Grapjasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En Senesta ligt hyperventilerend naast haar pc
Willie en Frutseltjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:27 schreef Frutsel het volgende:
nieuwe krabpaal(die blauwe dus
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Sanne het volgende:
Ik zit alleen maar verliefd naar die meiden te kijken.![]()
Ze slapen nu, naast elkaar, onder de plant op het tafeltje.
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
awwwmag ik ze ook een keer komen bekijken?
Ik heb zin in donderdag!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:43 schreef Sanne het volgende:
Ik zit alleen maar verliefd naar die meiden te kijken. [afbeelding]
Ze slapen nu, naast elkaar, onder de plant op het tafeltje. [afbeelding]
Tuurlijk had ik dat op dat tijdstip al laaaaang gedaan en zat ik te genieten van een lekker glaasje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig!!!
Ik gok dat Greys nog steeds geen adapter heeft en niet op de laptop van meneer Greys mag, Nok is vast aan het benen scheren, Q kan niet typen zonder bril en Morretje is aan het quality-timen met meneer Morretje. Frutsel doet een paaldans en de rest weet ik zo niet.
En ik zit hier braaf te wachten tot m'n zuurkoolovenschotel met creme-fraiche klaar is
Mooi blauw ookquote:Op zondag 27 januari 2008 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Ben blij dat de dames blij zijn en me paal mooi vinden![]()
naja, tis nu de paal van mijn beide ondeugende heren
quote:
Nee, maar wel de eerste keer bijmij thuis. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf twijfel.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Neeeeee met Nok gaat het juist erg goed denk ik
Ik maak me ook gauw zorgen, maar Nok staat d'r mannetje wel en het is natuurlijk niet de eerste keer dat ze hem ziet
Morretje, hoe was Purper?
Op z'n minstquote:Op zondag 27 januari 2008 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was ook maar een grapje![]()
De kerel die dat bij haar zou proberen, werd eigenhandig "ontmand" denk ik![]()
Zooo, de jachtschotel was jummie, nu ff liggen (nog steeds niet helemaal fit) en dan lekker BZV!
Er werd me een vraag gesteld waarvan ik bijna bevroor. Daar schrok ik van.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoi NonWat een leuke beestenbank
![]()
En Nok, allereerst fijn dat je niet ontvoerd bent.
Maar ehm....hoe staat mister On-Adonis daar tegenover dan?
En een aap met 7 pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |