Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dat met al die lekkere wijfe die tegen zo'n sukkel aan gaan dansen in een amateuristische baggerclip?
Wat maakt het uit dat ze dom zijn de meeste zijn bloedjegeil, vooral in die 2e video van hem. lopen ze beetje aan zn shirt te plukken geile dondertjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:44 schreef Moozze het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk ook niet heel slim, denken vast dat ze in een 'echte' hiphopclip zitten.
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...quote:Op donderdag 4 september 2008 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Schiedam een kutstad is
Ach, als het maar rijmt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:57 schreef Hugo- het volgende:
Hier heb je m'n opgestoken middelvinger,
en als je dan nog zeikt,
ga ik je slaan,
alsof ik een gast ben bij de Jerry Springer show.
Wat een geniale lyrics!!!
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef mirved het volgende:
Misschien moet ik ook maar kut raps gaan maken, krijg ik ook breezers die tegen me aan rijden. Of zou hij ze gewoon ingehuurd hebben. Wie kan het mysterie ontrafelen.
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben danquote:Op donderdag 4 september 2008 22:19 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt, maar Rotterdam ook hoor...
Hij "rapt" echt zo..quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Doc John is 21, aldus zijn Hyves.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:26 schreef muay-toy het volgende:
Dat zijn echt geen breezertjes in die video wees op je hoede! dat zijn gewoon bloedgeile clipdanseresjes. Ik weet wel zeker dat hij ze ervoor betaald maar dan nog is hij een lucky bastard want kijk wat ze allemaal doen. Die jongen zal wel iets van 17/18jaar zijn en al die danseresjes zijn wel een jaar of 4 ouder. Maar het nummer dat hij rapt is zo vals en uit de maat dat ik denk dat het opzettelijk zo gemaakt is.
Lange Janusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:59 schreef JanusAnus het volgende:
Ik vind net dezeweer triest op zijn eigen unieke manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |