Zitzak.quote:
Suarez en Huntelaar staan ook op scherp morgen (vandaag). Oppassen dus.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:25 schreef M0NTANA het volgende:
Ibrahim Afellay is trouwens geschorst tegen Ajax, goed nieuws, in mijn ogen de beste PSV'er.
Zou wat zijn, wanneer ze allebei geel zouden krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Suarez en Huntelaar staan ook op scherp morgen (vandaag). Oppassen dus.
Je kan het je niet echt veroorloven, denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zou wat zijn, wanneer ze allebei geel zouden krijgen.
Misschien moet A3 ze maar op de bank houden
Ursaiz?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan het je niet echt veroorloven, denk ik.
Als Ajax voor staat kan je ze wel wisselen voor Leo en Luque ofzo
Jup want die zijn slechter dan Excelsiorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie hebben uit heel lastig programma,
feyenoord krijgt na ajax uit een 12 op 12 programma
Dat die gast nog bij de selectie zit doet me gewoon pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:15 schreef patrickt37 het volgende:
Ursaiz?
2.5 is niet zo duur, begrijp dat Lidgren zich goed heeft ontwikkeld.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:11 schreef venomsnake het volgende:
Ajax wil dus Lindgren als opvolger van Maduro volgens de Televaag.
Lindren heeft een afkoopsom van 2.5 miljoen in zijn contract staan, dus duur is ie niet.
Vraag is nu of Lindgrem wil ja of nee aangezien hij een basisplek bij Groningen heeft en aanvoerder is als Nevland niet speelt.
quote:De hoogste salarissen worden tegenwoordig niet meer in Amsterdam, maar in Rotterdam verdiend. Dat blijkt uit enkele uitspraken van Martin van Geel in de zondageditie van De Telegraaf.
Bij Ajax werd met lichte verbazing gereageerd op de transfer van Denny Landzaat naar Feyenoord. De oud-speler van Wigan Athletic zag enkele weken terug om persoonlijke redenen af van een transfer naar Amsterdam, waar men sowieso niet in staat was om aan zijn financiële eisen te voldoen.
“Ik keek er inderdaad van op”, geeft Van Geel toe in de ochtendkrant. Naar verluidt gaat Landzaat in Rotterdam-Zuid meer verdienen dan Albert Luque, de best verdienende Ajacied. “Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af.”
Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld. Hij is de belangrijkste speler van Groningen.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
2.5 is niet zo duur, begrijp dat Lidgren zich goed heeft ontwikkeld.
Ik hou het bij doedelzakquote:Op zondag 27 januari 2008 01:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we niet met Ogararu tegen die Dszudzak (ofzo) spelen. Deksels mannetje, die Hongaar.
Nergens er is daar immers geen beleidquote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
Waar halen ze de centen ineens vandaan in Rotterdam-Zuid?
[..]
Ze hadden hem destijds moeten verhuren, nu wordt t wel een hele duurkoop...quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld. Hij is de belangrijkste speler van Groningen.
Als hij vertrekt dan zakt Groningen zo een paar plekken op de ranglijst ben ik bang.
Hij is trouwens nog de enige speler met zo'n clausule in zijn contract schijnt, dus als Ajax in de zomer weer komt shoppen zal het weer motten betalen.
Wel Colin erop zetten dan, want juist Silva heeft altijd veel moeite met dit soort rappe ventjes. (Leonardo, Hadouir e.d. konden hem ook altijd aan alle kanten voorbij)quote:Op zondag 27 januari 2008 01:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we niet met Ogararu tegen die Dszudzak (ofzo) spelen. Deksels mannetje, die Hongaar.
Dat is dus een gerucht.. de een roept Sankoh, de ander roept 4 miljoen, weer iemand zegt dat Ajax reeds 8 miljoen geboden heeft.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:11 schreef venomsnake het volgende:
Lindren heeft een afkoopsom van 2.5 miljoen in zijn contract staan, dus duur is ie niet.
Wel een HEEEEL hardnekkig gerucht. Ik geloof Poll op zijn woord..quote:Op zondag 27 januari 2008 10:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is dus een gerucht.. de een roept Sankoh, de ander roept 4 miljoen, weer iemand zegt dat Ajax reeds 8 miljoen geboden heeft.
tja..
ja, het is idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeel kut dat Poll het zegt..quote:Op zondag 27 januari 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel een HEEEEL hardnekkig gerucht. Ik geloof Poll op zijn woord..
Clubvoorkeur, kun je aangeven bij KNVB.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:49 schreef JohnnyH het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat PSV zo vaak op zaterdag speelt (voor mijn gevoel in ieder geval) en wij de dag erna moeten spelen?
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jullie hebben uit heel lastig programma,
feyenoord krijgt na ajax uit een 12 op 12 programma
Ok, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Clubvoorkeur, kun je aangeven bij KNVB.
Groningen houdt elk jaar een supportersenquete en daarin wordt ook de vraag gesteld of je liever zondagmiddag of zaterdagavond naar het voetbal gaat. Groningen zegt met de meerderheid mee te gaan en de uitslag dan mee te nemen naar de KNVB
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddagquote:Op zondag 27 januari 2008 10:57 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Ok, bedankt.
Toch vervelend, het voetbalt toch anders wanneer je weet dat je niet MAG verliezen omdat psv de dag daarvoor heeft gewonnen. Al zal iemand gelijk zeggen dat Ajax sowieso nooit mag verliezen, wat natuurlijk ook weer waar is.
Helemaal waar, zondag 14.30, en niet dit idiote 12.30quote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddag
Feyenoord is een extra talentenpool gestart om het salaris van Landzaat op te hoesten.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
Waar halen ze de centen ineens vandaan in Rotterdam-Zuid?
[..]
Zaterdagavond half 8 vind ik eigenlijk wel een prima tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Voetbal hoort gewoon op zondagmiddag
Te bizar voor woorden, want het was goed mogelijk geweest.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahahaha
Een paar weken geleden riep je nog dat feyenoord alles zou winnen in januari
Zit jij niet in praag ofzo? Zijn de tijden daar niet anders?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Maar goed dat ik een wekker had gezet. Kuttijd, 12:30
zelfde tijd daarquote:Op zondag 27 januari 2008 11:33 schreef notunreal het volgende:
[..]
Zat jij niet in praag ofzo? Zijn de tijden daar niet anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |