ik was nog bezigquote:Op maandag 28 januari 2008 00:22 schreef sexymofo het volgende:
doe dan iig die prent van je in de OP
denk dat onze rooie vriend eerder beschikbaar isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef patrickt37 het volgende:
Met v. Geel in het bestuur weet ik bijna zeker dat Blind volgend jaar onze nieuwe trainer zal worden.
Kuffour, is die wedstrijdfit?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef ericajax het volgende:
Zouden hij en Kuffour al bij de selectie zitten tegen PSV?
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeldquote:
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.quote:
ik hoorde in voetbal insite of studio voetbal iets van Mei 2007quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.
Maar wel getraind.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Davids toen ook niet maar dat was volgens mij wel een geval apart qua zorg voor z'n eigen lichaam.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef toma het volgende:
[..]
Er zijn weinig spelers die het niveau halen van Huntelaar in de Eredivisie. Alves misschien wel, maar die mag ik niet met zn arbitrage-zooi.
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen zal Kuffour dan de medische keuring ondergaan? Heb nog niks gelezen op Ajax.nl namelijk.
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef F1Bas het volgende:
Toch een goed aankoop.
Huntelaar had toen hij kwam ook nog lang niet een dusdanig hoog niveau hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggen
Juist. Of het is al zeker dat Edgar er geen jaar meer aanplakt. Toch vind ik dit maar een vreemde aankoop. Maar Martin denkt natuurlijk dat dit een goede vervanger is voor Maduro.. Dat is het natuurlijk ook maar kunnen: Heitinga, Vertonghen, vd Heijden, De Jong en Donald niet op dezelfde positie uit de voeten?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.
Lindgren lijkt mij niet gehaald voor de basis, en dus staat hij andere talenten in de weg om zich te kunnen ontwikkelen, en dan denk ik aan jongens als Siem de Jong, Mitchell Donald en Van der Heijden.
Ajax en 2 vingers in de neus kampioen worden hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax moet nu 4-4-2 gaan spelen:
----------Lindgren---------
---Gabri-----------Davids--
------------Perez------------
----konijn1--------konijn2--
Dan wordt je met 2 vingers in de neus kampioen..
Op het WK tegen Italie.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:36 schreef OreO het volgende:
iedereen zegt wel leuke goede aankoop kuffour,maar wanneer heb je em voor het laatst zien spelen?
Ik denk eerder met een neuslengte voorsprongquote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax en 2 vingers in de neus kampioen worden haha
Toen hij halverwege het seizoen de overstap maakte naar Ajax bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Huntelaar had toen hij kwam ook nog lang niet een dusdanig hoog niveau hoor.
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
Jij hebt er kijk op Venomquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
----------Sjonnie---------
----Wereldspits #1--------Dribbelkoning #2--
Oh please zegquote:Op maandag 28 januari 2008 00:35 schreef toma het volgende:
[..]
De Jong en Donald niet op dezelfde positie uit de voeten?
quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wsGlgKeGV5s
Dit was serieus het laatste wat ik van hem gezien heb.
ik ben niet blij met Kuffour maar in dat filmpje kijken we wel naar Zlatan.. meest briljante speler ter wereld op het moment. en hij gebruikt z'n armquote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wsGlgKeGV5s
Dit was serieus het laatste wat ik van hem gezien heb.
Dan heb je er echt weinig kijk op. Hij is nu echt VEEL completer.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Stiekem vond ik hem in die periode iets beter dan dit seizoen
Oh hij is zich beter gaan ontwikkelen hoor, maar ik vond hem in die periode net iets wat gretiger. Maar toen draaide hij ook een voortreffelijke seizoen bij zowel Heerenveen als Ajax. Hij had toen genoeg aan één kans. Dit seizoen heeft is hij wel een aantal keer slordig omgegaan met de mogelijkheden.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heb je er echt weinig kijk op. Hij is nu echt VEEL completer.
quote:BREAKING NEWS
Ajax neemt Groningen per direct over
AMSTERDAM - Naast de transfers van Suarez, Silva en meest recentelijk ook Lindgren, blijkt Ajax ook in gesprek te zijn geweest met Groningen voor een totale overname. "De transfers van Suarez en Silva waren al een teken in die richting, de transfer van Lindgren maakte de deal eigenlijk rond, " aldus Groningen directeur Nijland. Volgens de laatste berichten wordt vanuit meerdere hoeken bevestigd dat de deal inderdaad rond is.
Het woord deed de rondde dat AJAX TD Martin van Geel erg blij was met zijn gesloten overeenkomst. Hij was helaas niet bereikbaar voor commentaar.
De officiële bekendmaking zal morgenochtend volgen als het aandeel AJAX NV open gaat op de beurs in Amsterdam.
Gadverdamme, als dat de coach wordt ga ik huilen. Wat vind ik dat een ontzettende lul zeg.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:24 schreef BigFire het volgende:
[..]
denk dat onze rooie vriend eerder beschikbaar is
[ afbeelding ]
was ook mijn eerste geachtequote:
In die periode was ie belangrijker voor Ajax want hij zorgde er persoonlijk voor dat Ajax toen helemaal terug kwam in de 2de seizoenshelft. Het was toen DE held van Ajax, nu scoort ie er evenveel maar de doelpunten zijn minder belangrijk in vergelijking met die van toen (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op maandag 28 januari 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh hij is zich beter gaan ontwikkelen hoor, maar ik vond hem in die periode net iets wat gretiger. Maar toen draaide hij ook een voortreffelijke seizoen bij zowel Heerenveen als Ajax. Hij had toen genoeg aan één kans. Dit seizoen heeft is hij wel een aantal keer slordig omgegaan met de mogelijkheden.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:24 schreef jna het volgende:
[..]
In die periode was ie belangrijker voor Ajax want hij zorgde er persoonlijk voor dat Ajax toen helemaal terug kwam in de 2de seizoenshelft. Het was toen DE held van Ajax, nu scoort ie er evenveel maar de doelpunten zijn minder belangrijk in vergelijking met die van toen (als je begrijpt wat ik bedoel)
Effe serieus?quote:Op maandag 28 januari 2008 07:28 schreef BigFire het volgende:
net bij Goedenmorgen Nederland werd er gezegd dat Ajax - Feyenoord waarschijnlijk niet door gaat vanwege politieacties
...quote:Op maandag 28 januari 2008 07:28 schreef BigFire het volgende:
net bij Goedenmorgen Nederland werd er gezegd dat Ajax - Feyenoord waarschijnlijk niet door gaat vanwege politieacties
Eventueel kan Johnny Heitinga nog op de plaats van Rasmus Lindgren, zeker als Samuel Kuffour/Gregory v/d Wiel centraal naast Thomas Vermaelen/Jan Vertonghen kan worden opgesteld.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
----------Lindgren---------
Dat zou inderdaad leuk voor hem en voor jullie zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder gaat nog wel naar Heracles voor 1feb.Toch leuk voor die jongen, en voor ons.
Als jullie hem over 2 jaar maar niet weer terugkopen(of zou dat nu contractueel wel ietsje beter worden geregeld?
)
Thanks, heb er goed van geslapen. Nu effe wachten tot de Twentesupporters arriveren hier op de zaakquote:Op maandag 28 januari 2008 08:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad leuk voor hem en voor jullie zijnTrouwens nog gefeliciteerd met de monsterzege van gisteren
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij jullie komt hij (nog steeds) niet aan spelen toe, terwijl hem dat wel was beloofd, dus 1+1=2 en hij zal wel vertrekken.
Ajax moet voortaan sowieso een terugkoop-clausule in de contracten laten zetten, scheelt veel geld.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder gaat nog wel naar Heracles voor 1feb.Toch leuk voor die jongen, en voor ons.
Als jullie hem over 2 jaar maar niet weer terugkopen(of zou dat nu contractueel wel ietsje beter worden geregeld?
)
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet voortaan sowieso een terugkoop-clausule in de contracten laten zetten, scheelt veel geld.
Ik ben alleen bang dat Ajax Klavan ervoor terug wil hebben, schieten ze niets mee op. Hoewel Klavan op linksback een stuk beter was/is dan Urby.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.
Daar tegenover staat dat je 2 jr geen salaris hebt hoeven betalen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.
Al is 2.5 miljoen voor een 2 jarige opleiding bij Groningen voor Lindgren natuurlijk vrij fors.
Nope, gewoon hetzelfde bedrag binnen twee jaar, daarna vervalt de clausule.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Een terugkoop clausule voor marktwaarde op dat moment neem ik aan.
Al is 2.5 miljoen voor een 2 jarige opleiding bij Groningen voor Lindgren natuurlijk vrij fors.
Over een jaar of twee is iedereen dat ook weer vergetenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:04 schreef S-Two het volgende:
2,5 miljoen valt me nog wel mee, prima speler voor erbij. Zal wel weer leuk zijn hier in het noorden, zal de haat naar Ajax alleen maar doen toenemen.
Denk niet dat clubs daarmee akkoord gaan eigenlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, gewoon hetzelfde bedrag binnen twee jaar, daarna vervalt de clausule.
Inderdaad. Wat een onvermogen. Miljoenen voetballers over de hele wereld, en wij kopen spelers die we eerst weg hebben laten gaan. Los van of hij wel of geen goede speler is, slaat dit gewoon he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Lindgren erbij, weer een teken aan de wand over het wanbeleid.
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niets is zeker in de voetbalwereld, beter dat hij vertrekt. Te veel concurrentie, wel jammer, want het is een prima speler.
Toch weer wanbeleid......quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef F1Bas het volgende:
Toch een goede aankoop.
Invalbeurt tegen Heerenveen + goalquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.
Toen stond hij dacht ik op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Invalbeurt tegen Heerenveen + goal
Welke positie speelt die?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Misschien dat Ajax ook meteen Ron Jsansen kan overnemen... als ze toch bezig zijn
Sympathieke manquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Misschien dat Ajax ook meteen Ron Jsansen kan overnemen... als ze toch bezig zijn
Ja of Theo Jans.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Ow je bedoeld specifiek op LB.. oke.. my badquote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen stond hij dacht ik op het middenveld.
Niet netjes inderdaad wat van Geel zegt. Wat de reden dan ook is laat het verder gaan. Ik geloof niet dat er vanuit supporterskringen veel mensen om een verklaring hebben gevraagd toen Landzaat niet kwam. Laat het daar dan bij.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:21 schreef Cheiron het volgende:
En vanochtend weer Landzaat in de Spits met de melding dat hij naar Feyenoord gegaan is omdat ze slagvaardiger waren en dat wat Van Geel zegt nonsens is. Lekker bezig Martin.. Ookal had ik hem niet hoeven zien bij Ajax, fijn je jezelf even voor lul zet.
Gek he?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens ook wel mooi om te zien dat toen Charisteas kwam de Kuip bijna werd afgebroken en nu Landzaat komt is iedereen daar blij mee. De ene oud-Ajacied is toch schijnbaar de andere niet
Ik zie toch eerder een linkshalf / '10' in hem. Linksback heb ik hem nog niet vaak genoeg zien spelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Schilder graag als LB zien spelen. Erg jammer dat hij daar geen kans heeft gekregen. Alleen De Graafschap uit heeft hij daar een helftje mogen spelen.
Het staat er gewoon nog niet goed, prutser!quote:
Landzaat is toch een van die toppers van het keurkorps van van Basten?quote:Op maandag 28 januari 2008 09:27 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Gek he?
Chari kwam per direct over van ajax en kon ook nog eens niks terwijl ons was beloofd dat het geld in de knip gehouden zou worden als ze geen geschikte spits zouden vinden
Landzaat is gewoon een directe versterking die ook nog eens graag wilde komen, zich voor 110% inzet en hoeveel wedstrijden heeft ie in ajax 1 gespeeld?
Mooi voorbeeld, wie heb je liever? Lee of Engelaar?
Dezelfde vergelijking die hij trekt met Landzaat en Charisteas.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Landzaat is toch een van die toppers van het keurkorps van van Basten?
Ik weet genoeg.
Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij zo goed is.
Lee of Engelaar? Wat is dat nou voor vergelijking?
Ik ga sowieso niets zeggen over Lee want met van Geel weet je het nooitquote:Op maandag 28 januari 2008 09:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dezelfde vergelijking die hij trekt met Landzaat en Charisteas.
Nou ja, je weet natuurlijk nooit hoe een speler zich ontwikkeld. Je weet nooit of Lindgren ook zo goed was geworden als ie al die tijd bij Ajax was gebleven. En de aankoop Lindgren an sich is niet heel raar, want op dit moment, qua leeftijd, spel en kwaliteiten kan hij daadwerkelijk iets toevoegen aan Ajax. Als het nou weer een Krohn-Dehli aankoop was geweest, dan was echt te debiel voor woorden. Maar ik heb nu wel liever Lindgren voor 2,5 miljoen dan Engelaar voor +- 10 miljoen.quote:Op maandag 28 januari 2008 09:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een onvermogen. Miljoenen voetballers over de hele wereld, en wij kopen spelers die we eerst weg hebben laten gaan. Los van of hij wel of geen goede speler is, slaat dit gewoon he-le-maal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |