Feit is dat er gewoon een aantal mensen in mijn omgeving daar waren gestorven aan TBC en dat ik daar gewoon vrij intiem mee was, als in samen slapen, samen eten, drinken, alles behalve... gewoon familiedingen dus. Daarom heb ik me ooit ook laten testen. maar dat wil niet zeggen dat ik er in het vervolg anders mee omga. Echt niet. Ik omhels, knuffel en doe gewoon zoals altijd en niks of niemand die me daar vanaf krijgt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou als ze zoiets tegen me gezegd hadden was ik toch echt wel geflipt![]()
Helemaal die TBC opmerking![]()
![]()
Ik heb Anka van te voren ook gewaarschuwd hoor, vooral omdat ze nogal een hekel had aan kattenNou hebben wij er maar 4 en geen 8 maar toch
nu is zij bijna het gekste met die beesten btw, maar wel stiekem blijven zeggen 'ik haat katten' *kroelt stinkie nog een keer heulemaal plat*
![]()
Good for you !quote:Op maandag 28 januari 2008 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Feit is dat er gewoon een aantal mensen in mijn omgeving daar waren gestorven aan TBC en dat ik daar gewoon vrij intiem mee was, als in samen slapen, samen eten, drinken, alles behalve... gewoon familiedingen dus. Daarom heb ik me ooit ook laten testen. maar dat wil niet zeggen dat ik er in het vervolg anders mee omga. Echt niet. Ik omhels, knuffel en doe gewoon zoals altijd en niks of niemand die me daar vanaf krijgt.
Nou ben ik even nieuwsgierig. Jij woont hier en zij nog daar? Of woon je ook nog daar en komen ze samen met jou?quote:Op maandag 28 januari 2008 19:17 schreef DjinN het volgende:
mijn 2 (en binnenkort 3) katten gaan van Spanje naar NL verhuizen
Kben benieuwd hoe het gaat
Je ziet wat ervan komt. De ene dag lezen ze zich een beetje in en de volgende dag ben je je toetsenbord kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Sanne, ik heb gisteravond nog even in je topic geloerd en die boekenkastfoto!![]()
![]()
Volgens mij woont DjinN zelf in NL, en haar ouders in Spanje..quote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Meneer Greys had NIETS met honden en toen hij mij ontmoette vond hij het stiekem (hoorde ik later) ook dat hij het een beetje jammer vond dat ik een hond had. En nu liggen ze elke dag samen in bed en is het zijn levende troetelbeertje![]()
DjinN, wat spannend! Ik ben wel benieuwd naar het verhaal er achter
Of kunnen we dat elders op Fok al vinden? En welkom hier!
Sanne, ik heb gisteravond nog even in je topic geloerd en die boekenkastfoto!![]()
![]()
Ik en me vader wonen al hier (NL), en moeder, broertje en (nu nog) 2 katten wonen nog daar (Spanje). Binnekort komt er nog een 3e kat bijquote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ben ik even nieuwsgierig. Jij woont hier en zij nog daar? Of woon je ook nog daar en komen ze samen met jou?
En zijn het er 3 tegen de tijd dat ze/jullie komen?
Zie reactie op Nokwanda's berichtquote:Op maandag 28 januari 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Meneer Greys had NIETS met honden en toen hij mij ontmoette vond hij het stiekem (hoorde ik later) ook dat hij het een beetje jammer vond dat ik een hond had. En nu liggen ze elke dag samen in bed en is het zijn levende troetelbeertje![]()
DjinN, wat spannend! Ik ben wel benieuwd naar het verhaal er achter
Of kunnen we dat elders op Fok al vinden? En welkom hier!
![]()
Jep! Klopt helemaalquote:Op maandag 28 januari 2008 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij woont DjinN zelf in NL, en haar ouders in Spanje..
Thnxquote:Op maandag 28 januari 2008 21:29 schreef Greys het volgende:
Wat een mooierds en lieverds, DjinN
En wat is 'binnenkort'? Moeten we al gaan zenuwlijen voor je?![]()
Hahahaha! Ja droog hequote:Op maandag 28 januari 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
Whaaahahahaa, dat Mr. Bean popje
ik ga ook slapen, morgenvroeg al om 5 uur stagelopenquote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef nokwanda het volgende:
guys and galls, ik ga me lekker in bed met boek installeren
Stelletje RauwDouwersquote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef Sanne het volgende:
Sorry voor het vele gespam, maar deze moeten jullie echt even zien!
http://nl.youtube.com/watch?v=HLgX6h275Mg
Ik heb last van totale kattendeformatie. Ik doe niets anders meer dan naar katten kijken en met katten spelen. Ik praat ook over niets anders meer. Zou dit ooit nog goed komen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat is om helemaal verliefd op te zijn.
Daar krijg je geen genoeg van.
kan em niet vindenquote:
Heej Greysquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef Greys het volgende:
Sanne, wat ben je toch ook een heerlijke devoted kattenmoeder![]()
Hoi allemaal!
Mijn vrije middag waarin ik allerlei nuttige huishoudelijke zaken moet gaan doen is weer aangebroken.
Eens kijken wat er van terecht gaat komen
Nee ik ook niet, maargoed, ik zal toch geld moeten verdienen om mn dieren te kunnen voeren hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:45 schreef Qwea het volgende:
ik zou niet eens bij een blokker willen werken
Blokker is zeker een leuke winkel, alleen wel altijd erg rommelig en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Blokker best een leuke winkel hoor![]()
Gewoon vriendelijk blijven, dan kunnen ze jou achteraf niets maken, schelden doe je daarna maar lekker hier![]()
En wat is Mc Gregor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |