Altijd op je hoede blijven Nok!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er werd me een vraag gesteld waarvan ik bijna bevroor. Daar schrok ik van.
Moeilijk om zo hier uit te leggen.
In ieder geval betekent het wel dat ik mijn hart nog lang niet verlies.
Ik denk dat we elkaar nog wel gaan zien, ja. En nere, niet perse in een andere omgeving. Dat zal wel afwisselend zijn. En dan kan het zijn dat daar ontwikkeling in zit.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Altijd op je hoede blijven Nok!![]()
Ga je hem nog wel een keer weer zien dan? In een andere omgeving?
Wat is BZV?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:![]()
Greys: Purper was de eerste helft wel aardig met uitschieters naar gieren van het lachen. Tweede helft was hilarisch, emotioneel en mooi.. Maar of ik bij een volgende show weer zou gaan.. Ging nu ook mee omdat mams me dat vroeg.
Nok, spannend zo'n beginnend 'iets'.. En goed van EW!!![]()
Non, die bedjes zijn mooi! Hoe heet die outlet?![]()
Ing, BZV was weer mooi he? Ik heb samen met een klein clubje jongeren gekeken.. Hartstikke grappig..
Geen flauw idee !! hahaha maar ik wou eigenlijk van de week nog een halen voor bij Anka thuis, zal ik er voor jou ook gelijk nog een meenemen dan ? Ik kom zaterdag nml op Zwolle stationquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:![]()
Greys: Purper was de eerste helft wel aardig met uitschieters naar gieren van het lachen. Tweede helft was hilarisch, emotioneel en mooi.. Maar of ik bij een volgende show weer zou gaan.. Ging nu ook mee omdat mams me dat vroeg.
Nok, spannend zo'n beginnend 'iets'.. En goed van EW!!![]()
Non, die bedjes zijn mooi! Hoe heet die outlet?![]()
Ing, BZV was weer mooi he? Ik heb samen met een klein clubje jongeren gekeken.. Hartstikke grappig..
Ik kom wel vaker op zwolle hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Morretje het volgende:Das lief van je, maar ik ben zaterdag niet in Zwolle..
Maar er zit ook een boerin in die een man zoekt! Of ging je voor boer zoekt man? Denk dat dat nog heeeeeel lang op zich laat wachten..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:16 schreef nokwanda het volgende:
Ah.... BZV dus. Ik ga pas kijken als het BZM wordt
Zal es ff overleggen hier, we hebben tenslotte ook nog steeds geen poezebeest..quote:
Ze zijn maar 10 euro !quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zal es ff overleggen hier, we hebben tenslotte ook nog steeds geen poezebeest..
Ravage moet ze natuurlijk ook mooi vinden.. Ze lijken me zo praktisch met schoonmaken enzo, in tegenstelling tot al die mandjes.. Of is dat onzin?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze zijn maar 10 euro !![]()
Ze hebben alleen donkerblauw, en de Largemaat (86cmX76cm oid)
Het zijn indoor/outdoor bedjes, dus je kunt ze (lijkt mij) gewoon onder de douche mikken bvquote:Op zondag 27 januari 2008 22:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ravage moet ze natuurlijk ook mooi vinden.. Ze lijken me zo praktisch met schoonmaken enzo, in tegenstelling tot al die mandjes.. Of is dat onzin?
ik was al bezig de foto's van mn digicam te krijgen die ik gister gemaakt hadquote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Ravage het volgende:
Zit er een foto bij?die kan ik namelijk niet zien op m'n mobiele internet
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef Ravage het volgende:
Wisselstoring opgeheven.. trein gaat zo weer de andere kant op, richting Zwolle
Had je ook maar lekker Mooi! Weer de leeuw. The day after moeten kijken, dat was weer leuheuk!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
Hm, ik ben benieuwd Nok. Kan er zo weinig over zeggen natuurlijk. Is hij wel blijven slapen?
Ben ook erg benieuwd naar die ene vraag dan, waarom die zoveel weerstand opriep
Is hij zo goed als helemaal van de baan, of kan het nog zijn dat hij 'gewoon' niet door had dat hij die vraag beter niet kon stellen?
Ik ben Eyes Wide Shut aan het kijken, maar het kan me niet echt boeien eigenlijk
Ja bij een noodsituatie als deze worden alle moderne communicatiemiddelen ingezet.. Telefoon, SMS en Fok!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier weer gesjellig.![]()
En alweer een man in dit topic zie ik?
En zonder katten?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh, er was ook nog een bladzijde 2![]()
Non wat een onwijs leuke bankjes/mandjes!
Ravage, blij dat je weer bijna thuis bent
Nok, vroeg hij soms 'zullen we in ons toekomstige gezamenlijke liefdesnest fijn een minimalistisch interieur nemen?'![]()
(Flauw, sorry!)
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef Ravage het volgende:
Hmmmzz trein staat weer stil.. Poessiesuiteraard zo snel mogelijk
Volgens mij kijkt ie wel altijd mee..quote:Op zondag 27 januari 2008 22:49 schreef Greys het volgende:
Je moet eens wat vaker komen langswaaien Ravage!
Niet alleen bij treinstoringen!
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Gaat een latertje worden voor Morretje zeker?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:54 schreef Greys het volgende:
Ik had een heel fijne scharrel een tijdje (vóór Meneer Greys, uiteraard) en die was zo ongeveer op alle vlakken geweldig. Hij vond het alleen niet fijn dat Bink in de slaapkamer was als we sliepen. Als we NIET sliepen (
) dan liep Bink automatisch de slaapkamer uit - doet ie nog steeds trouwens
- dus het ging echt alleen om het slapen. Nou ja... sorry... dat werd hem dus niet
Kom maar es van die KLB af dan..quote:Ik ga altijd bij Morretje op de laptop meekijken als ze weer in lachen uitbarst..
Meeposten is wel lastig hoor, om jullie moordende tempo bij te houden
Hoezo? WIl je nou de hele avond/nacht/ochtend euhm...nou ja...je weetwellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik morgen niet hoef te werken.. Vrijdagavond om half 9 ging ie weg...
![]()
![]()
Nee (hm... dat bedoel ik niet, ja), maar als ik om 7 uur moet beginnen, lig ik er wel om 10 uur in.. (Tenminste dat is het streven altijd)quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? WIl je nou de hele avond/nacht/ochtend euhm...nou ja...je weetwellen?
Kedeng Kedeng... Oehoequote:En kilometers spoor schieten onder mij door.
Ik ben op weg naar jou, want ik ben weg van jou.
Vanochtend vroeg vertrokken in de luwte na de nacht
en tien minuten op de trein gewacht.
Want die had wat vertraging mijn god daar baal ik van
Omdat ik nu tien minuten minder bij jou blijven kan.
Gewoon blijven zitten in die trein Ravage!!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee (hm... dat bedoel ik niet, ja), maar als ik om 7 uur moet beginnen, lig ik er wel om 10 uur in.. (Tenminste dat is het streven altijd)
Er staat op de NS site/9292ov helemaal geen vertraging gemeldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten in die trein Ravage!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |