In dat geval zou je kunnen spreken over ruim 90% van de mannen die met die wetenschap rondlopen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is mijn subjectieve mening en die hoeven jullie niet te delen.
Ik deel liever jouw mening dan Huub zijn piemiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.
Gaat het niet naar dewens van Brian..........hoppa..agressie, rotte eigenschapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:38 schreef Vandaag... het volgende:
Brian werd echt para van Mikey. zelfde patroon als met amanda. Betuttelen en als diegene de kont tegen de krib gooit wordt brian agressief.
Helemaal mee eens en morgen mogen ze al ine MB!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kutBrian zorgt er wel voor dat iedereen die gezellig wat drankjes drinkt tot een zogeheten "slechte dronk" komt. Zo'n hekel aan zulke types.![]()
![]()
![]()
Overigens, ik drink zelf geen druppel alcohol
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.
Hij.... ontkent...... alles..... ten..... stelligste.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef blaze07 het volgende:
Is huub zijn alcohol verbod ingetrokken of mag hij alleen vandaag met het feest drinken?
dat gaat vanzelf over als je doordrinkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen![]()
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.![]()
Ik zit zaterdag ook in de MB.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en morgen mogen ze al ine MB!!
Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt momentquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen![]()
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.![]()
Nee, dan is het nog erger, dan wordt ik misselijk, en daarna val ik in slaapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf over als je doordrinkt.
Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trustenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag ook in de MB.
Helaas zwaait Flens nog altijd de scepter daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt moment
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wacht maar tot ie voor haar gezicht met Hedda ligt te neuken
Ik zie het zo dat hij dus nu weer wordt beschermd. Redactie ziet hem zwak worden en grijpt onmiddellijk in. Eenvoudige omgang met andersgedragenden lukt hem al niet. Ik kots van die kutantilliaan met z'n beschermersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ciao chufiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |