Nee, ik zag het ook al niet.. Toch maar eens besnuffelen straks..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Er staat op de NS site/9292ov helemaal geen vertraging gemeld
en checken op lipstick in zn kraag he !!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, ik zag het ook al niet.. Toch maar eens besnuffelen straks..![]()
![]()
Mss maak je gewoon te veel lawaai. Honden schijnen erg gevoelig te zijn voor hoge tonen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje heeft wat in te halen van de afgelopen nachten
En over een weglopende Bink 's nachts... jij noemt het welopgevoed, maar ik weet niet of ik het nou wel zo'n compliment vind als ie wegloopt omdat ie het niet aan kan zien![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en checken op lipstick in zn kraag he !!![]()
Alstie naar roze Marc O' Polo ruikt istie bij Ingetje geweest !!
Was het maar zo..quote:Op zondag 27 januari 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss maak je gewoon te veel lawaai. Honden schijnen erg gevoelig te zijn voor hoge tonen.![]()
Ben bang dat Morretje Ravage al op het perron bespringt en besnuffeld.
Dan halen ze iig de Stentor wel
Zo kwam meneer Ingetje ooit terug van 4 dagen Nurburgring F1. Dat joch was niet te harden toen ie thuis kwamquote:Op zondag 27 januari 2008 23:09 schreef Ravage het volgende:
Nou ik ben net op een Scouting trainingsweekend geweest dus uitgebreid besnuffelen is momenteel niet aan te raden. Zag inderdaad dat t (nog) niet op ns.nl staat
Trusten Non...en sterkte morgenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:15 schreef Nonneke het volgende:
Slaap lekker mooie dromen voor straks Dames en heer![]()
![]()
Morgen laatste dag werken, dus als ik niet al te labiel wil zijn moet ik een beetje gaan slapen
We zaten vrijdagavond al te janken in de MacDonalds met zn alle, echt sadquote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Non...en sterkte morgen![]()
Euhmmm...testje...van welk automerk zit er een dealer naast het station in Meppel?
Nou? Nou? Nou?
Hmm we staan op t station zelf (en die dealer zit toch net voor of na het station?)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trusten Non...en sterkte morgen![]()
Euhmmm...testje...van welk automerk zit er een dealer naast het station in Meppel?
Nou? Nou? Nou?
Het enige correcte antwoord!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef Ravage het volgende:
Ah we rijden weer.. en daar is de garage (Peugeot)
Dat heb je snel gedaan! Heb je um de douche eerst wel ingegooid?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh, er was ook nog een bladzijde 2![]()
Non wat een onwijs leuke bankjes/mandjes!
Ravage, blij dat je weer bijna thuis bent
Nok, vroeg hij soms 'zullen we in ons toekomstige gezamenlijke liefdesnest fijn een minimalistisch interieur nemen?'![]()
(Flauw, sorry!)
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Morretje heeft wat in te halen van de afgelopen nachten
En over een weglopende Bink 's nachts... jij noemt het welopgevoed, maar ik weet niet of ik het nou wel zo'n compliment vind als ie wegloopt omdat ie het niet aan kan zien![]()
Q heeft het ontzettend druk met MM in toom te houden en te verzorgen. Hij was strontziek, en moest perse vrijdag naar eebn feestje. 45 min later kwam meneer rillend terug met de mededeling dat hij het zooooo ontzettend koud had.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig!!!
Ik gok dat Greys nog steeds geen adapter heeft en niet op de laptop van meneer Greys mag, Nok is vast aan het benen scheren, Q kan niet typen zonder bril en Morretje is aan het quality-timen met meneer Morretje. Frutsel doet een paaldans en de rest weet ik zo niet.
En ik zit hier braaf te wachten tot m'n zuurkoolovenschotel met creme-fraiche klaar is
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het liefst zonder 8 katten en afrikaanse familie, want dat kan ik allemaal toch niet onthouden en ze hebben misschien wel TBC.
Zoiets
piepen dat ze kunnen. Kolere.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!![]()
Mogguh trouwens...ik hoest me nog steeds suf, zo kan mijn keeltje toch niet herstellen![]()
Q, succes met MM! Zieke mannen zijn
Daarom was ik gisteren ook zo aan het mopperen.. verdikke.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Morretje![]()
Da's wel heul ongezellig.
Toen Steef vanochtend wegging heb ik maar weer es een ibuprofen genomen en ben er weer ingekropen. Zometeen ff douchen en dan werken tot 17.00 uur.
Ik hoest me echt helemaal suf
quote:
neu, ik hou altijd wel rekeking met verzachtende omstandigheden, schrikreacties en tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid van weerszijde.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je hebt um niet direct de deur uit getrapt!![]()
Mogguh trouwens...ik hoest me nog steeds suf, zo kan mijn keeltje toch niet herstellen![]()
Q, succes met MM! Zieke mannen zijn
Nou als ze zoiets tegen me gezegd hadden was ik toch echt wel gefliptquote:Op maandag 28 januari 2008 13:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neu, ik hou altijd wel rekeking met verzachtende omstandigheden, schrikreacties en tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid van weerszijde.![]()
Zieke mannen kunnen idd verschrikkelijk hard piepen. Succes Qwea![]()
En als ie piept moet je em smeren. In de olie met die vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |