Grapjasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En Senesta ligt hyperventilerend naast haar pc
Willie en Frutseltjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef Frutsel het volgende:
nieuwe krabpaal(die blauwe dus
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Sanne het volgende:
Ik zit alleen maar verliefd naar die meiden te kijken.![]()
Ze slapen nu, naast elkaar, onder de plant op het tafeltje.
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
awwwmag ik ze ook een keer komen bekijken?
Ik heb zin in donderdag!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Sanne het volgende:
Ik zit alleen maar verliefd naar die meiden te kijken. [afbeelding]
Ze slapen nu, naast elkaar, onder de plant op het tafeltje. [afbeelding]
Tuurlijk had ik dat op dat tijdstip al laaaaang gedaan en zat ik te genieten van een lekker glaasje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig!!!
Ik gok dat Greys nog steeds geen adapter heeft en niet op de laptop van meneer Greys mag, Nok is vast aan het benen scheren, Q kan niet typen zonder bril en Morretje is aan het quality-timen met meneer Morretje. Frutsel doet een paaldans en de rest weet ik zo niet.
En ik zit hier braaf te wachten tot m'n zuurkoolovenschotel met creme-fraiche klaar is
Mooi blauw ookquote:Op zondag 27 januari 2008 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Ben blij dat de dames blij zijn en me paal mooi vinden![]()
naja, tis nu de paal van mijn beide ondeugende heren
quote:
Nee, maar wel de eerste keer bijmij thuis. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf twijfel.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Neeeeee met Nok gaat het juist erg goed denk ik
Ik maak me ook gauw zorgen, maar Nok staat d'r mannetje wel en het is natuurlijk niet de eerste keer dat ze hem ziet
Morretje, hoe was Purper?
Op z'n minstquote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was ook maar een grapje![]()
De kerel die dat bij haar zou proberen, werd eigenhandig "ontmand" denk ik![]()
Zooo, de jachtschotel was jummie, nu ff liggen (nog steeds niet helemaal fit) en dan lekker BZV!
Er werd me een vraag gesteld waarvan ik bijna bevroor. Daar schrok ik van.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi NonWat een leuke beestenbank
![]()
En Nok, allereerst fijn dat je niet ontvoerd bent.
Maar ehm....hoe staat mister On-Adonis daar tegenover dan?
En een aap met 7 pikken
Altijd op je hoede blijven Nok!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd me een vraag gesteld waarvan ik bijna bevroor. Daar schrok ik van.
Moeilijk om zo hier uit te leggen.
In ieder geval betekent het wel dat ik mijn hart nog lang niet verlies.
Ik denk dat we elkaar nog wel gaan zien, ja. En nere, niet perse in een andere omgeving. Dat zal wel afwisselend zijn. En dan kan het zijn dat daar ontwikkeling in zit.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd op je hoede blijven Nok!![]()
Ga je hem nog wel een keer weer zien dan? In een andere omgeving?
Wat is BZV?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:![]()
Greys: Purper was de eerste helft wel aardig met uitschieters naar gieren van het lachen. Tweede helft was hilarisch, emotioneel en mooi.. Maar of ik bij een volgende show weer zou gaan.. Ging nu ook mee omdat mams me dat vroeg.
Nok, spannend zo'n beginnend 'iets'.. En goed van EW!!![]()
Non, die bedjes zijn mooi! Hoe heet die outlet?![]()
Ing, BZV was weer mooi he? Ik heb samen met een klein clubje jongeren gekeken.. Hartstikke grappig..
Geen flauw idee !! hahaha maar ik wou eigenlijk van de week nog een halen voor bij Anka thuis, zal ik er voor jou ook gelijk nog een meenemen dan ? Ik kom zaterdag nml op Zwolle stationquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:![]()
Greys: Purper was de eerste helft wel aardig met uitschieters naar gieren van het lachen. Tweede helft was hilarisch, emotioneel en mooi.. Maar of ik bij een volgende show weer zou gaan.. Ging nu ook mee omdat mams me dat vroeg.
Nok, spannend zo'n beginnend 'iets'.. En goed van EW!!![]()
Non, die bedjes zijn mooi! Hoe heet die outlet?![]()
Ing, BZV was weer mooi he? Ik heb samen met een klein clubje jongeren gekeken.. Hartstikke grappig..
Ik kom wel vaker op zwolle hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Morretje het volgende:Das lief van je, maar ik ben zaterdag niet in Zwolle..
Maar er zit ook een boerin in die een man zoekt! Of ging je voor boer zoekt man? Denk dat dat nog heeeeeel lang op zich laat wachten..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef nokwanda het volgende:
Ah.... BZV dus. Ik ga pas kijken als het BZM wordt
Zal es ff overleggen hier, we hebben tenslotte ook nog steeds geen poezebeest..quote:
Ze zijn maar 10 euro !quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zal es ff overleggen hier, we hebben tenslotte ook nog steeds geen poezebeest..
Ravage moet ze natuurlijk ook mooi vinden.. Ze lijken me zo praktisch met schoonmaken enzo, in tegenstelling tot al die mandjes.. Of is dat onzin?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze zijn maar 10 euro !![]()
Ze hebben alleen donkerblauw, en de Largemaat (86cmX76cm oid)
Het zijn indoor/outdoor bedjes, dus je kunt ze (lijkt mij) gewoon onder de douche mikken bvquote:Op zondag 27 januari 2008 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ravage moet ze natuurlijk ook mooi vinden.. Ze lijken me zo praktisch met schoonmaken enzo, in tegenstelling tot al die mandjes.. Of is dat onzin?
ik was al bezig de foto's van mn digicam te krijgen die ik gister gemaakt hadquote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Ravage het volgende:
Zit er een foto bij?die kan ik namelijk niet zien op m'n mobiele internet
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef Ravage het volgende:
Wisselstoring opgeheven.. trein gaat zo weer de andere kant op, richting Zwolle
Had je ook maar lekker Mooi! Weer de leeuw. The day after moeten kijken, dat was weer leuheuk!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Hm, ik ben benieuwd Nok. Kan er zo weinig over zeggen natuurlijk. Is hij wel blijven slapen?
Ben ook erg benieuwd naar die ene vraag dan, waarom die zoveel weerstand opriep
Is hij zo goed als helemaal van de baan, of kan het nog zijn dat hij 'gewoon' niet door had dat hij die vraag beter niet kon stellen?
Ik ben Eyes Wide Shut aan het kijken, maar het kan me niet echt boeien eigenlijk
Ja bij een noodsituatie als deze worden alle moderne communicatiemiddelen ingezet.. Telefoon, SMS en Fok!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier weer gesjellig.![]()
En alweer een man in dit topic zie ik?
En zonder katten?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh, er was ook nog een bladzijde 2![]()
Non wat een onwijs leuke bankjes/mandjes!
Ravage, blij dat je weer bijna thuis bent
Nok, vroeg hij soms 'zullen we in ons toekomstige gezamenlijke liefdesnest fijn een minimalistisch interieur nemen?'![]()
(Flauw, sorry!)
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef Ravage het volgende:
Hmmmzz trein staat weer stil.. Poessiesuiteraard zo snel mogelijk
Volgens mij kijkt ie wel altijd mee..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Je moet eens wat vaker komen langswaaien Ravage!
Niet alleen bij treinstoringen!
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gaat een latertje worden voor Morretje zeker?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik had een heel fijne scharrel een tijdje (vóór Meneer Greys, uiteraard) en die was zo ongeveer op alle vlakken geweldig. Hij vond het alleen niet fijn dat Bink in de slaapkamer was als we sliepen. Als we NIET sliepen (
) dan liep Bink automatisch de slaapkamer uit - doet ie nog steeds trouwens
- dus het ging echt alleen om het slapen. Nou ja... sorry... dat werd hem dus niet
Kom maar es van die KLB af dan..quote:Ik ga altijd bij Morretje op de laptop meekijken als ze weer in lachen uitbarst..
Meeposten is wel lastig hoor, om jullie moordende tempo bij te houden
Hoezo? WIl je nou de hele avond/nacht/ochtend euhm...nou ja...je weetwellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik morgen niet hoef te werken.. Vrijdagavond om half 9 ging ie weg...
![]()
![]()
Nee (hm... dat bedoel ik niet, ja), maar als ik om 7 uur moet beginnen, lig ik er wel om 10 uur in.. (Tenminste dat is het streven altijd)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? WIl je nou de hele avond/nacht/ochtend euhm...nou ja...je weetwellen?
Kedeng Kedeng... Oehoequote:En kilometers spoor schieten onder mij door.
Ik ben op weg naar jou, want ik ben weg van jou.
Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte na de nacht
en tien minuten op de trein gewacht.
Want die had wat vertraging mijn god daar baal ik van
Omdat ik nu tien minuten minder bij jou blijven kan.
Gewoon blijven zitten in die trein Ravage!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee (hm... dat bedoel ik niet, ja), maar als ik om 7 uur moet beginnen, lig ik er wel om 10 uur in.. (Tenminste dat is het streven altijd)
Er staat op de NS site/9292ov helemaal geen vertraging gemeldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten in die trein Ravage!!!!
Nee, ik zag het ook al niet.. Toch maar eens besnuffelen straks..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Er staat op de NS site/9292ov helemaal geen vertraging gemeld
en checken op lipstick in zn kraag he !!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, ik zag het ook al niet.. Toch maar eens besnuffelen straks..![]()
![]()
Mss maak je gewoon te veel lawaai. Honden schijnen erg gevoelig te zijn voor hoge tonen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje heeft wat in te halen van de afgelopen nachten
En over een weglopende Bink 's nachts... jij noemt het welopgevoed, maar ik weet niet of ik het nou wel zo'n compliment vind als ie wegloopt omdat ie het niet aan kan zien![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en checken op lipstick in zn kraag he !!![]()
Alstie naar roze Marc O' Polo ruikt istie bij Ingetje geweest !!
Was het maar zo..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss maak je gewoon te veel lawaai. Honden schijnen erg gevoelig te zijn voor hoge tonen.![]()
Ben bang dat Morretje Ravage al op het perron bespringt en besnuffeld.
Dan halen ze iig de Stentor wel
Zo kwam meneer Ingetje ooit terug van 4 dagen Nurburgring F1. Dat joch was niet te harden toen ie thuis kwamquote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef Ravage het volgende:
Nou ik ben net op een Scouting trainingsweekend geweest dus uitgebreid besnuffelen is momenteel niet aan te raden. Zag inderdaad dat t (nog) niet op ns.nl staat
Trusten Non...en sterkte morgenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef Nonneke het volgende:
Slaap lekker mooie dromen voor straks Dames en heer![]()
![]()
Morgen laatste dag werken, dus als ik niet al te labiel wil zijn moet ik een beetje gaan slapen
We zaten vrijdagavond al te janken in de MacDonalds met zn alle, echt sadquote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Non...en sterkte morgen![]()
Euhmmm...testje...van welk automerk zit er een dealer naast het station in Meppel?
Nou? Nou? Nou?
Hmm we staan op t station zelf (en die dealer zit toch net voor of na het station?)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Non...en sterkte morgen![]()
Euhmmm...testje...van welk automerk zit er een dealer naast het station in Meppel?
Nou? Nou? Nou?
Het enige correcte antwoord!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Ravage het volgende:
Ah we rijden weer.. en daar is de garage (Peugeot)
Dat heb je snel gedaan! Heb je um de douche eerst wel ingegooid?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh, er was ook nog een bladzijde 2![]()
Non wat een onwijs leuke bankjes/mandjes!
Ravage, blij dat je weer bijna thuis bent
Nok, vroeg hij soms 'zullen we in ons toekomstige gezamenlijke liefdesnest fijn een minimalistisch interieur nemen?'![]()
(Flauw, sorry!)
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje heeft wat in te halen van de afgelopen nachten
En over een weglopende Bink 's nachts... jij noemt het welopgevoed, maar ik weet niet of ik het nou wel zo'n compliment vind als ie wegloopt omdat ie het niet aan kan zien![]()
Q heeft het ontzettend druk met MM in toom te houden en te verzorgen. Hij was strontziek, en moest perse vrijdag naar eebn feestje. 45 min later kwam meneer rillend terug met de mededeling dat hij het zooooo ontzettend koud had.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig!!!
Ik gok dat Greys nog steeds geen adapter heeft en niet op de laptop van meneer Greys mag, Nok is vast aan het benen scheren, Q kan niet typen zonder bril en Morretje is aan het quality-timen met meneer Morretje. Frutsel doet een paaldans en de rest weet ik zo niet.
En ik zit hier braaf te wachten tot m'n zuurkoolovenschotel met creme-fraiche klaar is
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het liefst zonder 8 katten en afrikaanse familie, want dat kan ik allemaal toch niet onthouden en ze hebben misschien wel TBC.
Zoiets
piepen dat ze kunnen. Kolere.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!![]()
Mogguh trouwens...ik hoest me nog steeds suf, zo kan mijn keeltje toch niet herstellen![]()
Q, succes met MM! Zieke mannen zijn
Daarom was ik gisteren ook zo aan het mopperen.. verdikke.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Morretje![]()
Da's wel heul ongezellig.
Toen Steef vanochtend wegging heb ik maar weer es een ibuprofen genomen en ben er weer ingekropen. Zometeen ff douchen en dan werken tot 17.00 uur.
Ik hoest me echt helemaal suf
quote:
neu, ik hou altijd wel rekeking met verzachtende omstandigheden, schrikreacties en tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid van weerszijde.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!![]()
Mogguh trouwens...ik hoest me nog steeds suf, zo kan mijn keeltje toch niet herstellen![]()
Q, succes met MM! Zieke mannen zijn
Nou als ze zoiets tegen me gezegd hadden was ik toch echt wel gefliptquote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, ik hou altijd wel rekeking met verzachtende omstandigheden, schrikreacties en tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid van weerszijde.![]()
Zieke mannen kunnen idd verschrikkelijk hard piepen. Succes Qwea![]()
En als ie piept moet je em smeren. In de olie met die vent
Feit is dat er gewoon een aantal mensen in mijn omgeving daar waren gestorven aan TBC en dat ik daar gewoon vrij intiem mee was, als in samen slapen, samen eten, drinken, alles behalve... gewoon familiedingen dus. Daarom heb ik me ooit ook laten testen. maar dat wil niet zeggen dat ik er in het vervolg anders mee omga. Echt niet. Ik omhels, knuffel en doe gewoon zoals altijd en niks of niemand die me daar vanaf krijgt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou als ze zoiets tegen me gezegd hadden was ik toch echt wel geflipt![]()
Helemaal die TBC opmerking![]()
![]()
Ik heb Anka van te voren ook gewaarschuwd hoor, vooral omdat ze nogal een hekel had aan kattenNou hebben wij er maar 4 en geen 8 maar toch
nu is zij bijna het gekste met die beesten btw, maar wel stiekem blijven zeggen 'ik haat katten' *kroelt stinkie nog een keer heulemaal plat*
![]()
Good for you !quote:Op maandag 28 januari 2008 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Feit is dat er gewoon een aantal mensen in mijn omgeving daar waren gestorven aan TBC en dat ik daar gewoon vrij intiem mee was, als in samen slapen, samen eten, drinken, alles behalve... gewoon familiedingen dus. Daarom heb ik me ooit ook laten testen. maar dat wil niet zeggen dat ik er in het vervolg anders mee omga. Echt niet. Ik omhels, knuffel en doe gewoon zoals altijd en niks of niemand die me daar vanaf krijgt.
Nou ben ik even nieuwsgierig. Jij woont hier en zij nog daar? Of woon je ook nog daar en komen ze samen met jou?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef DjinN het volgende:
mijn 2 (en binnenkort 3) katten gaan van Spanje naar NL verhuizen
Kben benieuwd hoe het gaat
Je ziet wat ervan komt. De ene dag lezen ze zich een beetje in en de volgende dag ben je je toetsenbord kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Sanne, ik heb gisteravond nog even in je topic geloerd en die boekenkastfoto!![]()
![]()
Volgens mij woont DjinN zelf in NL, en haar ouders in Spanje..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Meneer Greys had NIETS met honden en toen hij mij ontmoette vond hij het stiekem (hoorde ik later) ook dat hij het een beetje jammer vond dat ik een hond had. En nu liggen ze elke dag samen in bed en is het zijn levende troetelbeertje![]()
DjinN, wat spannend! Ik ben wel benieuwd naar het verhaal er achter
Of kunnen we dat elders op Fok al vinden? En welkom hier!
Sanne, ik heb gisteravond nog even in je topic geloerd en die boekenkastfoto!![]()
![]()
Ik en me vader wonen al hier (NL), en moeder, broertje en (nu nog) 2 katten wonen nog daar (Spanje). Binnekort komt er nog een 3e kat bijquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ben ik even nieuwsgierig. Jij woont hier en zij nog daar? Of woon je ook nog daar en komen ze samen met jou?
En zijn het er 3 tegen de tijd dat ze/jullie komen?
Zie reactie op Nokwanda's berichtquote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Meneer Greys had NIETS met honden en toen hij mij ontmoette vond hij het stiekem (hoorde ik later) ook dat hij het een beetje jammer vond dat ik een hond had. En nu liggen ze elke dag samen in bed en is het zijn levende troetelbeertje![]()
DjinN, wat spannend! Ik ben wel benieuwd naar het verhaal er achter
Of kunnen we dat elders op Fok al vinden? En welkom hier!
![]()
Jep! Klopt helemaalquote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij woont DjinN zelf in NL, en haar ouders in Spanje..
Thnxquote:Op maandag 28 januari 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een mooierds en lieverds, DjinN
En wat is 'binnenkort'? Moeten we al gaan zenuwlijen voor je?![]()
Hahahaha! Ja droog hequote:Op maandag 28 januari 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
Whaaahahahaa, dat Mr. Bean popje
ik ga ook slapen, morgenvroeg al om 5 uur stagelopenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
guys and galls, ik ga me lekker in bed met boek installeren
Stelletje RauwDouwersquote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef Sanne het volgende:
Sorry voor het vele gespam, maar deze moeten jullie echt even zien!
http://nl.youtube.com/watch?v=HLgX6h275Mg
Ik heb last van totale kattendeformatie. Ik doe niets anders meer dan naar katten kijken en met katten spelen. Ik praat ook over niets anders meer. Zou dit ooit nog goed komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat is om helemaal verliefd op te zijn.
Daar krijg je geen genoeg van.
kan em niet vindenquote:
Heej Greysquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Sanne, wat ben je toch ook een heerlijke devoted kattenmoeder![]()
Hoi allemaal!
Mijn vrije middag waarin ik allerlei nuttige huishoudelijke zaken moet gaan doen is weer aangebroken.
Eens kijken wat er van terecht gaat komen
Nee ik ook niet, maargoed, ik zal toch geld moeten verdienen om mn dieren te kunnen voeren hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Qwea het volgende:
ik zou niet eens bij een blokker willen werken
Blokker is zeker een leuke winkel, alleen wel altijd erg rommelig en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Blokker best een leuke winkel hoor![]()
Gewoon vriendelijk blijven, dan kunnen ze jou achteraf niets maken, schelden doe je daarna maar lekker hier![]()
En wat is Mc Gregor?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
Ohhh Q wat goed zeg, dat je hem gevonden hebt!!!
Dat had ik ff gemist ofzoSorrrrrrrrry!
Ik ben gehaktbrood aan het maken naar een receptje uit de Allerhande. En dan gebakken aardappeltjes en een salade van bleekselderij, appel, ei en cashewnoten, had ik zo gedacht. Maar ik kan nou NIET ontdekken waarom zoiets gehaktbrood heet, behalve dat het van gehakt is en in de vorm van een brood?Ik bedoel, ik had het idee dat er dan iets bijzonders als ingrediënt in zou moeten ofzo
Die salade lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
Ohhh Q wat goed zeg, dat je hem gevonden hebt!!!
Dat had ik ff gemist ofzoSorrrrrrrrry!
Ik ben gehaktbrood aan het maken naar een receptje uit de Allerhande. En dan gebakken aardappeltjes en een salade van bleekselderij, appel, ei en cashewnoten, had ik zo gedacht. Maar ik kan nou NIET ontdekken waarom zoiets gehaktbrood heet, behalve dat het van gehakt is en in de vorm van een brood?Ik bedoel, ik had het idee dat er dan iets bijzonders als ingrediënt in zou moeten ofzo
Door wie!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist een ouwe heks ben genoemd
Door mr. anti-adonisquote:
Lief bedoeld of niet?quote:
Jawel. En ik had iets over antiek en ouwe bromtolquote:
Daar kun je sowieso een heeeeleboelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten allemaal![]()
Kunnen we alvast die Lila bruidsmeisjesjurk bestellen Nok?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:39 schreef nokwanda het volgende:Ik heb lol.
Heb net voor ¤ 60,- een aupingbed gekocht bij de kringloop met twee goeie verstelbare spiraalbodems.
Ik ga vanaf volgende week (als ze het brengen) zooooo lekker slapen
Of van iemand die incontinent isquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zijn nog eens koopjes
![]()
Nou maar hopen dat hij niet van een of ander vet zwijn is geweest, nouja dan heb je alvast een fijn kuiltje om lekker in de kruipen![]()
kuiltjes
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of van iemand die incontinent is![]()
Morgen schijnt het echt kutweer te worden
* Weer online checkt*quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet aan de orde. Heb het bed met de verstelbare spiraalbodems gekocht. de matrassen heb ik al. Ik heb nu een 2 persoonsbed met een tweepersoonsmatras dat naar EW zal gaan en ik heb nog 2 losse eenpersoonsmatrassen die geschikt zijn voor een verstelbarebodem liggen. Dat zijn nieuwe die ik net een paar maanden heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannen en hun speelgoedquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Hai allemaal
Hoi Nok, ouwe heks
Hoe zei hij het? In welke context? Als reactie op jouw antieke klokken(spel)?
Meneer Greys gaat zometeen kijken voor (alweer) een andere auto
Dat wordt dan de vierde. Uiteraard ga ik regelen dat hij zijn oude Porsche dan de deur uit doet
Dit is wel een hele toffe (en goedkope!) met stuurschakeling nog
Nee het zijn geen dode teken daarvoor zijn ze veels te groot en donkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar ook wel heel benieuwd naar! Ik zou niet eens 1 ding kunnen noemen wat het zou kunnen zijn, die dingetjes. Zijn het geen dode teken ofzo?(Ik heb geen verstand ervan, zo blijkt maar weer
).
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keurenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:22 schreef Ravage het volgende:
Huh mr. Greys mag niet mee en ik word wel verwacht?
Nou weltruste iedereen, ik ga maffen!
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keuren![]()
![]()
Trusten
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relatiesquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!![]()
VentJEquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
Pff, getrouwde mannen zijn saai..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
Oooooh zoooo!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Pijn in je nek omdat als ze hem bruut zou willen tongzoenen dat ze dan zo ongeveer haar hoofd dubbel moet klappen, Ing, vanwege zijn hoogte. Duidelijk?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Was MB vandaag niet bij Sanne om foto's te maken?
Of ben ik nou in de war?
Wat een leuke beren!! Echt zo mooi ouderwets, ik had er ook zo een (zonder de tekst weliswaar) toen ik baby was (heb hem nog, maar hij mist intussen allebei z'n ogenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Qwea het volgende:
Hallo
Mijn andere oog begint verdomme nu ook
Kijk, de geboorteberen voor mn zus ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:51 schreef Nonneke het volgende:
Wij gaan volgende week zaterdag gezellig met Poes naar MakatsiPoes háát auto rijden, dat wordt dus like 1,5 uur in het gekrijs van die kat zitten.... 2 keer
![]()
We vinden lately allemaal kleine bruine 'krentjes' (zo ziet het eruit) op plekken waar Poes gelegen heeft, dus we hadden Shirley gemailt om te vragen of zij wist wat het kon zijn.
Nou kan dat dus bij 'oudere' katten (Poes is van april '96) op meerdere dingen duiden volgens haar![]()
Dus afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag, tenzij zij vind dat er meer haast bij is, dan gaan we een keer door de weeks smorgens proberen
Godzijdank wel gegaan, want mevrouw beviel mooi nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een leuke beren!! Echt zo mooi ouderwets, ik had er ook zo een (zonder de tekst weliswaar) toen ik baby was (heb hem nog, maar hij mist intussen allebei z'n ogen) En een tweeling dus!! (Laatste x dat ik erover las was toen je je afvroeg of je wel of niet naar MM zou gaan ivm de naderende bevalling)
Ik ben van de haakjes vandaag zie ik![]()
Vanuit Den Helder is het een uur. Alleen MM heeft ik geloof de 18de 's morgens een cursus in Utrecht. Dus we moeten even zien of het te doen is zondags. Voornamelijk omdat meneer zich ff goed moet voorbereiden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Mag ik nog even zeuren over onze gettogether? Want die is zondag over 14 dagen al
Wie gaan er nou wel en niet mee?
[ afbeelding ]
Zondag 17 februari te Amsterdam:
Zeker mee
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Greys
Maes
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea + MM
ijsmeis
Nonneke
Marietje_34
Senesta
Is er al wat meer duidelijkheid van de 'Misschieners'?.
En i.v.m. Conleche zou ik willen proberen een soort programma / tijdsplanning rond te krijgen de komende dagen. Conleche moet werken die dag in haar galerie te Amsterdam maar zou het erg leuk vinden om, als wij eind van de middag klaar zijn in de dierentuin, daarna iets met ons mee te gaan eten en drinken.
Hoe ver treinen is het naar Amsterdam voor de mensen die van het meest ver moeten komen?
M.a.w. is het bijvoorbeeld haalbaar om 11.00 uur op Amsterdam CS af te spreken?
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Morretje het volgende:
Q, krijg je zomaar spontaan oogontsteking dan? Mooie beren trouwens!
Mag vanmiddag alweer werken.. En morgenochtend en morgen overdag.. Dan ben ik denk ook wel klaar met deze week zeg..![]()
Het begint hier net een beetje te waaien, had op zich best op de fiets gekund gisteren dus..
sneeuwquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:26 schreef Morretje het volgende:
Dan is het maar goed dat het misschien dit weekend nog gaat vriezen..
Tsja, je hebt ons zwaar overtuigdquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]Dus je gaat helemaal met je kat naar shirley? Dát vind ik nou stoer. Doe je haar de groetjes van me?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:12 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je geen hooikoorts?
Ik had van de week tot mijn grote verbazing ook al alle symptomen, tranende jeukende ogen, loopneus, benauwd.
Ik dacht al dat ik gewoon gek werd maar Johan zei dat er in de krant had gestaan dat het dit jaar erg vroeg begon omdat het weer vrij zacht was.
Nope. Had ik zelf ook al aangedacht en dus ook al gezegd. Dit is echt een ontstekingquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:12 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je geen hooikoorts?
Ik had van de week tot mijn grote verbazing ook al alle symptomen, tranende jeukende ogen, loopneus, benauwd.
Ik dacht al dat ik gewoon gek werd maar Johan zei dat er in de krant had gestaan dat het dit jaar erg vroeg begon omdat het weer vrij zacht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |