Verdediging op peil? Urby staat nog steeds als een debiel te verdedigen en kost ons weer 2 doelpunten gisteren!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
...hebben we de verdediging eindelijk weer een beetje op peil ...
Vette foto, al die Aussies.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Verrader
Van 410 forum trouwens.
Wie is dat en wat is het achterliggende verhaal erachterquote:Op maandag 28 januari 2008 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Verrader
Van 410 forum trouwens.
Denny Landzaat, pannekoek.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wie is dat en wat is het achterliggende verhaal erachter
quote:
Het zal er erg mee te maken hebben dat Timmer, de Cler en van Bronckhorst bij ons voetballen, die kent ie goed.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vette foto, al die Aussies.![]()
Maar goed, zijn transfer slaat sowieso nergens op.
Hoe kan je nou zo graag voor Feyenoord willen spelen, als Amsterdammer?
Blij dan in Engeland en wacht af of Ajax je wilt hebben.
Zondag (als de politie een beetje meewerkt), mag hij zijn been breken!
Hij wordt per bericht ouder hequote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel een beetje gek dat Lindgren gehaald wordt. Het middenveld was toch al in orde met Perez, Gabri en Davids? Lijkt me dan niet dat hij voor de basis gehaald is. En iedereen zat te schreeuwen om verdedigers en het enige wat komt is een 33-jarige Ghanees die bijna een jaar geen wedstrijd heeft gespeeld? Ik zou er niet echt veel vertrouwen in hebben.
Zeker vette foto.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vette foto, al die Aussies.![]()
Maar goed, zijn transfer slaat sowieso nergens op.
Hoe kan je nou zo graag voor Feyenoord willen spelen, als Amsterdammer?
Blij dan in Engeland en wacht af of Ajax je wilt hebben.
Zondag (als de politie een beetje meewerkt), mag hij zijn been breken!
beetje zei ik ook, en ik bedoel met de komst van Silva EN kuffourquote:Op maandag 28 januari 2008 09:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verdediging op peil? Urby staat nog steeds als een debiel te verdedigen en kost ons weer 2 doelpunten gisteren!
Heel veel alternatieven waren er niet. Nu Vermaelen echt weer terug is en Kuffour centraal achterin meer opties verschaft kan Vertonghen wellicht linksback worden gezet. Of Vermaelen dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje zei ik ook, en ik bedoel met de komst van Silva EN kuffour.
Urby is garant aan minstens 1 tegengoal per week en ik snap NIET dat Koster wel Ogararu (ook drama) slachtoffert maar Urby laat staan.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het staat er gewoon nog niet goed, prutser!
Je bedoelt waarschijnlijk Ron Jans, de trainer van Groningen?
quote:Gabri: "Ik blijf zeker nog even bij Ajax"
Eredivisie - Ajax hoeft niet bang te zijn dat het Gabri snel zal kwijtraken. Henk ten Cate nam de middenvelder mee naar Amsterdam, toen hij bij Barcelona vertrek. Na iets meer dan een jaar vertrok Ten Cate echter alweer, maar voor Gabri is dit geen reden om ook te vertrekken.
“Natuurlijk, het is nooit leuk als een goed mens weggaat”, zegt de Spanjaard op de officiële website van Ajax. “Dat heb je maar te accepteren. Ik ben hier niet gekomen voor Henk, ik ben gekomen omdat ik na al die jaren bij Barcelona toe was aan een andere omgeving. En die omgeving bevalt nog steeds heel goed. Ik blijf hier zeker nog even.”
Bij Ajax greep Gabri vorig seizoen net naast de landstitel. Dit jaar hoopt hij op meer succes. “Ik wil graag met Ajax Europa in, daar is nog weinig van terecht gekomen. Maar eerst het kampioenschap. Dat hoofddoel leeft nog steeds.”
Hij is in de jeugd vanuit Zweden naar de Ajax jeugd gegaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef MaxC het volgende:
We hebben Lindgren destijds toch ook ergens gekocht ipv zelf opgeleid?
Kan vermealen al een hele wedstrijd spelen? Zodra dat het geval is inderdaad meteen Verthongen linksback en Vermealen met Heitinga of Kuffour in het centrum.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel veel alternatieven waren er niet. Nu Vermaelen echt weer terug is en Kuffour centraal achterin meer opties verschaft kan Vertonghen wellicht linksback worden gezet. Of Vermaelen dus.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Gabri, ik zie niet in wat hij voor meerwaarde heeft tov bijv Maduro, hij maakt fout op fout en zelf voor open doel ramt meneer "barca" die bal nog huizenhoog over.
Echt, geef elke spits in Nederland die kans en hij hangt, maar onze klasbak uit Spanje krijgt hem er niet in hoor.
Overschatte en ongetwijfeld overbetaalde speler. Echt niet super slecht ofzo, maar imho geenwaard. Broodvoetballer ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |