quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:
En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.
groetjes joyce
haha ik kon geen foto vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
Joyce, ik vermoed dat je de knuffels van de Kandeel bedoelt.
Joyce, je hebt PM..quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef S-A-I-N-T het volgende:
En als ik dan toch bezig ben ben ik ook op zoek naar een badstof popje dat je bij de vk kreeg (hier in den haag, rijswijk en voorburg in iedergeval ze zijn oranje/creme, groen/geel (dat zijn de kleuren die ik nu heb. Hier slaapt Zoë namelijk mee.
groetjes joyce
Daar heb ik er ook nog eentje van, maar dat is van een oudere collectie denk ik, want mijne staat niet op de foto.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:32 schreef Macka66 het volgende:
Joyce, ik vermoed dat je de knuffels van de Kandeel bedoelt.
De meet is wel de bedoeling, maar ja....je weet maar nooit....p&f hebben dan net hun 1e verjaardag achter de rug en we gaan verhuizen rond die tijd. Zullen we wat afspreken via pm ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef Ticootje het volgende:
KP, die inbakerdoek!!! Kom jij toevallig op de meet??? Ik vind m heel mooi, ik wil m wel hebben als je m nog hebt.
Via pm even verder regelen ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
KP, ik wil wel graag een roze jurkje en een blauw vestje!
Jaha ik wil meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, heb je nog meer nodig? Want dan duik ik wel even in mn doos met te kleine kleertjes van Mirte. Ik zat van de week al te bedenken dat ik toch niet alles wilde bewaren. Het zal niet heel veel zijn, maar in het kader van: alle kleine beetjes helpen...?
ik heb dat alleen bij speciale of leuke kleertjesquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
ben ik nou de enige die het heel moeilijk vind om babykleertjes weg te doen?![]()
![]()
Nee hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
ben ik nou de enige die het heel moeilijk vind om babykleertjes weg te doen?![]()
![]()
Nee hoor, van Saskia en Tijn heb ik alles wat nog netjes was bewaard. Nu voor nr. 3 heb ik alles uitgezocht, en wat ik nog steeds leuk vind en er gewoon zo goed als nieuw uitziet is weer in de kast belandt. Betekent wel dat nr. 3 een zeer goed gevulde kast heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
![]()
Van die ringen om de speen mee op de fles te zetten? Heb ik er nog 2 van liggen waar ik geen fles bij heb, die kan ik je zo opsturen.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:44 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ahum, ik heb zaterdag mijn pannetje met uitkook zooi laten droogkoken snik.
daar in zaten wat dopjes voor mijn kolfflesjes en een ring van een aventfles.
Is er iemand die van flesjes af wil die op een kolf (swing) passen en wat dopjes en misschien wat ringen voor de avent?
groetjes joyce
Ik vond het ook heel moeilijk. Heb alles heel lang bewaard en pas geleden alles uitgezocht en het meeste aan iemand gegeven die het goed gebruiken kon. Maar toch stiekum ook nog veel te veel bewaardquote:Op zondag 23 maart 2008 20:13 schreef pinquit het volgende:
![]()
Ik zal tijdens het inpakken in de doos ook foto's maken. Kunnen jullie zien hoeveel het is. Het is in ieder geval zo'n grote sporttas helemaal vol. En nog een losse grote boodschappentas.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:01 schreef Nijna het volgende:
Jaaaa fotoooo's. Lijkt me leuk als je iemand zo blij kan maken, veel plezier!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:03 schreef Webkim het volgende:Leuk, om anderen zo blij te (zien) maken!
* Webkim neemt zich voor ook niets zomaar in een textielbak te gooien, maar alles te bewaren voor iemand die het goed kan gebruiken.
Is het een elektrische? Want dat wil ik 't liefst.quote:Op maandag 31 maart 2008 06:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Webkim: ik heb nog een kolf hier liggen die ik niet meer gebruik.
Het is die van Avent. PM mij maar als je wilt.
Ben dan wel geen "vaste OUD poster", maar heb wel interessequote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
Eerst Bix, maar anders heb ik er hier wel een die er misschien in past?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
valt die voor/najaarsjurk van H&M groot misschien? (sprak zij hoopvol)
Nou, ze past er wel in hoor... Het is alleen nog te groot, ze zit nu net in 98. Wel ook schoenmaat 26quote:
Nee helaas, het is echt H&M en valt gewoon precies goed voor de maat die erin staat, sorry!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:41 schreef bixister het volgende:
valt die voor/najaarsjurk van H&M groot misschien? (sprak zij hoopvol)
Ik ben bang van niet, gezien deze titel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vraag je voor de kolf je kan me ook een pm sturen.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:00 schreef Lois het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 104-110-116 ? Ik heb wat jurkjes en rokjes van Iris die ze niet meer past maar nog erg mooi zijn. Zal ik het even op de foto zetten?
Verder heb ik nog een electrische kolf in de aanbieding, de Ameda Lactaline personal compleet met (koel)tas.
[ afbeelding ]
Ik heb er een kolfset (slangen en flesjes) bij maar als je dat niet prettig vind zijn die ook los verkrijgbaar bij de winkel waar ik ook het plaatje van heb gejat
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:15 schreef lcicle het volgende:
Ik heb 2 railrunner kaartjes van de NS in de aanbieding (voor kinderen van 4 t/m 11 jaar), geldig tot en met 31 mei 2008. Als iemand interesse heeft.. stuur me je adres en ik doe ze op de bus
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????quote:Op woensdag 2 april 2008 08:42 schreef Sugar het volgende:
Is er iemand die deze laarsjes wil overkopen? Maria wil ze niet aan en heeft ze daardoor maar 2 keer gedragen. Heel jammer, want ze zijn echt leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw dus nog en fijn door rits én veters. Verstelbaar dus, maar wel makkelijk aan en uit te doen.
Iemand?
Euhm, Maria is 3, dus bij een tweeling.... euhm... als ze anderhalf zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Super leuke schoenen ! Wanneer kunnen de flensjes die in hemelsnaam aan ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |