Hebben de ouders iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef ndekker het volgende:
Die chicks zijn zo vet!
Waarom zouden ze ooooooit tegen die gasten aan gaan rijden?! Omdat ze dan in een 'echte' videoclip komen ofzo?
Geniaalquote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
OMG http://www.docjohn.hyves.nl/ en dan bij z'n nummers 'mafe & jordan diss'
Dat was al genoeg geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
En deze ook trouwens...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
Die blonde is volgens mij een dik vet wijf. Blegh. Die anders is wel cute.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[hansteeuwen]KUTMUZIEK![/hansteeuwen]
Maar die wijven mogen er wel zeker zijn
met die sletten erbijquote:Op maandag 28 januari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, die clip, die tekst, die kerel
Hem bij Jensen krijgen is wel mooi idd denk![]()
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Je haalt nu die video er af want je hebt geen rechten op dit filmpje kijk maar Je mag alleen tv-programma's, muziekvideo's, muziekconcerten of reclame uploaden als je expliciete toestemming hebt. Dit geldt natuurlijk niet als al het materiaal door jou zelf is gemaakt.Lees de pagina Copyright Tips, waar je een aantal richtlijnen en links vindt om je te helpen bepalen of je video inbreuk maakt op het auteursrecht van iemand anders. je hebt geen toestemming om dit filmpje er op te zetten ik geef je 2 dagen anders word dit nederland nieuws....want dit word zeker wel een rechtzaak...en die winnen wij.... en dan kun je nou wel lachen maar je hebt er geen rechten op om het te publiceren |
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat stuurde een of andere kneus naar me
WHAHA!!! wat een loserquote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat stuurde die 2 weken geledenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een idioot , ik zou maar een goede advocaat neem als ik jou was
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef roepdeman het volgende:
Guys het spijt me, maar jullie weten toch wel dat echte hiphop gewoon niet uit Schiedam komt? Daarom heb ik voor jullie een videoclip van de enige echte hiphop meester! Uit Rotterdam..RUFFA![]()
Bekijk zijn "dope" professionele videoclip en even geniale tekst als die van Doc John op Youtube
Ik wil best een apart topic openen voor hem om zijn skills () ook apart te showcasen, maar goed eerst jullie reacties en toestemming
![]()
![]()
kansloos van hem, alsof het nederlands nieuws wordt... dit soort copyright gezeik gebeurt dagelijks, maar ondertussen zien we nog altijd "kat in de boom" verhalen op Hart van Nederland en dergelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Jordan en Mafe zijn cool!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
OMG http://www.docjohn.hyves.nl/ en dan bij z'n nummers 'mafe & jordan diss'
Whahahahahahahquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
WTF MAN, JULLIE MOETEN NIET FOKKE ANDERS KOMEN DE GABBERS UIT SCHERPENHEUVEL JULLIE KLAPPUUHHH
http://nl.youtube.com/watch?v=yCZKeF87vg4
Whehe, ik ben net van Schiedam naar Rotterdam verhuist.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef Brillebob het volgende:
Ik woon dus (jammergenoeg) net over de grens (van rotterdam) in Schiedam![]()
Volgens mij heb ik die kerel wel eens zien lopen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef Jeltos het volgende:
Beste DocJohn,
ik ben vertegenwoordiger van P Diddy-Holland, jij hebt die flow die wij zoeken. Zou jij niet willen doorbreken in Amerika? Wij willen je graag die kans bieden, want jij hebt echt een flow man en je rapt steeds op de maat. Neem gauw contact op kerel.
Groet
![]()
![]()
![]()
De metrorails is een oplossingquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik woon in Schiedam. Ik wil niet in dezelfde stad wonen als zo'n enorme loser
heb gehoord dat het serieus isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben van mening dat het gewoon een uit de hand gelopen geintje van die gozer is. Hij rapt bewust heel erg buiten het ritme en gebruikt af en toe wel woorden die de allerdomste persoon niet zou bedenken.. Het verbaast me dat iedereen denkt dat die kerel serieus zo dom is
Nou, hij heeft niet alleen het nummer 'Opkomst' gemaakt maar nog veel meer nummers, check z'n Soundclick site maar. Ik denk echt dat hij zo kneuzig is en echt denkt dat hij kan rappenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben van mening dat het gewoon een uit de hand gelopen geintje van die gozer is. Hij rapt bewust heel erg buiten het ritme en gebruikt af en toe wel woorden die de allerdomste persoon niet zou bedenken.. Het verbaast me dat iedereen denkt dat die kerel serieus zo dom is
Mwhahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
WTF MAN, JULLIE MOETEN NIET FOKKE ANDERS KOMEN DE GABBERS UIT SCHERPENHEUVEL JULLIE KLAPPUUHHH
Waarom hebben ze hun broeken naar benee.. wtf manquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:29 schreef afcajos het volgende:
Even een kick, dat is wel het minste wat ik kan doen aan deze grandioze rappert![]()
Iemand nog nieuws over doc john?
Ik vond nog een mooi filmpje op youtube, ik neem aan dit dit fokkers zijn?
doc john![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komt hij weer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Scaurus het volgende:
Doc John krijgt van mij NUL KANKERSTEENTJES
Hij gelooft echt in zichzelfquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:42 schreef Stigma het volgende:
Deze nummers gaan al wat beter in de maat:
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=567006
"Los in de club"![]()
"Payback"![]()
"Rollen & Slijmen"
Ja he en dan vooral zijn handen stijf langs zijn lichaam houden en nog niet eens dat meisje aankijken, geweldig stukje ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef T3rr0r het volgende:
Mooiste vind ik nog die blik van angst als dat (overigens bijzonder geile) meisje in die witte broek tegen hem aan staat te rijden, hij weet zich gewoon echt geen raad
Dramatisch , wat denken die gasten nou , dat ze echt kunnen rappen of zoquote:
Dit blijft hilarisch. Maar ik vraag me af wat die ouders nu wel niet denken als ze hun dochters zo voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:52 schreef Scaurus het volgende:
Zit nog even OPKOMST te kijken. Geniaal slecht
Unieke stylow. Ja echt wel. Met je petje!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:52 schreef Scaurus het volgende:
Zit nog even OPKOMST te kijken. Geniaal slecht
Die blonde met die witte broek, en die donkerharige welquote:
Mischien heeft hij wel een vlotte babbel.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Idd, ik snap er niks van
Wat doe ik fout?
Wie komt er hier uit R'dam? Ik wil videobeeldenquote:yo, ik ga Vrijdag een showtje geven tijdens de RVOICES Jamsessie
op de Slinge 303 te Rotterdam (vlakbij Charlois / Zuiderpark)
Van 20.00 uur tot 23.00 uur
entree slechts %u20AC3
C U There!
Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dat met al die lekkere wijfe die tegen zo'n sukkel aan gaan dansen in een amateuristische baggerclip?
Wat maakt het uit dat ze dom zijn de meeste zijn bloedjegeil, vooral in die 2e video van hem. lopen ze beetje aan zn shirt te plukken geile dondertjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:44 schreef Moozze het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Schiedam een kutstad is
Ach, als het maar rijmt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef Hugo- het volgende:
Hier heb je m'n opgestoken middelvinger,
en als je dan nog zeikt,
ga ik je slaan,
alsof ik een gast ben bij de Jerry Springer show.
Wat een geniale lyrics!!!
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef mirved het volgende:
Misschien moet ik ook maar kut raps gaan maken, krijg ik ook breezers die tegen me aan rijden. Of zou hij ze gewoon ingehuurd hebben. Wie kan het mysterie ontrafelen.
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben danquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...
Hij "rapt" echt zo..quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Doc John is 21, aldus zijn Hyves.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Lange Janusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:59 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind net dezeweer triest op zijn eigen unieke manier
2 breezertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat zou hem dat nou kosten, zo'n clippie
Hij zingt over vriendinnen die hij in het echte leven nog nooit gehad heeftquote:
Je bent voor Feyenoord, maar bent geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben dan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
WTF ik ken die gast dus serieus. Hij is nog steeds even slecht als 3 jaar geleden toen hij begon met rappen.
Hij is echt wigger. Hij heeft geen eigen stijl van rappen die leent hij van andere bekende rappers. Zijn flow is echt heel erg slecht. Een woord langer maken om de tekst met de beat synchroom te laten lopen getuigt niet echt van talent. Dus John doe ons en de mensheid een plezier en stop met rappen.
Dit is zo slecht dat het eigenlijk niet aan de mensheid mag worden blootgesteld.
exclusief videoclip hoertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef MikeyMo het volgende:
http://www.videotraxx.nl/tarieven.htm
dan vind ik dat je het nog flink positief beoordeeld. het is gewoon een hoop schijt met een hoop lekkere geile cliphoertjes die het opfleuren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef LeMauce het volgende:
OMG wat een kwaliteit ook weer. Standaard mp3's van het net, even zijn stilo/flow neer plempen kompleet uit de maat met een blokker microfoontje a 10euro...
MAAR MAAR hij heeft aanhaaaanngg lol. Echt dit maakt me avond weer.
Die gast is best goedquote:
quote:
Nee, dat is het niet. hij is een oud collega van me en hij was echt heel trots op zijn filmpje.quote:
Helaas heb je gelijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. hij is een oud collega van me en hij was echt heel trots op zijn filmpje.
Tuurlijk is dit serieus. Dit is het nieuwe raptalent.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Wtf![]()
. Dit kan gewoon niet serieus zijn
.
50cent eat your hard out.quote:
Mag de fik in dit topic alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:06 schreef deepart het volgende:
Wat hij doet is gewoon zo fucking uit de maat een verhaal vertelle
Ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Enchanter het volgende:
Jammer ik had een nieuw filmpje verwacht , toen ik zag dat hij weer in m'n AT stond
Beter als hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:19 schreef DutchSpike het volgende:
Nog zelfs ik kan beter rappen als hem, hij kan nog eens niet op de beat rappen. Hij ''rapt'' gewoon zoals hij normaal aan het praten is.
Hoop echt dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef AQuila360 het volgende:
Toch is die niet super slecht eigenlijk..
Wil je mijn text lezen die ik op mijn PC heb staan? Ik kan binnen een minuut een diss maken tegen hem dus stil.quote:
Neequote:
Het is wel slecht maar niet slecht slecht ofzo snap je?quote:
Geef dan 'ns een voorbeeld van iets wat slecht slecht isquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is wel slecht maar niet slecht slecht ofzo snap je?
Ja, ik denk oprecht dat je nu moet laten zien wat je bent en je tekst hier moet neer posten. Gewoon om die docjohn en die dutchspike een lesje te leren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:15 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Wil je mijn text lezen die ik op mijn PC heb staan? Ik kan binnen een minuut een diss maken tegen hem dus stil.
Goed ideequote:Op donderdag 19 mei 2011 07:21 schreef Nielsch het volgende:
Eigenlijk zouden Doc John, Donn-E en MC Martin hun skills moeten bundelen in een rap supergroep!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef dan 'ns een voorbeeld van iets wat slecht slecht is
hij is wel een stuk beter geworden, hij is nu best te doen.quote:
Och mensen, ik zie het.. deeltje 53 alweer... die gast weet echt niet wanneer hij er mee moet ophoudenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is wel een stuk beter geworden, hij is nu best te doen.
Doc john daarentegen
Er komt ook een film aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Och mensen, ik zie het.. deeltje 53 alweer... die gast weet echt niet wanneer hij er mee moet ophouden
Nee helaas niet....quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef Wiehoe het volgende:
En dat weet jij weer als fan van het eerste uur. Je blijft hem aanmoedigen he?
Krijg je ook een gastrol in zijn grote film?
quote:
nee dat kan niet, als het waar is is het toevallig nét nu AVGN ook bezig is met een filmquote:
vind het juist wel stoer dat hij doorgaat ondanks kritiekquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Och mensen, ik zie het.. deeltje 53 alweer... die gast weet echt niet wanneer hij er mee moet ophouden
Hij zoekt nog mensen die mee willen spelen! Check de site voor info!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee dat kan niet, als het waar is is het toevallig nét nu AVGN ook bezig is met een film
[..]
vind het juist wel stoer dat hij doorgaat ondanks kritiek
Sorry, maar wie dit een lekker wijf vindt heeft echt stront in z'n ogen. Zo'n typische Hollandse changrijnige asociale kutsmoel en allerlei vieze dikke vleeskwabben onder haar tieten.quote:
just look at those sharp kneesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sorry, maar wie dit een lekker wijf vindt heeft echt stront in z'n ogen. Zo'n typische Hollandse changrijnige asociale kutsmoel en allerlei vieze dikke vleeskwabben onder haar tieten.
Welkom in 2007.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 04:07 schreef Dixan het volgende:
Lol mijn ma woont in schiedam. Volgende keer als ik op bezoek ben eens vragen, onder de lokale hangjeugd, of zij al bekend zijn met het nieuwe rapfenomeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |