2 breezertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat zou hem dat nou kosten, zo'n clippie
Hij zingt over vriendinnen die hij in het echte leven nog nooit gehad heeftquote:
Je bent voor Feyenoord, maar bent geen Rotterdammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen Rotterdammer ben dan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
WTF ik ken die gast dus serieus. Hij is nog steeds even slecht als 3 jaar geleden toen hij begon met rappen.
Hij is echt wigger. Hij heeft geen eigen stijl van rappen die leent hij van andere bekende rappers. Zijn flow is echt heel erg slecht. Een woord langer maken om de tekst met de beat synchroom te laten lopen getuigt niet echt van talent. Dus John doe ons en de mensheid een plezier en stop met rappen.
Dit is zo slecht dat het eigenlijk niet aan de mensheid mag worden blootgesteld.
exclusief videoclip hoertjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef MikeyMo het volgende:
http://www.videotraxx.nl/tarieven.htm
dan vind ik dat je het nog flink positief beoordeeld. het is gewoon een hoop schijt met een hoop lekkere geile cliphoertjes die het opfleuren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:47 schreef LeMauce het volgende:
OMG wat een kwaliteit ook weer. Standaard mp3's van het net, even zijn stilo/flow neer plempen kompleet uit de maat met een blokker microfoontje a 10euro...
MAAR MAAR hij heeft aanhaaaanngg lol. Echt dit maakt me avond weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |