Ernstig he.quote:
En wat doet die ander anderhalve oog danquote:Op zondag 27 januari 2008 21:30 schreef Dos37 het volgende:
Gatver Aad de Mos, kijk wel met een half oog.
Engelse texten analyserenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
En wat doet die ander anderhalve oog dan?
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef knnth het volgende:
Wetzel als trainer van VVV? Sc Heereveen Whahahaha
lol, ik was zo verbaasd, ik kwam gewoon niet uit m'n woordenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je zou het niet geloven maar hij zit er nu al.
Dat istie al hoor.quote:
vandaag ook zekerquote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat istie al hoor.![]()
Sterker nog; hij doet het heel behoorlijk.
Iemand afrekenen op één wedstrijd.quote:
Nou komop zeg, ja zeker was dat de wedstrijd van vandaag.. Ik heb groningen niet gezien maar 2-2 beats 1-1!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Vitesse - ajax dé wedstrijd van vandaag volgens Genee![]()
Volgens mij was dé wedstrijd van vandaag toch de strijd tussen de nummer 3 en 4 van de competitie hoor, Feyenoord - Fc Groningen dus.
Geloof er niets van, Derksen brult maar wat.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Wetzel de nieuwe trainer van Heerenveen dus...
ajax vitesse was de mooiste wedstrijd van vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij was dé wedstrijd van vandaag toch de strijd tussen de nummer 3 en 4 van de competitie hoor, Feyenoord - Fc Groningen dus.
vooraf ja, achteraf vites-ajax toch wel hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:51 schreef rubbereend het volgende:
wtf hij mag niet eens een shirtje weggeven
dat deed Huntelaar ook, hij zou een shirtje regelen. Maar het gaat mij om het principe dat je van de club niet zo een shirtje mag weggevenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.
dat zij de mos toch ook? dat huntelaar zei "mag niet, maar je krijgt er wel eentje van mij".quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Idd, geef hem toch dat shirtje en betaal wat je moet betalen. Het zal vast wel niet zo hoog zijn vergeleken met zijn salaris.
Nou ja, hij heeft toch aangegeven dat hij er De Mos één geeft. Dat lijkt me goed zo.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kufour zal ook wel bij Luque in de salarisschaal komenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
Wel logisch dat Huntelaar die shirts niet meer mag weggeven.
We moeten Luque betalen, de aankopen Rommedahl, Urzaiz, Silva en Lindgren, dat moet ergens van worden betaald.
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euroquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat deed Huntelaar ook, hij zou een shirtje regelen. Maar het gaat mij om het principe dat je van de club niet zo een shirtje mag weggeven
Ik heb vertrouwen in van Geel, die heeft er gewoon voor gezorgd dat Roma het salaris van Kuffour blijft betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kufour zal ook wel bij Luque in de salarisschaal komen
voor Ajax kost zo'n shirtje veel minder natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euro
Waar koop jij je shirts?!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
logisch, zo shirtje kost toch al 150 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |