Hebben de ouders iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef ndekker het volgende:
Die chicks zijn zo vet!
Waarom zouden ze ooooooit tegen die gasten aan gaan rijden?! Omdat ze dan in een 'echte' videoclip komen ofzo?
Geniaalquote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
OMG http://www.docjohn.hyves.nl/ en dan bij z'n nummers 'mafe & jordan diss'
Dat was al genoeg geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
En deze ook trouwens...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:20 schreef MangoThee het volgende:
Even serieus..
Schiedam en rappen..
Please
Die blonde is volgens mij een dik vet wijf. Blegh. Die anders is wel cute.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[hansteeuwen]KUTMUZIEK![/hansteeuwen]
Maar die wijven mogen er wel zeker zijn
met die sletten erbijquote:Op maandag 28 januari 2008 10:30 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, die clip, die tekst, die kerel
Hem bij Jensen krijgen is wel mooi idd denk![]()
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Je haalt nu die video er af want je hebt geen rechten op dit filmpje kijk maar Je mag alleen tv-programma's, muziekvideo's, muziekconcerten of reclame uploaden als je expliciete toestemming hebt. Dit geldt natuurlijk niet als al het materiaal door jou zelf is gemaakt.Lees de pagina Copyright Tips, waar je een aantal richtlijnen en links vindt om je te helpen bepalen of je video inbreuk maakt op het auteursrecht van iemand anders. je hebt geen toestemming om dit filmpje er op te zetten ik geef je 2 dagen anders word dit nederland nieuws....want dit word zeker wel een rechtzaak...en die winnen wij.... en dan kun je nou wel lachen maar je hebt er geen rechten op om het te publiceren |
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat stuurde een of andere kneus naar me
WHAHA!!! wat een loserquote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat stuurde die 2 weken geledenquote:Op maandag 28 januari 2008 14:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een idioot , ik zou maar een goede advocaat neem als ik jou was
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef roepdeman het volgende:
Guys het spijt me, maar jullie weten toch wel dat echte hiphop gewoon niet uit Schiedam komt? Daarom heb ik voor jullie een videoclip van de enige echte hiphop meester! Uit Rotterdam..RUFFA![]()
Bekijk zijn "dope" professionele videoclip en even geniale tekst als die van Doc John op Youtube
Ik wil best een apart topic openen voor hem om zijn skills () ook apart te showcasen, maar goed eerst jullie reacties en toestemming
![]()
![]()
kansloos van hem, alsof het nederlands nieuws wordt... dit soort copyright gezeik gebeurt dagelijks, maar ondertussen zien we nog altijd "kat in de boom" verhalen op Hart van Nederland en dergelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Jordan en Mafe zijn cool!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:35 schreef Meneer.Bakker het volgende:
OMG http://www.docjohn.hyves.nl/ en dan bij z'n nummers 'mafe & jordan diss'
Whahahahahahahquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
WTF MAN, JULLIE MOETEN NIET FOKKE ANDERS KOMEN DE GABBERS UIT SCHERPENHEUVEL JULLIE KLAPPUUHHH
http://nl.youtube.com/watch?v=yCZKeF87vg4
Whehe, ik ben net van Schiedam naar Rotterdam verhuist.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef Brillebob het volgende:
Ik woon dus (jammergenoeg) net over de grens (van rotterdam) in Schiedam![]()
Volgens mij heb ik die kerel wel eens zien lopen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef Jeltos het volgende:
Beste DocJohn,
ik ben vertegenwoordiger van P Diddy-Holland, jij hebt die flow die wij zoeken. Zou jij niet willen doorbreken in Amerika? Wij willen je graag die kans bieden, want jij hebt echt een flow man en je rapt steeds op de maat. Neem gauw contact op kerel.
Groet
![]()
![]()
![]()
De metrorails is een oplossingquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik woon in Schiedam. Ik wil niet in dezelfde stad wonen als zo'n enorme loser
heb gehoord dat het serieus isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben van mening dat het gewoon een uit de hand gelopen geintje van die gozer is. Hij rapt bewust heel erg buiten het ritme en gebruikt af en toe wel woorden die de allerdomste persoon niet zou bedenken.. Het verbaast me dat iedereen denkt dat die kerel serieus zo dom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |