Suarez was verder weg en stonden nog 2 mensen ergens voor hem, KJH was ook lastiger omdat de bal niet zo makkelijk kwamquote:Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je beoordeelt hem op die kans?
Huntelaar en Suaréz kregen bijna identieke kansen en faalde ook hopeloos
Mja, kom op zeg. Cristiano Ronaldo ramt ook wel eens een bal vanaf vijf meter van de goal het stadion uit, maar hij is wel één van de beste spelers ter wereld. Shit happens.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan hem niet qua lijstjes afrekenen op niet scoren, dat ben ik met je eens hoor. Maar die kans van gisteren was een 110% kans die ELKE voetballer moet maken, en al helemaal op dat moment.
Heitinga is ook geen spits, en urby ook niet, maar die maakten de kans die ze kregen gewoon netjes af. Dat vind ik wel iets wat je van elke voetballer mag verwachten, dat ze een kans voor open doel maken, zelfs Stekelenburg zou dat moeten kunnen....
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
Weet iemand of woensdag het Honk gewoon open is ?
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een "quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
Wat heb je aan goede scouts als V Geel er toch niet naar luistert'?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat roep ik al een tijdje, gewoon de scouting van Heerenveen en Groningen overnemen!
Mag hoor, ik heb ook zeker geen hekel aan hem ofzoquote:Op maandag 28 januari 2008 11:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ben een liefhebber van gabri dus voor mij wel een ""
![]()
En ja hij speelt ook hele slechte wedstrijden.
Jij?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is het trouwens geen idee om net als die feyenoorders hier een toernooi voor favoriete Ajacied te houden?
Iemand zin om dat te organiseren?
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Snel snel, iemand moet 'ja' zeggen. Anders gaat het bij mij kriebelen.
Als niemand anders 'ja' zegt hoorquote:
Puik werk Rayquote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:09 schreef sjimz het volgende:
Kuffour basisplaatsmeter 0
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Wie volgt met de hoeveelheid aankopen van FC Groningen meter?
Super, RayMania. Wanneer begin je? Meteen vandaag al? Super, zeg!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als niemand anders 'ja' zegt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |