Nou, hij heeft niet alleen het nummer 'Opkomst' gemaakt maar nog veel meer nummers, check z'n Soundclick site maar. Ik denk echt dat hij zo kneuzig is en echt denkt dat hij kan rappenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben van mening dat het gewoon een uit de hand gelopen geintje van die gozer is. Hij rapt bewust heel erg buiten het ritme en gebruikt af en toe wel woorden die de allerdomste persoon niet zou bedenken.. Het verbaast me dat iedereen denkt dat die kerel serieus zo dom is
Mwhahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
WTF MAN, JULLIE MOETEN NIET FOKKE ANDERS KOMEN DE GABBERS UIT SCHERPENHEUVEL JULLIE KLAPPUUHHH
Waarom hebben ze hun broeken naar benee.. wtf manquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:29 schreef afcajos het volgende:
Even een kick, dat is wel het minste wat ik kan doen aan deze grandioze rappert![]()
Iemand nog nieuws over doc john?
Ik vond nog een mooi filmpje op youtube, ik neem aan dit dit fokkers zijn?
doc john![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komt hij weer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef Scaurus het volgende:
Doc John krijgt van mij NUL KANKERSTEENTJES
Hij gelooft echt in zichzelfquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:42 schreef Stigma het volgende:
Deze nummers gaan al wat beter in de maat:
http://www.soundclick.com/bands/page_music.cfm?bandID=567006
"Los in de club"![]()
"Payback"![]()
"Rollen & Slijmen"
Ja he en dan vooral zijn handen stijf langs zijn lichaam houden en nog niet eens dat meisje aankijken, geweldig stukje ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef T3rr0r het volgende:
Mooiste vind ik nog die blik van angst als dat (overigens bijzonder geile) meisje in die witte broek tegen hem aan staat te rijden, hij weet zich gewoon echt geen raad
Dramatisch , wat denken die gasten nou , dat ze echt kunnen rappen of zoquote:
Dit blijft hilarisch. Maar ik vraag me af wat die ouders nu wel niet denken als ze hun dochters zo voorbij zien komenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:52 schreef Scaurus het volgende:
Zit nog even OPKOMST te kijken. Geniaal slecht
Unieke stylow. Ja echt wel. Met je petje!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:52 schreef Scaurus het volgende:
Zit nog even OPKOMST te kijken. Geniaal slecht
Die blonde met die witte broek, en die donkerharige welquote:
Mischien heeft hij wel een vlotte babbel.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Idd, ik snap er niks van
Wat doe ik fout?
Wie komt er hier uit R'dam? Ik wil videobeeldenquote:yo, ik ga Vrijdag een showtje geven tijdens de RVOICES Jamsessie
op de Slinge 303 te Rotterdam (vlakbij Charlois / Zuiderpark)
Van 20.00 uur tot 23.00 uur
entree slechts %u20AC3
C U There!
Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dat met al die lekkere wijfe die tegen zo'n sukkel aan gaan dansen in een amateuristische baggerclip?
Wat maakt het uit dat ze dom zijn de meeste zijn bloedjegeil, vooral in die 2e video van hem. lopen ze beetje aan zn shirt te plukken geile dondertjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:44 schreef Moozze het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Schiedam een kutstad is
Ach, als het maar rijmt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef Hugo- het volgende:
Hier heb je m'n opgestoken middelvinger,
en als je dan nog zeikt,
ga ik je slaan,
alsof ik een gast ben bij de Jerry Springer show.
Wat een geniale lyrics!!!
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef mirved het volgende:
Misschien moet ik ook maar kut raps gaan maken, krijg ik ook breezers die tegen me aan rijden. Of zou hij ze gewoon ingehuurd hebben. Wie kan het mysterie ontrafelen.
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben danquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...
Hij "rapt" echt zo..quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Doc John is 21, aldus zijn Hyves.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Lange Janusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:59 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind net dezeweer triest op zijn eigen unieke manier
2 breezertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat zou hem dat nou kosten, zo'n clippie
Hij zingt over vriendinnen die hij in het echte leven nog nooit gehad heeftquote:
Je bent voor Feyenoord, maar bent geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben dan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
WTF ik ken die gast dus serieus. Hij is nog steeds even slecht als 3 jaar geleden toen hij begon met rappen.
Hij is echt wigger. Hij heeft geen eigen stijl van rappen die leent hij van andere bekende rappers. Zijn flow is echt heel erg slecht. Een woord langer maken om de tekst met de beat synchroom te laten lopen getuigt niet echt van talent. Dus John doe ons en de mensheid een plezier en stop met rappen.
Dit is zo slecht dat het eigenlijk niet aan de mensheid mag worden blootgesteld.
exclusief videoclip hoertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef MikeyMo het volgende:
http://www.videotraxx.nl/tarieven.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |