Geniaalquote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
OMG http://www.docjohn.hyves.nl/ en dan bij z'n nummers 'mafe & jordan diss'
Dat was al genoeg geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
En deze ook trouwens...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
Die blonde is volgens mij een dik vet wijf. Blegh. Die anders is wel cute.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[hansteeuwen]KUTMUZIEK![/hansteeuwen]
Maar die wijven mogen er wel zeker zijn
met die sletten erbijquote:Op maandag 28 januari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, die clip, die tekst, die kerel
Hem bij Jensen krijgen is wel mooi idd denk![]()
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Je haalt nu die video er af want je hebt geen rechten op dit filmpje kijk maar Je mag alleen tv-programma's, muziekvideo's, muziekconcerten of reclame uploaden als je expliciete toestemming hebt. Dit geldt natuurlijk niet als al het materiaal door jou zelf is gemaakt.Lees de pagina Copyright Tips, waar je een aantal richtlijnen en links vindt om je te helpen bepalen of je video inbreuk maakt op het auteursrecht van iemand anders. je hebt geen toestemming om dit filmpje er op te zetten ik geef je 2 dagen anders word dit nederland nieuws....want dit word zeker wel een rechtzaak...en die winnen wij.... en dan kun je nou wel lachen maar je hebt er geen rechten op om het te publiceren |
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat stuurde een of andere kneus naar me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |