Nee het zijn geen dode teken daarvoor zijn ze veels te groot en donkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar ook wel heel benieuwd naar! Ik zou niet eens 1 ding kunnen noemen wat het zou kunnen zijn, die dingetjes. Zijn het geen dode teken ofzo?(Ik heb geen verstand ervan, zo blijkt maar weer
).
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keurenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:22 schreef Ravage het volgende:
Huh mr. Greys mag niet mee en ik word wel verwacht?
Nou weltruste iedereen, ik ga maffen!
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keuren![]()
![]()
Trusten
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relatiesquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!![]()
VentJEquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
Pff, getrouwde mannen zijn saai..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
Oooooh zoooo!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
Pijn in je nek omdat als ze hem bruut zou willen tongzoenen dat ze dan zo ongeveer haar hoofd dubbel moet klappen, Ing, vanwege zijn hoogte. Duidelijk?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Was MB vandaag niet bij Sanne om foto's te maken?
Of ben ik nou in de war?
Wat een leuke beren!! Echt zo mooi ouderwets, ik had er ook zo een (zonder de tekst weliswaar) toen ik baby was (heb hem nog, maar hij mist intussen allebei z'n ogenquote:Op donderdag 31 januari 2008 08:09 schreef Qwea het volgende:
Hallo
Mijn andere oog begint verdomme nu ook
Kijk, de geboorteberen voor mn zus ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:51 schreef Nonneke het volgende:
Wij gaan volgende week zaterdag gezellig met Poes naar MakatsiPoes háát auto rijden, dat wordt dus like 1,5 uur in het gekrijs van die kat zitten.... 2 keer
![]()
We vinden lately allemaal kleine bruine 'krentjes' (zo ziet het eruit) op plekken waar Poes gelegen heeft, dus we hadden Shirley gemailt om te vragen of zij wist wat het kon zijn.
Nou kan dat dus bij 'oudere' katten (Poes is van april '96) op meerdere dingen duiden volgens haar![]()
Dus afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag, tenzij zij vind dat er meer haast bij is, dan gaan we een keer door de weeks smorgens proberen
Godzijdank wel gegaan, want mevrouw beviel mooi nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een leuke beren!! Echt zo mooi ouderwets, ik had er ook zo een (zonder de tekst weliswaar) toen ik baby was (heb hem nog, maar hij mist intussen allebei z'n ogen) En een tweeling dus!! (Laatste x dat ik erover las was toen je je afvroeg of je wel of niet naar MM zou gaan ivm de naderende bevalling)
Ik ben van de haakjes vandaag zie ik![]()
Vanuit Den Helder is het een uur. Alleen MM heeft ik geloof de 18de 's morgens een cursus in Utrecht. Dus we moeten even zien of het te doen is zondags. Voornamelijk omdat meneer zich ff goed moet voorbereiden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
Mag ik nog even zeuren over onze gettogether? Want die is zondag over 14 dagen al
Wie gaan er nou wel en niet mee?
[ afbeelding ]
Zondag 17 februari te Amsterdam:
Zeker mee
Nokwanda + EW
MissBliss (+ Re?)
Ingetje79
Greys
Maes
Misschien mee
Morretje + Ravage
Qwea + MM
ijsmeis
Nonneke
Marietje_34
Senesta
Is er al wat meer duidelijkheid van de 'Misschieners'?.
En i.v.m. Conleche zou ik willen proberen een soort programma / tijdsplanning rond te krijgen de komende dagen. Conleche moet werken die dag in haar galerie te Amsterdam maar zou het erg leuk vinden om, als wij eind van de middag klaar zijn in de dierentuin, daarna iets met ons mee te gaan eten en drinken.
Hoe ver treinen is het naar Amsterdam voor de mensen die van het meest ver moeten komen?
M.a.w. is het bijvoorbeeld haalbaar om 11.00 uur op Amsterdam CS af te spreken?
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Morretje het volgende:
Q, krijg je zomaar spontaan oogontsteking dan? Mooie beren trouwens!
Mag vanmiddag alweer werken.. En morgenochtend en morgen overdag.. Dan ben ik denk ook wel klaar met deze week zeg..![]()
Het begint hier net een beetje te waaien, had op zich best op de fiets gekund gisteren dus..
sneeuwquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:26 schreef Morretje het volgende:
Dan is het maar goed dat het misschien dit weekend nog gaat vriezen..
Tsja, je hebt ons zwaar overtuigdquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]Dus je gaat helemaal met je kat naar shirley? Dát vind ik nou stoer. Doe je haar de groetjes van me?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:12 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je geen hooikoorts?
Ik had van de week tot mijn grote verbazing ook al alle symptomen, tranende jeukende ogen, loopneus, benauwd.
Ik dacht al dat ik gewoon gek werd maar Johan zei dat er in de krant had gestaan dat het dit jaar erg vroeg begon omdat het weer vrij zacht was.
Nope. Had ik zelf ook al aangedacht en dus ook al gezegd. Dit is echt een ontstekingquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:12 schreef senesta het volgende:
Qwea, heb je geen hooikoorts?
Ik had van de week tot mijn grote verbazing ook al alle symptomen, tranende jeukende ogen, loopneus, benauwd.
Ik dacht al dat ik gewoon gek werd maar Johan zei dat er in de krant had gestaan dat het dit jaar erg vroeg begon omdat het weer vrij zacht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |