cruijff: kritiek op Ajax
Johan Cruijff heeft in de Telegraaf aangegeven dat hij niet blij is met de situatie bij Ajax. De oud-Ajacied annex voetbalorakel heeft vooral weinig goede woorden over voor het aankoopbeleid van de Amsterdamse club. "Dat gat wordt intussen gedicht door allemaal spelers van boven de dertig te halen", vervolgt Cruijff. "Een paar is natuurlijk geen probleem, maar van de
huidige situatie word ik niet bepaald vrolijk." Cruijff bedandrukt in z'n column (niet voor het eerst) het belang van een goede jeugdopleiding.
Tsja... tegenwoordig kun je natuurlijk als talent dat naar Ajax wil, net zo makkelijk naar FC Groningen kunnen gaan, dan kom je ook vanzelf in Amsterdam terecht.
Haha inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2008 14:46 schreef jna het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag bij het zien van dat doelpunt is of David Endt en die ballenjongen elkaar in de armen vliegen achter het goal. Ze rennen vol op elkaar af en kunnen bijna niet om elkaar heen
HEERLIJKquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
die kop ook daarna![]()
Ik hoorde het jaquote:Op maandag 28 januari 2008 15:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Gisteren toch heel Gelderland gezien, zo zie je nog iets van Nederland.
Zo bijzonder is het hier niet hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 15:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Gisteren toch heel Gelderland gezien, zo zie je nog iets van Nederland.
Schijtstank daar johquote:Op maandag 28 januari 2008 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het hier niet hoor.
Ben je sarcastisch of moet ik het gaan vertellen?quote:
Duitserquote:
Open deuren, maar zo irritant waar.quote:Ajax mist de slag op de transfermarkt
28 januari 2008
Bij geen club in de wereld werden zo veel goede voetballers geboren als bij Ajax. De vermaarde jeugdopleiding is nog steeds de kurk waarop de Amsterdamse vereniging drijft. De club boekt echter weinig aansprekende resultaten meer. Vooral de technisch directeur en de scouts liggen onder vuur.
Martin van Geel is sinds 2005 verantwoordelijk voor het technische beleid van de 29-voudig kampioen. Hij verdiende zijn huidige baan met goede prestaties bij Willem II en AZ. De geboren Brabander heeft zijn huidige werkgever echter nog weinig successen gebracht.
Verkopen gaat Van Geel redelijk af, gezien de bijna 50 miljoen euro die Ajax afgelopen zomer voor de in Amsterdam opgeleide Wesley Sneijder, Ryan Babel en Tom de Mul incasseerde. De technisch directeur heeft meer moeite met kopen van spelers. Ook met een dikke portemonnee blijft het voor Van Geel moeilijk slagen op de transfermarkt.
Van alle spelers die Ajax afgelopen zomer heeft aangetrokken, presteert alleen Luis Suarez naar behoren. De alweer overbodige Ismail Urzaiz zat zondag in een Amsterdams café toen Ajax over Vitesse struikelde (2-2). Jurgen Colin, Kennedy Bakircioglü, Dennis Rommedahl en Laurent Delorge maken Ajax ook maar niet beter en Albert Luque verdient het beste salaris van de Eredivisie op de bank.
Van Geel voerde de afgelopen weken, nadat de transfermarkt weer van het slot was gegaan, opnieuw opvallend transferbeleid. Kenneth Perez was weer welkom nadat hij eerst acht keer voor rivaal PSV had gescoord. Van Geel flirtte vergeefs met Orlando Engelaar, wiens komst hij in augustus nog niet nodig achtte. In navolging van Luka Modric, Ismail Aissati, Alberto Riera en Rafael van der Vaart tekende ook Denny Landzaat niet. Hij speelt zondag in het shirt van Feyenoord in zijn geboortestad.
Van Geel bereikte vlak voor het sluiten van de transfermarkt wel overeenstemming met Bruno Silva, Samuel Kuffour en Rasmus Lindgren. Silva lijkt een aanwinst, maar Kuffour krijgt al driekwart jaar geen speelminuten bij AS Roma. Lindgren, ook al een speler van FC Groningen, doorliep de Amsterdamse jeugdopleiding en mocht vertrekken. Ajax betaalt nu 2,5 miljoen euro voor de eerder afgedankte Zweed.
Het weinig succesvolle aankoopbeleid van Ajax dateert al van voor de komst van Van Geel. Het is alweer ruim zes jaar geleden dat de toenmalige technisch directeur Leo Beenhakker de relatief onbekende Hatem Trabelsi, Zlatan Ibrahimovic en Maxwell aantrok. Daarna winkelde Ajax vooral voorspelbaar bij subtoppers als Heerenveen en FC Groningen, die wel overal talenten vinden.
Ajax versterkte de scoutingstaf vorig jaar met Hans van der Zee, die eerder namens PSV succesvol in Brazilië opereerde. Misschien moeten de Amsterdammers ook nog Piet de Visser bij de landskampioen weghalen, want de nieuwe Ronaldo, Romario, Alex of Gomes speelt nog steeds niet in Amsterdam. Onduidelijk blijft of Van der Zee en zijn collega's Fred Arroyo en Gerrie Mühren onvoldoende talenten aandragen of dat de technische leiding niet daadkrachtig met de informatie van de fulltime scouts omspringt.
Het kan echter geen toeval zijn dat FC Groningen, dat ongewild een beetje op de satellietclub van Ajax gaat lijken, de selectie de afgelopen week weer versterkte met de aanvoerder van de jeugdploeg van Argentinië. De tot voor kort onbekende Hongaar Balazs Dzsudzsak maakt PSV inmiddels beter.
En Ajax? Dat heeft nog tot donderdag 24.00 uur de tijd om zich te versterken. Ondertussen houdt een speciale onderzoekscommissie het bestuursmodel en het technische beleid van de club in de laatste tien jaar tegen het licht. Het gezelschap, onder leiding van Uri Coronel, spreekt zich dit voorjaar uit. Een paar maanden later moet Ajax waarschijnlijk het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar, John Heitinga en wellicht dat van Edgar Davids, Gabri, Urby Emanuelson en Maarten Stekelenburg compenseren. Verontruste supporters vrezen nu al het ergste.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik word zo moe van Cruijff.
is toch gewoon waar. Er wordt geen 1 onbekend talentje meer gescout. Alles wat ze halen komt van sub-toppers in Nederland.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Open deuren, maar zo irritant waar.
Dat zeg ik toch ook,quote:
Ik vind Huntelaar toch aardig goed gescoutquote:Op maandag 28 januari 2008 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
is toch gewoon waar. Er wordt geen 1 onbekend talentje meer gescout. Alles wat ze halen komt van sub-toppers in Nederland.
Ik wil een nieuwe Zlatan, waarvan iedereen op het begin zegt.... wie! ?
Als Ajax een beetje beter had gescout hadden ze Alves ook kunnen kopen, en had een speler als Marcus Berg ook bij Ajax terecht gekunt. Maar nee hoor, we gaan gewoon voor Orlando Engelaar en Kuffour want die heeft immers een jaar of 8 bij Bayern gespeelt. Dan moet het toch wel een goeie zijn?
We hebben de afgelopen jaren nog geen fatsoenlijk talentje zelf gescout. Beschamend is het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |