abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:32:27 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311244
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 23:43:15 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56311424
ik weet niet of het hier moet, maar aangezien KP in dit topic haar katten ter overname aanbood, wil ik toch nog wel iets kwijt over mijn ervaring op dat gebied.
mijn katten hebben het absoluut niet makkelijk gehad toen de kinderen klein waren. er werd regelmatig een poot verdraaid en er werd ook wel aan staarten getrokken.
dat is gewoon een kwestie van de kinderen consequent waarschuwen dat dat pijn doet bij de katten en ik heb wel eens bij hardnekkig staarttrekken aan het haar van een kind getrokken.
(zal niet opvoedkundig juist geweest zijn, maar de boodschap kwam wel over)
bovendien zijn katten heel goed in staat om de situatie in te schatten en uit de buurt te blijven.
verder blijven kinderen niet klein en er komt een leeftijd dat kat en kind juist naar elkaar toegroeien.
zo heeft luca een ontzettend goede band met mijn (vorig jaar overleden) kat gekregen. ze waren enorm op elkaar gesteld, hoewel doerak het in de tijd dat luca klein was, echt niet makkelijk had.
maar om ze nu al preventief te ruimen voordat er uberhaubt sprake is van problemen..... nee, ik zo het niet kunnen. niet om zo'n slappe reden in elk geval.

in geval van be zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. maar ook dan spreek ik uit ervaring. ik had een kat die jaloers was op het kind en echt overal pieste. ik liep de hele dag te dweilen en als ik niet dweilde dacht ik de hele tijd ergens pies te ruiken.
gek werd ik ervan.
dat heb ik toen een jaar volgehouden. tegen die tijd was ik echt dolgedraaid door die situatie en heb het dier opgegeven voor herplaatsing.
daar is het overigens nooit van gekomen omdat ik in familiekring een oplossing gevonden had. maar ook toen heb ik het dier met pijn in mijn hart weggegeven. maar gelukkig was hij op zijn nieuwe adres goed op zijn plek.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:54 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311660
Niet helemaal fair omdat ik nog wel even mijn zegje kon doen in het vorige topic, maar ik vond het eigenlijk wel aardig dat dat andere topic dicht was zodat we hier weer on-topic verder konden.
Maar goed, ik snap dat er mss meer mensen zijn die er iets over willen zeggen. Mss is er zelfs wel iemand die wel een adresje weet, maar laten we alsjeblieft niet hier een heel uitgebreide discussie gaan starten.
Anders dan kunnen we mss beter een nieuw V&A topic openen en deze naar F&F gooien.
pi_56325300
Ik heb nog 2 en half pak new born luiers (maat 1, 2 tot 5 kilo) van de etos liggen die onze beer niet meer aan kan (draagt al maatje 3). Iemand in (de buurt van) Amsterdam die ik hier blij mee kan maken? En ik heb tevens bijna 3 pakken etos luiers maat 2 voor de liefhebber.

Etos luiers waren het merk bij onze dochter en daarom die ook in huis gehaald voor Nathan maar het zit toch anders bij hem.
pi_56325583
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

pi_56328058
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Straks even aan vragen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 januari 2008 @ 00:58:50 #7
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56332256
kapitein_pannekoek, wij hebben 4 katten en ook wij hebben wel eens wat problemen gehad met Demi en de katten.
Maar opeens krijgen kinderen de leeftijd dat ze beseffen dat katten ook pijn kunnen hebben, al is het maar dankzei een krabje hier en daar.

En dan, dan zijn ze de beste vrienden en zitten de katten naast de kleine ( die snotterig en ziekjes was)op de bank.

geen van 3en te koop aangeboden

Geef het niet te snel op en geef deze katten een kans..

Demi is gek op haar kat, als ze naar huis wil zegt ze niet naar huis maar naar Daisy (de linkse kat).
Kinderen met dieren op laten groeien is enorm goed voor kinderen, zowel in medisch opzicht als voor de algemene ontwikkeling.
pi_56334909
Ik heb nog steeds in de aanbieding:
(in Amsterdam)

maxi-cosi cabrio

badring

babybjörn draagzak

babybjorn zwart-rode wipstoel

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 27 januari 2008 @ 10:38:33 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56335474
Ik heb dit te koop:

• Avent Magnetron sterilisator
  • Avent Borstkolf ISIS set - (ISIS handkolf met 2 x 125ml fles.)
  • Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
  • Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes)
  • Avent flessenwarmer.
  • 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes
  • Avent koeltasje (thinsulate)
  • melkpoedertorentje en -bakje
  • Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
  • Avent handvat om van een fles een soort tuitbeker te maken

Niet alles is even nieuw, sommige dingen hebben wat gebruikssporen, andere dingen zijn nauwelijks gebruikt
  • Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_56344951
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    pi_56345684
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:

• Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
      zondag 27 januari 2008 @ 19:12:14 #12
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_56345793
    Ik zet 'm hier ook nog even neer:
    quote:
    In een ander topic schreef sjak het volgende:
    Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
    Lekker douchen!
      zondag 27 januari 2008 @ 19:22:02 #13
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56345968
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.
    Ik heb over het algemeen niet veel gekolfd, dus heel intensief heb ik ze niet gebruikt, maar toch bevielen ze wel
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    pi_56345975
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjes

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
      zondag 27 januari 2008 @ 19:23:18 #15
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56346004
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
    ja, en dat ook idd!!!
    pi_56347873
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    30 euro.
      zondag 27 januari 2008 @ 20:58:49 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56348166
    Die VIAbakjes zijn echt een uitvinding inderdaad (ik had al een startersset daarvan en heb een extra set vorige week bijgekocht, dus ook ik ben al voorzien )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56348191
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    pi_56348831
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef snoopy het volgende:

[..]

30 euro.
    Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    pi_56349030
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    prima
    pi_56349220
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Mama van Isa en Ties
    pi_56349881
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:

[..]

Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?
    pi_56349882
    Bedankt voor de reacties Stiemie, Ladys en Troel. Klinkt goed allemaal
    Ik hoop dat ze ze dinsdag inderdaad binnen krijgen, want m'n huidige systeem werkt niet zo goed.
    pi_56350590
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.
    pi_56354309
    ik heb in de aanbieding, een mama&baby bad
    het bad heeft even opgeblazen staan wachten, maar is uiteindelijk niet gebruikt omdat we alsnog naar het ziekenhuis mochten.
    we hebben de complete set gekocht toen, dus met slangen en pompen etc, alleen is de opblaaspomp helaas stuk hier aangekomen. die gaat dus de prullebak in, maar de rest is dus gewoon nieuw.
    Mama & Baby Bad kost nieuw 98 euro,
    erbij komt: Transparante vul/afvoerslang lengte: 10 meter . Kraanaansluitstukken en een Dompelpomp. nieuwprijs 75 euro.
    150 lijkt ons een mooie prijs.
    wie wil?!
      maandag 28 januari 2008 @ 09:46:30 #26
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_56356387
    Ik zet m hier nog maar een keer neer:
    in de aanbieding: een bekkenband. Merk Serola.

Ook een ecru badset. Bad, luieremmer, wasbakjes, zeepbakje en een standaard die in drie standen te verstellen is. (ook ecru) Eventueel met opstapje en potje van Ikea.
    Heb ook nog een skipak maat 98. een dieprode met donkerblauwe voering. Valt vrij groot. voor zowel jongens als meisjes geschikt. Bijna niet gedragen en niet verkleurd.

foto's op aanvraag, zijn een beetje slecht gelukt om ze hier zo neer te zetten )
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_56359015
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
    Ik heb dit te koop:

• Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes)
  • Avent flessenwarmer.
  • 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes
  • Avent koeltasje (thinsulate)
  • melkpoedertorentje en -bakje
  • Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
  • Wat wil je hiervoor hebben?
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
      maandag 28 januari 2008 @ 13:06:21 #28
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56360417
    Ik heb hier twee keer het boek Opperdepop liggen, dus ik heb er eentje in de aanbieding. Wie o wie kan ik er blij mee maken?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56360502
    mij! ik wil 'm wel van je overnemen. haal ik 'm op als ik een keer op ruben-visite kom. goed idee?
      maandag 28 januari 2008 @ 20:16:36 #30
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56369609
    Het is al geregeld merk ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 29 januari 2008 @ 08:30:28 #31
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56377897
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat wil je hiervoor hebben?
    Dat weet ik niet zo goed
    Ik ga er over denken, doe anders vast een bod
    pi_56431897
    Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
    pi_56433004
    Misschien Wehkamp Icicle?
    pi_56435389
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
    Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
    de winkel van nijntje
      donderdag 31 januari 2008 @ 15:50:27 #35
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56435948
    quote:
    Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat

Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 31 januari 2008 @ 15:55:39 #36
    3011 E.T.
    pi_56436069
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

de winkel van nijntje
    Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56436357
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
    100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )

sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
      donderdag 31 januari 2008 @ 16:10:41 #38
    3011 E.T.
    pi_56436418
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )

sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
    juniordekbed is 120x150, matrasmaat is 70x150.

ledikantdekbed weet ik niet eens qua maat, matrasmaat is dan 60x120
    pi_56437091
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef E.T. het volgende:
    Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat
    Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
    Oh geweldig! Die zal allicht goedkoper zijn dan het zijltje (niet eens molton- of hoes..) wat ik bij Prenatal kocht voor maarliefst 14 euro Laat ik die nog maar even in de verpakking zitten
    Alleen hadden ze dat hier bij de (kleine) hema niet, misschien in de stad. Bij hema heet het formaat trouwens 'Peuter', om de verwarring nog groter te maken

Wehkamp en Otto ook al niet Snoopy, was op zich wel een goed idee!
    En sorry, ik hou niet van Nijntje beddegoed
    pi_56437662
    babywalz?
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_56438536
    ikea? Dat is dan wel niet online, maar die hebben ook beddengoed.
    pi_56448047
    Zeeman of wibra heeft soms ook wel eens zoiets liggen.

En sorry dames maar de prijs van dat geweldige fisher price speelgoedhuisje weet ik niet.
    Denk trouwens dat Toys R us ze ook wel heeft.
    Mama van Isa en Ties
      vrijdag 1 februari 2008 @ 07:20:08 #43
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56450543
    Volgens mij is dat speelgoedhuis iets van 99 euro

Ik heb bij Wehkamp wel eens beddegoed gezien voor peuter/juniorbedjes, maar ik weet niet of ze ook zeiltjes en moltons hebben enzo. (want daar gaat het je specifiek om, toch?)
      † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 20:26:58 #44
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56467157
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
    jelief, is de bon nog aangekomen?
    PM?
      † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 21:52:19 #46
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56468342
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

PMS?

nee hoor, soms heb ik gewoon zin om zo te reageren als ik out of the blue zo'n vraag zie staan
    pi_56527440
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 17:16 schreef Stiemie het volgende:
    Ik heb bij Kruidvat inmiddels 2 bonnen gekregen voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam

De bonnen geven gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs.

Mocht iemand interesse hebben, dan stuur ik ze op.
    Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaan Ik stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
    pi_56527797
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaan Ik stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
    Ik heb je een PM gestuurd!
      maandag 4 februari 2008 @ 15:59:02 #50
    82727 klein_spookje
    Mama van het liefste meisje
    pi_56528000
    Meisjes kleding en wat unisex in mini maatje,

En groter maten tot 98 ongeveer voor meiden zowel zomer als winter en tussen in.

Alles op de foto dus interesse mail maar de maat en ik mail de foto's door.

Ik heb in 68 en 74 ook nog wat spul voor knullen, waaronder een tuinpak en broek bruine rib van cakewalk.
    Die is erg leuk
    pi_56528959
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:51 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd!
    En je hebt een pm terug
    pi_56542207
    Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
    En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs .
      † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2008 @ 22:02:23 #53
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56550255

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 06-02-2008 06:36:46 ]
    pi_56557526
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef OooLizaooO het volgende:
    Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
    En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs .
    had je deze aanbieding gezien? ik weet natuurlijk niet of datum/tijdstip overeenkomen.
    pi_56557571
    Ik had 'm al gezien! Ik probeer nog even in het Kruidvat te geraken voor een 2de kaartje .
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:09:56 #56
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56557616
    Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56557647
    wanneer? deze aanbieding is geloof ik net pas ingegaan.
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:17:05 #58
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56557741
    maandag
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56558004
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
    Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
    Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
    Dat doet het hier fantastisch
    edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:31:23 #60
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56558071
    Ik kom er pas net achter van die actie. Maar ik kan natuurlijk alles terugbrengen Inclusief de luiers
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56558248
    Ik heb één bon voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam.

De bon geeft gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs. Iemand interesse in deze bon?
    pi_56558397
    ja! ik!
    pi_56559426
    Oops, verkeerd account
    Profiel opgeheven.
    pi_56559480
    quote:
    Ikzelf heb net wat spulletjes besteld bij wooll, goede prijzen en als je meerdere overtrekjes wilt kun je er makkelijk een paar vinden die bij elkaar passen.
    pi_56559561
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
    Dat doet het hier fantastisch
    edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd
    Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
    pi_56561927
    ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).

FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant! wel heel mooie spullen! gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
      † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 15:34:58 #67
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56562810
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
    sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.
    pi_56564067
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.

Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
      † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 19:31:07 #69
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56567213
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
    tja, maar zo stond het er niet.
    en ik reageer op wat er stond.
    pi_56568323
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tja, maar zo stond het er niet.
    en ik reageer op wat er stond.
    Dit is maar weer een voorbeeld van smileys die niet aankomen.
    = neem het aub met een korreltje zout..
    pi_56573861
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
    ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).

FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant! wel heel mooie spullen! gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
    Misschien scheelt het dat ik veel op Amerikaanse design websites rondhang, daarmee vergeleken is dit echt helemaal niets
    Enneuh bedankt!

Ik kreeg vandaag nog een goede tip binnen over een verkoopsite van autostoeltjes, ook met mooie prijzen, maar weet neit of dat in dit topic op zijn plek is.
    pi_56576916
    wellicht is 't iets voor De leukste (kinder)webwinkels ?
    pi_56578571
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef OooLizaooO het volgende:
    ja! ik!

ik wil het best opsturen. pm me maar indien je dat wilt.
    groet
      † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 13:42:57 #74
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_56683230
    Aangeboden wegens ruimtegebrek: Ikea slaap/ravotbankje voor de kinders. We hebben 'm op Marktplaats te koop staan, maar voor OUDers (of andere FOK!kers) is 'ie gratis af te halen (Den Haag).
    Zie voor foto's de Marktplaatsadvertentie
    DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
    pi_56698247
    Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
    Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
    Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag

woensdag 13 februari 2008 @ 14:57:32 #76
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56704398
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zondag 17 februari 2008 @ 09:38:13 #77
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_56786552
    Complete babykamer!

1. Bed 125 x 70 cm. Is in 3 hoogtes verstelbaar. Met vanille kleurige fronten en beukenkleurige spijltjes.
    2. Kast 110 x 65 cm 2 hanggedeeltes en 1 plank boven en 1 plank onder. Met 2 vanille kleurige deuren, verder beuken. Geen lade's.
    3. Commode 110 x 65 cm. Met 2 vanille kleurige deuren, verder beuken. Geen lade's.
    4. Wandpplankje 105 x 18 cm
    5. Matrasje voor bedje

Alles in redelijke nieuwstaat. Op bovenblad van commode zitten wat krassen veroorzaakt door de verhuizing. Wegens diezelfde verhuizing is alles al gedemonteerd dus kan zo mee. Schroefjes en beschrijvingen ook aanwezig.

LET OP: FOTO'S ZIJN NIET VAN MIJ, HET BETREFT WEL EXACT DEZELFDE MEUBELS!

Zie ook: http://link.marktplaats.nl/148916682
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_56786573
    wie kan ik blij maken met :

2 pakken nutrilon pepti 2 (900gr)
    houdbaar tot 12oct 2008
    pi_56793958
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Hork het volgende:
    Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
    Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
    Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag
    Chicco Walker is inmiddels verkocht
      zondag 17 februari 2008 @ 18:58:27 #80
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56796892
    *advertentie*

Namens iemand die liever zelf niet deze post doet het volgende:
    Een Persona. In principe ter anti-conceptie, maar dus ook te gebruiken om zwanger te raken, om een beeld van je cyclus, incl. eisprong, te krijgen.
    Ongebruikt, gloednieuw, in de verpakking, inclusief de eerste voorraad plas-staafjes.
    Normaal kost hij ruim 80 euro, voor 40 euro wordt hij opgestuurd.

Wie interesse heeft kan mij een PM'etje sturen.
    pi_56891654
    Is verkocht

[ Bericht 82% gewijzigd door Five_Horizons op 01-03-2008 10:48:08 ]
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    pi_56902885
    Ik doe deze kleerhangers weg. Gratis. Ze passen namelijk niet om de stang in Eva's kast.
    De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 11:46:49 #83
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_56902927
    Ik heb een nieuw uitziende blankhouten Prenatal box voor de liefhebber....50 euro (was 100).

Ik woon in Zeist en je moet hem zelf ophalen .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_56903263
    Amaranta, moest ik weten dat we een meisje krijgen, ik zou die hangertjes zo nemen!
    Helaas is dat nog een week of 8 wachten, dus tegen dan zal al lang iemand me voor geweest zijn .
    pi_56905386
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef OooLizaooO het volgende:
    Amaranta, moest ik weten dat we een meisje krijgen, ik zou die hangertjes zo nemen!
    Helaas is dat nog een week of 8 wachten, dus tegen dan zal al lang iemand me voor geweest zijn .
    Mochten ze tegen die tijd weg zijn. Ze zijn voor * heel goedkoop* te koop bij de babydump. Dus dan weet je dat.
    pi_56908340
    wauw five, wat een mooi kamertje, en nog thuisbezorgd ook.
    jammer dat ik het niet nodig heb
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_56908743
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef pinquit het volgende:
    wauw five, wat een mooi kamertje, en nog thuisbezorgd ook.
    jammer dat ik het niet nodig heb
    Onze bloedjes van kinderen zijn er groot in geworden.

Maar het is echt stevig en goed spul en ziet er nog perfect uit, inderdaad.
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
      Jubileum moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 20:22:38 #88
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_56913419
    Snoopy heb jij die badring nog?
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_56913515
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
    Snoopy heb jij die badring nog?
    ja hoor
      Jubileum moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 20:40:03 #90
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_56913786
    Dan is ie nu verkocht, aan Karin!
    Eva ♥ en Iris ♥
      FOK!fossiel vrijdag 22 februari 2008 @ 20:41:51 #91
    2628 Karin
    pi_56913829
    Geweldig!! Had eerst even aan Lois gevraagd of jij het was die zo vlak bij het werk van Lois woont, dat is wel zo makkelijk met ophalen.
    pi_56913839
    pi_57090365
    Ik heb in de aanbieding..een babybelt van Anita, zwart, maat M

Ding is als nieuw en ideaal als je wat last van je rug of buik hebt, de belt ondersteunt de hele boel goed. Nieuwprijs was rond de 40 euro, ik vraag er 25 voor
    Saartje
    pi_57090770
    Ik heb een speelkleed in de aanbieding. Foto volgt of vraag even via PM.
    Voor 12.50 euro mag hij mag !

Alvast wat voor info.

Blauw rond kleed met daarop een aantal frutsel/knisper dingen en een spiegel. Uiteraard een boog met daaraan 2 kikkers en een bloem. Onder de bloem is ook een spiegel. Heel simpel en vooral niet al te hysterisch.
    pi_57105181
    Ik heb hier van een aantal smurfenzegels wie kan ik er blij mee maken?
    Jouw kleine handje grijpt
    mijn grote vinger vast
    mooi toch dat mijn vinger
    zo in jouw handje past
      zondag 2 maart 2008 @ 21:29:11 #96
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57113445
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57122610
    over zegeltjes gesproken...iemand nog c1000 zegels voor mij ? Ben aan het sparen voor het bestek!
      maandag 3 maart 2008 @ 12:00:00 #98
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57123535
    Ik heb een Biltstraat en een Neude van de Super de Boer over, iemand die Vreeburg heeft, die mag dan op Oranjereis
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 3 maart 2008 @ 12:20:46 #99
    3011 E.T.
    pi_57123983
    [TR] Super de boer monopoly ruiltopic!

En een oproepje voor C1000 zegels zijn ook niet echt kinderspullen, vind ik persoonlijk. Dan kan iedereen hier wel alle spaaracties promoten waar men aan meedoet en sneeuwen de echte baby- en kinderspullen onder.
    pi_57124468
    Ik heb er lang over nagedacht om het hier te vragen ivm dat gedoe met Mevrouw Banaan
    Maar ik doe het toch!
    Zijn er nog mama's of papa's die meisjeskleding (baby) hebben liggen en dat kwijt willen? Mijn vriendin is alweer een hele tijd zwanger van een meisje. Ze hebben helaas geen geld (de reden wil ik liever hier niet neerzetten) voor kleertjes en doen het dus nu met de kleertjes die ze van hun oudste dochter al via via hadden gekregen. Ik wil ze graag iets " nieuws" geven. Ik weet dat ze met alles heel erg blij is omdat ze echt alles goed kunnen gerbuiken.
    Ik hoop dat jullie nog iets hebben liggen en kwijt willen aan haar. Als jullie wat hebben zal ik jullie echt goed op de hoogte houden waar alles naar toe gaat en hoe blij ze zijn.
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
      maandag 3 maart 2008 @ 19:57:59 #101
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57133981
    MeNicole, ik heb juist een bananendoos vol met rompertjes, bedtrekovertrekjes, slaapzakjes, hangertjes... van alles wat ik niet gebruik. Allemaal maat 50/56. Ik had het juist verzamelt voor iemand die in verwachting is van een 3-ling, maar ik heb gehoord dat zij nu ongeveer wel genoeg spullen heeft verzameld. Ik woon in den haag. Als je het kan komen afhalen dan is dat goed, opsturen wordt een dure bedoeling.

edit- ik heb ook nog wel een kinderwagen staan... intresse?
    pi_57134787
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ticootje het volgende:
    MeNicole, ik heb juist een bananendoos vol met rompertjes, bedtrekovertrekjes, slaapzakjes, hangertjes... van alles wat ik niet gebruik. Allemaal maat 50/56. Ik had het juist verzamelt voor iemand die in verwachting is van een 3-ling, maar ik heb gehoord dat zij nu ongeveer wel genoeg spullen heeft verzameld. Ik woon in den haag. Als je het kan komen afhalen dan is dat goed, opsturen wordt een dure bedoeling.

Den Haag is helaas te ver weg voor mij. Maar echt bedankt voor het aanbod
    Liefde
    pi_57136632
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 12:20 schreef E.T. het volgende:
    [TR] Super de boer monopoly ruiltopic!

En een oproepje voor C1000 zegels zijn ook niet echt kinderspullen, vind ik persoonlijk. Dan kan iedereen hier wel alle spaaracties promoten waar men aan meedoet en sneeuwen de echte baby- en kinderspullen onder.
    pfff, wat vermoeiend soms.
    pi_57146366
    ticootje/menicole, 1 bananendoos vol kleertjes opsturen kost slechts 6,20 hoor. (zolang het onder de 10 kg blijft). of 8,95 als je 't thuis wil laten afhalen. dat is toch niet echt duur voor een doos vol spullen?
      dinsdag 4 maart 2008 @ 12:12:49 #105
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57146959
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 21:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

pfff, wat vermoeiend soms.
    Niet echt, dit topic is natuurlijk eigenlijk al illegaal volgens de FOK! regels aangezien er een heel Vraag en Aanbod forum is.

Maar je zou je zegeltjesvraag trouwens wel gewoon op het speeltuinbankje kunnen stellen. Daar past het weer wel.
    pi_57147113
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef bixister het volgende:
    ticootje/menicole, 1 bananendoos vol kleertjes opsturen kost slechts 6,20 hoor. (zolang het onder de 10 kg blijft). of 8,95 als je 't thuis wil laten afhalen. dat is toch niet echt duur voor een doos vol spullen?
    Ja dat is een goeie!!

Dat is inderdaad wel te doen jah.

Dat is intussen geregeld. Iemand nog meer in de aanbieding? Rompers hoefd niet meer

[ Bericht 14% gewijzigd door MeNicole op 04-03-2008 14:08:49 ]
    Liefde
      dinsdag 4 maart 2008 @ 13:47:30 #107
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_57148741
    Iemand nog interesse in speelgoed?

Vuilniszak met baby/peuterspeelgoed, onze kinderen zijn er te groot voor of spelen er niet mee.

Er zit oa bij:

-Stokpaardje
    -2 tollen
    -Mega Blocks giraf, tijger en olifant
    -2 Disney kubussen
    -Bert en Ernie motor/zijspan (2x penlite batterij). Maakt geluiden met de orginele stemmen.
    -Fisher Price Locomotief (2x penlite batterij). Maakt geluiden en lamppjes branden.
    -Duikelaar clown

Inruil van wat Playmobil is ook mogelijk.
    Scratch a liberal and you will find a fascist
    pi_57181114
    Is er verder niemand die nog iets heeft
    Liefde
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:18:31 #109
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_57181261
    Heb eens wat geduld dame.

Ik heb wat grotere maatjes liggen, rond de 74. Is dat ook goed? Stuur ik wel op, pm je adres maar.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_57182368
    leuk stokpaardje Ed! wat wil je daarvoor hebben?
    pi_57243479
    MeNicole: voor wanneer wil je het hebben? Heeft het erge haast? Het enige waar Yara nu echt niet meer in kan zijn de dingen maat 50, maar als het nog een week of 2 kan wachten heb ik vast wat dingen maat 56 erbij waar ze niet meer in kan....
    She said you can paint your sky any colour
    And you can paint your dark as dark as you need
    And you can paint your light as light as you please
    It's all up to you
    pi_57246124
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef TearSong het volgende:
    MeNicole: voor wanneer wil je het hebben? Heeft het erge haast? Het enige waar Yara nu echt niet meer in kan zijn de dingen maat 50, maar als het nog een week of 2 kan wachten heb ik vast wat dingen maat 56 erbij waar ze niet meer in kan....
    Ze is over 5 weken uitgeteld. Ik wil het graag over een week of 3 kunnen geven. Dus ik heb nog even geduld. Dank je alvast
    Liefde
      zaterdag 8 maart 2008 @ 18:28:51 #113
    62233 Jelief
    ikke lief!
    pi_57247638
    Ik heb niks meer in kleine maatjes waar ik vanaf wil.Ik heb wel stapels met stof en ben heel hard aan het oefenen om mooie kleertjes te maken. Ik wil best wat maken pm mij maar.
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 18:47:42 #114
    102757 EdvandeBerg
    LETS GO BRANDON!
    pi_57247943
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef bixister het volgende:
    leuk stokpaardje Ed! wat wil je daarvoor hebben?
    Eh, roep eens wat?
    Scratch a liberal and you will find a fascist
    pi_57249012
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ze is over 5 weken uitgeteld. Ik wil het graag over een week of 3 kunnen geven. Dus ik heb nog even geduld. Dank je alvast
    Ik leg alvast wat dingen apart. Kun je me je adres PM'en? Dan stuur ik het wel op, is wel zo makkelijk.
    It's all up to you
    pi_57253587
    Ed, ik heb je een PM gestuurd.

ik weet niet meer wie 't me ooit vroeg maar ik herinner me vaaglijk dat ik iemand beloofd heb haar erop te attenderen wanneer ik Anna's feestjurk behorend bij haar 2e verjaardag zou gaan verkopen. wel, dat moment is aangebroken. zie hier het linkje naar de advertentie op MP voor de eventueel geïnteresseerden.

verder heb ik ook nog wat spullen te koop in maat 86-92 (er is al wel wat van gereserveerd, zie omschrijvingen links).
    ook is er een wat kleiner mapje 98-104. dat wordt binnenkort nog wat aangevuld. en een mapje divers heb ik ook aangemaakt, al staat daar ook (nog!) niet zoveel in.
      zaterdag 8 maart 2008 @ 23:37:39 #117
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57253789
    Menicole, de doos staat hier klaar, ik breng m van de week naar het postkantoor. Vandaag lukte niet...
    Het zijn rompertjes en toch ook een hoop kleertjes. Je moet het wel even uitzoeken, niet alles is even mooi.
    pi_57257779
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2008 23:37 schreef Ticootje het volgende:
    Menicole, de doos staat hier klaar, ik breng m van de week naar het postkantoor. Vandaag lukte niet...
    Het zijn rompertjes en toch ook een hoop kleertjes. Je moet het wel even uitzoeken, niet alles is even mooi.
    Ik laat het uitzoeken aan haarzelf over denk ik. Ik ben misschien veel kieskeriger dan haar en ik zou het zonde vinden dat ik dingen achterlaat die ze zelf wel leuk zou vinden.
    Liefde
    pi_57258363
    Pakket met kleding ( meisje, maat 62, zomer ) hoeft niet als pakket weg, maar anders moet ik er zoveel foto's opzetten
    Wil je iets beter zien even PM'en dan stuur ik een foto!

Pakket is voorzien van jurkjes, polo-shirts, en complete setjes

Tevens bied ik aan onze Esprit Twister kinderwagen

* Kinderwagen/wandelwagen met drie wielen
    * Zowel als kinderwagen (kinderwagenbak wordt meegeleverd) als wandelwagen (zie foto)
    * Kleur blauw/rood met alu kleurig frame (zowel voor een jongetje als een meisje)
    * Wielen gemakkelijk te demonteren, waardoor wagen compacter wordt om te vervoeren
    * Inclusief pompje voor de bandjes
    * Inclusief regenkapje en klamboe
    * Inclusief winterzak in dezelfde kleuren
    * Inclusief luiertas in dezelfde kleuren
    * Inclusief handleiding

Andere foto's ook via pm
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
      zondag 9 maart 2008 @ 10:55:37 #120
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_57258807
    quote:
    Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ticootje het volgende:

Er was toch ook een topic van iemand die rompertjes spaarde voor mensen in ontwikkelingslanden?
      zondag 9 maart 2008 @ 11:27:44 #121
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_57259204
    Beaker, wat wil je voor het hele pakket kleren, en wat voor de kinderwagen?
    Saartje
    pi_57259895
    quote:
    Op zondag 9 maart 2008 11:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
    Beaker, wat wil je voor het hele pakket kleren, en wat voor de kinderwagen?
    Ik heb je een PM gestuurd
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
      maandag 10 maart 2008 @ 21:46:52 #123
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_57292782
    Ik ben opzoek naar dit setje (liefst met nog 2 stoeltjes), maar ik vind alleen maar site's in amerika e.d, en om het nou in te laten vliegen voor áls de neefjes en nichtjes eens komen logeren vind ik ook wat overdreven
    Iemand enig idee waar je zoiets hier in NL kan kopen ?
    -= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      maandag 10 maart 2008 @ 21:49:34 #124
    3011 E.T.
    pi_57292860
    Ik heb het nog niet in NL gezien, Nonneke.
    Geef je dus weinig kans
      maandag 10 maart 2008 @ 21:51:59 #125
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_57292924
    mag ook een ander tafeltje zijn met stoeltjes, als het maar van Dora is Maar ik zie het ook somber in, alleen maar Cars en Disney Prinsess kom ik tegen
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 22:41:10 #126
    37843 lady-wrb
    kortaf
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 22:42:09 #127
    37843 lady-wrb
    kortaf
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 22:54:13 #128
    141844 Macka66
    pi_57294587

[ Bericht 100% gewijzigd door Macka66 op 10-03-2008 22:56:09 (De dame met de rooie laarsjes was me voor) ]
    DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 22:55:55 #129
    37843 lady-wrb
    kortaf
      † In Memoriam † maandag 10 maart 2008 @ 22:56:57 #130
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_57294680
    je kan natuurlijk ook aan de slag met servetten (dat had max toch ooit eens gedaan? )
      maandag 10 maart 2008 @ 23:28:28 #131
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_57295647
    Of met stickers, misschien iets makkelijker
    Hier nog meer.
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
      dinsdag 11 maart 2008 @ 06:01:13 #132
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_57299224
    Heeft er nog iemand leuke, stoere jongensbroeken in maat 80-86 in de aanbieding?
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
    pi_57300136
    Ik heb een Fisher Price muziekmobiel in de aanbieding, incl. afstandbediening. Incl grote oplaadbare batterijen en oplader.

25 euro ! Excl. verzendkosten.
    pi_57301603
    Sugar: ik kan morgen eens kijken bij Tomas z'n oude broeken. Zijn voornamelijk spijkerbroeken en workers dacht ik. Is het voor nu of voor het voorjaar/zomer?
    It's all up to you
      dinsdag 11 maart 2008 @ 10:30:30 #135
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_57301669
    Mag allebei, ik vind nu niks leuks in de winkels, daarom even hier checken. Dankjewel.
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      dinsdag 11 maart 2008 @ 15:00:22 #136
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_57306752
    Ik zoek eigenlijk nog leren slofjes. Ik vind ze nieuw eigenlijk te duur, ik gebruik ze nog niet elke dag. Iemand die leuke meisjesslofjes in de aanbieding heeft, voor in de wandelwagen? (Lena is 6 maanden, dus ik neem aan maat s?)
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
    pi_57307031
    Lishe, ik heb deze roze Babypaws nog. Er zitten alleen slijtplekken op (het lijken vlekken):

dinsdag 11 maart 2008 @ 15:40:20 #138
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_57307422
    O, mooi Snoop, precies wat ik bedoel. PM je me even over prijs en maat enzo? Dank, dank!

En meer mag hoor moeders!
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
      dinsdag 11 maart 2008 @ 19:28:31 #139
    93499 Nonneke
    -= People Are Strange =-
    pi_57312052
    Thnx dames !
    Helaas hebben die 2 setjes maar 1 stoeltje

Ik denk dat ik maar opzoek moet gaan naar een blank setje en idd ga knutselen met stickers. Kan ik ook nog een beetje varieren, en voor allemaal een eigen stoeltje maken (voor de jongens Diego ofzo )
    ;)
    Lekker motor rijjuuuuhh
      dinsdag 11 maart 2008 @ 19:38:06 #140
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_57312285
    Nonneke, van dat eerste setje kan je alles los bestellen, hoor, als ik het goed begrepen heb
    pi_57330523
    De eerste doos met kleertjes is binnen en het is mooi

Thnx
    Liefde
      Licht Ontvlambaar woensdag 12 maart 2008 @ 17:22:59 #142
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57330666
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2008 15:40 schreef Lishe het volgende:
    O, mooi Snoop, precies wat ik bedoel. PM je me even over prijs en maat enzo? Dank, dank!

En meer mag hoor moeders!
    Ik heb volgens mij nog ergens zootjes, eens kijken welke maat dat is
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      zondag 16 maart 2008 @ 20:48:02 #143
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_57419699
    Anna's doos is weg. Ik geloof alleen dat ik ben vergeten het kaartje er in te stoppen. Het is een stofzuiger doos iig.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
    pi_57426709
    quote:
    Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef YPPY het volgende:
    Anna's doos is weg. Ik geloof alleen dat ik ben vergeten het kaartje er in te stoppen. Het is een stofzuiger doos iig.
    Ik ben de meneer van de tnt tot 2 keer toe misgelopen. Vandaag na 1 uur kan ik een doos ophalen bij het postkantoor. Maar weet natuurlijk niet van wie die doos is.
    Liefde
      maandag 17 maart 2008 @ 09:26:14 #145
    153480 Maneki.Neko
    sloopkogel©
    pi_57426764
    Is er iemand hier die nog behoefte heeft aan positiekleding?
    Ik heb 3 spijkerbroeken, een witte zomerbroek (lang), een korte broek (bruin) enkele tuniekjes/truitjes en een rok. Alles in maat M/42
    Foto`s op verzoek
    Saartje
    pi_57430969
    De kleding is inmiddels verkocht, de kinderwagen / wandelwagen echter nog niet

mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
    pi_57431636
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik ben de meneer van de tnt tot 2 keer toe misgelopen. Vandaag na 1 uur kan ik een doos ophalen bij het postkantoor. Maar weet natuurlijk niet van wie die doos is.
    Ja het is de stofzuiger doos Ook al zo leuk spul

Dank je
    Liefde
      maandag 17 maart 2008 @ 21:54:46 #148
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57440647
    Ik heb 3 'lammy' knuffeldoekjes in de aanbieding.
    Nooit gebruikt, alleen gewassen met Neutral maar nog net zo zacht als daarvoor.

Iemand interesse?
    pi_57441676
    waarom wil je er nu ineens vanaf BE?
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:27:28 #150
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57446617
    Omdat ik Lammy heb ingeruild voor een ander knuffeltje.
    Mijn nichtje heeft Lammy als knuffel en ik wilde toch ineens een andere.

Hoewel ik nu weer twijfel hoor.
    Mss moet ik Sasha maar laten kiezen.
      Hoofdredactie Fotografie dinsdag 18 maart 2008 @ 10:53:46 #151
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_57448895
    BE, muts!
    pi_57453823
    Ik zie slofjes voorbij komen..Heeft iemand ze nog liggen ?
    pi_57453996
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
    de mijne zijn naar Lishe.
      † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2008 @ 15:16:58 #154
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_57454261
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
    fiets anders even langs in het naaitopic. (of ben je niet handig? )
      dinsdag 18 maart 2008 @ 16:30:33 #155
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57455916
    Ik stond vanmiddag in de Babypark en zag daar zowel Lammy als de Lucky Cow en kon toen zelf ook niet meer kiezen!

Bij deze trek ik de aanbieding weer in.

Nu maar hopen dat Sasha een van de 2 leuk vindt.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 16:51:29 #156
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_57456332
    lammy is Ezra's knuffel
    maar we hebben er al 4
    stormy waters...
    sailin'
    pi_57456419
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

fiets anders even langs in het naaitopic. (of ben je niet handig? )
    *KP is uitermate onhandig met draad en naald, maar fietst graag*
    pi_57499611
    Lammy is ook de knuffel van Merlijn, we hebben er 6 en nog één reserve liggen . Bij Merlijn was het toen wel geslaagd. was al aan het overwegen of we er nog nodig hebben
      donderdag 20 maart 2008 @ 13:52:59 #159
    60568 S-A-I-N-T
    Je heb het gelezen ;)
    pi_57499803
    is er iemand die een flappie heeft een konijntje van badstof, 1 kant van het lijfje blauw wit gestreept de andere kant ff wilt aan de ff witte kant heeft flappie een blauw oor en aan streepjes kant een wit oortje. In de poten zitten van die kleine steentjes

En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.

En dan nog in de aanbieding een ringsling

groetjes joyce
    pi_57507033
    Iemand nog dvds van de teletubbies in de aanbieding?
    Liefde
    pi_57507396
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:
    En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.

groetjes joyce

je bedoelt met een puntmuts en handjes en voetjes als bolletjes?
    van het merk Tiamo collection?
    mama van 3 kids!
      † In Memoriam † donderdag 20 maart 2008 @ 20:32:33 #162
    141844 Macka66
    pi_57507713
    Joyce, ik vermoed dat je de knuffels van de Kandeel bedoelt.
    DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
    pi_57508152
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
    haha ik kon geen foto vinden.
    maar ik heb een blauwe en een met groen lijfje en gele muts.
    mama van 3 kids!
      donderdag 20 maart 2008 @ 21:17:20 #164
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57508758
    Ik heb een gelige, een groenige en een blauwige. Alledrie van mijn tante gekregen Best handig, een verloskundige in de familie. Ik heb echter geen idee of ze nog meer van die dingen heeft en hier worden ze eigenlijk gewoon gebruikt
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57510012
    Wij hebben hier een geel/groene van de VK gekregen. Die van de foto van macka. Geen idee waar dat poppetje ligt, maar kan morgen wel even kijken. Als ik hem vind, dan meld ik het wel even.. Eens kijken of zo'n poppetje met de post durft
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 22:20:27 #166
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_57510162
    Ik heb hier een hele partij sokken, voor het grootste deel nog nieuw, andere 1x door Christan gedragen. Waren goedkoop, dus lekker ingeslagen. Helaas vallen ze veel te klein. Er staat 35-38 op maar het is dus in de praktijk 31-34. Iemand belangstelling? Ik weet niet precies hoeveel paren het zijn, zal gauw een stuk of 12 zijn, misschien zelfs meer. Stevige sokken, vrij donkere kleuren (blauw, grijs).

Mogen weg voor eh... laten we zeggen een tientje.
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
    pi_57514687
    ik heb hier nog in de aanbieding het Oei, ik groei! uit 1996 boek.
    mama van 3 kids!
    pi_57515165
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:

groetjes joyce
    Joyce, je hebt PM..
      vrijdag 21 maart 2008 @ 15:19:50 #169
    9247 texelonia
    ploetermoeder
    pi_57521691
    quote:
    Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
    Daar heb ik er ook nog eentje van, maar dat is van een oudere collectie denk ik, want mijne staat niet op de foto.

Hij is turqoise achtig en de muts is turqoise-wit-gestreept.

Nooit gebruikt, dus als je interesse hebt Joyce (of iemand anders) dan hoor ik het wel
    Rest your head close to my heart
    Never to part, baby of mine
    ©Dumbo
    While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
    pi_57525392
    Blauw vestje, Hema, maat 74 : 4 euro (ik heb er 2...)

Witte trui (Fleece) , maat 74, Zeeman : 2 euro

Roze jurkje, Ralph Lauren, maat 9 maanden : 8 euro (ik heb er 2...)

Tuinbroek, Vingino, maat 68/74 gok ik : 12,50 euro (ik heb er 2...)

Roze inbakerdoek, prenatal : 5 euro (ik heb er 2...)

boxspiraal : 5 euro

Ik heb er 2 betekent in dit geval dat ze allebei te koop zijn , uitgezonderd de flensjes
    pi_57528606
    MeNicole, heb je nog meer nodig? Want dan duik ik wel even in mn doos met te kleine kleertjes van Mirte. Ik zat van de week al te bedenken dat ik toch niet alles wilde bewaren. Het zal niet heel veel zijn, maar in het kader van: alle kleine beetjes helpen...?
    Fake it till you make it...
      zaterdag 22 maart 2008 @ 07:30:54 #172
    60568 S-A-I-N-T
    Je heb het gelezen ;)
    pi_57534746
    Het zijn idd poppetjes van kandeel bedankt macka voor de foto.

Popples ik heb zeker interesse in het poppetje kan je me pmmen?

Troel ik heb er denk ik straks wel genoeg wel handig idd een vk in de familie zeker als je wat nodig hebt hihi.
    Nu nog zo een konijn voor Mara.

Deepfreeze je hebt pm terug.

Texelonia, ik heb zeker interesse in het poppetje als de kleur anders is maakt haar dat niet uit.

Als ik dan toch nog bezig ben is er iemand die nog meisjes kleding heeft in maat 62 en 104 voor een leuk prijsje.

groetjes joyce
    pi_57548334
    KP, die inbakerdoek!!! Kom jij toevallig op de meet??? Ik vind m heel mooi, ik wil m wel hebben als je m nog hebt.
    pi_57549192
    KP, ik wil wel graag een roze jurkje en een blauw vestje!
    pi_57559887
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Ticootje het volgende:
    KP, die inbakerdoek!!! Kom jij toevallig op de meet??? Ik vind m heel mooi, ik wil m wel hebben als je m nog hebt.
    De meet is wel de bedoeling, maar ja....je weet maar nooit....p&f hebben dan net hun 1e verjaardag achter de rug en we gaan verhuizen rond die tijd. Zullen we wat afspreken via pm ?
    pi_57559911
    quote:
    Op zaterdag 22 maart 2008 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
    KP, ik wil wel graag een roze jurkje en een blauw vestje!
    Via pm even verder regelen ?
    pi_57563203
    quote:
    Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef Nijna het volgende:
    MeNicole, heb je nog meer nodig? Want dan duik ik wel even in mn doos met te kleine kleertjes van Mirte. Ik zat van de week al te bedenken dat ik toch niet alles wilde bewaren. Het zal niet heel veel zijn, maar in het kader van: alle kleine beetjes helpen...?
    Jaha ik wil meer
    Maar kan het wel snel? Want ik wil denk ik volgend weekend de spullen gaan brengen
    Liefde
    pi_57564927
    Ik stuur je ff een PM-etje MeNicole
      zondag 23 maart 2008 @ 20:13:31 #179
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57565344
    ben ik nou de enige die het heel moeilijk vind om babykleertjes weg te doen?
    pi_57565503
    quote:
    Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
    ik heb dat alleen bij speciale of leuke kleertjes
    mama van 3 kids!
    pi_57565722
    quote:
    Nee hoor!
    Ik heb het meeste weer snel terug in de doos gestopt . Maar ik kan ook niet alles gaan bewaren vind ik dan ook wel weer. Wat ok voelde heb ik eruit gelaten en de rest zit weer in de doos
      maandag 24 maart 2008 @ 08:44:02 #182
    60568 S-A-I-N-T
    Je heb het gelezen ;)
    pi_57574113
    ahum, ik heb zaterdag mijn pannetje met uitkook zooi laten droogkoken snik.
    daar in zaten wat dopjes voor mijn kolfflesjes en een ring van een aventfles.

Is er iemand die van flesjes af wil die op een kolf (swing) passen en wat dopjes en misschien wat ringen voor de avent?

groetjes joyce
      maandag 24 maart 2008 @ 08:58:45 #183
    3011 E.T.
    pi_57574173
    quote:
    Nee hoor, van Saskia en Tijn heb ik alles wat nog netjes was bewaard. Nu voor nr. 3 heb ik alles uitgezocht, en wat ik nog steeds leuk vind en er gewoon zo goed als nieuw uitziet is weer in de kast belandt. Betekent wel dat nr. 3 een zeer goed gevulde kast heeft
    pi_57574219
    quote:
    Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef S-A-I-N-T het volgende:
    ahum, ik heb zaterdag mijn pannetje met uitkook zooi laten droogkoken snik.
    daar in zaten wat dopjes voor mijn kolfflesjes en een ring van een aventfles.

Is er iemand die van flesjes af wil die op een kolf (swing) passen en wat dopjes en misschien wat ringen voor de avent?

groetjes joyce
    Van die ringen om de speen mee op de fles te zetten? Heb ik er nog 2 van liggen waar ik geen fles bij heb, die kan ik je zo opsturen.
      maandag 24 maart 2008 @ 09:23:19 #185
    60568 S-A-I-N-T
    Je heb het gelezen ;)
    pi_57574293
    Nijna ja alleen de ringen idd voor op de avent fles. Kan ik je een pm sturen?

groetjes joyce
      maandag 24 maart 2008 @ 10:38:11 #186
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_57574795
    Adventure X Triple Swivel te koop.
    Kleur BLAUW

Nog geen jaar oud vorig jaar jaar juni aangeschaft (bon aanwezig) deze wagen is gebruikt van september tm begin maart ongeveer.

De reden dat wij hem weg doen is omdat we enkel een goede buggy voor de kleine willen kopen.

Hieronder wat foto's zoals hij nu op de foto staat is hoe wij hem nu als Buggy (wandelwagen) gebruiken :

Dit is de reiswieg die kun je er ook opzetten :

Zo ziet de wagen eruit als je er een kinderwagen van maakt :

X-Adventure Triple Swivel.

* Kleur: Blauw
    * Zwenkwiel voor (360°); tevens in rechtuit stand vast te zetten
    * Luchtbanden. (plus pompje zelf aangeschaft)
    * Voetrem.
    * Voor- en achtervering.
    * In hoogte verstelbare duwstang.
    * Zonnekap met kijkvenster (bij reiswieg en wandelwagen).
    * Reiswieg heeft draaglussen in zijvakken.
    * Wandelwagen met voetenzak en 5 puntsgordel.
    * Beugel voor wandelwagen.
    * Gemakkelijk in- en uitklapbaar (wielen eventueel makkelijk te verwijderen).
    * Grote boodschappenmand onderin de wagen.
    * Meerdere opbergvakken.

Onze vraagprijs is : 250 euro.

Mailen naar het adres dat in mijn profiel staat.
    Hij is eventueel af te halen / bekijken in Almere

[TK]Kinderwagen / Buggy met Reiswieg Adventure X
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_57575510
    quote:
    Ik vond het ook heel moeilijk. Heb alles heel lang bewaard en pas geleden alles uitgezocht en het meeste aan iemand gegeven die het goed gebruiken kon. Maar toch stiekum ook nog veel te veel bewaard
    Liefde
    pi_57691501
    Ik ga vandaag de kleertjes brengen. Het is veel Ik zal ook foto's maken straks.
    Liefde
    pi_57691642
    Jaaaa fotoooo's. Lijkt me leuk als je iemand zo blij kan maken, veel plezier!
    pi_57691722
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 10:01 schreef Nijna het volgende:
    Jaaaa fotoooo's. Lijkt me leuk als je iemand zo blij kan maken, veel plezier!
    Ik zal tijdens het inpakken in de doos ook foto's maken. Kunnen jullie zien hoeveel het is. Het is in ieder geval zo'n grote sporttas helemaal vol. En nog een losse grote boodschappentas.
    Liefde
      zaterdag 29 maart 2008 @ 15:03:14 #191
    40180 Stiemie
    20-07-2007
    pi_57696157
    Ik heb een shirtje van Lief in de aanbieding. Het valt nogal klein dus Linde heeft het maar 1 x aangehad.

Het is een maatje 74 en het is een aquablauw truitje met lange mouwen met de witte tekst Stoer!

Stuur maar een pm als je interesse hebt, ik zou er graag 4 euro voor krijgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stiemie op 30-03-2008 19:35:45 ]
    pi_57699510
    Als er nou nog iemand een kolfapparaat in de aanbieding heeft (ik had die van jou helemaal gemist KP), geef dan even een gil. Ik huur nu nog een Medela Symphony van de thuiszorgwinkel en die is fantastisch, maar ik kwam erachter dat -ie 15 Euro Per!Week! kost...
    Hardloper.
    IG @webkim
    pi_57700330
    De kleertjes zijn op plaats van bestemming en ze is er super blij mee. Ik zal straks als Mikael in bed ligt een paar foto's plaatsen
    Mikael ligt op bed dus hier de foto's!!

Men neme een tas vol kleren en een lege doos!

En 1 stapel met kleertjes

En de 2de stapel met kleertjes

En de 3de stapel

Dan alles in de doos

En een happy mama

Iedereen die iets gestuurd heeft onwijs bedankt. Ze is er echt super blij mee.

voor jullie!!

De kleertjes zijn allemaal door elkaar gegaan dus ligt niet per pakketje bij elkaar

[ Bericht 83% gewijzigd door MeNicole op 29-03-2008 20:21:25 ]
    Liefde
    pi_57703194
    leuke reportage . Zwangere mama lijkt een beetje op zwartepiet .
    Fijn dat ze er zo blij mee is .
      zaterdag 29 maart 2008 @ 20:56:59 #195
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_57703552
    Leuk om de foto's ervan te zien.
    *OUD heilige*
    pi_57703707
    Leuk, om anderen zo blij te (zien) maken!
    * Webkim neemt zich voor ook niets zomaar in een textielbak te gooien, maar alles te bewaren voor iemand die het goed kan gebruiken.
    Hardloper.
    IG @webkim
    pi_57713167
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 21:03 schreef Webkim het volgende:
    Leuk, om anderen zo blij te (zien) maken!
    * Webkim neemt zich voor ook niets zomaar in een textielbak te gooien, maar alles te bewaren voor iemand die het goed kan gebruiken.
    Ja want als je eens rond vraagt is er altijd wel iemand die je via via kan vertellen dat er iemand is die kleertjes of ander baby/kinder spul nodig heeft.
    Liefde
    pi_57714326
    Ik heb 2 railrunner kaartjes van de NS in de aanbieding (voor kinderen van 4 t/m 11 jaar), geldig tot en met 31 mei 2008. Als iemand interesse heeft.. stuur me je adres en ik doe ze op de bus
      zondag 30 maart 2008 @ 22:18:09 #199
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57724830
    Wat een heerlijke foto's MeNicole. Ik zie het zelf ook door het Eritrese gezin wat mijn moeder helpt Daar gaan Rubens te kleine kleertjes heen, zij verwachten in april een kleine. Ze hebben niet zo heel veel ruimte want ze wonen in een heel kleine woning, maar het is zo leuk om te zoeken naar goedkope dingen zodat ze hun kindje een eigen plekje kunnen geven. En als je dan iets gratis krijgt om aan ze te geven, dan voel je je ineens zo rijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57730554
    Webkim: ik heb nog een kolf hier liggen die ik niet meer gebruik.
    Het is die van Avent. PM mij maar als je wilt.
    pi_57730582
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 06:58 schreef Ardenlyn het volgende:
    Webkim: ik heb nog een kolf hier liggen die ik niet meer gebruik.
    Het is die van Avent. PM mij maar als je wilt.
    Is het een elektrische? Want dat wil ik 't liefst.
    Hardloper.
    IG @webkim
    pi_57730595
    Het is zelfs een elektrische, hand en met adapter in 1
    http://www.geboortewinkel(...)6dff393573ae2c09bc60
      Jubileum moderator maandag 31 maart 2008 @ 10:00:31 #203
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57732013
    Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?

Verder heb ik nog een electrische kolf in de aanbieding, de Ameda Lactaline personal compleet met (koel)tas.

Ik heb er een kolfset (slangen en flesjes) bij maar als je dat niet prettig vind zijn die ook los verkrijgbaar bij de winkel waar ik ook het plaatje van heb gejat
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_57732190
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
    Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
    Ben dan wel geen "vaste OUD poster", maar heb wel interesse
      Jubileum moderator maandag 31 maart 2008 @ 10:19:35 #205
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57732273
    Dan ga ik zo even foto's maken.

Maat 98/104

verkocht!

broek van villa happ

rokje van Esprit

Verkocht!

Maat 104
    Verkocht!

Verkocht!

Verkocht!

Verkocht!

[ Bericht 48% gewijzigd door Lois op 31-03-2008 20:29:13 ]
    Eva ♥ en Iris ♥
      Jubileum moderator maandag 31 maart 2008 @ 11:12:29 #206
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57733242
    Maat 110

Verkocht!

Broek Villa Happ met een rokje voorop Valt erg smal (of mijn kinderen zijn erg breed )

Verkocht!
    Verkocht!

Rokje C&A Smalle taille

Maat 116
    Spijkerbroek H&M

Alles is schoon, moet alleen gestreken

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 31-03-2008 19:30:56 ]
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_57733600
    Wat vraag je voor de 5 H&M jurkjes en 1 rokje bij elkaar ?
      Jubileum moderator maandag 31 maart 2008 @ 11:54:54 #208
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57734170
    Even via pm doen?
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_57736044
    oeh jammer dat alles in maat 104 al weg is!
    pi_57736052
    valt die voor/najaarsjurk van H&M groot misschien? (sprak zij hoopvol)
      maandag 31 maart 2008 @ 14:23:40 #211
    151473 Noli.
    Hormotioneel...
    pi_57736897
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
    Eerst Bix, maar anders heb ik er hier wel een die er misschien in past?
    Maxi, Midi & Mini
    (My) Timing sucks.... Always.
    Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
      Licht Ontvlambaar maandag 31 maart 2008 @ 14:32:06 #212
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57737088
    Passen die van jullie al in 104? Wat is Isa dan een kruimeltje
      Licht Ontvlambaar maandag 31 maart 2008 @ 14:35:49 #213
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57737166
    Mocht er iemand interesse hebben, we hebben een Bugaboo Frog in de aanbieding. Compleet met:

• Voetenzak
  • Regenkap
  • Parasol
  • Maxicosi adaptors

• You can't start a fire without a spark...
    pi_57737184
    Noli, waarschijnlijk komt Hanne er inderdaad meer voor in aanmerking. ach ja, eigenlijk heeft Anna ook al best veel jurken hoor, maar dit was altijd wel een van m'n favorieten. ze heeft een kleinere versie ervan ook gehad (in een andere kleurensamenstelling weliswaar). die is ook nog te koop trouwens. maar dat is maat 86-92. is de broek bovenin dit mapje niet ook iets voor Hanne trouwens? stond Anna altijd erg leuk. ('t vestje dat ze er daar bij aan heeft is inmiddels ook beschikbaar trouwens).
    pi_57737195
    sjeen, past isa nog niet in 104 dan?
      maandag 31 maart 2008 @ 14:38:46 #216
    151473 Noli.
    Hormotioneel...
    pi_57737212
    Hanne nog niet hoor. Die zit nu in 92/98/104 Ligt er maar net aan hoe iets valt dus.
    Heeeel af en toe past ze zelfs nog in 86 (broekjes/rokjes).

(maar dan weer wel schooenmaat 26 hebben )
    Maxi, Midi & Mini
    (My) Timing sucks.... Always.
    Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
      Licht Ontvlambaar maandag 31 maart 2008 @ 14:47:08 #217
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57737350
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 14:37 schreef bixister het volgende:
    sjeen, past isa nog niet in 104 dan?
    Nou, ze past er wel in hoor... Het is alleen nog te groot, ze zit nu net in 98. Wel ook schoenmaat 26
      Jubileum moderator maandag 31 maart 2008 @ 19:12:06 #218
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57742948
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
    Nee helaas, het is echt H&M en valt gewoon precies goed voor de maat die erin staat, sorry!
    Eva ♥ en Iris ♥
      dinsdag 1 april 2008 @ 08:53:29 #219
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_57754710
    Ik zoek jongenskleding. Broeken maat 104, bovenkleding maat 110/116
    heeft iemand nog iets in de aanbieding?
    PM me anders even
    stormy waters...
    sailin'
      dinsdag 1 april 2008 @ 08:55:08 #220
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_57754733
    bix, heb je deze nog?

edit: helaas niet dus

[ Bericht 35% gewijzigd door Belana op 01-04-2008 10:17:15 ]
    stormy waters...
    sailin'
      dinsdag 1 april 2008 @ 09:43:10 #221
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57755362
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 08:55 schreef Belana het volgende:
    bix, heb je deze nog?

[ afbeelding ]
    Ik ben bang van niet, gezien deze titel:

98-104 div langemouwen
    rompers HEMA en
    RAINBOWBABIES
    gereserveerd voor LS
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 1 april 2008 @ 10:15:40 #222
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_57755876
    huh? waar staat dat dan

ah! ik zie het al! had ik niet gezien. dank je troel
    stormy waters...
    sailin'
    pi_57755904
    die worden vandaag opgehaald door LadyS herself. sorry!
      dinsdag 1 april 2008 @ 10:18:33 #224
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_57755919
    gezellig
    stormy waters...
    sailin'
    pi_57757450
    hmmmz... nog niet echt gezellig. LadyS zou hier om 11.00u zijn, maar nog geen teken van leven. ik begin een beetje ongerust te worden. er zal toch niks gebeurd zijn? of zou ze nog niet op de hoogte zijn van de zomertijd? zometeen moet ik Piet alweer gaan halen.

(sorry voor 't offtopic gaan)
      dinsdag 1 april 2008 @ 11:45:55 #226
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57757501
    bix, Piet zit vlakbij huis op school toch? Anders even een briefje bij de deurbel? Mocht ze dan komen terwijl je hem haalt, dan weet ze dat je er zo weer bent
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57757564
    ja dat briefje ligt al klaar.
    pi_57759900
    Is ze er inmiddels al Bix?
      dinsdag 1 april 2008 @ 13:52:13 #229
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_57759953
    Dat zat ik me ook al af te vragen....zal wel toch anders hadden we Bix hier nog wel even gezien
    Lekker douchen!
    pi_57762548
    nee ze is nog steeds onvindbaar, de politie is al een zoekactie gestart.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:22:06 #231
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_57764224
    En toch stond de instelling van Routenet op "optimaal" maar ik zou het alles behalve optimaal noemen Was idd erg gezellig De kinderen hebben lekker in de tuin gespeeld in de regen

[einde offtopic]
      dinsdag 1 april 2008 @ 20:13:17 #232
    60568 S-A-I-N-T
    Je heb het gelezen ;)
    pi_57766105
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:

Verder heb ik nog een electrische kolf in de aanbieding, de Ameda Lactaline personal compleet met (koel)tas.
    [ afbeelding ]
    Ik heb er een kolfset (slangen en flesjes) bij maar als je dat niet prettig vind zijn die ook los verkrijgbaar bij de winkel waar ik ook het plaatje van heb gejat
    Wat vraag je voor de kolf je kan me ook een pm sturen.
      woensdag 2 april 2008 @ 08:42:23 #233
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_57773680
    Is er iemand die deze laarsjes wil overkopen? Maria wil ze niet aan en heeft ze daardoor maar 2 keer gedragen. Heel jammer, want ze zijn echt leuk.

Nieuw dus nog en fijn door rits én veters. Verstelbaar dus, maar wel makkelijk aan en uit te doen.
    Iemand?
    pi_57773936
    welke maat is 't? oh wacht ik zie het al, 25. nee die passen anna niet meer!
    pi_57773973
    KP, bedankt voor het jurkje en het vestje, is gisteren binnengekomen. Wat is het jurkje ontzettend lief (En nu maar hopen dat ik ooit een dochter krijg en niet alleen maar jongens )
      woensdag 2 april 2008 @ 09:25:18 #236
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57774136
    KP, de doek is ook binnen! Ik vind m prachtig.
    pi_57774833
    Eenmaal.. andermaal.. (twee maal)
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 14:15 schreef lcicle het volgende:
    Ik heb 2 railrunner kaartjes van de NS in de aanbieding (voor kinderen van 4 t/m 11 jaar), geldig tot en met 31 mei 2008. Als iemand interesse heeft.. stuur me je adres en ik doe ze op de bus
    pi_57785470
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Sugar het volgende:
    Is er iemand die deze laarsjes wil overkopen? Maria wil ze niet aan en heeft ze daardoor maar 2 keer gedragen. Heel jammer, want ze zijn echt leuk.
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Nieuw dus nog en fijn door rits én veters. Verstelbaar dus, maar wel makkelijk aan en uit te doen.
    Iemand?
    Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????
      † In Memoriam † woensdag 2 april 2008 @ 19:04:24 #239
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_57785739
    Is er nog iemand die belang bij een oranje simpele griekse buggy heeft? Ik moet wel zeggen hij is erg laag, dus voor kleine mensjes zoals ik, máár past dus met gemak in iedere kofferbak
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      donderdag 3 april 2008 @ 08:24:11 #240
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_57797653
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
    Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????
    Euhm, Maria is 3, dus bij een tweeling.... euhm... als ze anderhalf zijn!
      Jubileum moderator donderdag 3 april 2008 @ 13:09:59 #241
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57802927
    De kolf is verkocht De kolf, en de andere kleertjes gaan zaterdag op de post als alles goed gaat

Nog eenmaal, andermaal anders breng ik het naar de kringloop:

zomerbroek van villa happ maat 98/104

rokje van Esprit maat 98/104

Broek Villa Happ met een rokje voorop mt 110 Valt smal.

Rokje C&A mt 110 Smalle taille

Maat 116
    Spijkerbroek H&M

[ Bericht 58% gewijzigd door Lois op 03-04-2008 14:29:03 ]
    Eva ♥ en Iris ♥
      donderdag 3 april 2008 @ 16:49:02 #242
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_57807440
    Te koop: Quinny Zapp, kleur mint, collectie 2007.

De modernste en kleinst opvouwbare buggy die er is.

Compleet met:

- kap

- regenscherm

- adapters voor de Maxi-Cosi

- tas waarin de buggy kan worden opgeborgen

Ik heb deze buggy hooguit 5 keer gebruikt, maar ik vind het onhandig dat hij niet "plat" kan en heb dus een andere buggy aangeschaft. Hij is echt zo goed als nieuw. Alleen aan de wieltjes kan je zien dat hij buiten is geweest .

Verder:

Maxi cosi & maxi cosi easybase (handig kliksysteem voor in de auto)

Zien er prima uit.

[ Bericht 20% gewijzigd door Vivi op 03-04-2008 17:06:29 ]
    pi_57895745
    Ik ben op zoek naar het IKEA LEKSVIK babybedje. Dat is jammer genoeg niet meer te krijgen, maar we hebben wel al de commode gekocht (en ik vind het echt heel mooi). Heb marktplaats en andere zoekertjessites al afgeschuimd, maar nergens gevonden. Als iemand dus binnen dit en 3-4 maanden zo'n bedje zou willen verkopen, je zou ons er heel blij mee maken .
    pi_57895934
    Ik heb ook nog 2x een baby bjorn liggen. Versie zwart met rood. Voor 55 euro per stuk.
    Nauwelijks gebruikt.
      maandag 7 april 2008 @ 21:19:41 #245
    11682 Moonah
    Jolie femme
    pi_57897301
    quote:
    Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:
    maar ik vind het onhandig dat hij niet "plat" kan
    Hate to say etc...
    Jammer, was toch een cadeautje van je moeder? Je was er zo trots op weet ik nog!
    "Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
      maandag 7 april 2008 @ 21:41:59 #246
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_57899048
    Tot welke leeftijd kan je zo'n draagzak gebruiken KP?
    pi_57903337
    quote:
    Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Nijna het volgende:
    Tot welke leeftijd kan je zo'n draagzak gebruiken KP?
    Het gaat meer om het gewicht, volgens mij tot 12 kilo.
    pi_57903484
    als je een sterke rug hebt
      dinsdag 8 april 2008 @ 10:47:08 #250
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57905964
    12 kilo is wel heul veul
    pi_57906383
    Vivi, verkoop je de Easybase ook los?
      dinsdag 8 april 2008 @ 11:13:12 #252
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_57906444
    Ja hoor, het is de easyFIX, ben ik trouwens achter, er schijnt nog verschil in te zitten.
    pi_57906928
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Vivi het volgende:
    Ja hoor, het is de easyFIX, ben ik trouwens achter, er schijnt nog verschil in te zitten.
    hm, ik kan niet direct het verschil vinden op internet, maar de easyfix past in elk geval in mijn type auto en ik ga er vanuit dat de maxi cosi die ik heb gewon daarop past.
    Wat wil je ervoor hebben, en is hij te versturen?
      dinsdag 8 april 2008 @ 11:54:51 #254
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_57907151
    je hebt PM
    pi_57907318
    ilse is nu ruim 9kg en die kan er nog prima in

ik ga er geen uur meer mee lopen, maar daar waar een draagzak handig is
    (markt ofzo) lukt het nog prima.

edit: ik zie nu pas dat er al allerlei berichten tussen draagzak-gewicht en mijn bericht nu staan
    pi_57907367
    Mirte is nog maar 6 kilo en een beetje. Dus op zich zou het nog wel even kunnen in zo'n zak.
    Ik zit alleen even te bedenken of het handig is... Ben er nog niet uit.
      dinsdag 8 april 2008 @ 12:47:44 #257
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57908142
    easyfix is voor isofix aansluiting of gordels, easybase is enkel voor gordels
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_57908543
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 08:01 schreef marit1978 het volgende:
    als je een sterke rug hebt
    Dan gebruik je je vent zijn rug
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:12:21 #259
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_57908560
    Zal zo eens kijken, want ik ga ook alle flesjes maar eens wegdoen, aangezien er toch niks meer mee gedaan gaat worden.
    Of houden jullie niet zo van 2dehands flesjes
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:26:00 #261
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57908839
    Chris is vanochtend ook met papa in de babybjorn op stap geweest. en die is ruim 10 kilo. Dus dat kan prima, mits je rug het aankan
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:30:48 #263
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57908912
    [edit] of ik herhaal een link die niet klopt
    pi_57908973
    Nee Pinquit, helaas is dat een LEKSVIK commode, maar het is een ander bedje .

Deze is het die ik zoek:
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:34:12 #265
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57908983
    ow stom ook dat ze em bij ikea niet meer hebben
    pi_57909010
    In Duitsland wel nog, maar dat is voor ons wel heul ver rijden en we kennen ook niemand daar...
      dinsdag 8 april 2008 @ 13:41:17 #267
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_57909134
    pi_57909174
    Zelfde probleem . Enige nog in de buurt is Rijssel en in die winkel is het uitverkocht. In Duitsland kan je het nog online bestellen en thuis laten leveren, dat is in FR ook al niet meer mogelijk... Jammer hé
    pi_57910920
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 13:19 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Ja, die had ik al gezien, maar is jammergenoeg een LEKSVIK commode en dan ander (onbekend) babybedje ...
    zoek jij die diktad comode en bedje? Ik heb de comode staan incl opzetstuk, de kast en het bedje (hier en daar wat beschadigt omdat mijn zoon overal in beet )
    Sorry verder kijken dan je neus lang is.

Iig heb ik diktad kast en comode zo goed als nieuw staan voor degene die er op zoek naar is teab

[ Bericht 8% gewijzigd door Anitra op 08-04-2008 15:11:56 ]
    pi_57912633
    Hey Anitra, is diktad niet voorloper van leksvik ofzo? Lijkt het er erg op? Heb je soms foto's? Commode heb ik zelf al, ben op zoek naar het bedje (en de kast eventueel ). Ik wil graag die gesloten voor- en achterkant bij het bedje .
    pi_57913101
    Vivi, kan die Quinny echt helemaal niet plat? Ook niet een klein stukje bijvoorbeeld?
    pi_57913159
    Ik ben op zoek naar deze drinkbeker van Friso.

Heeft iemand die nog een (over)?
    pi_57916968
    Appelsap! Ik heb hem hier staan en gebruik hem niet stuur ff een PM met je adresgegevens dan stuur ik hem op!

Ik zoek Een autostoel voor in mijn auto. Jet past niet meer in de Maxi Cosi en moet dus in een autostoel.

Wie heeft er een over en verkoopt hem voor een leuk prijsje??
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:00:07 #274
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_57917160
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef appelsap het volgende:
    Vivi, kan die Quinny echt helemaal niet plat? Ook niet een klein stukje bijvoorbeeld?
    Nope, hij heeft echt maar 1 stand, dat is juist de reden dat ik hem zo vervelend vind .
      dinsdag 8 april 2008 @ 20:57:15 #275
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_57918562
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef Beaker het volgende:
    Appelsap! Ik heb hem hier staan en gebruik hem niet stuur ff een PM met je adresgegevens dan stuur ik hem op!

Ik zoek Een autostoel voor in mijn auto. Jet past niet meer in de Maxi Cosi en moet dus in een autostoel.

Wie heeft er een over en verkoopt hem voor een leuk prijsje??
    Ik ga eens overleggen wat er met de stoel gebeuren mag, hier staat er nog 1tje van Thijs
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      dinsdag 8 april 2008 @ 21:33:11 #276
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57919492
    Over flessen gesproken.
    Ik heb hier nog een tas vol met difrax flessen, anderhalve week gebruikt dus echt zo goed als nieuw.
    Iemand interesse?
    pi_57923464
    quote:
    Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef OooLizaooO het volgende:
    Hey Anitra, is diktad niet voorloper van leksvik ofzo? Lijkt het er erg op? Heb je soms foto's? Commode heb ik zelf al, ben op zoek naar het bedje (en de kast eventueel ). Ik wil graag die gesloten voor- en achterkant bij het bedje .
    hoofdend en voetenend zijn niet dicht
    de kast is er 1 als deze http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fq%3Ddiktad+kast+ikea%26ie%3Dutf-8%26oe%3Dutf-8%26rls%3Dcom.google%3Anl%3Aofficial%26client%3Dfirefox-a&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/huis-en-inrichting/kasten-overige/c519.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dto%253A1%253Bpu%253A0%253Bl1%253A504%253Bl2%253A519%253Blt%253Azip%253Bsfds%253A%253Bpt%253A0%253Bmp%253Anumeric%253Bosi%253A2%26ppu%3D0%26p%3D610%26srt%3Ddu%26xref%3D1
    pi_57937774
    Jammer , toch bedantk voor je reactie hé .
    Ik heb nog 4 maanden, hoop er tegen dan nog eentje te pakken te krijgen...
      woensdag 9 april 2008 @ 19:21:17 #279
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57940485
    Ik heb echt mega veel kleertjes:

Hema truitjes maat 50 / 56 --> 1 euro per stuk

Wat losse dingen --> 0,25 cent per stuk

Mexx pakje, maat 56 , bovenste drukknopje is wel bijna los. ---> 5 euro

Rompertjes, maat 50 / 56 oa van petit bateau en absorba --> 0,50 cent per stuk

Mooi setje maat 56. Vestje, broekje, mutsje, pyjama en handschoenen. --> 5 euro

Jurkje/romper maat 50. --> 2 euro (nooit gedragen)

Truitje mexx, maat 50/56 --> 2 euro per stuk

truitjes van nijntje, maat 56. --> 1 euro per stuk

Broekjes maat 56. --> 1 euro per stuk

Pakjes, 1 roze met poes maat 62, 1 bambi maat 56--> 2,50 per stuk

Olily blouse, maat 56. --> 2 euro

Jasjes maat 56. --> 5 euro per stuk

[ Bericht 15% gewijzigd door Ticootje op 09-04-2008 19:30:40 ]
      † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 19:37:36 #280
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_57940910
    ooooo mag ik die oililly blouse en dat hello kitty jurkje/romper?
    mijn pop is wel weer aan wat nieuws toe
      woensdag 9 april 2008 @ 19:41:03 #281
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57940985
    quote:
    Op woensdag 9 april 2008 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
    ooooo mag ik die oililly blouse en dat hello kitty jurkje/romper?
    mijn pop is wel weer aan wat nieuws toe
    Pm me maar!
    pi_57958375
    Lois, jurkjes zijn inmiddels ontvangen. Ze vallen erg in de smaak, bedankt
    pi_57958853
    Gatver Ticootje, moest ik nu weten dat ik een meisje kreeg, ik sloeg heel die handel aan ! Wat 'n mooie spulletjes!
    pi_57964439
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef OooLizaooO het volgende:
    Gatver Ticootje, moest ik nu weten dat ik een meisje kreeg, ik sloeg heel die handel aan ! Wat 'n mooie spulletjes!
    weet je het nog niet dan?? of wil je dat niet?
      Jubileum moderator donderdag 10 april 2008 @ 20:06:36 #285
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_57964519
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef Hork het volgende:
    Lois, jurkjes zijn inmiddels ontvangen. Ze vallen erg in de smaak, bedankt
    Fijn!
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_57964532
    Ik wil het heel graag weten, maar ik ben volgende week pas 20 weken en heb dan maandag 21 april mijn 20 weken echo, waar ze -hopelijk- kunnen zien wat het is...
    pi_57964611
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef OooLizaooO het volgende:
    Ik wil het heel graag weten, maar ik ben volgende week pas 20 weken en heb dan maandag 21 april mijn 20 weken echo, waar ze -hopelijk- kunnen zien wat het is...
    dan hoor ik wel of ik wat moet opsturen...
    pi_57964653
    Ik heb blijkbaar met mijn ogen dicht gestaan toen ik een nieuwe voedingsbh ging kopen..heb de verkeerde maat gekocht en hem inmiddels al gewassen dus retour doen gaat niet meer
    Wie kan ik blij maken met een voedingsbh van de hema, zwart met een witte kantrand, maat 75C
    Was 13 eeuro maar mag voor 5 euro weg
    Ik heb ook nog een donkerhouten schommelwieg, inclusief nieuw matras en beddengoed..praktisch nooit gebruikt.
    Saartje
    pi_57964717
    appelsap..je hebt een pm
      donderdag 10 april 2008 @ 20:25:45 #290
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_57964907
    Maneki, heb je een foto van die schommelwieg?
    pi_57965251
    kan ik wel maken, ik kan wel ff op marktplaats kijken voor een soortgelijk exemplaar..moment
    Saartje
    pi_57965254
    @ Lois Hij is er en wat is ie leuk Wel een beetje te groot nog

Er is post onderweg hoor naar de dames!

Nogmaals bedankt! Hij is zo leuk
    mijn grote vinger vast
    zo in jouw handje past
    pi_57965285
    marktplaatsadvertentienummer 158211452
    Ik heb er alleen andere bekleding in zitten
    Saartje
    pi_57965372
    ... ruzie met fok
      donderdag 10 april 2008 @ 22:45:07 #295
    108648 cattie
    lieve moeder
    pi_57969153
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
    marktplaatsadvertentienummer 158211452
    Ik heb er alleen andere bekleding in zitten
    Helaas, die gaat niet passen.
    pi_57970005
    oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is. en dat voor een pop. 't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt. ). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
      † In Memoriam † vrijdag 11 april 2008 @ 06:48:27 #297
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_57974302
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
    oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is. en dat voor een pop. 't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt. ). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
      vrijdag 11 april 2008 @ 14:14:53 #298
    125853 Ticootje
    <3 6970 <3
    pi_57982052
    quote:
    Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
    jazeker, pm me even..
      † In Memoriam † zaterdag 19 april 2008 @ 12:48:26 #299
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_58156996
    ticootje bedankt voor de jurkjes.
    ik heb tot op heden alleen nooit je betalingsgegevens ontvangen (pm doet het niet ofzo )
    heb het geld maar in een envelop gestopt. het valt één dezer dagen bij je op de mat.
      zaterdag 19 april 2008 @ 13:28:13 #300
    166294 KD-fotografie
    mama van Demi & Nika!!
    pi_58157666
    jammer, helllo kitty is al weg, die is gaaf!
      zaterdag 19 april 2008 @ 13:48:13 #301
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_58157925
    Ik ben op zoek naar de nijntjes van de bruna, óók de lege zakjes natuurlijk
    Hoewel ik denk dat iedereen ze zelf wel wil houden, probeer ik het toch eventjes
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')