Dat is nou net het probleem bij Urby, die weet zelf ook dat ie goed gespeeld heeft en wil dan weer veel te veel bewijzen en dan gaat het pijnlijk misquote:Op zondag 27 januari 2008 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Woensdag was Urby erg goed. Hopelijk kan hij deze lijn vasthouden.
Zoals ik al zei...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:12 schreef notunreal het volgende:
En owja: Ik heb absoluut geen goed gevoel bij de wedstrijd van vanmiddag.. Ik gok op een gelijkspelletje
Ik denk van nietquote:Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zeg 0-3 en de 2e goede wedstrijd uit de serie die we gaan neerzetten nu
En toen hadden we ook geluk dat de zeeuw rood kreeg..quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Alsof dit al wat zegt. Zelfs tegen az kwamen we eerst 1-0 achter.
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je niet in VBL komen als je geen uitslagen naast Vitesse - Ajax wilt weten. Dat is het risico. Gewoon bespreken in Eredivisie Liveverslagen #81
.
Dat komt omdat Davids zich met de aanval bemoeit terwijl die zich verdedigend moet opstellen. Hij loopt de ruimte van Perez dicht.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Perez is redelijk onzichtbaar, Silva doet het best aardig. Huntelaar speelt slecht tot nu toe
Huntelaar speelt echt slecht vandaagquote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Wooldoor het volgende:
Perez is redelijk onzichtbaar, Silva doet het best aardig. Huntelaar speelt slecht tot nu toe
Ik denk het niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:23 schreef Houniet het volgende:
Komt nog wel goed heren [ afbeelding ].
.
Rommedahl is 1 van de betere vandaag. Hij komt er telkens langs maar op de stip komt NIEMAND inlopen en Huntelaar verstopt zich achter die neger.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in Koster.
Waarom begint ie weer met Rommedahl? De enige zwakke schakel tegen FC Kutrecht. Weer geen Luque, weer Leo op de bank en week Rommedahl.
Wanneer begrijpt ie het nou eens?
Huh Rommedahl doet het zeker niet slecht, als Huntelaar beter had vrijgelopen had hij hem zo erin kunnen tikken na de voorzet van Rommedahl.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in Koster.
Waarom begint ie weer met Rommedahl? De enige zwakke schakel tegen FC Kutrecht. Weer geen Luque, weer Leo op de bank en week Rommedahl.
Wanneer begrijpt ie het nou eens?
Iddquote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.
Rommedahl moet je alleen maar inbrengen bij een voorsprong, in de slotfase. Dan alleen is hij van waarde, in de basis inderdaad niet. Hij moet erin komen als de tegenstander moe is, zoals tegen Roda bijvoorbeeld.quote:
Klopt, dan ligt er enorme druk voor woensdag, als je dan verliest is het seizoen voorbijquote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef Wooldoor het volgende:
Als we dit verliezen zijn we wel redelijk de Sjaak.
Bekijk het eens van de andere kant. Als de wedstrijden in een eigen topic besproken mogen worden, dan moeten wij als mods dus nu bijvoorbeeld zes clubtopics bijhoudenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoezo niet, daar heb je toch je eigen club topic voor? Gewoon niet zo moeilijk doen, desnoods haal je het achteraf(na de wedstrijd) weg.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:39 schreef ericajax het volgende:
KOM OP NOU!
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 27 januari 2008 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant. Als de wedstrijden in een eigen topic besproken mogen worden, dan moeten wij als mods dus nu bijvoorbeeld zes clubtopics bijhouden. Dat is geen doen en niet overzichtelijk.
En zo streng is het allemaal niet, gaat meer om zulke reacties. Die kunnen prima in het livescoretopic.
[..]
Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef Pieter-utd het volgende:
WTF?! Waarom Suarez naar de kant?! Okee hij speelde ook niet fantastisch, maar Rommedahl is drama!
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahlquote:Op zondag 27 januari 2008 14:00 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Stond op scherp en Leo is een soortgelijke speler. Prima wissel.
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja als je voor staat misschien... Maar we moeten nog scoren en dat zie ik eerder gebeuren met Suarez dan met Rommedahl
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik heb Rommedahl in de laatste 3/4 wedstrijden geloof ik maar 1 goede voorzet zien geven en dat was tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:07 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Aangezien Vitesse ook nog wel eens aanvalt, kan Rommedahl op de counter best handig zijn hoor. Als die de winnende assist maakt, dan hoor ik je wel weer
Geen wissels meerquote:Op zondag 27 januari 2008 14:09 schreef Mindstate het volgende:
Luque Luque Luque!
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef Pieter-utd het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus... Rommedahl moet gewoon veel beter passen! Door hem verliezen we hier punten
Ja maar ik heb het hier nog even over wissel Suarez - Leo ipv Rommedahl - Leoquote:Op zondag 27 januari 2008 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
de enige waardoor je punten verliest is Urby hoor... twee fouten weer
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
Die wedstrijd is alleen maar belangrijker geworden, win je niet dat kan je het kampioenschap bijna vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:24 schreef BigFire het volgende:
lekker jongens. door dit gelijkspel is de wedstrijd tegen psv weer een stuk minder belangrijk geworden. als we winnen tegen psv staan we nog steeds niet bovenaan.
ik bedoelde belangrijk voor beide partijen. alle druk ligt nu bij Ajax en psv kan verlies veroorloven.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:26 schreef notunreal het volgende:
[..]
De wedstrijd is nu VEEL belangrijker geworden.. Als we niet winnen dan kunnen we het kampioenschap op onze buik schrijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |