quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etosquote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
quote:In een ander topic schreef sjak het volgende:
Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjesquote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
ja, en dat ook idd!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
30 euro.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
primaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bangquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Wat wil je hiervoor hebben?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dit te koop:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters. Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes) Avent flessenwarmer. 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes Avent koeltasje (thinsulate) melkpoedertorentje en -bakje Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
Dat weet ik niet zo goedquote:
de winkel van nijntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.quote:
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
juniordekbed is 120x150, matrasmaat is 70x150.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )
sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
Oh geweldig! Die zal allicht goedkoper zijn dan het zijltje (niet eens molton- of hoes..) wat ik bij Prenatal kocht voor maarliefst 14 euroquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef E.T. het volgende:
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat![]()
Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
PM?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
jelief, is de bon nog aangekomen?
quote:
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:16 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb bij Kruidvat inmiddels 2 bonnen gekregen voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam
De bonnen geven gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs.
Mocht iemand interesse hebben, dan stuur ik ze op.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanIk stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
had je deze aanbieding gezien? ik weet natuurlijk niet of datum/tijdstip overeenkomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs.
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
Ikzelf heb net wat spulletjes besteld bij wooll, goede prijzen en als je meerdere overtrekjes wilt kun je er makkelijk een paar vinden die bij elkaar passen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
Dat doet het hier fantastisch
edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd![]()
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.
tja, maar zo stond het er niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
Dit is maar weer een voorbeeld van smileys die niet aankomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, maar zo stond het er niet.
en ik reageer op wat er stond.
Misschien scheelt het dat ik veel op Amerikaanse design websites rondhang, daarmee vergeleken is dit echt helemaal nietsquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).
FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant!wel heel mooie spullen!
gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
Chicco Walker is inmiddels verkochtquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Hork het volgende:
Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag
Mochten ze tegen die tijd weg zijn. Ze zijn voor * heel goedkoop* te koop bij de babydump. Dus dan weet je dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef OooLizaooO het volgende:
Amaranta, moest ik weten dat we een meisje krijgen, ik zou die hangertjes zo nemen!
Helaas is dat nog een week of 8 wachten, dus tegen dan zal al lang iemand me voor geweest zijn.
Onze bloedjes van kinderen zijn er groot in geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef pinquit het volgende:
wauw five, wat een mooi kamertje, en nog thuisbezorgd ook.
jammer dat ik het niet nodig heb
ja hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Snoopy heb jij die badring nog?
Den Haag is helaas te ver weg voor mij. Maar echt bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ticootje het volgende:
MeNicole, ik heb juist een bananendoos vol met rompertjes, bedtrekovertrekjes, slaapzakjes, hangertjes... van alles wat ik niet gebruik. Allemaal maat 50/56. Ik had het juist verzamelt voor iemand die in verwachting is van een 3-ling, maar ik heb gehoord dat zij nu ongeveer wel genoeg spullen heeft verzameld. Ik woon in den haag. Als je het kan komen afhalen dan is dat goed, opsturen wordt een dure bedoeling.
edit- ik heb ook nog wel een kinderwagen staan... intresse?
pfff, wat vermoeiend soms.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:20 schreef E.T. het volgende:
[TR] Super de boer monopoly ruiltopic!
En een oproepje voor C1000 zegels zijn ook niet echt kinderspullen, vind ik persoonlijk. Dan kan iedereen hier wel alle spaaracties promoten waar men aan meedoet en sneeuwen de echte baby- en kinderspullen onder.
Niet echt, dit topic is natuurlijk eigenlijk al illegaal volgens de FOK! regels aangezien er een heel Vraag en Aanbod forum is.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
pfff, wat vermoeiend soms.
Ja dat is een goeie!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:41 schreef bixister het volgende:
ticootje/menicole, 1 bananendoos vol kleertjes opsturen kost slechts 6,20 hoor. (zolang het onder de 10 kg blijft). of 8,95 als je 't thuis wil laten afhalen. dat is toch niet echt duur voor een doos vol spullen?
Ze is over 5 weken uitgeteld. Ik wil het graag over een week of 3 kunnen geven. Dus ik heb nog even geduld. Dank je alvastquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef TearSong het volgende:
MeNicole: voor wanneer wil je het hebben? Heeft het erge haast? Het enige waar Yara nu echt niet meer in kan zijn de dingen maat 50, maar als het nog een week of 2 kan wachten heb ik vast wat dingen maat 56 erbij waar ze niet meer in kan....
Eh, roep eens wat?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef bixister het volgende:
leuk stokpaardje Ed! wat wil je daarvoor hebben?
Ik leg alvast wat dingen apart. Kun je me je adres PM'en? Dan stuur ik het wel op, is wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze is over 5 weken uitgeteld. Ik wil het graag over een week of 3 kunnen geven. Dus ik heb nog even geduld. Dank je alvast
Ik laat het uitzoeken aan haarzelf over denk ik. Ik ben misschien veel kieskeriger dan haar en ik zou het zonde vinden dat ik dingen achterlaat die ze zelf wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:37 schreef Ticootje het volgende:
Menicole, de doos staat hier klaar, ik breng m van de week naar het postkantoor. Vandaag lukte niet...
Het zijn rompertjes en toch ook een hoop kleertjes. Je moet het wel even uitzoeken, niet alles is even mooi.
Er was toch ook een topic van iemand die rompertjes spaarde voor mensen in ontwikkelingslanden?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ticootje het volgende:
MeNicole, ik heb juist een bananendoos vol met rompertjes, bedtrekovertrekjes, slaapzakjes, hangertjes... van alles wat ik niet gebruik. Allemaal maat 50/56. Ik had het juist verzamelt voor iemand die in verwachting is van een 3-ling, maar ik heb gehoord dat zij nu ongeveer wel genoeg spullen heeft verzameld. Ik woon in den haag. Als je het kan komen afhalen dan is dat goed, opsturen wordt een dure bedoeling.
edit- ik heb ook nog wel een kinderwagen staan... intresse?
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op zondag 9 maart 2008 11:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
Beaker, wat wil je voor het hele pakket kleren, en wat voor de kinderwagen?
Ik heb volgens mij nog ergens zootjes, eens kijken welke maat dat isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:40 schreef Lishe het volgende:
O, mooi Snoop, precies wat ik bedoel. PM je me even over prijs en maat enzo? Dank, dank!
En meer mag hoor moeders!
Ik ben de meneer van de tnt tot 2 keer toe misgelopen. Vandaag na 1 uur kan ik een doosquote:Op zondag 16 maart 2008 20:48 schreef YPPY het volgende:
Anna's doos is weg. Ik geloof alleen dat ik ben vergeten het kaartje er in te stoppen. Het is een stofzuiger doos iig.
Ja het is de stofzuiger doosquote:Op maandag 17 maart 2008 09:23 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik ben de meneer van de tnt tot 2 keer toe misgelopen. Vandaag na 1 uur kan ik een doosophalen bij het postkantoor. Maar weet natuurlijk niet van wie die doos is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zie slofjes voorbij komen..Heeft iemand ze nog liggen ?
fiets anders even langs in het naaitopic. (of ben je niet handig? )quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zie slofjes voorbij komen..Heeft iemand ze nog liggen ?
*KP is uitermate onhandig met draad en naald, maar fietst graag*quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
fiets anders even langs in het naaitopic. (of ben je niet handig? )
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:
En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.
groetjes joyce
haha ik kon geen foto vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
Joyce, ik vermoed dat je de knuffels van de Kandeel bedoelt.
Joyce, je hebt PM..quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:
En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.
groetjes joyce
Daar heb ik er ook nog eentje van, maar dat is van een oudere collectie denk ik, want mijne staat niet op de foto.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
Joyce, ik vermoed dat je de knuffels van de Kandeel bedoelt.
De meet is wel de bedoeling, maar ja....je weet maar nooit....p&f hebben dan net hun 1e verjaardag achter de rug en we gaan verhuizen rond die tijd. Zullen we wat afspreken via pm ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Ticootje het volgende:
KP, die inbakerdoek!!! Kom jij toevallig op de meet??? Ik vind m heel mooi, ik wil m wel hebben als je m nog hebt.
Via pm even verder regelen ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
KP, ik wil wel graag een roze jurkje en een blauw vestje!
Jaha ik wil meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, heb je nog meer nodig? Want dan duik ik wel even in mn doos met te kleine kleertjes van Mirte. Ik zat van de week al te bedenken dat ik toch niet alles wilde bewaren. Het zal niet heel veel zijn, maar in het kader van: alle kleine beetjes helpen...?
ik heb dat alleen bij speciale of leuke kleertjesquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
ben ik nou de enige die het heel moeilijk vind om babykleertjes weg te doen?![]()
![]()
Nee hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
ben ik nou de enige die het heel moeilijk vind om babykleertjes weg te doen?![]()
![]()
Nee hoor, van Saskia en Tijn heb ik alles wat nog netjes was bewaard. Nu voor nr. 3 heb ik alles uitgezocht, en wat ik nog steeds leuk vind en er gewoon zo goed als nieuw uitziet is weer in de kast belandt. Betekent wel dat nr. 3 een zeer goed gevulde kast heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
![]()
Van die ringen om de speen mee op de fles te zetten? Heb ik er nog 2 van liggen waar ik geen fles bij heb, die kan ik je zo opsturen.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ahum, ik heb zaterdag mijn pannetje met uitkook zooi laten droogkoken snik.
daar in zaten wat dopjes voor mijn kolfflesjes en een ring van een aventfles.
Is er iemand die van flesjes af wil die op een kolf (swing) passen en wat dopjes en misschien wat ringen voor de avent?
groetjes joyce
Ik vond het ook heel moeilijk. Heb alles heel lang bewaard en pas geleden alles uitgezocht en het meeste aan iemand gegeven die het goed gebruiken kon. Maar toch stiekum ook nog veel te veel bewaardquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
![]()
Ik zal tijdens het inpakken in de doos ook foto's maken. Kunnen jullie zien hoeveel het is. Het is in ieder geval zo'n grote sporttas helemaal vol. En nog een losse grote boodschappentas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:01 schreef Nijna het volgende:
Jaaaa fotoooo's. Lijkt me leuk als je iemand zo blij kan maken, veel plezier!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:03 schreef Webkim het volgende:Leuk, om anderen zo blij te (zien) maken!
* Webkim neemt zich voor ook niets zomaar in een textielbak te gooien, maar alles te bewaren voor iemand die het goed kan gebruiken.
Is het een elektrische? Want dat wil ik 't liefst.quote:Op maandag 31 maart 2008 06:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Webkim: ik heb nog een kolf hier liggen die ik niet meer gebruik.
Het is die van Avent. PM mij maar als je wilt.
Ben dan wel geen "vaste OUD poster", maar heb wel interessequote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
Eerst Bix, maar anders heb ik er hier wel een die er misschien in past?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
valt die voor/najaarsjurk van H&M groot misschien? (sprak zij hoopvol)
Nou, ze past er wel in hoor... Het is alleen nog te groot, ze zit nu net in 98. Wel ook schoenmaat 26quote:
Nee helaas, het is echt H&M en valt gewoon precies goed voor de maat die erin staat, sorry!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
valt die voor/najaarsjurk van H&M groot misschien? (sprak zij hoopvol)
Ik ben bang van niet, gezien deze titel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vraag je voor de kolf je kan me ook een pm sturen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
Verder heb ik nog een electrische kolf in de aanbieding, de Ameda Lactaline personal compleet met (koel)tas.
[ afbeelding ]
Ik heb er een kolfset (slangen en flesjes) bij maar als je dat niet prettig vind zijn die ook los verkrijgbaar bij de winkel waar ik ook het plaatje van heb gejat
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:15 schreef lcicle het volgende:
Ik heb 2 railrunner kaartjes van de NS in de aanbieding (voor kinderen van 4 t/m 11 jaar), geldig tot en met 31 mei 2008. Als iemand interesse heeft.. stuur me je adres en ik doe ze op de bus
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????quote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Sugar het volgende:
Is er iemand die deze laarsjes wil overkopen? Maria wil ze niet aan en heeft ze daardoor maar 2 keer gedragen. Heel jammer, want ze zijn echt leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw dus nog en fijn door rits én veters. Verstelbaar dus, maar wel makkelijk aan en uit te doen.
Iemand?
Euhm, Maria is 3, dus bij een tweeling.... euhm... als ze anderhalf zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????
Hate to say etc...quote:Op donderdag 3 april 2008 16:49 schreef Vivi het volgende:
maar ik vind het onhandig dat hij niet "plat" kan
Het gaat meer om het gewicht, volgens mij tot 12 kilo.quote:Op maandag 7 april 2008 22:27 schreef Nijna het volgende:
Tot welke leeftijd kan je zo'n draagzak gebruiken KP?
hm, ik kan niet direct het verschil vinden op internet, maar de easyfix past in elk geval in mijn type auto en ik ga er vanuit dat de maxi cosi die ik heb gewon daarop past.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef Vivi het volgende:
Ja hoor, het is de easyFIX, ben ik trouwens achter, er schijnt nog verschil in te zitten.
Ja, die had ik al gezien, maar is jammergenoeg een LEKSVIK commode en dan ander (onbekend) babybedjequote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef sjak het volgende:
Liza: http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fsource%3Dig%26hl%3Dnl%26rlz%3D1G1GGLQ_NLNL260%26q%3Dleksvik+babybed%26meta%3D&url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/kinderkamer-overige-meubels/151163530-ikea-commode-en-baby-bed-leksvik.html%3Fxref%3D1
zoek jij die diktad comode en bedje? Ik heb de comode staan incl opzetstuk, de kast en het bedje (hier en daar wat beschadigt omdat mijn zoon overal in beetquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:19 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ja, die had ik al gezien, maar is jammergenoeg een LEKSVIK commode en dan ander (onbekend) babybedje...
Nope, hij heeft echt maar 1 stand, dat is juist de reden dat ik hem zo vervelend vindquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef appelsap het volgende:
Vivi, kan die Quinny echt helemaal niet plat? Ook niet een klein stukje bijvoorbeeld?
Ik ga eens overleggen wat er met de stoel gebeuren mag, hier staat er nog 1tje van Thijsquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:50 schreef Beaker het volgende:
Appelsap! Ik heb hem hier staan en gebruik hem niet stuur ff een PM met je adresgegevens dan stuur ik hem op!
Ik zoekEen autostoel voor in mijn auto. Jet past niet meer in de Maxi Cosi en moet dus in een autostoel.
Wie heeft er een over en verkoopt hem voor een leuk prijsje??
hoofdend en voetenend zijn niet dichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey Anitra, is diktad niet voorloper van leksvik ofzo? Lijkt het er erg op? Heb je soms foto's? Commode heb ik zelf al, ben op zoek naar het bedje (en de kast eventueel). Ik wil graag die gesloten voor- en achterkant bij het bedje
.
Pm me maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
ooooo mag ik die oililly blouse en dat hello kitty jurkje/romper?
mijn pop is wel weer aan wat nieuws toe
weet je het nog niet dan?? of wil je dat niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef OooLizaooO het volgende:
Gatver Ticootje, moest ik nu weten dat ik een meisje kreeg, ik sloeg heel die handel aan! Wat 'n mooie spulletjes!
Fijn!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef Hork het volgende:
Lois, jurkjes zijn inmiddels ontvangen. Ze vallen erg in de smaak, bedankt
dan hoor ik wel of ik wat moet opsturen...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik wil het heel graag weten, maar ik ben volgende week pas 20 weken en heb dan maandag 21 april mijn 20 weken echo, waar ze -hopelijk- kunnen zien wat het is...
Helaas, die gaat niet passen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
marktplaatsadvertentienummer 158211452
Ik heb er alleen andere bekleding in zitten
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is.en dat voor een pop.
![]()
't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt.
). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
jazeker, pm me even..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is.en dat voor een pop.
![]()
't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt.
). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |