Bosz altijd met zijn avonturenverhaaltjes.quote:Volgens technisch directeur Peter Bosz kon Feyenoord Ajax aftroeven, omdat het snel handelde. "We kregen woensdagmiddag een tip dat Denny zou mogen vertrekken en hebben vervolgens razendsnel gehandeld. Nog diezelfde dag zijn we er uit gekomen met Wigan en ook Denny stond direct open voor een transfer. We moesten snel zijn, want als dit bij andere clubs bekend zou worden hadden we de slag ongetwijfeld verloren. Iedereen weet immers dat we het financieel gezien hadden moeten afleggen tegen een club als Ajax, bijvoorbeeld."
quote:25-01-2008 LANDZAAT: ‘ER STAAT WAT TE GEBEUREN BIJ FEYENOORD'
Denny Landzaat is vrijdagochtend officieel gepresenteerd bij Feyenoord. De middenvelder zei tijdens de presentatie aan de pers dat hij geen moment had getwijfeld toen Feyenoord eerder deze week bij hem aanklopte. Afgelopen zomer vond de middenvelder het nog te vroeg voor een overgang naar De Kuip, maar nu achtte hij de tijd rijp om terug te keren naar Nederland. ‘Als Feyenoord aanklopt, twijfel je niet’, zei Landzaat. ‘Ik zie dat er wat moois staat te gebeuren bij deze club. Daar wil ik graag deel van uitmaken.’
Afgelopen zomer had technisch directeur Peter Bosz voor het eerst contact met Wigan Athletic en met Denny Landzaat, maar zowel voor de club als voor de speler zelf was het toen nog te vroeg voor een overgang. ‘Het was pas mijn eerste jaar bij Wigan, daarom vond ik het te vroeg om terug te keren. Ik was me net echt aan het aanpassen’, zei Landzaat. ‘Toen er een paar dagen geleden weer sprake was van een overgang naar Feyenoord, wilde ik die kans met twee handen aangrijpen. Nu was het moment perfect.’
Tijdens zijn tijd in Engeland volgde Landzaat de verrichtingen van Feyenoord op de voet. ‘Ik heb kunnen zien dat de club heel goede wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. Bovendien spelen veel oud-teamgenoten van mij nu voor Feyenoord, waardoor de keuze alleen maar makkelijker werd.’ Het hielp daarbij ook dat Landzaat telefonisch contact had met Giovanni van Bronckhorst en Tim de Cler, die het goede gevoel bij de club alleen maar versterkten.
Afgelopen woensdag kreeg Peter Bosz de tip dat er mogelijk een opening was wat betreft de transfer van Landzaat. ‘Dezelfde dag hebben wij contact opgenomen met Wigan en zijn we er met hen uitgekomen. Daarna hebben we gesproken met Denny zelf en zijn zaakwaarnemer.’
Daarbij had Feyenoord de concurrentie van Ajax, dat de middenvelder eveneens in wilde lijven. ‘We wisten dat we het financieel af zouden leggen tegen Ajax, daarom moesten we snel handelen’, zei Bosz. ‘Uit de manier waarop Feyenoord heeft gehandeld, sprak veel vertrouwen naar mij toe’, stelde Landzaat. ‘De club heeft heel daadkrachtig gehandeld en daarom heb ik geen moment getwijfeld.’
Landzaat sloot na de perspresentatie aan bij de groepstraining. Omdat de middenvelder vrijdag voor twaalf uur bij de KNVB is geregistreerd, is hij speelgerechtigd voor de wedstrijd van zondag tegen FC Groningen.
Briljant jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz altijd met zijn avonturenverhaaltjes.
Verhalen dat je ajax aftroeft doen het natuurlijk altijd goed bij de achterban moet hij gedacht hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bosz altijd met zijn avonturenverhaaltjes.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef Merkie het volgende:
Mooi. Bosz vindt het idd altijd heel wat allemaal.
Nou, hoeveel willen jullie voor hem?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef RijstNatie het volgende:
Landzaat, hele goede aankoop !
Verdedigend en middelveld sterk, mist nooit een penalty en geeft dus balans in het elftal.
Nu nog een extra spits, kaliber koevermans, daar kan een snelle makaay mooi omheen spelen
Dat is wel zo, maar zijn citaten komen over als een spannend kampvuurverhaal als je het zo leestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij heeft dit keer gewoon onzettend goed en snel gehandeld, en tevens financieel een erg goede deal gesloten. Dat moet ik, als Bosz-hater, gewoon toegeven.
Overigens lijkt het me nu wel zeker dat ze bezig zijn met Ooijer, die komt in de zomer wel.
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zijn citaten komen over als een spannend kampvuurverhaal als je het zo leest.
Feijenoord handelt nu dus wel goed en snel? Deden ze altijd al, mits het mogelijk was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij heeft dit keer gewoon onzettend goed en snel gehandeld, en tevens financieel een erg goede deal gesloten. Dat moet ik, als Bosz-hater, gewoon toegeven.
Die moeten ze echt in Engeland laten, want dat wordt echt teveel van het goede (of eerder slechte). Hij is al 33 en wordt in juli 34. De as van het elftal is nu bijna ingevuld, zou nog een verdediger bij moeten, maar dan wel een jongere dan Ooijer.quote:Overigens lijkt het me nu wel zeker dat ze bezig zijn met Ooijer, die komt in de zomer wel.
Wat ben je toch ook een mannetje,heel de week lopen kankeren en nu is het weer hozannaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Overigens lijkt het me nu wel zeker dat ze bezig zijn met Ooijer, die komt in de zomer wel.
Dat zullen we nooit weten natuurlijk, ze hadden met veel andere afgeketste transfers bij mij de schijn tegen in elk geval, maar misschien valt het mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord handelt nu dus wel goed en snel? Deden ze altijd al, mits het mogelijk was.
Ben ik met je eens, het was meer een verwachting en geen wens. Mag de scouting wel flink z'n werk gaan doen, ik zou zo niet direct een jonge verdediger weten die goed genoeg is voor ons, dan kom je al snel bij een speler van het niveau Bahia uit.quote:Die moeten ze echt in Engeland laten, want dat wordt echt teveel van het goede (of eerder slechte). Hij is al 33 en wordt in juli 34. De as van het elftal is nu bijna ingevuld, zou nog een verdediger bij moeten, maar dan wel een jongere dan Ooijer.
Welke afdgeketste transfers, er is er bij mijn weten deze winterstop nog geen 1 afgeketst.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten natuurlijk, ze hadden met veel andere afgeketste transfers bij mij de schijn tegen in elk geval, maar misschien valt het mee.
Wat een onzin. Ik liep te kankeren omdat er geen goede aankopen werden gedaan, iets wat ze nu wel hebben gedaan (eentje dan). Dan is het toch logisch dat ik positiever ben en Bosz een compliment geef?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een mannetje,heel de week lopen kankeren en nu is het weer hozanna
Lijkt me prima jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich lijkt dit mij wel een goede opstelling:
----------------------------------------Makaay-----------------------------------
-------------------------------------De Guzman----------------------------------
Bruins------------------------------------------------------------------------Slory
------------------------Van Bronckhorst----Landzaat--------------------------
De Cler---------------Hofland-----------------Hansson?---------------Greene
--------------------------------------Timmer----------------------------------------
4-5-1 dus met een vrije rol voor De Guzman die zich kan laten inzakken, en Bruins en Slory die mee opkomen als dit mogelijk is, en De Cler en Greene die in een aanvalssituatie de posities van Bruins en Slory overnemen, met Van Bronckhorst en Landzaat dus als controlerende middenvelders.
Daarom ben jij ook geen scoutquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef De.Kromme het volgende:
Ben ik met je eens, het was meer een verwachting en geen wens. Mag de scouting wel flink z'n werk gaan doen, ik zou zo niet direct een jonge verdediger weten die goed genoeg is voor ons, dan kom je al snel bij een speler van het niveau Bahia uit.
Geduld is een schone zaak, maar dat valt voor jou niet mee, je had je zegje al weer klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik liep te kankeren omdat er geen goede aankopen werden gedaan, iets wat ze nu wel hebben gedaan (eentje dan). Dan is het toch logisch dat ik positiever ben en Bosz een compliment geef?
Het is nog lang geen hozanna, dat hoor je mij niet zeggen. Feyenoord heeft alleen weer een goed stapje naar de goede richting gedaan.
Ging vooral om de geruchten dat Feijenoord interesse had in spelers. Was je altijd haantje de voorste om te vertellen dat Bosz eens snel moest handelen en een prutser eerste klas was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten natuurlijk, ze hadden met veel andere afgeketste transfers bij mij de schijn tegen in elk geval, maar misschien valt het mee.
In Nederland kom je bij spelers van AZ (Koenders en Donk), Twente (Wilkshire), Groningen (Kruiswijk), Heerenveen (Dingsdag en Bak Nielsen) en Roda (de Fauw) uit. Met het aantal spelers van Nederlandse komaf + de ervaring die deze spelers met zich meebrengen, moet het ook wel mogelijk zijn om een speler uit een buitenlandse competitie te halen.quote:Ben ik met je eens, het was meer een verwachting en geen wens. Mag de scouting wel flink z'n werk gaan doen, ik zou zo niet direct een jonge verdediger weten die goed genoeg is voor ons, dan kom je al snel bij een speler van het niveau Bahia uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |