quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef donroyco het volgende:
Issie officieel binnen? Of is het nog steeds een gerucht?
Sportweekquote:'Ajax vindt in Kuffour opvolger voor Stam'
Volgens Corriere dello Sport maakt Samuel Kuffour (foto, rechts) deze winterstop de overstap naar Ajax. De 31-jarige verdediger, die momenteel onder contract staat bij AS Roma, zou al tot overeenstemming zijn gekomen met de Amsterdamse club.
Kuffour zal maandag medisch gekeurd worden. De Ghanees zou bij Ajax de opvolger moeten worden van Jaap Stam, die begin dit seizoen zijn carrière beëindigde. Bij Roma komt hij echter nauwelijks in actie en zit hij regelmatig op de tribune. Kuffour speelde voor zijn overstap naar Rome in 2005 voor onder andere Bayern München. (YK)
Klopt idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:39 schreef TC03 het volgende:
Kuffour ook ook volgens NOS-TT naar Ajax.
Niet met zo'n kneuzen OP.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[Centraal] AFC Ajax; alvast gekocht
was eerder
Heitinga linie naar voren ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
maar voor wie moet kuffour spelen dan ?
heitinga-vermealen is het toch centraal
Jammer joh, kijk een paar posts topic terug en je zal zien dat ik dat al aan heb gegevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kuffour heeft de laatste 1,5/2 jaar niet gevoetbald, Hofland daarentegen wel.
Waarom wees je niet objectief en geef je gewoon toe dat Hofland nu simpelweg bedroevend speelt?
Tegen Utrecht was ie voortreffelijk op die positie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heitinga linie naar voren ofzo?
Rustig maar hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jammer joh, kijk een paar posts topic terug en je zal zien dat ik dat al aan heb gegeven
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen Utrecht was ie voortreffelijk op die positie.
Bij elke aanval en uitbraak was ie betrokken.
Sammy de slager naast Vermaelen met Silva en Vertonghen op de backposities.
Daarvoor Gabri en Davids. Huntelaar, Perez en Suarez in de voorste linie..
Steekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, gewoon Suarez en Huntelaar in de voorhoede en Perez erachter als "valse" spits.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?
Hij is 33 en heeft niks te willen.... grapje!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?
En met een prijzenkast van heb ik jou daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Wel een internationale bekende naam iig
Inderdaad. En ik ben dus een beetje bang dat hij al 'verzadigd' is en op 75% het wel denkt aan te kunnen... maar misschien ben ik te negatief. Kuffour is natuurlijk wel iemand die indruk maakt in de verdeding!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En met een prijzenkast van heb ik jou daar..
Ik heb alweer zo'n vermoeden wie er morgen om 12.30u brak in Amsterdam wakker wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Van die J tot de aszaa, mag ik asjeblieft een dubbele wodka, in de rondte dronken jalalala, alle dames shaken met hun nanana, iedereen los, iedereen stuk, iedereen aan de alcohol, drugs
Hour?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu rijmen de liedjes eindelijk die tegen ons gezongen worden! Kuffour, kuffour, je moeder is een...
Moer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu rijmen de liedjes eindelijk die tegen ons gezongen worden! Kuffour, kuffour, je moeder is een...
Valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben dus een beetje bang dat hij al 'verzadigd' is en op 75% het wel denkt aan te kunnen... maar misschien ben ik te negatief. Kuffour is natuurlijk wel iemand die indruk maakt in de verdeding!
Ben ik het best wel mee eens, het is gewoon iemand van wie je weet dat hij het niveau aankanquote:
Komt goed man hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb alweer zo'n vermoeden wie er morgen om 12.30u brak in Amsterdam wakker wordt.
Met een buscombikaartje.
neger?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
nee, een lieve en zorgzame vrouw woonachtig in Ghana, getrouwd met Dishbaba die heeft als beroep boer.quote:
Das helemaal super.quote:De Amsterdammers kunnen de 31-jarige centrumverdediger transfervrij overnemen en zullen komende zomer bekijken of hij langer blijft.
Hopelijk kunnen we hem niet in het rijtje Juanfran en Urzaiz plaatsen...quote:Samuel Kuffour speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Ajax. De 31-jarige Ghanees is momenteel bij AS Roma geen vaste waarde. Hij werd eerder al uitgeleend aan Livorno. Ajax kan de centrumverdediger transfervrij overnemen en zal komende zomer bekijken of hij langer blijft. Maandag ondergaat hij een medische keuring.
Voordat hij in Italië belandde, diende Kuffour elf jaar lang Bayern München. Met de Beierse clubwon hij onder meer de Champions League. Ajax was al geruime tijd op zoek naar een vervanger voor Jaap Stam.
Kun je nu nog niet zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik het best wel mee eens, het is gewoon iemand van wie je weet dat hij het niveau aankan
Finidiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Sportweek
Video: Kuffour perplex na kanonskogel Finidi in 1995
Finidi![]()
Kuf stond erbij en keek ernaar
Er is een betere versie te vinden op youtube van ene Denthemenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:37 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
FinidiVerotte muziek er achter wel.
Gezellig met z'n allen naar de kruidvat van te voren!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:35 schreef Jasza het volgende:
Morgen naar de GEEL-ZWART CONFETTI ULTRAS
Is al gebeurd met de aankoop van Luque.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Maar wanneer gaan we die zak met geld nou echt laten rollen?
Ja gekkenhuis gaan we ook confetti kopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen naar de kruidvat van te voren!
Vergeet de slingers en je feesthoedje niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja gekkenhuis gaan we ook confetti kopen
Hij is slechts gehuurd voor een half jaar hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
m'n clubsteeds minder en minder de club die het was en waar ik van hou. het zoveelste bewijs vandaag, dit keer een oude matige Ghanees die bij Roma ondanks vele blessures in het elftal al een jaar niet meer aan de bak kwam. Sunderland hoefde hem niet na een trainingsperiode. maar Ajax ziet in hem de opvolger van Stam. nou dat is gelukt hoor Martin
hij heeft namelijk ook een prima cv en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was. spreekt geen Nederlands en is nooit zo goed geweest als Stam maar goed dat nemen we voor lief. nee echt top werk weer van de hoge heren
Hehe gekke Partyboysquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vergeet de slingers en je feesthoedje niet.
Ik ben de meester van de oude beeldenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een betere versie te vinden op youtube van ene Denthemen
En ik van de oude berichten:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben de meester van de oude beelden
Nope, salaris komt uit een ander potje dan transfergeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is al gebeurd met de aankoop van Luque.
ik neem aan dat hij uiteindelijk gekocht wordt anders komt hij hier alleen maar wedstrijdfit worden (hij heeft zodanig lang niet gespeeld dat hij vele maanden nodig zal hebben). als je iemand alleen maar huurt moet hij er gelijk staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij is slechts gehuurd voor een half jaar he
Bron?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, salaris komt uit een ander potje dan transfergeld.
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we hem niet in het rijtje Juanfran en Urzaiz plaatsen...
omgquote:Afgelopen zomer was Kuffour met Ghana nog aanwezig op het WK in Duitsland. In de eerste groepswedstrijd tegen Italië stond hij in de basis, maar door een persoonlijke fout leidde hij het tweede doelpunt van de Italianen in. Nadien keerde hij niet meer terug in de basis van de Ghanezen, die uiteindelijk de achtste finale haalden
en wanneer zal die fit zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
m'n clubsteeds minder en minder de club die het was en waar ik van hou. het zoveelste bewijs vandaag, dit keer een oude matige Ghanees die bij Roma ondanks vele blessures in het elftal al een jaar niet meer aan de bak kwam. Sunderland hoefde hem niet na een trainingsperiode. maar Ajax ziet in hem de opvolger van Stam. nou dat is gelukt hoor Martin
hij heeft namelijk ook een prima cv en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was. spreekt geen Nederlands en is nooit zo goed geweest als Stam maar goed dat nemen we voor lief. nee echt top werk weer van de hoge heren
Waarom werd ie dit seizoen eigelijk verhuurd aan Livorno? Gewoon gebrek aan kwaliteit, of hebben ze bij AS Rome te veel verdedigers?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:11 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk een aankoop waar ik wel een beetje vertrouwen in heb. Hij zal over zijn top zijn, maar nog steeds een prima versterking voor onze huidige verdediging.
Hij werd vorig seizoen verhuurd aan Livorno, en heeft dit seizoen nog helemaal niet gespeeld.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom werd ie dit seizoen eigelijk verhuurd aan Livorno? Gewoon gebrek aan kwaliteit, of hebben ze bij AS Rome te veel verdedigers?
Hier stopte ik met lezen en nam je niet meer serieus. Jankebal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was
fllasshback, CL ---> eigen doelpuntquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jank niet zo man kneus, Vermaelen heeft ook wel is fouten gemaakt
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speeldequote:Op zondag 27 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen en nam je niet meer serieus. Jankebal.
Ja leuk. Ga nou maar weer lekker overlast veroorzaken en je deuren kapot trappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=esx8ySM778g 2.09 echte topverdediger
http://nl.youtube.com/watch?v=XaoKP9gFLWEquote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=esx8ySM778g 2.09 echte topverdediger
Ik wist hetquote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XaoKP9gFLWE
Ik heb ze erger gezien
Nee is ook niet gek he..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speelde
Volgende week trouwens slumberparty @ Jorien samen met BOYSquote:Op zondag 27 januari 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja leuk. Ga nou maar weer lekker overlast veroorzaken en je deuren kapot trappen.
Denk dat dat voor de toekomst is. Als een 31-jarige een half jaar op de bank gezeten heeft dan ben je niet zomaar wedstrijdfit van de ene op de andere dag. Denk wel dat ie eerst 4 weken op hoog niveau moet trainen voordat ie echt bruikbaar zal zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef keijz het volgende:
Silva - Kuffour - Heitinga - Vermaelen
Davy en Jorienquote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgende week trouwens slumberparty @ Jorien samen met BOYS
En nee, dit is geen grap, was het maar zo
De jongeren hebben we juist al voor die plek.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef DANILXL het volgende:
nu hebben ze weer een oudje gehaald. Ze hadden beter een jonger iemand kunnen strikken maja
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bierquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jank niet zo man kneus, Vermaelen heeft ook wel is fouten gemaakt
Ach hou toch op. Vorig jaar was het een reus en dit jaar ook. Maar als er constant op de flanken totaal gefaald wordt is er voor iemand als Stam ook niets meer aan te doen. En dat zie je nu dat hij weg is -> het gaat nog slechter.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speelde
Eredivisie vergelijken met het WK heeft niet heel veen zin.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bier![]()
dat bericht wat ik plaatste is een druk op de feiten. hij maakt een fout waardoor Ghana verliest, wordt buiten de basis gehouden en Ghana wint 2x met heerlijk voetbal en haalt de volgende ronde. hij was een zwakke schakel.. toen al niet meer goed genoeg voor zijn nationale ploeg. en deze man komt ons versterken. ze weten gewoon niks beters te vinden.
Wanneer zit je weer is in het stadion eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bier![]()
dat bericht wat ik plaatste is een druk op de feiten. hij maakt een fout waardoor Ghana verliest, wordt buiten de basis gehouden en Ghana wint 2x met heerlijk voetbal en haalt de volgende ronde. hij was een zwakke schakel.. toen al niet meer goed genoeg voor zijn nationale ploeg. en deze man komt ons versterken. ze weten gewoon niks beters te vinden.
Je hoeft hem niet te gaan aanvallen hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wanneer zit je weer is in het stadion eigenlijk?
Dat zullen ze heus wel gaan doen... in de zomer.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef DANILXL het volgende:
nu hebben ze weer een oudje gehaald. Ze hadden beter een jonger iemand kunnen strikken maja
Als die laatste zin de waarheid is, dan heeft Ajax toch juist goed gehandeld?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
In welke grot heb jij de laatste 10 jaar gezetenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat dat voor de toekomst is. Als een 31-jarige een half jaar op de bank gezeten heeft dan ben je niet zomaar wedstrijdfit van de ene op de andere dag. Denk wel dat ie eerst 4 weken op hoog niveau moet trainen voordat ie echt bruikbaar zal zijn.
Het Grote Feyenoord-topic #348 : Landzaat van harte welkom!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te gaan aanvallen hoor
Heerenveen heeft ook een talentje gehaald hoor, uit argentiniequote:Op zondag 27 januari 2008 00:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zullen ze heus wel gaan doen... in de zomer.
In de winterstop is het gewoon bijna niet mogelijk om echt grote talenten binnen te halen. De enige plek waar je makkelijk talenten in de winter kan vinden zijn scandinavie en rusland, omdat die competities al afgelopen zijn. En je ziet meteen dat de afgelopen 3 weken vrijwel alle grote talenten uit bijvoorbeeld rusland door duitse en engelse clubs weggekocht zijn. Daar kan je gewoon niet tegen op als nederlandse club. Wij moeten het dus doen met de iets mindere talenten, of gewoon beter scouten (wat blijkbaar een groot probleem is voor Ajax momenteel)...
Ja, want we hebben ervaring zat in de verdediging..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef DANILXL het volgende:
Groningen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:36 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook een talentje gehaald hoor, uit argentinie
Ja we hadden Donk moeten halen. Een echte Ajacied waar je wekelijks op kunt vertrouwenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef DANILXL het volgende:
Daar snap ik ook niks van, aanvoerder van zo goed elftal, slaapt de top 3 hier dan ?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:36 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook een talentje gehaald hoor, uit argentinie
HIj kost bijna niks, klein risico dan maar toch? Wie had jij dan gehaald behalve Boulahrouz?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
BigFire zegt toch niet dat Stam slecht was? Over the hill, en dat was gewoon logisch voor 30+ verdediger die het vooral van z'n kracht moet hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Vorig jaar was het een reus en dit jaar ook. Maar als er constant op de flanken totaal gefaald wordt is er voor iemand als Stam ook niets meer aan te doen. En dat zie je nu dat hij weg is -> het gaat nog slechter.
Als zowel links als rechts compleet wordt gefaald, en je tegenstander is goed wordt je compleet overlopen in het centrum, daar kan 1 man ook niets meer aan doen. Mensen die Stam slecht vonden (individueel) kunnen wat mij betreft opkutten
Groningen en Heerenveen hebben dan ook een goed scouting systeem, dat moet ook wel want elk jaar worden hun grootste talenten door de top 3 weggekochtquote:Op zondag 27 januari 2008 00:36 schreef DANILXL het volgende:
Groningen Heerenveen heeft ook een talentje gehaald hoor, uit argentinie
Bruno Silva.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie staan er op scherp bij jullie ?
Huntelaar en Suarez toch ?
Nog meer ?
Ik vind Kuffour nou niet iemand die je doelbewust een paar maanden gaat scouten (wat ook niet mogelijk is als een speler 6 maanden op de bank zit). Denk meer dat ze toevallig achter hem gekomen zijn via het netwerk en aangezien hij gratis is kan het geen kwaad natuurlijk...quote:Op zondag 27 januari 2008 00:42 schreef Radegast het volgende:
Ik vraag me alleen af hoelang Van Geel Kuffour in z'n vizier had, want met Kuffour erbij begin ik steeds minder te snappen van de aankoop Bruno Silva.
Bruno Silva is geen vervanger van Jaap Stam.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:42 schreef Radegast het volgende:
Ik vraag me alleen af hoelang Van Geel Kuffour in z'n vizier had, want met Kuffour erbij begin ik steeds minder te snappen van de aankoop Bruno Silva.
Sinds wanneer gooi jij pepers op pizza´s?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie staan er op scherp bij jullie ?
dat jij ontkent dat Stam over de hill was is genoeg om jou niet meer serieus te nemen. hij was niet goed genoeg meer voor het centrum dus moest hij rechtsback bij Milan. daar had hij op een gegeven moment genoeg van en toen ging hij weg. ik was wel voor zijn komst hierheen natuurlijk, als persoon en ook met de verwachting dat zijn niveau nog wel goed genoeg zou zijn voor Nederlandse begrippen. helaas heeft iedereen zich daar op verkeken (publiek, Ajax en Jaap zelf). in het geval van Kuffour wordt ik niet enthusiast van zijn persoon(geen leider, emotioneel impulsief) en zijn niveau is duidelijk niet meer aanwezig. leg mij eens uit waarvan ik dan wel enthusiast moet worden over hem op voetballend gebied?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen en nam je niet meer serieus. Jankebal.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
dat jij ontkent dat Stam over de hill was is genoeg om jou niet meer serieus te nemen. hij was niet goed genoeg meer voor het centrum dus moest hij rechtsback bij Milan. daar had hij op een gegeven moment genoeg van en toen ging hij weg. ik was wel voor zijn komst hierheen natuurlijk, als persoon en ook met de verwachting dat zijn niveau nog wel goed genoeg zou zijn voor Nederlandse begrippen. helaas heeft iedereen zich daar op verkeken (publiek, Ajax en Jaap zelf). in het geval van Kuffour wordt ik niet enthusiast van zijn persoon(geen leider, emotioneel impulsief) en zijn niveau is duidelijk niet meer aanwezig. leg mij eens uit waarvan ik dan wel enthusiast moet worden over hem op voetballend gebied?
... hou toch eens op man..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[/b]
nu gaan ze roepen: de geweldige CV van hem bij Bayern. ergens 5 jaar geleden
jullie hebben uit heel lastig programma,quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
27/01/2008 12:30 Vitesse-Ajax
30/01/2008 20:45 Ajax-PSV
03/02/2008 12:30 Ajax-Feyenoord
10/02/2008 12:30 Roda JC-Ajax
15/02/2008 20:30 Ajax-Sparta
24/02/2008 12:30 NAC-Ajax
02/03/2008 14:30 Ajax-Excelsior
09/03/2008 14:30 PSV-Ajax
16/03/2008 14:30 Ajax-Willem II
23/03/2008 14:30 FC Twente-Ajax
29/03/2008 19:30 SC Heerenveen-Ajax
06/04/2008 14:30 Ajax-De Graafschap
13/04/2008 14:30 FC Groningen-Ajax
20/04/2008 14:30 Ajax-Heracles
Waar gaan we nog punten verliezen?
De rest winnen we.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
23/03/2008 14:30 FC Twente-Ajax GELIJK
29/03/2008 19:30 SC Heerenveen-Ajax GELIJK
Met dit Ajax wsl tegen De Graafschap, Heracles, Excelsior en Willen II.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
23/03/2008 14:30 FC Twente-Ajax
29/03/2008 19:30 SC Heerenveen-Ajax
Succesquote:Op zondag 27 januari 2008 01:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je zou bijna moedeloos worden van die figuurtjes die hier ff denken interessant te kunnen komen doen.. haha alsjeblieft zeg..
Gaan zo maar eens slapen om morgen optijd te zijn voor de confettie verkoop bij de Kruidvat!
Dus jij onderschat Az en NAC?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie hebben uit heel lastig programma,
feyenoord krijgt na ajax uit een 12 op 12 programma
Jij noemde Landzaat de steunpilaar van Wigan.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[/b]
nu gaan ze roepen: de geweldige CV van hem bij Bayern. ergens 5 jaar geleden
Punt naar achteren?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, heel Rotterdam is in rep en roer om een transfer van 700.00 pleuries. Ze zijn allemaal pauper daar.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:08 schreef Houniet het volgende:
Landzaat is een pauper.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, heel Rotterdam is in rep en roer om een transfer van 700.00 pleuries. Ze zijn allemaal pauper daar.
Daar komt v. Geel zijn bed niet eens voor uit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ach, heel Rotterdam is in rep en roer om een transfer van 700.00 pleuries. Ze zijn allemaal pauper daar.
Daar komt v. Geel zijn bed niet eens voor uit.
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:57 schreef patrickt37 het volgende:
27/01/2008 12:30 Vitesse-Ajax 1
30/01/2008 20:45 Ajax-PSV 1
03/02/2008 12:30 Ajax-Feyenoord 3
10/02/2008 12:30 Roda JC-Ajax 1
15/02/2008 20:30 Ajax-Sparta 1
24/02/2008 12:30 NAC-Ajax 3
02/03/2008 14:30 Ajax-Excelsior 1
09/03/2008 14:30 PSV-Ajax 3
16/03/2008 14:30 Ajax-Willem II 1
23/03/2008 14:30 FC Twente-Ajax 1
29/03/2008 19:30 SC Heerenveen-Ajax 3
06/04/2008 14:30 Ajax-De Graafschap 1
13/04/2008 14:30 FC Groningen-Ajax 2
20/04/2008 14:30 Ajax-Heracles 1
OK, dat is al beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je een post verder gelezen had, had je kunnen zien dat ik 4-3-1-2 bedoelde.
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of 4-1-2-1-2 zoals jij het altijd noemt.
haha.. met zo een groot distributiecentrum moet dat wel lukken.. en trouwens.. Jasza is er ook!quote:
Ik ben vooral blij dat we niet met Ogararu tegen die Dszudzak (ofzo) spelen. Deksels mannetje, die Hongaar.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:25 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay is trouwens geschorst tegen Ajax, goed nieuws, in mijn ogen de beste PSV'er.
Zitzak.quote:
Suarez en Huntelaar staan ook op scherp morgen (vandaag). Oppassen dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:25 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay is trouwens geschorst tegen Ajax, goed nieuws, in mijn ogen de beste PSV'er.
Zou wat zijn, wanneer ze allebei geel zouden krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Suarez en Huntelaar staan ook op scherp morgen (vandaag). Oppassen dus.
Je kan het je niet echt veroorloven, denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zou wat zijn, wanneer ze allebei geel zouden krijgen.
Misschien moet A3 ze maar op de bank houden
Ursaiz?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan het je niet echt veroorloven, denk ik.
Als Ajax voor staat kan je ze wel wisselen voor Leo en Luque ofzo
Jup want die zijn slechter dan Excelsiorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat die gast nog bij de selectie zit doet me gewoon pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:15 schreef patrickt37 het volgende:
Ursaiz?
2.5 is niet zo duur, begrijp dat Lidgren zich goed heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:11 schreef venomsnake het volgende:
Ajax wil dus Lindgren als opvolger van Maduro volgens de Televaag.
Lindren heeft een afkoopsom van 2.5 miljoen in zijn contract staan, dus duur is ie niet.
Vraag is nu of Lindgrem wil ja of nee aangezien hij een basisplek bij Groningen heeft en aanvoerder is als Nevland niet speelt.
quote:De hoogste salarissen worden tegenwoordig niet meer in Amsterdam, maar in Rotterdam verdiend. Dat blijkt uit enkele uitspraken van Martin van Geel in de zondageditie van De Telegraaf.
Bij Ajax werd met lichte verbazing gereageerd op de transfer van Denny Landzaat naar Feyenoord. De oud-speler van Wigan Athletic zag enkele weken terug om persoonlijke redenen af van een transfer naar Amsterdam, waar men sowieso niet in staat was om aan zijn financiële eisen te voldoen.
“Ik keek er inderdaad van op”, geeft Van Geel toe in de ochtendkrant. Naar verluidt gaat Landzaat in Rotterdam-Zuid meer verdienen dan Albert Luque, de best verdienende Ajacied. “Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af.”
Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld. Hij is de belangrijkste speler van Groningen.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
2.5 is niet zo duur, begrijp dat Lidgren zich goed heeft ontwikkeld.
Ik hou het bij doedelzakquote:Op zondag 27 januari 2008 01:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we niet met Ogararu tegen die Dszudzak (ofzo) spelen. Deksels mannetje, die Hongaar.
Nergens er is daar immers geen beleidquote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
Waar halen ze de centen ineens vandaan in Rotterdam-Zuid?
[..]
Ze hadden hem destijds moeten verhuren, nu wordt t wel een hele duurkoop...quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld. Hij is de belangrijkste speler van Groningen.
Als hij vertrekt dan zakt Groningen zo een paar plekken op de ranglijst ben ik bang.
Hij is trouwens nog de enige speler met zo'n clausule in zijn contract schijnt, dus als Ajax in de zomer weer komt shoppen zal het weer motten betalen.
Wel Colin erop zetten dan, want juist Silva heeft altijd veel moeite met dit soort rappe ventjes. (Leonardo, Hadouir e.d. konden hem ook altijd aan alle kanten voorbij)quote:Op zondag 27 januari 2008 01:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we niet met Ogararu tegen die Dszudzak (ofzo) spelen. Deksels mannetje, die Hongaar.
Dat is dus een gerucht.. de een roept Sankoh, de ander roept 4 miljoen, weer iemand zegt dat Ajax reeds 8 miljoen geboden heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:11 schreef venomsnake het volgende:
Lindren heeft een afkoopsom van 2.5 miljoen in zijn contract staan, dus duur is ie niet.
Wel een HEEEEL hardnekkig gerucht. Ik geloof Poll op zijn woord..quote:Op zondag 27 januari 2008 10:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is dus een gerucht.. de een roept Sankoh, de ander roept 4 miljoen, weer iemand zegt dat Ajax reeds 8 miljoen geboden heeft.
tja..
ja, het is idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeel kut dat Poll het zegt..quote:Op zondag 27 januari 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel een HEEEEL hardnekkig gerucht. Ik geloof Poll op zijn woord..
Clubvoorkeur, kun je aangeven bij KNVB.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef JohnnyH het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat PSV zo vaak op zaterdag speelt (voor mijn gevoel in ieder geval) en wij de dag erna moeten spelen?
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ok, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Clubvoorkeur, kun je aangeven bij KNVB.
Groningen houdt elk jaar een supportersenquete en daarin wordt ook de vraag gesteld of je liever zondagmiddag of zaterdagavond naar het voetbal gaat. Groningen zegt met de meerderheid mee te gaan en de uitslag dan mee te nemen naar de KNVB
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddagquote:Op zondag 27 januari 2008 10:57 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ok, bedankt.
Toch vervelend, het voetbalt toch anders wanneer je weet dat je niet MAG verliezen omdat psv de dag daarvoor heeft gewonnen. Al zal iemand gelijk zeggen dat Ajax sowieso nooit mag verliezen, wat natuurlijk ook weer waar is.
Helemaal waar, zondag 14.30, en niet dit idiote 12.30quote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddag
Feyenoord is een extra talentenpool gestart om het salaris van Landzaat op te hoesten.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
Waar halen ze de centen ineens vandaan in Rotterdam-Zuid?
[..]
Zaterdagavond half 8 vind ik eigenlijk wel een prima tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddag
Te bizar voor woorden, want het was goed mogelijk geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahahaha
Een paar weken geleden riep je nog dat feyenoord alles zou winnen in januari
Zit jij niet in praag ofzo? Zijn de tijden daar niet anders?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Maar goed dat ik een wekker had gezet. Kuttijd, 12:30
zelfde tijd daarquote:Op zondag 27 januari 2008 11:33 schreef notunreal het volgende:
[..]
Zat jij niet in praag ofzo? Zijn de tijden daar niet anders?
Dat is nou net het probleem bij Urby, die weet zelf ook dat ie goed gespeeld heeft en wil dan weer veel te veel bewijzen en dan gaat het pijnlijk misquote:Op zondag 27 januari 2008 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Woensdag was Urby erg goed. Hopelijk kan hij deze lijn vasthouden.
Zoals ik al zei...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:12 schreef notunreal het volgende:
En owja: Ik heb absoluut geen goed gevoel bij de wedstrijd van vanmiddag.. Ik gok op een gelijkspelletje
Ik denk van nietquote:Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zeg 0-3 en de 2e goede wedstrijd uit de serie die we gaan neerzetten nu
En toen hadden we ook geluk dat de zeeuw rood kreeg..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Alsof dit al wat zegt. Zelfs tegen az kwamen we eerst 1-0 achter.
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je niet in VBL komen als je geen uitslagen naast Vitesse - Ajax wilt weten. Dat is het risico. Gewoon bespreken in Eredivisie Liveverslagen #81
Dat komt omdat Davids zich met de aanval bemoeit terwijl die zich verdedigend moet opstellen. Hij loopt de ruimte van Perez dicht.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Perez is redelijk onzichtbaar, Silva doet het best aardig. Huntelaar speelt slecht tot nu toe
Huntelaar speelt echt slecht vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Perez is redelijk onzichtbaar, Silva doet het best aardig. Huntelaar speelt slecht tot nu toe
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
Komt nog wel goed heren [ afbeelding ].
Rommedahl is 1 van de betere vandaag. Hij komt er telkens langs maar op de stip komt NIEMAND inlopen en Huntelaar verstopt zich achter die neger.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in Koster.
Waarom begint ie weer met Rommedahl? De enige zwakke schakel tegen FC Kutrecht. Weer geen Luque, weer Leo op de bank en week Rommedahl.
Wanneer begrijpt ie het nou eens?
Huh Rommedahl doet het zeker niet slecht, als Huntelaar beter had vrijgelopen had hij hem zo erin kunnen tikken na de voorzet van Rommedahl.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in Koster.
Waarom begint ie weer met Rommedahl? De enige zwakke schakel tegen FC Kutrecht. Weer geen Luque, weer Leo op de bank en week Rommedahl.
Wanneer begrijpt ie het nou eens?
Iddquote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.
Rommedahl moet je alleen maar inbrengen bij een voorsprong, in de slotfase. Dan alleen is hij van waarde, in de basis inderdaad niet. Hij moet erin komen als de tegenstander moe is, zoals tegen Roda bijvoorbeeld.quote:
Klopt, dan ligt er enorme druk voor woensdag, als je dan verliest is het seizoen voorbijquote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
Als we dit verliezen zijn we wel redelijk de Sjaak.
Bekijk het eens van de andere kant. Als de wedstrijden in een eigen topic besproken mogen worden, dan moeten wij als mods dus nu bijvoorbeeld zes clubtopics bijhoudenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
KOM OP NOU!
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 27 januari 2008 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant. Als de wedstrijden in een eigen topic besproken mogen worden, dan moeten wij als mods dus nu bijvoorbeeld zes clubtopics bijhouden. Dat is geen doen en niet overzichtelijk.
En zo streng is het allemaal niet, gaat meer om zulke reacties. Die kunnen prima in het livescoretopic.
[..]
Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Pieter-utd het volgende:
WTF?! Waarom Suarez naar de kant?! Okee hij speelde ook niet fantastisch, maar Rommedahl is drama!
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahlquote:Op zondag 27 januari 2008 14:00 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahl
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik heb Rommedahl in de laatste 3/4 wedstrijden geloof ik maar 1 goede voorzet zien geven en dat was tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:07 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weer
Geen wissels meerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:09 schreef Mindstate het volgende:
Luque Luque Luque!
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus... Rommedahl moet gewoon veel beter passen! Door hem verliezen we hier punten
Ja maar ik heb het hier nog even over wissel Suarez - Leo ipv Rommedahl - Leoquote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
de enige waardoor je punten verliest is Urby hoor... twee fouten weer
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
Die wedstrijd is alleen maar belangrijker geworden, win je niet dat kan je het kampioenschap bijna vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
ik bedoelde belangrijk voor beide partijen. alle druk ligt nu bij Ajax en psv kan verlies veroorloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef notunreal het volgende:
[..]
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..
Tsja ze konden die bal er niet in krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |