quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
Ohhh Q wat goed zeg, dat je hem gevonden hebt!!!
Dat had ik ff gemist ofzoSorrrrrrrrry!
Ik ben gehaktbrood aan het maken naar een receptje uit de Allerhande. En dan gebakken aardappeltjes en een salade van bleekselderij, appel, ei en cashewnoten, had ik zo gedacht. Maar ik kan nou NIET ontdekken waarom zoiets gehaktbrood heet, behalve dat het van gehakt is en in de vorm van een brood?Ik bedoel, ik had het idee dat er dan iets bijzonders als ingrediënt in zou moeten ofzo
Die salade lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:44 schreef Greys het volgende:
Ohhh Q wat goed zeg, dat je hem gevonden hebt!!!
Dat had ik ff gemist ofzoSorrrrrrrrry!
Ik ben gehaktbrood aan het maken naar een receptje uit de Allerhande. En dan gebakken aardappeltjes en een salade van bleekselderij, appel, ei en cashewnoten, had ik zo gedacht. Maar ik kan nou NIET ontdekken waarom zoiets gehaktbrood heet, behalve dat het van gehakt is en in de vorm van een brood?Ik bedoel, ik had het idee dat er dan iets bijzonders als ingrediënt in zou moeten ofzo
Door wie!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist een ouwe heks ben genoemd
Door mr. anti-adonisquote:
Lief bedoeld of niet?quote:
Jawel. En ik had iets over antiek en ouwe bromtolquote:
Daar kun je sowieso een heeeeleboelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten allemaal![]()
Kunnen we alvast die Lila bruidsmeisjesjurk bestellen Nok?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:39 schreef nokwanda het volgende:Ik heb lol.
Heb net voor ¤ 60,- een aupingbed gekocht bij de kringloop met twee goeie verstelbare spiraalbodems.
Ik ga vanaf volgende week (als ze het brengen) zooooo lekker slapen
Of van iemand die incontinent isquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zijn nog eens koopjes
![]()
Nou maar hopen dat hij niet van een of ander vet zwijn is geweest, nouja dan heb je alvast een fijn kuiltje om lekker in de kruipen![]()
kuiltjes
quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of van iemand die incontinent is![]()
Morgen schijnt het echt kutweer te worden
* Weer online checkt*quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet aan de orde. Heb het bed met de verstelbare spiraalbodems gekocht. de matrassen heb ik al. Ik heb nu een 2 persoonsbed met een tweepersoonsmatras dat naar EW zal gaan en ik heb nog 2 losse eenpersoonsmatrassen die geschikt zijn voor een verstelbarebodem liggen. Dat zijn nieuwe die ik net een paar maanden heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannen en hun speelgoedquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Hai allemaal
Hoi Nok, ouwe heks
Hoe zei hij het? In welke context? Als reactie op jouw antieke klokken(spel)?
Meneer Greys gaat zometeen kijken voor (alweer) een andere auto
Dat wordt dan de vierde. Uiteraard ga ik regelen dat hij zijn oude Porsche dan de deur uit doet
Dit is wel een hele toffe (en goedkope!) met stuurschakeling nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |