quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef donroyco het volgende:
Issie officieel binnen? Of is het nog steeds een gerucht?
Sportweekquote:'Ajax vindt in Kuffour opvolger voor Stam'
Volgens Corriere dello Sport maakt Samuel Kuffour (foto, rechts) deze winterstop de overstap naar Ajax. De 31-jarige verdediger, die momenteel onder contract staat bij AS Roma, zou al tot overeenstemming zijn gekomen met de Amsterdamse club.
Kuffour zal maandag medisch gekeurd worden. De Ghanees zou bij Ajax de opvolger moeten worden van Jaap Stam, die begin dit seizoen zijn carrière beëindigde. Bij Roma komt hij echter nauwelijks in actie en zit hij regelmatig op de tribune. Kuffour speelde voor zijn overstap naar Rome in 2005 voor onder andere Bayern München. (YK)
Klopt idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:39 schreef TC03 het volgende:
Kuffour ook ook volgens NOS-TT naar Ajax.
Niet met zo'n kneuzen OP.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[Centraal] AFC Ajax; alvast gekocht
was eerder
Heitinga linie naar voren ofzo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
maar voor wie moet kuffour spelen dan ?
heitinga-vermealen is het toch centraal
Jammer joh, kijk een paar posts topic terug en je zal zien dat ik dat al aan heb gegevenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kuffour heeft de laatste 1,5/2 jaar niet gevoetbald, Hofland daarentegen wel.
Waarom wees je niet objectief en geef je gewoon toe dat Hofland nu simpelweg bedroevend speelt?
Tegen Utrecht was ie voortreffelijk op die positie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heitinga linie naar voren ofzo?
Rustig maar hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jammer joh, kijk een paar posts topic terug en je zal zien dat ik dat al aan heb gegeven
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen Utrecht was ie voortreffelijk op die positie.
Bij elke aanval en uitbraak was ie betrokken.
Sammy de slager naast Vermaelen met Silva en Vertonghen op de backposities.
Daarvoor Gabri en Davids. Huntelaar, Perez en Suarez in de voorste linie..
Steekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen Utrecht was ie voortreffelijk op die positie.
Bij elke aanval en uitbraak was ie betrokken.
Sammy de slager naast Vermaelen met Silva en Vertonghen op de backposities.
Daarvoor Gabri en Davids. Huntelaar, Perez en Suarez in de voorste linie..
Neuh, gewoon Suarez en Huntelaar in de voorhoede en Perez erachter als "valse" spits.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?
Hij is 33 en heeft niks te willen.... grapje!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Perez weer op linksbuiten? Dat wilde hij toch juist niet meer?
En met een prijzenkast van heb ik jou daar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
Wel een internationale bekende naam iig
Inderdaad. En ik ben dus een beetje bang dat hij al 'verzadigd' is en op 75% het wel denkt aan te kunnen... maar misschien ben ik te negatief. Kuffour is natuurlijk wel iemand die indruk maakt in de verdeding!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En met een prijzenkast van heb ik jou daar..
Ik heb alweer zo'n vermoeden wie er morgen om 12.30u brak in Amsterdam wakker wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:53 schreef Jasza het volgende:
Van die J tot de aszaa, mag ik asjeblieft een dubbele wodka, in de rondte dronken jalalala, alle dames shaken met hun nanana, iedereen los, iedereen stuk, iedereen aan de alcohol, drugs
Hour?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu rijmen de liedjes eindelijk die tegen ons gezongen worden! Kuffour, kuffour, je moeder is een...
Moer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, nu rijmen de liedjes eindelijk die tegen ons gezongen worden! Kuffour, kuffour, je moeder is een...
Valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben dus een beetje bang dat hij al 'verzadigd' is en op 75% het wel denkt aan te kunnen... maar misschien ben ik te negatief. Kuffour is natuurlijk wel iemand die indruk maakt in de verdeding!
Ben ik het best wel mee eens, het is gewoon iemand van wie je weet dat hij het niveau aankanquote:
Komt goed man hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb alweer zo'n vermoeden wie er morgen om 12.30u brak in Amsterdam wakker wordt.
Met een buscombikaartje.
neger?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Silenus het volgende:
nee, een lieve en zorgzame vrouw woonachtig in Ghana, getrouwd met Dishbaba die heeft als beroep boer.quote:
Das helemaal super.quote:De Amsterdammers kunnen de 31-jarige centrumverdediger transfervrij overnemen en zullen komende zomer bekijken of hij langer blijft.
Hopelijk kunnen we hem niet in het rijtje Juanfran en Urzaiz plaatsen...quote:Samuel Kuffour speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Ajax. De 31-jarige Ghanees is momenteel bij AS Roma geen vaste waarde. Hij werd eerder al uitgeleend aan Livorno. Ajax kan de centrumverdediger transfervrij overnemen en zal komende zomer bekijken of hij langer blijft. Maandag ondergaat hij een medische keuring.
Voordat hij in Italië belandde, diende Kuffour elf jaar lang Bayern München. Met de Beierse clubwon hij onder meer de Champions League. Ajax was al geruime tijd op zoek naar een vervanger voor Jaap Stam.
Kun je nu nog niet zeggen vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben ik het best wel mee eens, het is gewoon iemand van wie je weet dat hij het niveau aankan
Finidiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Sportweek
Video: Kuffour perplex na kanonskogel Finidi in 1995
Finidi![]()
Kuf stond erbij en keek ernaar
Er is een betere versie te vinden op youtube van ene Denthemenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:37 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
FinidiVerotte muziek er achter wel.
Gezellig met z'n allen naar de kruidvat van te voren!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:35 schreef Jasza het volgende:
Morgen naar de GEEL-ZWART CONFETTI ULTRAS
Is al gebeurd met de aankoop van Luque.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Maar wanneer gaan we die zak met geld nou echt laten rollen?
Ja gekkenhuis gaan we ook confetti kopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen naar de kruidvat van te voren!
Vergeet de slingers en je feesthoedje niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja gekkenhuis gaan we ook confetti kopen
Hij is slechts gehuurd voor een half jaar hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
m'n clubsteeds minder en minder de club die het was en waar ik van hou. het zoveelste bewijs vandaag, dit keer een oude matige Ghanees die bij Roma ondanks vele blessures in het elftal al een jaar niet meer aan de bak kwam. Sunderland hoefde hem niet na een trainingsperiode. maar Ajax ziet in hem de opvolger van Stam. nou dat is gelukt hoor Martin
hij heeft namelijk ook een prima cv en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was. spreekt geen Nederlands en is nooit zo goed geweest als Stam maar goed dat nemen we voor lief. nee echt top werk weer van de hoge heren
Hehe gekke Partyboysquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vergeet de slingers en je feesthoedje niet.
Ik ben de meester van de oude beeldenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een betere versie te vinden op youtube van ene Denthemen
En ik van de oude berichten:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben de meester van de oude beelden
Nope, salaris komt uit een ander potje dan transfergeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is al gebeurd met de aankoop van Luque.
ik neem aan dat hij uiteindelijk gekocht wordt anders komt hij hier alleen maar wedstrijdfit worden (hij heeft zodanig lang niet gespeeld dat hij vele maanden nodig zal hebben). als je iemand alleen maar huurt moet hij er gelijk staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:44 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij is slechts gehuurd voor een half jaar he
Bron?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nope, salaris komt uit een ander potje dan transfergeld.
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we hem niet in het rijtje Juanfran en Urzaiz plaatsen...
omgquote:Afgelopen zomer was Kuffour met Ghana nog aanwezig op het WK in Duitsland. In de eerste groepswedstrijd tegen Italië stond hij in de basis, maar door een persoonlijke fout leidde hij het tweede doelpunt van de Italianen in. Nadien keerde hij niet meer terug in de basis van de Ghanezen, die uiteindelijk de achtste finale haalden
en wanneer zal die fit zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
m'n clubsteeds minder en minder de club die het was en waar ik van hou. het zoveelste bewijs vandaag, dit keer een oude matige Ghanees die bij Roma ondanks vele blessures in het elftal al een jaar niet meer aan de bak kwam. Sunderland hoefde hem niet na een trainingsperiode. maar Ajax ziet in hem de opvolger van Stam. nou dat is gelukt hoor Martin
hij heeft namelijk ook een prima cv en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was. spreekt geen Nederlands en is nooit zo goed geweest als Stam maar goed dat nemen we voor lief. nee echt top werk weer van de hoge heren
Waarom werd ie dit seizoen eigelijk verhuurd aan Livorno? Gewoon gebrek aan kwaliteit, of hebben ze bij AS Rome te veel verdedigers?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:11 schreef devv05 het volgende:
Eindelijk een aankoop waar ik wel een beetje vertrouwen in heb. Hij zal over zijn top zijn, maar nog steeds een prima versterking voor onze huidige verdediging.
Hij werd vorig seizoen verhuurd aan Livorno, en heeft dit seizoen nog helemaal niet gespeeld.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom werd ie dit seizoen eigelijk verhuurd aan Livorno? Gewoon gebrek aan kwaliteit, of hebben ze bij AS Rome te veel verdedigers?
Hier stopte ik met lezen en nam je niet meer serieus. Jankebal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:41 schreef BigFire het volgende:
en is ook al een tijdje over de hill... net als Stam was
fllasshback, CL ---> eigen doelpuntquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jank niet zo man kneus, Vermaelen heeft ook wel is fouten gemaakt
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speeldequote:Op zondag 27 januari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen en nam je niet meer serieus. Jankebal.
Ja leuk. Ga nou maar weer lekker overlast veroorzaken en je deuren kapot trappen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=esx8ySM778g 2.09 echte topverdediger
http://nl.youtube.com/watch?v=XaoKP9gFLWEquote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=esx8ySM778g 2.09 echte topverdediger
Ik wist hetquote:Op zondag 27 januari 2008 00:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XaoKP9gFLWE
Ik heb ze erger gezien
Nee is ook niet gek he..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speelde
Volgende week trouwens slumberparty @ Jorien samen met BOYSquote:Op zondag 27 januari 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja leuk. Ga nou maar weer lekker overlast veroorzaken en je deuren kapot trappen.
Denk dat dat voor de toekomst is. Als een 31-jarige een half jaar op de bank gezeten heeft dan ben je niet zomaar wedstrijdfit van de ene op de andere dag. Denk wel dat ie eerst 4 weken op hoog niveau moet trainen voordat ie echt bruikbaar zal zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef keijz het volgende:
Silva - Kuffour - Heitinga - Vermaelen
Davy en Jorienquote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgende week trouwens slumberparty @ Jorien samen met BOYS
En nee, dit is geen grap, was het maar zo
De jongeren hebben we juist al voor die plek.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef DANILXL het volgende:
nu hebben ze weer een oudje gehaald. Ze hadden beter een jonger iemand kunnen strikken maja
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bierquote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jank niet zo man kneus, Vermaelen heeft ook wel is fouten gemaakt
Ach hou toch op. Vorig jaar was het een reus en dit jaar ook. Maar als er constant op de flanken totaal gefaald wordt is er voor iemand als Stam ook niets meer aan te doen. En dat zie je nu dat hij weg is -> het gaat nog slechter.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Stam was nou niet echt sterk dit seizoen toen die speelde
Eredivisie vergelijken met het WK heeft niet heel veen zin.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bier![]()
dat bericht wat ik plaatste is een druk op de feiten. hij maakt een fout waardoor Ghana verliest, wordt buiten de basis gehouden en Ghana wint 2x met heerlijk voetbal en haalt de volgende ronde. hij was een zwakke schakel.. toen al niet meer goed genoeg voor zijn nationale ploeg. en deze man komt ons versterken. ze weten gewoon niks beters te vinden.
Wanneer zit je weer is in het stadion eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BigFire het volgende:
[..]
oh sorry, ik vergeet dat er een aantal mensen hier blij zijn met een nieuwe flop. lekker weer een cultheld erbij toch? fantopic, grappige avatars, foto's van Sammy met bier![]()
dat bericht wat ik plaatste is een druk op de feiten. hij maakt een fout waardoor Ghana verliest, wordt buiten de basis gehouden en Ghana wint 2x met heerlijk voetbal en haalt de volgende ronde. hij was een zwakke schakel.. toen al niet meer goed genoeg voor zijn nationale ploeg. en deze man komt ons versterken. ze weten gewoon niks beters te vinden.
Je hoeft hem niet te gaan aanvallen hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wanneer zit je weer is in het stadion eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |