Nee het zijn geen dode teken daarvoor zijn ze veels te groot en donkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben daar ook wel heel benieuwd naar! Ik zou niet eens 1 ding kunnen noemen wat het zou kunnen zijn, die dingetjes. Zijn het geen dode teken ofzo?(Ik heb geen verstand ervan, zo blijkt maar weer
).
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keurenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:22 schreef Ravage het volgende:
Huh mr. Greys mag niet mee en ik word wel verwacht?
Nou weltruste iedereen, ik ga maffen!
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep...meneer Greys hebben we al es bewonderd, nu willen we jou graag keuren![]()
![]()
Trusten
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relatiesquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, wij niet!!! En die van jou ook niet Ing!![]()
VentJEquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
Pff, getrouwde mannen zijn saai..quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat jullie spontaan zwaar verliefd worden op mijn ventje en dat zou zo zonde zijn van jullie relaties![]()
* Ingetje79 gaat zo weer es een rondje Pokeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |