Wel iets met Amanda, ze was pissig op de regie omdat er filmpjes van haar waren getoond waarin ze mama belde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef blaze07 het volgende:
Niks met amanda 1iemand gevallen en hij bloed
Wat een slimbo weer...te diep in het glaasje gekekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef patist het volgende:
Johan Flemix liep keihard met zijn harses tegen de door jaap gesloten glazen deur aan..... hij bloedt... SL
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Lady-night het volgende:
Jaap: HELP Johan valt te pletter
Wat een vreselijk blerfeest trouwens.....en nee het is nog niet afgelopen johan is back...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef Marrije het volgende:
Ah mooi, t feessie is afgelopen!
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk blerfeest trouwens.....en nee het is nog niet afgelopen johan is back...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt weer vermoord!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zou ik wel jammer vinden, ze kan zo lekker stokenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
Zeurlene jankt, gaat ze nu naar huis
*voorzichtig blij*
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt weer vermoord!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is heel normaal hoor, doet ze bij elk feestje. En dan moet iedereen kappen met feesten, met haar meeleven en ook down worden.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef misslady83 het volgende:
Dames en heren ik verlaat het bier en tieten krijs feest en duik mn bedje in trusten...en sterkte, en troost selene voor me![]()
Please, Please, laat ze gelijk met de carnavalsgasten verdwijnen!quote:
Partypooperquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef misslady83 het volgende:
Dames en heren ik verlaat het bier en tieten krijs feest en duik mn bedje in trusten...en sterkte, en troost selene voor me![]()
Onmiddellijk exit, ontwijken van camera'squote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Dark het volgende:
Selene en Luc ook achter een neukmuurtje?.........off cam
Misshien zwaar aan de DRANK, (heb het niet zo gevolgdquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Dark het volgende:
Selene zwaar aan de jank...........wordt getroost door LL.
Een bezoekje aan de psychiater zal haar geen kwaad doen...........quote:
Smerig hoekje, dunkt me.......zeker als Brian er geweest is......quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Dark het volgende:
Selene en Luc ook achter een neukmuurtje?.........off cam
Dankjequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef Leandra het volgende:
Het was een prachtige OP geweest Yavido
WTF heimwee? Een gastspeler kan toch in en uit lopen wanneer hij/zij wilquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef blomst het volgende:
selene heeft heiwee, vertelde ze net ook al aan Amanda, maar Amanda had het te druk met het feit dat Huub een filmpje van haar bellen met haar moeder had gezien.
Fijn dat je het even komt meldenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef riri het volgende:
net even de streams aangezet en meteen weer uit....een kinderfeest voor 12 jarigen...
YWquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dankje
Met dank aan Akveor voor het 'inlenen' van de zendtijd en de mooie OP van Akveor hier
Selène leeft zich erg in in haar rol en voelt zich nu dus ook "gevangen in oneindige luxe"quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF heimwee? Een gastspeler kan toch in en uit lopen wanneer hij/zij wilWegwezen trutje , NU!
Daar snap ik echt helemaal geen reet van: doordeweeks van die rare feesten en in het weekend, als de meerderheid van de streamers ook eens van het uitslapen kan genieten genieten leggen ze dat zootje ongeregeld op de bank voor een hoop films.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Ze weten daar wel wat feesten is hè.... eerder deze week ook al zo lekker bijtijds afgelopen...![]()
Kunnen de streamers toch nog naar bed op een door de weekse avond
Dat kind jankt bij elk feest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef neehe het volgende:
Zeurlene kan niet tegen feesten, ze zit alweer te janken.
Gesellug.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat kind jankt bij elk feest.
Er is echt psychisch niet goed met dat kind.
O ja, ze weten nu ineens wat er aan de hand is met Zeurlene.
Ja, ik weet het ook. Hub naar huis met dat negatieve mens.
Ze azen dus nog steeds op de doelgroep die ze maar niet weten te bereiken (blijkt ook wel uit de leeftijden van de bewoners)... de jongvolwassenen.... die hebben op vrijdag- en zaterdagavond wel wat beters te doen dan streamen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar snap ik echt helemaal geen reet van: doordeweeks van die rare feesten en in het weekend, als de meerderheid van de streamers ook eens van het uitslapen kan genieten genieten leggen ze dat zootje ongeregeld op de bank voor een hoop films.
Als die deur niet kapot is is het dus niet hard genoeg geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Yavido het volgende:
Nou, Johan is dus met zijn kop tegen de glazen deur gestuiterd doordat ie Jaap achterna rende op het moment dat Jaap de deur dichtgooide
Deuren kapot gooien is alleen voor Brian weggelegdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die deur niet kapot is is het dus niet hard genoeg geweestDe febo heeft een standaard gezet en die is nu dus niet benaderd.
![]()
zet hem in de updatequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dankje
Met dank aan Akveor voor het 'inlenen' van de zendtijd en de mooie OP van Akveor hier
Ze zal buiten wel niets hebben en dan toch heimweequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF heimwee? Een gastspeler kan toch in en uit lopen wanneer hij/zij wilWegwezen trutje , NU!
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:12 schreef blomst het volgende:
Brian behandeld Mike echt als een klein kind, zonet weer zeuren omdat hij zijn werkjas had aangedaan.
Denk dat hij straqks wel los zal gaan op Amanda.
Schattig he?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef mootie het volgende:
Oh wat leuk, Brians aapje doet kunstjes voor hem.
En hem nu keihard uit zit te lachen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom valt het Mikey met z'n naar eigen zeggen al z'n levenservaring () niet op dat Brain altijd tegen 'm praat alsof het een klein kind is?
Die boot ligt er niet meer, die is weggehaald door de politiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd dat Mikey naar zijn boot terugkeert om tot rust te komen..........
Omdat hij niet slimmer is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom valt het Mikey met al z'n naar eigen zeggen levenservaring () niet op dat Brain altijd tegen 'm praat alsof het een klein kind is?
Opvanghuizen zat, in Amsterdam.............dan daar maar......quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die boot ligt er niet meer, die is weggehaald door de politie
Ik vind dat trutje echt beeldschoon en als de schoonheid van de hersentjes een beetje gepast hadden bij dat mooie lijfje had ze het ver kunen schoppen, denk ik dan. Maar tis een serpent.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
Volgens Luc en Amanda was er buiten iets waardoor Selene zo overstuur is.
Ik denk dat het door die brief komt die op het internet staat over dat meisje dat door haar is weggeziekt, die terminaal ziek was.
ik ken dat hele verhaal niet van die brief, maar ze mag best gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat trutje echt beeldschoon en als de schoonheid van de hersentjes een beetje gepast hadden bij dat mooie lijfje had ze het ver kunen schoppen, denk ik dan. Maar tis een serpent.
Bijna exact hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
Mike; ik heb er een hekel aan om gestuurd te worden
brian; ja weet ik, ga lekker een douche nemen
mike; jullie hebben allemaal schijt aan mij
b; ik niet hoor.
Nu ik het beter zie, zie ik daar een ring om dr ringvinger waar ik zo mn twijfels over heb ? Is Bart in de zaal?quote:
Ik vraag me af vanaf welke hoogte zijn kwartje is komen vallen, het duurde namelijk best lang...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
Mike tegen brian: "Ik heb er een hekel aan om gestuurd te worden."
Br. "Dat begrijp ik. Ga een douche nemen, lekker je bed in, lekker fris"
M: "Ik geloof dat jullie allemaal schijt aan me hebben"
Brr: "Ik niet hoor"
jammer dat het niet doordringt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
oeps..wat zie ik nu? Mike maakt kennis met de echte Brian?
heh, zo is het. Maar Brian maakt ook kennis met de echte Mike, ben ik bangquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
oeps..wat zie ik nu? Mike maakt kennis met de echte Brian?
Ze lijkt hier ook best een beetje op Lieke.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja Huub hoe snel werd je ook al weer verliefd ?
Er is even irritatie bij Brian en ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:37 schreef Yavido het volgende:
Mikey moet naar achteren.
misschien bedoelde hij agressiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:39 schreef 2live het volgende:
mike maakt zich zorgen om Brians progressie in het spel.
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
Busje is al voorgereden, Mikey wordt zo afgevoerd?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom moet dronkenschap toch altijd zo bruut verstoord worden
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:34 schreef Yavido het volgende:
Huub & Claire in gesprek:
Huub:'Ik heb zo het gevoel dat ik echt verliefd aan het worden ben op je'
Jaap komt het gesprek onderbreken: Huub beetje geirriteert stuurt Jaap weg.
Claire: 'Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde....'
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.
Die kutBrian zorgt er wel voor dat iedereen die gezellig wat drankjes drinkt tot een zogeheten "slechte dronk" komt. Zo'n hekel aan zulke types.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je moeten zien als Brrr ook dronken was geweest, dan was een bewusteloze dronken droppie geweest
In dat geval zou je kunnen spreken over ruim 90% van de mannen die met die wetenschap rondlopen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is mijn subjectieve mening en die hoeven jullie niet te delen.
Ik deel liever jouw mening dan Huub zijn piemiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.
Gaat het niet naar dewens van Brian..........hoppa..agressie, rotte eigenschapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Vandaag... het volgende:
Brian werd echt para van Mikey. zelfde patroon als met amanda. Betuttelen en als diegene de kont tegen de krib gooit wordt brian agressief.
Helemaal mee eens en morgen mogen ze al ine MB!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kutBrian zorgt er wel voor dat iedereen die gezellig wat drankjes drinkt tot een zogeheten "slechte dronk" komt. Zo'n hekel aan zulke types.![]()
![]()
![]()
Overigens, ik drink zelf geen druppel alcohol
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.
Hij.... ontkent...... alles..... ten..... stelligste.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef blaze07 het volgende:
Is huub zijn alcohol verbod ingetrokken of mag hij alleen vandaag met het feest drinken?
dat gaat vanzelf over als je doordrinkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen![]()
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.![]()
Ik zit zaterdag ook in de MB.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en morgen mogen ze al ine MB!!
Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt momentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen![]()
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.![]()
Nee, dan is het nog erger, dan wordt ik misselijk, en daarna val ik in slaapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf over als je doordrinkt.
Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trustenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag ook in de MB.
Helaas zwaait Flens nog altijd de scepter daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt moment
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wacht maar tot ie voor haar gezicht met Hedda ligt te neuken
Ik zie het zo dat hij dus nu weer wordt beschermd. Redactie ziet hem zwak worden en grijpt onmiddellijk in. Eenvoudige omgang met andersgedragenden lukt hem al niet. Ik kots van die kutantilliaan met z'n beschermersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ciao chufiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trusten
Brian straalt van nature al agressie uit, dus zo verbazend is Mike's reactie niet....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.
Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.![]()
Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
Brian wou overkomen als de grote beschermer van de arme dronken zwerver.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...
Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
alsof hij echt denkt dat hij zal winnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.
Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.![]()
Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij agressie
... las het kaboutertje voor uit eigen werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef Ziet het volgende:
oeps huubje....
"het gaat me niet om de sex, daat zijn de katies en de andere meisjes voor"
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheidquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:54 schreef Desii het volgende:
Huub.... stop met drinken.... wat een gebazel komt eruit.... ik geloof er geen snars van
Het zou een schande zijn om hem zo maar weer terug te zetten in de maatschappij, zonder te zorgen voor een goeie opvang-regeling..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Ondertussen zit mikey er ook al meer dan een maand.... Ik denk ook dat het opgesloten zijn ook bij hem z'n tol eist. Hij doet het best wel goed eigenlijk... Ik hoop dat ie blijft en realiseerd dat ie nu zijn leven op de rails kan zetten. Zou het zonde vinden wanneer dat mislukte.
Huub en Claire wilden hun liefdesverklaringen goed op beeld krijgen en Mikey liep er als een dronken aap tussendoor te blaten. Brian heeft Mike toen weggelokt met een verhaal over de PSP.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...
Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
En daarna met Huub & Claire in the Chill, waarbij Mikey vroeg hoe sterk Brain was. Huub zei toen 'heel sterk, hij heeft mij en Jaap tegelijkertijd toen van de trap weten te duwen'. Huub gaf ook toe dat ie het fysiek nooit van Brain zou kunnen winnen. En zei ook tegen Mikey dat Brain erg getraind is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Vreetkick ??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
heeft huub geblowd ofzo?
Ja, dat is elke verliefdheid..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheid
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat is elke verliefdheid..Zonder al die hormonen die rondvliegen in Huub en Claire hadden ze het ook leuk met elkaar kunnen vinden..die twee klikken gewoon met elkaar...
Ja geloof je Huub nog? Zo begon het toch ook tussen H&L .. Eergisteren zag Jaap dat al en vroeg hoe Lieke daar tegenover stondquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof dat Huub en Claire écht verliefd zijn en nu dus een probleem hebben...
Dus datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheid
Ja precies...Iedereen zit hier Arme Mikey, slechte Brian.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
En daarna met Huub & Claire in the Chill, waarbij Mikey vroeg hoe sterk Brain was. Huub zei toen 'heel sterk, hij heeft mij en Jaap tegelijkertijd toen van de trap weten te duwen'. Huub gaf ook toe dat ie het fysiek nooit van Brain zou kunnen winnen. En zei ook tegen Mikey dat Brain erg getraind is.
Dus niet echt slim als Mikey ook daadwerkelijk de confrontatie aangaat met Brain. Maar de beveiliging zal op dat soort momenten al paraat staan om gelijk in te grijpen. Die lopen daar constant rond.
Hij had toestemming om vanavond wat te drinken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is ook aardig lam...zal wel weer door de vingers gezien worden ondanks dat alcohol verbod.
Hij kan natuurlijk niet bij Claire presteren zonder drank op.
Volgens mij heeft huub een alcoholverbod en houdt zich daaraan..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef T-lex het volgende:
Huub is ook aardig lam...zal wel weer door de vingers gezien worden ondanks dat alcohol verbod.
Hij kan natuurlijk niet bij Claire presteren zonder drank op.
Als Mikey echt is die hij zegt te zijn, dan verbaasd het me dat hij zo lang "opgesloten" kan zijn, of noemt men dat "geborgenheid"?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Inq. het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd echt een naar gevoel bij Mikey in de villa..er is van alles 'ontspoord' in de man zn leven, je kan niet verwachten dat het vanaf nu allemaal ineens van een leien dakje zal gaan nu hij zn natje en droogje heeft en er evt. misschien werk voor hem geregeld kan worden.
Ze doen alsof ze voor hem zorgen, maar eigenlijk laten ze hem zwemmen (ook met drinken enzo)
Voorspelbaar dat het op deze manier weer een keer fout loopt![]()
Weet wel dat het een volwassen vent is enzo, maar toch.
Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ben er ook even weg van.
Have fun, of erger jezelf te pletter. Als het maar iets met je doet heb je niet voor niks gekeken![]()
![]()
![]()
Ow...okee..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had toestemming om vanavond wat te drinken.
Net kwam er telefoon dat hij niets meer mocht hebben nu.
Klopt, die jongelui als Brian en Amanda die dan een beetje voor hem proberen te zorgen (betuttelen) maar totaal geen idee hebben van wat deze man nodig heeft of wat er in hem omgaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:59 schreef Inq. het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd echt een naar gevoel bij Mikey in de villa..er is van alles 'ontspoord' in de man zn leven, je kan niet verwachten dat het vanaf nu allemaal ineens van een leien dakje zal gaan nu hij zn natje en droogje heeft en er evt. misschien werk voor hem geregeld kan worden.
Ze doen alsof ze voor hem zorgen, maar eigenlijk laten ze hem zwemmen (ook met drinken enzo)
Voorspelbaar dat het op deze manier weer een keer fout loopt![]()
Weet wel dat het een volwassen vent is enzo, maar toch.
Die is best wel raak, sortof yoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:08 schreef Dark het volgende:
Luc - Mike je zegt zoveel onzin..............echt!
Mike - Leer een beetje leven met armen, jij bent toch een rapper?
Mikey heeft humor, itt LL.........quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:08 schreef Dark het volgende:
Luc - Mike je zegt zoveel onzin..............echt!
Mike - Leer een beetje leven met armen, jij bent toch een rapper?
En SL......dus dat kunnen ze weer ten gunste van Brian gebruiken...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, brian komt weer para terug.
"Licht aan, licht aan! Mikey ga lekker slapen."
Ja, dat kwam omdat brian binnen komt en het eerste wat Amanda zegt is: "man, Mikey doet vervelend"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, brian komt weer para terug.
"Licht aan, licht aan! Mikey ga lekker slapen."
Toen Brian de broek van Mikey uit wilde doen, begon Dilana meteen te blaffenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:13 schreef yellowfirst het volgende:
Wil Brian Mikey nu ook nog uitkleden?![]()
daar ben ik het wel mee eens.... qua type past ze veul beter bij Huub... ze is veel rustiger en heeft niet die prestatiedrang om boven Huub te komenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:14 schreef CHAOS_ het volgende:
Er is een verschil. Huub was verliefd op Lieke toen ze nog huishoudster was, waarna na zij zich een weg heeft gebaand de kooi in. Hier komt het van twee kanten, denk ik, ook zonder liefde of verliefdheid, kunnen deze twee met elkaar overweg. Ze kunnen namelijk ook gewoon lol hebben. Claire heeft gewoon meer gevoel voor humor.
En op Lieke en over 6 maand misschien ook nog op Claire , Huub is a multi-loving-in-the-air !!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:14 schreef Desii het volgende:
en ik ben ook nog eens heel verliefd op Hedda
Alles voor de overwinning.............quote:
Daar waar Lieke overtrokken moraalbesef had, heeft Mickey geen moraalbesef. Ja, dan is zij best handig voor hem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
M: ik kan niet in DGK blijven zonder Lieke
Brian begint keihard te lachen
M: ik wil dat Lieke morgen terug komt
![]()
Ik vind Huub en Hedda gewoon een leuk stel..... die passen gewoon super bij elkaar en ik ben romantisch genoeg om op een happy end tussen die 2 te hopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En op Lieke en over 6 maand misschien ook nog op Claire , Huub is a multi-lovingintheair !!!
Ach hij was net van de crack, in de kooi stopte hij met methadon....hij gaat alleen met een alcoholprobleem de deur uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
Als ze een klein beetje hersenen hebben daar achter, dan geven ze Mike een drankverbod
En Brian een Mikeyverbod............quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
Als ze een klein beetje hersenen hebben daar achter, dan geven ze Mike een drankverbod
Klopt. Wat dat betreft was Lieke echt zo'n autoritaire meid. Dat was ook haar hele houding, hoe ze praatte, hoe ze discussieerde. Echt werkelijk alles!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:16 schreef Desii het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens.... qua type past ze veul beter bij Huub... ze is veel rustiger en heeft niet die prestatiedrang om boven Huub te komen
Achter vergist zich behoorlijk in Mikeyquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |